Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140640 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #270 : 08.10.13 - klo:22:22 »
^ Kiva tietää, ettei valoteho riitä. Eipä tule tuhlattua rahoja moiseen. Harmi, että ehdit tuon jo ostaa.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #271 : 09.10.13 - klo:11:40 »
^ Laitos vaatii pakostikkin erillisen valon, jotta sitä viitsisi käyttää ja ettei kulmakarvat/poskipunat tule hämäryydestä johtuen liian tummina naamalle. Siksipä meikkaan jälleen vessan peilin edessä, koska olen liian laiska rakentamaan valohässäköitä meikkipeilin ympärille  :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 09.10.13 - klo:14:19 »
Suosittelen, jos vain mahdollista, sijoittamaan meikkipöydän ikkunan alle. Näin voi meikata luonnonvalossa talviaamuja/-iltoja lukuunottamatta. Mulla on tuossa pöydällä vielä pöytävalaisin kylmäsävyisellä energiansäästölampulla. Tuon lampun valo on sen verran lähellä luonnon valoa, ettei pimeinä aamuinakaan kovin helposti saa meikkikatastrofia aikaan (ainakaan valon puutteen takia :D).
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 09.10.13 - klo:15:30 »
Minullakin on sohvan vieressä (meikkaan siis sohvalla) tehokas puhtaan/viileän valkoinen energiansäästölamppu. Lisäksi sohvan lähellä on isot olohuoneen ikkunat, joista tulee vailoisan aikaan riittävästi luonnovaloa, vaikkei sohva ihan ikkunan vieressä olekaan.

Sen enrgiansäästölampun ostin muutama vuosi sitten Stockmannilta. Enää en ole samanlaisia lamppuja siellä nähnyt. Toivottavasti vastaavia löytyy jostain, kun tuo nykyinen lamppu hajoaa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 16.10.13 - klo:19:38 »
Miten violettia luomiväriä voisi käyttää iltameikissä ilman että näyttää turpiin saaneelta tai itkeneeltä? Tarkoitus olisi siis tehdä melko tumma meikki, vaikka smoky tai sitten "v-varjostus" tms. Voisiko violetti toimia jos sitä käyttäisi häivyttämiseen esim ulkonurkassa tai smokyssä värien häivyttämiseen luomivaossa? Liikkuvalle luomelle levitettynä ei oikein toimi, koska tulee helposti itkulookki. Netistä koitin googlailla, ja youtubesta löytyikin yksi video, jossa violettia oli käytetty smokyeyemeikissä luomivaossa häivytykseen. Meikki oli vaan aika tumma, koska luomella oli mustaa muistaakseni. Hmm. Jotain vinkkejä?

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 19.10.13 - klo:12:30 »
^
Kannattaa kokeilla itselle sopivia muita sävyjä violetin kanssa. Itse olen käyttänyt viininsävyistä (burgundy, onkohan tuolle suomennosta?) violetin parina. Tuon kanssa tosin helposti saa aikaan turpalookin  ;D Sävyvalinnat riippuu myös tietenkin violetin sävystä. Jos on suht viileä ja vaaleampi niin siihen voi yhdistää myös hopeaa tai muuta vaaleampaa korostusväriksi ja tummempaa rajaukseen.

Tummempi rajaus ripsen rajassa auttaa aika hyvin siihen ettei silmät näytä itkuisilta.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 19.10.13 - klo:13:23 »
En itse käytä violettia mutta vaaleanpunaisella saa helposti myös itkuisen lookin ja pyrin välttämään sitä käyttämällä tummaa, selkeää rajausta ja kultaista beigeä pehmentämässä lookia. Violetinkin kanssa kulta sopisi kauniisti jos olet muuten väriltäsi neutraali tai lämmin.
Raitoja käpälään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 19.10.13 - klo:17:24 »
Kiitos vinkeistä. Väriltäni olen mielestäni neutraali-lämmin, joten kultaa voisin kokeilla.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #278 : 21.10.13 - klo:14:21 »
Tarvitsisin vähän vinkkejä halloweeniksi. Tarkoitus olisi pukeutua haamuksi, eli kalpea naama ja tummat silmät.

Millähän saisi parhaiten kalpean naaman? Mietein valkoisen luomivärin levittämistä, mutta melkein kaikissa luomiväreissä tahtoo olla jotain glitteriä tms. Lisäksi mietein että mahtaako sellainen pysyä kovin hyvin, ei ole kiva jos se sitten suttaantuu ja varisee illan myötä. En myöskään yhden illan takia halua ostaa mitään kamalan kallista juttua. Sellaiset lasten kasvovärit ovat sitten taas kovin peittäviä, enkä halua paksua maalikerrosta naamaan.

Sitten silmät, ne nyt varmaan saa parhaiten luomivärillä, mutta kaikki muut kasvojen varjostukset, mikähän niihin olisi hyvä?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 21.10.13 - klo:15:02 »
^ Ainakin Stargazerilta ja Manic Panicillta löytyy aivan valkoiset meikkivoiteet. Hintaa kumpaisellakin on n. kympin verran, ja ylijäämän voi käyttää liian tummien meikkivoiteiden vaalentamiseen. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 21.10.13 - klo:17:12 »
^^Kasvojen varjostuksiin käyttäisin luomivärejä, esim. viileitä, harmahtavia ruskeita. Jos tavoitteena on enemmän sellainen zombie-look, niin varjostuksiin sopii ruskeiden lisäksi esim. luumun sävyt, punaruskeat, vihreät jne.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 05.11.13 - klo:12:19 »
Matka peittari hakusessa:

käytän kotona "virheiden peittelyyn" naamassa EDM meikkipuuteria tai peiteainetta. Kokeilin myös tuutata sitä pieneen purkkiin jossa myös sivellin (mukana kulkevaan meikkipussiin), mutta se ei oikein toimi ja leviää hirveästi aina avatessa.

EDM:llä oli jossain vaiheessa tarjolla peiteaineesta myös "matkapurkki" eli sellainen pieni rollerballin sisältävä puikko, jossa oli pulveria sisällä. Ei näytä enää olevan tarjolla, pelkkä tavispurkki

Olen nimimalisti matkameikkipussikan pakkaamisessa, joten pensselit ja isot purkit ei käy.

Mikä ihme voisi olla sopiva peitepuikko/aine joka on pakattu pieneen tilaan ja näppärä käyttää tien päällä? Olen tottunut tuohon mineraalimeikkiin, ja muistot lumenen sata vuotta vanhoista kämäisistä peitepuikoista yläaste/lukioajolsta hirvittää. Ihoni on kuiva, joten aineen pitäisi ns. sulautua hyvin eikä jäädä siihen päälle lillumaan (juuri mitä nuo vanhat puikot teki...)

Samoin pitäisi keksiä hyvä matkapuuteri sata vuotta vanhan maybellinen tilalle, hyi olkoon.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #282 : 05.11.13 - klo:21:00 »
Onko mahdollista, että meikkivoide voisi päivän mittaan "vaalentua"? Yleensähän meikkivoiteet paremminkin tummenee päivän mittaan.
Testasin siis tänään Estee Lauderin Double Wear Light meikkivoidetta kaikista vaaleimmassa 1.0-sävyssä ja aamulla sitä levittäessä huomasin kyllä sävyeron kaulassani ja kasvotkin näyttivät hieman normaalia tummemmilta. Nyt päivän päätteeksi  sävyeroa ei huomaa juuri ollenkaan, esim. kaulassa ei voi sanoa mihin meikkivoidetta on levitetty ja mihin ei.
Meikkivoide pysyikin kuin unelma ja näyttää hyvältä vieläkin, vaikken ole korjaillut meikkiä ollenkaan. Aamulla kirosin juuri tuota sävyeroa, mutta nyt tuntuu ihan kuin meikkivoide olisi jotenkin sulautunut tai mukautunut ihoon tosi hyvin.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 05.11.13 - klo:23:49 »
^Mulla tapahtuu tuo sama kaikkien meikkipohjien kanssa ja se johtuu siitä, että naama on aina aamupesujen ja voiteiden lätkimisten jälkeen suht kirjavan värinen. Jotenkin tuo "tummuus" kuultaa alta, mutta sitten kun iho on rauhoittunut niin meikkivoiteen sävy näyttää siltä miltä pitääkin.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #284 : 25.11.13 - klo:23:17 »
Miten meikata baariin, jos et voi hillitä itseäsi tanssilattialla?  ??? ;D Siis näytän aina kapakka-illan jälkeen bussissa siltä että oon tullut meikit päällä kuntosalilla.
Mulle tulee mieleen vaan tekoripset, mutta oma ripset on niin pitkät ja tuuheat että jotenkin ärsyttää jos ainoa ylpeydenaihe viedään pois... ::)