Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 137608 kertaa)

Poissa naapio

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #285 : 01.12.13 - klo:11:32 »
Hikoiletko siis meikit poskille? Siihen auttaa hyvät vedenkestävät tuotteet. Luomivärien katoamiseen pohjustus jne.
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 01.12.13 - klo:13:39 »
Ja mineraalipohja tuntuu kestävän hikoilua hyvin. En toki meikkaa salille, mutta en poistakaan meikkejä, jos sattuu naamalla olemaan. Mineraali näyttää treenin jälkeen vaan hehkeältä  :D.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 01.12.13 - klo:14:07 »
^Mulla taas valuu mineraalit pois, vaikka käytän aina pohjustajaakin. Jostain syystä talvella pysyy vielä huonommin, kesällä muistaakseni meikki pysyi ihan ok. Tosin mulla on rasvainen iho ja se luo meikkipohjan kestolle aina omat haasteensa.

Ylipäätään kestävä meikkipohja (itse olen rakastunut Estee Lauderin Double Wear Lightiin) ja sen alle kunnon pohjustus, ja tarvittaessa puuterointi ja itse olen käyttänyt myös UDn meikin viimeistelysuihkeita. Jos ongelma on silmämeikin valuminen, niin varmaan ei auta muu kuin vedenkestävät silmämeikit ja varsinkin wp ripsiväri ja rajaus. Itse en uskaltaisi laittaa nestemäistä eyelineria, jos tiedän, että tulen hikoilemaan paljon.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #288 : 01.12.13 - klo:17:44 »
Ehkä ongelma on vähän siinä, että meikkaan aika vähän ja kun yritän vähistäni tehdä iltameikkiä, laatu ei vaan riitä. Macin mineraalipohja on nyt käytössä joo, eniten mulla taitaa valua se silmämeikki.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 01.12.13 - klo:19:08 »
^Hyviä ohjeita olet yllä saanut. Kannattaa hankkia hyvä silmämeikinpohjustaja (näistä on täällä oma ketju) tai vedenkestävä voidemainen luomiväri (esim. MAC paint pot tai Maybelline Color tattoo). Jos iho sekä rasvoittuu, että hikoilee, niin kannattaa kokeilla 38° vedellä poistettavaa ripsiväriä.

Yksi meikin kestävyyteen paljonkin vaikuttava asia on meikkaustekniikka. Ohuet kerrokset kestää paremmin, kuin raskaalla kädellä vedetyt viivat. Luonnonlahjakkuudet on harvassa. Meidän muiden pitää harjoitella hyvä lopputuloksen aikaansaamiseksi.

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #290 : 01.12.13 - klo:19:54 »
Niin olen. Kiitos kovasti :) Rupean nyt keräämään basic-meikkilaukkua uudestaan, laadukkaista tuotteista ja primerit mukaan myös.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 01.12.13 - klo:20:55 »
^Mitä meikkejä sinulla nyt on? Jos saa udella. Välttämättä ei tarvitse pistää koko meikkipussin sisältöä uusiksi, vaan jo muutama täsmäostos voi tehdä ihmeitä.
« Viimeksi muokattu: 01.12.13 - klo:23:08 kirjoittanut Painted Lady »

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 01.12.13 - klo:22:26 »
^Vähän offia, mutta tänne niin pitäisi tehdä ketju, jossa jokainen voisi esitellä meikkilaukkunsa :D Ei siis kaikki meikkini-ketjua, joka on jo olemassa, vaan se arsenaali, jota tällä hetkellä käyttää :) Tai sitten, jos sellainen on jo olemassa niin vinkatakaa ihmeessä, koska rakastan urkkia muiden meikkejä :D

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 03.12.13 - klo:19:21 »
^Tee, muakin kiinnostaa! Aina tilaisuuden tullen pakko selata läpi kavereiden meikkipussit.

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #294 : 08.12.13 - klo:17:40 »
^Mitä meikkejä sinulla nyt on? Jos saa udella. Välttämättä ei tarvitse pistää koko meikkipussin sisältöä uusiksi, vaan jo muutama täsmäostos voi tehdä ihmeitä.

Saa udella :)

Pohjana Maybellinen BB-voide tai Mac mineraalimeikkivoide
MaxFactor X-pert waterproof eyeliner (tosi hyvä!)
Maybelline dream touch blush
Masterpiece mascara
Inglot peittari, kulmakarvaväri, kaksi huulipunaa
Lorkun Lumi-valokynä

+ Läjä kaikkia meikkikyniä, peiteaineita ja H&M luomareita joita en juuri käytä

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #295 : 09.12.13 - klo:22:35 »
Tarvitsisin pikaisesti neuvoja. Vanha peitevoiteeni on loppumaisillaan. Onko kellään suositella sekaiholle sopivaa peitevoidetta, joka olisi hyvä pysyvyydeltään, peittäisi esim. punertavat nenänpielet,  muttei tukkisi ihohuokosia? Hintaa saisi olla mielellään max. 30 e ja tietysti toiveissa riittoisa tuote.

Olen katsellut Make Up Storen voiteita, sillä käytän sarjan Matte Foundationia ja pidän siitä kovasti. Mutta ne ovat jotenkin kuivan, ja toisaalta myös paksun tuntuisia. Lisäksi ottaisin mieluummin  voiteen jota voi levittää suoraan puikosta tai tuubista, sillä jotenkin nuo avoimet purkit tuntuvat kaikessa kosmetiikassa epähygieenisiltä.

Mieluiten sellainen jota ei tarvitsisi ostaa nettikaupasta.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #296 : 10.12.13 - klo:21:52 »
^Mä olen tykännyt Estee Lauderin Double Wear-peittarista. Hintaa taitaa juuri olla se 30€, mutta pieni määrä riittää todella pitkälle ja peitän juuri kasvojen punaisuutta eli pieniä punaisia näppyjä, nenänpieliä yms. Koostumukseltaan peittari on melko juoksevaa, eli lainkaan sellaista jankkista, mutta pysyy todella hyvin.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #297 : 10.12.13 - klo:23:50 »
Mulla ei ole käytössä peitevoidetta tällä hetkellä, mutta tuli mieleen että luin vähän aikaa sitten Karkkipäivä-blogissa oli juuri noista peitevoiteista: http://karkkipaiva.indiedays.com/2013/12/04/loytyi-koyhan-miehen-vastine-lempparipeiteaineelleni/
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 11.12.13 - klo:10:46 »
Mäkin tulin suosittelemaan Double Wearia. :) Vaikka mulla on pintakuiva iho, niin tuo sopii silti eikä lähde hilseilemään tms. Maybellinen peiteainetta olen myös kokeillut, mutta sävyt olivat liian pinkkejä/harmaita.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 13.12.13 - klo:19:34 »
Mac Studiofinish - peittää, mutta huomaamaton. Maksaa n. 20 euroa ja yksi nappi kestää iäisyyden, vaikka käyttäisi päivittäin.  <3