Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140253 kertaa)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #225 : 11.04.13 - klo:21:27 »
^Tilasin noita useamman satsin kerralla varmaankin jo lähes pari vuotta sitten jostain mineraalimeikkifirmasta. Googlettelin tässä, että mikähän firma ois ollut kyseessä ja olen aika varma, että kyseessä oli Purely Cosmetics, koska tuolta olen muutenkin tilaillut.

Beauty blendereissähän on muistaakseni jotain kolmisen kuukautta suositeltu käyttöaika (jos en nyt ihan väärin muista) ja ite oon kyllä käytellyt varmaan puolisen vuotta aina ja pesen kerran viikossa välillä niiden omalla puhdistusaineella ja välillä Dr. Woodsin Pure almond soapilla. Oli meinaan tuo oma puhdistusainekin minusta niin kallista, että käyttelen aika naftisti  :P
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 11.04.13 - klo:21:38 »
^ En ollut kuullutkaan tuollaisesta beauty blenderin kolmen kuukauden käyttöajasta. Oen käyttänyt omaani epäsäännöllisesti jo pari vuotta ja se pelittää edelleen ihan kuin uutena. Pesen blenderini parin käyttökerran välein. Blenderissä ei ole mitään haju tms. haittoja, joten en aioheittää sitä vielä menemään.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 11.04.13 - klo:21:51 »
Sephoran sivuilta löysin tiedon, että voi kestää kolme-neljä kuukautta, jos siitä pidetään huolta/huolletaan oikein (cared for properly). Että oikein muistin, piti alkaa tarkistelemaan, etten ihan läpiä päähän puhu  ;D Mutta joo, ainahan ne suositukset on alakanttiin..
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 12.04.13 - klo:07:52 »
Vielä tuohon maskimaiseen lopputulokseen, minusta helpompia meikkivoidetyyppejä kevyeen ja luonnolliseen pohjaan ovat mahdollisimman vesimäiset voiteet, jotka eivät jämähdä ihan sekunneissa, MUFEn ja MACin Face & Bodyt hyvänä esimerkkinä. Yllättäen myös vahapohjaiset, kakkumaiset ja runsaasti pigmenttiä sisältävät voi minusta saada levittymään tosi luonnolliseksi pohjaksi, siis tyyliin Joe Blasco / Grimas - näiden kanssa tarvitaan vaan malttia, vähänkin liikaa tuotetta naamaan kerralla --> pakkeli. Ohutta pohjaa tehdessä tavallaan häivytetään koko ajan - ja meikkiä lisätään kerroksittain kohtiin, jotka kaipaavat peittoa.

Vaikeimpia ovat nopeasti iholle asettuvat tuotteet.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 14.04.13 - klo:08:43 »
Mulla kestää puolisen vuotta blender lähes päivittäisessä käytössä. Pesen aina ennen käyttöä marseilllesaippualla. Purelyltä tilasi ekan ja tokan ja seuraavat Beautybaystä. Vanhat blender on aika erinäköinen kuin eikä se tunnukaan enää samalta. Puolisen vuotta on ihan sopiva. Tuo on paras kokeilemani tuote pohjan levitykseen, joten hintansa väärti. Mikä se on se halpaversio? Näin joskus vertailuvideon, mutta sitä halpista ei saanut mistään tilattua Suomeen. Cosmopolitanin beauty blenderin vastine sen sijaan on tosi surkea.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 14.04.13 - klo:11:10 »
^Luulin, että NQ tarkoitti juuri tuota Cosmopolitanin versiota. Minkähänlaisia ne MACin vaaleanpunaiset meikkisienet on? Tietääkö kukaan toimiiko ne samalla tavalla kuin Beauty Blender?

Ehkä minunkin pitäisi ottaa käyttöön uusi beauty blender, kun tuo varakapple on odottanut meikkipakissa koko sen ajan kun olen beauty blenderiä käyttänyt. Olen pessyt oman beauty blenderini joko marseillesaippualla tai astianpesuaineella (Dr. Jartin Silber Label BB cream ei meinannut lähteä millään muulla).

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 17.04.13 - klo:19:21 »
Millä ihmeen meikkikynällä rajaukset saa pysymään limakalvoillakin? Kuten tässä Magicpoksin Majn (Majn? Majin?) kuvassa: http://magicpoks.indiedays.netdna-cdn.com/files/2011/05/top2.jpg
1a F ii

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #232 : 17.04.13 - klo:19:55 »
^Vaikkapa MACin kohl pencilillä. Smolder -sävy on todella sysimusta ja pysyy hyvin sisärajauksissa. Tuossa on melko vahamainen koostumus joten tuote on melko kestävä joskaan ei waterproof.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #233 : 17.04.13 - klo:20:02 »
^ Okei, kiitoksia. :) Ite olen nimittäin muutamia kyniä kokeillut ja mikään niistä ei todellakaan pysynyt paria minuuttia kauempaa. :D Mulle onkin ollut täysi mysteeri, että pysyykö tuommoiset rajaukset muka oikeasti!
1a F ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 17.04.13 - klo:20:07 »
Millä ihmeen meikkikynällä rajaukset saa pysymään limakalvoillakin? Kuten tässä Magicpoksin Majn (Majn? Majin?) kuvassa: http://magicpoks.indiedays.netdna-cdn.com/files/2011/05/top2.jpg

Olen nähnyt Youtubessa meikkitutoriaaleja, joissa mustan kajalin päälle on laitettu vielä mustaa luomiväriä (MAC Carbon) parantamaan rajauksen kestävyyttä. En ole kokeillut kikkaa, joten toimivuudesta en osaa sanoa mitään. Enkä siitä, onko tuosta mitään haittaa silmille tai leviääkö luomiväri pitkin silmän pintaa sellaiseksi harmaaksi kerrokseksi. Mutta jos uskallusta riittää ja sopivat välineet, niin voihan tuota kokeilla.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 22.04.13 - klo:07:28 »
Mistä saisi Smashboxin meikkejä tilattua fiksusti?

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #236 : 23.04.13 - klo:12:22 »
Olisin kiinnostunut löytämään poskipunan/aurinkopuuterin, joka sopisi ympärivuotiseen käyttöön antamaan päivettyneen ilmeen.

Ihoni on punakka ja sellainen suomalaisen perusvaalea. En ole käyttänyt montaakaan aurinkopuuteria ja nekin näyttävät iholla liian oransseilta ja luonnottomilta. Tämän takia mietinkin olisiko poskipunissa paremmin itselleni sopivia sävyjä. Välillä koen myös, että pelkkä päivettyneen ilmeen luominen loisi raikkaamman lopputuloksenkin yhdessä vahvemman silmämeikin kanssa kuin "tavalliseen" tapaan laitettu poskipuna.

En oikein tiedä mistä lähtisin tällaista tuotetta etsimään. Haluaisin päästä testailemaan kaupassa eri sävyjä ja ihan markettituote sopisikin minulle. Olisiko esimerkiksi Kicksin valikoimissa jotain tällaiseen sopivaa tuotetta? Tai We Care Icon tmv.? Olen aina pihalla kun puhutaan päivettyneen ilmeen luomisesta.  :D

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 23.04.13 - klo:15:24 »
^poskipunia ennemmin lähtisin etsimään sopivaa sävyä ihan puuterivalikoimista. Esim. Lumene Touch of Radiance -puutereista löytyy tummiakin sävyjä, joilla voi varjostaa kevyesti otsalta, leualta ja poskilta. Huomasin tämän vinkin hiljattain jossakin lehdessä ja ajattelin itsekin toimia näin :)
1b M ii

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #238 : 26.04.13 - klo:12:23 »
^ Täytyytä katsoa uudelleen Lumenen puuterivalikoima! Olenkin kuullut samaisesti vinkistä, mutta puuterivalikoimat ovat vaikuttaneet aina nopeasti katsottuna niin vaaleilta. Puuterien pysyvyyttäkin tosin mietin ihoni rasvoittuvuuden takia. Onko puuterien pigmentti niin pysyvää kuin poskipunien.

Vilkaisen ehdottomasti Lumenen valikoiman uudelleen. Samalla kertaa voisin myös käydä katsomassa H&M puuterivalikoiman. Jotenkin jäänyt kuva, että H&Mn puutereissa olisi myös tummempiakin sävyjä.  :)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 28.04.13 - klo:09:35 »
^Kicksissä tuotteita voidaan kokeilla ennen ostopäätöstä, joten se vois olla järkevämpi kuin henkkamaukka.
Entäs aurinkopuuterin ja poskipunan yhdistelmä? Aurinkopuuterisävyjä on laidasta laitaan ja esim. Lumenella on vaaleahkoja aurinkopuutereita ja toisaalta diorilla on aivan ihania Nude tan sävyjä, joissa on neljä ruutua, joista kaksi samansävyistä. Näitä on tarpeeksi vaaleinakin, kuten sunlight.
http://www.sephora.com/diorskin-nude-tan-healthy-glow-enhancing-powder-P309702
Levitän tuota aurinkopuuterin tapaan ja myös poskille, jonka päälle laitan poskipunan välille korva-silmän ulkonurkka. En tosin hae päivettynyttä lookia, vaan lämpöä ja väriä kasvoille.
Myös Guerlainilla on aurinkopuutereita, joissa on montaa eri sävyä, joiden avulla voi itse säännöstellä kuinka tumman lopputuloksen meikkaa. Monisävyiset ovat omaan makuun ehkä vähän eloisempia kuin yksivärinen mattapuuteri tai aurinkopuuteri, mutta kyllä tuo puuteri-ideakin han hyvä on. Liian tumma puuteri tosin nimenomaan varjostaa eikä tuo päivettynyttä lookia.