Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140490 kertaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #195 : 05.01.13 - klo:01:40 »
^ Pitää kokeilla kookosöljyä, josko se toimisi. :)

Tota BB-voidetta epäröin lähinnä sen takia, korostaako se kuivia kohtia. Kokeilin kerran sitä Dream Matte Moussea ja näky oli aika karmee, mut ehkä silloin oli jo muutenkin bad face day.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 05.01.13 - klo:09:53 »
Oma kokemukseni BB-voiteista on, että eivät ole pintakuivalle iholle helpoimpia, mutta mahdollisia. Kannattaa levittää huolella, joko sormilla taputtelemalla tai tasapäisellä siveltimellä töpöttelemällä - ja pintakuivat paikat ainakin tarvitsevat ehdottomasti kosteutusta alle, BB:n kosteutustehot eivät riitä. Ihanan ihon niillä kyllä onnistuessa saa - ja kalvomainen voide tuntuu suojaavan kylmältä ilmalta hyvin.

Kotimaassa myytävistä minulla ei ole kokemusta, mutta korealaisista kannattaa kokeilla pintakuivalle iholle Holika Holika Peach Girl, Dr Jart Rejuvenating ja Tonymoly Expert Hyaluronic Acid BB:t.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #197 : 07.01.13 - klo:14:14 »
NYX :n Jumbo eye pencil sävyssä Milk, elikkä se valkoinen, tuntuu olevan kaikkialla aina loppu. Mistä löytyisi tälle korvaajaa?

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #198 : 04.03.13 - klo:21:25 »
Kysyisin mielen rauhan vuoksi, onko mitään haittaa jos käytän ripsivärinä Maybellinen Gel Eyelineria?  :D

Totesin tämän yhden meikkivideon innoittamana varsin hyväksi tavaksi saada paakuttomat ja luonnollisemman näköiset ripset. Vedenkestävänä tuotteena tuo pitää myös taivutuksetkin suht hyvin. Jatkaisin siis käyttöä mielelläni. Ei kai tuon luulisi olevan sen huonompaa  kuin ripsivärin käyttökään? 

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 04.03.13 - klo:21:53 »
^ En ainakaan itse huolehtisi asiasta, tuohan on vähän kuin kakkumaista ripsiväriä ;)

Millä levität tuota ripsiin muuten?

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #200 : 04.03.13 - klo:22:04 »
^ Ihan tällaisella perinteisellä Duroyn kulmakarvasiveltimellä. Muuta oikein sopivaa minulla ei tähän tarkoitukseen ole ja tuolla kyllä saa varsin tarkkaan työstettyä ripsiä. Harjasosa on sopivan pöyhkeä.

http://files.kotisivukone.com/makeupdream.tarjoaa.fi/Verkkokauppa/Duroy/sivellin_4555_duroy.jpg

Mutta juu, minä jatkan siis tämän tekniikan kokeilua.   :D

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 05.03.13 - klo:21:44 »
Tarttis laittaa tekoripset. Mulla on tuolla muutamat vanhat, mutta liima on kuivunut aikapäiviä sitten. Voiko nuo kiinnittää vesiliukoisella iholiimalla? Onko siinä oikeastaan mitään eroa ripsiliimaan?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 20.03.13 - klo:19:22 »
Millä tavoin saatte poskipunan kestämään iholla? Onko siihen olemassa jotain kikka kolmosta? Ärsyttävää, kun mulla on yksi ihana poskipuna mutta se katoaa niin nopeasti poskilta enkä kehtaisi tunnin välein lähteä vessaan ehostamaan. ::)

Toisekseen, voiko vesiliukoiseen ripsariin lisätä vettä (tai jotain muuta - mitä?), jotta massa notkeutuu? Vai voiko kuivahtanutta ripsaria edes pelastaa? En tiedä miten mulla käy aina näin huono munkki, mutta ostin taas uuden ripsarin joka vaikuttaa heti alkuunsa kuivahtaneelta vaikka päiväystä siinä pitäisi vielä olla. >:(
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 20.03.13 - klo:19:30 »
^ Laita poskipuna puuteroimattomalle iholle, niin sitä tarttuu iholle enemmän. Voit myös ostaa voidemaisen poskipunan ja laittaa sitä puuterimaisen punan alle. Myös sopivan sävyinen huulipuna käy, jos et halua ostaa (tai löydä) voidemaista poskipunaa.

Teknisesti ei kai ole mitään estettä ohentaa ripsiväriä vedellä. Itse en siihen ryhtyisi. Ripsiväri on muutenkin arka pilaantumiselle ja ohennettaessa säilöntäaineen osuus vähenee ja olosuhteet bakteerien kasvulle paranee.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #204 : 20.03.13 - klo:19:42 »
Toisekseen, voiko vesiliukoiseen ripsariin lisätä vettä (tai jotain muuta - mitä?), jotta massa notkeutuu? Vai voiko kuivahtanutta ripsaria edes pelastaa? En tiedä miten mulla käy aina näin huono munkki, mutta ostin taas uuden ripsarin joka vaikuttaa heti alkuunsa kuivahtaneelta vaikka päiväystä siinä pitäisi vielä olla. >:(

Siinä vaiheessa, kun massa alkaa vaikuttaa kuivahtaneelta, alan pitää ripsaria mukissa lämpimässä vedessä sen aikaa, kun meikkailen muuten. Notkistaa massaa tosi hyvin ja tuo lisää käyttöaikaa. Kannattaa testata. :)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 20.03.13 - klo:20:30 »
Ok, kiitos vinkeistä! Täytyypä kokeilla. Muistelen että mulla saattaisi olla joku lähes käyttämätön puna joka on samaa sävyä kuin tuo poskari, joten se pääsee nyt uusiokäyttöön. :) Huulilla se kun näyttää jotenkin typerältä.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 21.03.13 - klo:11:20 »
^Kuivahtaneeseen ripsariin voi lisätä silmätippoja suoraan käyttämättömästä isosta pakkauksesta tai ampullista, jolloin tipat ovat pöpöttömiä. Mutta tuo Painted Ladyn pointti on hyvä, tuokin tapa saattaa laimentaa ripsarin säilöntäaineita.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #207 : 23.03.13 - klo:08:56 »
Tarvisin juuresten apua kahteen ongelmaan: Olen käyttänyt  vuosikaudet make up storen kakkulineria rajausten tekemiseen, mutta olen pistänyt merkille, että työpäivän mittaan väriä leviää silmäluomille (hikoillessa?). Olen käyttänyt vettä kakkulinerien kanssa ja mietin, että pitäisiköhän mun ostaa jotain sellaista nestettä, joka on tarkoitettu kakkujen kanssa? Make uo storella näytti olevan jotain nestettä, mutta olisiko muita merkkejä, joilta löytyisi myös?

Mun toinen ongelma on silmäluomet. Sen lisäksi, että ne sotkeentuu eyelineriin, ne on aika kirjavat ja punertavat. En jaksa töihin laittaa luomiväriä, vaan olen yrittänyt peittää kirjavuutta mm. Benefitin Lemon-aidilla tai silmänalusille tarkoitetuilla peiteaineilla. Lemon-aidia en ole löytänyt enää mistään järkevällä hinnalla (enkä tiedä oliko se edes niin ihmeellistä) ja tuo nykyinen peiteaine taitaa olla se, joka aiheuttaa rajauksien leviämistä.
Kaipaisin siis vinkkejä silmäluomien värin tasaamiseen.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 23.03.13 - klo:10:33 »
Luomen sävyn tasoittamiseen Mac Paint Pot Soft Ochre (kellertävä) tai Bare Study (pinkimpi) - kumpi vaan ihonsävyyn ja silmien väriin paremmin sopii. Itselläni käytössä tuo Soft Ochre - ja tykkään paljon! On myös toimiva värillisen luomimeikin pohjustajana.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 23.03.13 - klo:12:45 »
^ Tarkoititko Painterlya Bare Stydyn sijaan? Bare study on vaaleampi ja hohtava, kun taas Painterly on mattapintainen ja punaiseen taittava.

^^ Jos MACin Paint Potit on saavuttamattomissa, niin miten olisi Lorealin vaalean beige Infallible-luomiäri. Tuo on jauhemainen, mutta uskoisin sen olevan hyvin kestävä ja huomaamaton luomella. Ainakin omistamani kultainen Sahara Treasure kestää luomilla kuin tauti. Tai Maybellinen Color Tattoot? Ne kyllä taitaa kaikki olla hohtavia, mutta kestävät hyvin koko päivän.

Minä käytin aiemmin tuollaisia kakkumaisia rajausvärejä, koska niitä oli helppo käyttää ja ne pysyivät hyvin. Jossain vaiheessa huomasin niiden leviävän yläluomelle, koska minulla on raskaat luometja rajaus osui yläluomeen. Ehkä joku meikin vedenkestäväksi tekevä liuos voisi toimia tuossa tilanteessa, ellei se tuki sitä rajausvärinappia. Tai oletko kokeillut geelirajausta?