Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140631 kertaa)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #255 : 14.06.13 - klo:23:26 »
Olisiko jollain vinkata kevyttä hohde/kuultovoidetta jolla voisi vähän keventää meikkivoidetta? Kosteusvoiteeseen sekoittamalla lopputuloksesta ei tule niin hyvä kun koostumukset eroavat liikaa. Lumenen kuultovoide aiheuttaa röpelöä postipäille, muuten ihoni sietää aika hyvin silikoneja ja mineraaliöljyjä. Plussaa silti jos mineraaliöljyjä ei pahemmin ole ja hintakin Chanelia edullisempi :P. Meikkivoide johon ajattelin sekoittaa on MAC mineralize moisture foundation ja iho on osittain hyvin kuiva sekaiho.

Ajattelin hommata kesäksi jonkun kevyen bb-voiteen mutta en halua ostaa useampaa sävyä niin ajattelin selvitä blandatulla meikkivoiteella kunnes naama vähän ruskettuu.

Entä L'Oréalin Lumi- primeri? Se on samantyylinen kuin tuo Lumene, mutta vähän kevyemmän tuntuinen.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #256 : 05.07.13 - klo:17:52 »
Millainen olisi sopiva häämeikki kaverin häihin?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #257 : 05.07.13 - klo:17:59 »
^Sellainen jossa viihtyy ja josta itte tykkään, omaan tyyliin sopiva ;) Tosin tämä ei tainnut olla se vastaus jota hait..

Mutta siis, jos ei halua erottua hirmuisesti, mutta haluaa kuitenkin olla juhlava, mä tekisin joko jonkun neutraalin päivämeikin ruskeilla ja/tai taupeilla ja yhdistäisin siihen kissamaisemman rajauksen ja näyttävät huulet tai sitten perinteisen ruskea smoky-meikin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 14.07.13 - klo:18:50 »
Voiko poskille tarkoitettua tuotetta käyttää luomivärinä? Mulla on IsaDoran joku trio aurinkopuuteri (vanha, sävyn nimi after beach) ja siinä olis kivan sävyinen se ruskea. Onko luomiväreissä ja poskituotteissa yleensä jotain merkittävää eroa?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 14.07.13 - klo:19:51 »
^ Joitain poskille tarkoitettuja tuotteita voi käyttää luomilla, toisia ei. Poskille (ja muualle kasvoille) tarkoitetuissa tuotteissa voi olla silmiä ärsyttäviä raaka-aineta. Etenkin poskipunissa voi olla punaisia pigmenttejä, jotka ei sovi luomilla käytettäviksi. Tuosta IsaDoran aurinkopuuterista en osaa sanoa voiko sitä käyttää luomilla vai ei, mutta ainahan sitä voi kokeilla. Jos se ärsyttää silmiä, niin uudelleen sitä ei kannata silmiin laittaa.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #260 : 15.07.13 - klo:10:20 »
Kokeilin kaupassa nyt hieman päivitystä saaneelle iholle näitä lumenen cc-voiteita, mutta sekä light että medium näkyi selkeän oranssihtavana. Voinenkohan tästä olettaa että a) ne ovat minulle liian tummia ja/tai b) ihoni saattaisikin olla keltasävyinen (eikä punainen, kuten olen aina kuvitellut)?

Ostolakko-blogissa oli joskus aika selkeä ohje miten selvittää onko keltainen vai punainen, mutta en vaan osaa  ::)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 15.07.13 - klo:11:28 »
^En valitettavasti osaa sanoa missä vika (onko ihosi keltasävyisempi kuin luulet vai onko voiteet liian tummia), mutta pettymyksekseni olen huomannut, ettei Lumenen CC-voide Light olekaan kovin sopivan sävyinen omalle iholleni. Voide näyttäisi olevan riittävän vaalea, mutta kasvot näyttää jotenkin omituisen värisiltä (oranssilta). Mutta tilanne korjaantuu aika hyvin, kun a) laitan pinkkiä huulipunaa ja b) nostan hiukset ylös (minulla on vaalennetut hiukse, joissa tällä hetkellä aivan törkeä maantienharmaa juurikasvu). Harmittaa tuon sävyn omituisuus, koska kaikilta muilta ominaisuuksiltaan tuo voide hakkaa monet kalliimmat mennen tullen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 15.07.13 - klo:20:35 »
^Kannattaa antaa Lumenelle palautetta, että tekisivät lisää sävyjä. Jos tarpeeksi moni antaisi palautetta asiasta, ehkö ne siellä Lumenella voisi tehdä asialle jotain. Toivossa on ainakin hyvä elää  ;)

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 11.08.13 - klo:07:39 »
Olisikohan tämä suht oikea ketju kysellä valaistuista meikkauspeileistä...?

Käyttääkö joku tällaisia meikkaamiseen? Olen itse tähän asti meikannut kylppärin valossa ja se on ollut ihan ok, mutta meidän ainokaisessa vessassa on sen verran trafiikkia aamuisin, että joudun varmaan työaamuina jatkossa meikkaamaan jossain muualla. Mietinkin sellaista meikkipeiliä, jossa on valo - onko niistä mihinkään? Kannattaako hankkia ja jos, niin millainen? Mielelläni kuulisin kokemuksia. :)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #264 : 11.08.13 - klo:07:48 »
Tässä nyt ei ole valoa, mutta tykkään itse tosi paljon Ikean meikkauspelistä:

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10182189/

Just sopivan kokoinen, ja tuon edessä näkee laittaa tukkaakin. Ainut hankaluus siinä on, että se on vähän typerän mallinen, eikä sitä oikein saa siivottua minnekään piiloon, jos ei jaksa sitä koko aikaa pöydällä katsella.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 11.08.13 - klo:09:51 »
Olisikohan tämä suht oikea ketju kysellä valaistuista meikkauspeileistä...?

Mulla on kokemusta Beurer-merkkisestä peilistä, jonka olen hankkinut joitakin vuosia sitten Stokkalta/Hobby Hallista. Peili on tämä:

Pidän varsinkin siitä suurentavasta peilistä. Kun perusvalaistus on kunnossa niin tämä on aivan kelpo väline  :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 12.08.13 - klo:11:13 »
^ Tuossa on siis joku valosysteemi mukana? Haen just sellaista, jossa olisi vähän lisävaloa tavalliseen huonevalaistukseen verrattuna, tuleviin pimeisiin syysaamuihin.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 12.08.13 - klo:11:18 »
^^ Kuinka paljon tuossa on valotehoa? Olen kaupassa katsellut Babylissin ja Beurerin meikkipeilejä /-lamppuja. Ainakin liikkeen valaistuksessa nuo näyttää aika tehottomilta riippumatta siitä, onko päällä lämmin, kylmä vai luonnonvalo.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 08.10.13 - klo:20:33 »
Osaisko joku vinkata vastaavat luomivärisävyt (vaikka Macilta) kuin tässä videolla?
http://www.youtube.com/watch?v=4hflWCG_h1E
(Luomiväriosuus alkaa 5min kohdalta.)
« Viimeksi muokattu: 08.10.13 - klo:20:36 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #269 : 08.10.13 - klo:22:19 »
Mulla on babylissin valomeikkauspeili ja valo ei riitä millään.. Turha ostos :(
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.