Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140260 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #330 : 24.02.14 - klo:10:51 »
^Hyvä idea tuokin. Eipä ollut tullut koskaan mieleen, vaikka noita käyttämättömiä päivävoiteitakin löytyy vaikka millä mitalla. Kiitoksia paljon vinkeistä, eiköhän näillä pääse jo hyvin eteenpäin.  :)

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #331 : 25.02.14 - klo:19:12 »
Siis mistä ihmeestä minä löydän vaalean (ei puhtaanvalkoisen) silmänrajauskynän sisärajauksiin? Jos en väärin muista, niin anytimellä oli joskus joku off white-sävyinen kynä helmiäisellä... Olen kyllä satavarmasti jostain ostanut vastaavantyyppisen sen jälkeenkin mutta tänään en vain löytänyt, ainakaan citymarketista  :P.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #332 : 25.02.14 - klo:19:16 »
^ IsaDoralla ainakin on, Inliner Kajal sävyssä Blonde.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #333 : 25.02.14 - klo:19:17 »
Samaa IsaDoran kynää minäkin oli suosittelemassa :) mulla kynä on toiminut myös hätätilassa peiteaineena.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #334 : 25.02.14 - klo:19:30 »
^^^ Taisi olla Natural Code-sarjassa juurikin tuo helmiäinen kynä sisärajauksiin, mutta sävy ilmeisesti lopetettiin. Jo edellä suositellun Isadoran lisäksi myös Goshilla taitaa olla valikoimissaan ihonvärinen waterproof-rajauskynä.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #335 : 26.02.14 - klo:14:20 »
Siis mistä ihmeestä minä löydän vaalean (ei puhtaanvalkoisen) silmänrajauskynän sisärajauksiin? Jos en väärin muista, niin anytimellä oli joskus joku off white-sävyinen kynä helmiäisellä... Olen kyllä satavarmasti jostain ostanut vastaavantyyppisen sen jälkeenkin mutta tänään en vain löytänyt, ainakaan citymarketista  :P.

Jos lähellä on Kicks niin muistaakseni BeYu:lla on tuollainen. Kurkkasin nettisivuja ja sieltä löytyi sävynimi, se on Cashmere Highlights Kuva tuotteesta

Anttiloista voi puolestaan koettaa bongailla Elite-merkin Wonderlineria sävyssä 06 Wonder Nude: Kuva tuotteesta

Ja ulkomailla jos tulee käytyä niin markettipuolelta Max Factorilta löytyy myös vaalea "ihonvärinen" kajal, itse kotiutin sen muistaakseni Italian reissulta. Sävyn nimi on Natural Glaze, Suomessa en ole tähän törmännyt. Kuva
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #336 : 26.02.14 - klo:20:36 »
Voi kiitoksia kaikille, toivo ei ole siis vielä mennyttä. Huomenna Turkkusen suuntaan niin eiköhän sieltä ala löytymään, kassoo eksyyko sitten Anttilaan, Sokokselle vai mihin.  :ts Helpottaa se tuokin kun tietää jo miltä merkiltä lähteä katselemaan.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #337 : 27.02.14 - klo:11:05 »
Benecosilla on myös luonnovaalea kajal, selkeästi vaaleampi (ja ainakin mun silmissä myös luonnollisempi) kuin esim. IsaDoran Nude, mutta ei kuitenkaan valkoinen.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #338 : 19.03.14 - klo:14:57 »
Auttakaas mua mun iänikuisessa ongelmassa, eli punaisissa nenänpielissä >:(

Mulla olisi muuten ihan hyvä iho, mutta nuo nenäpielet helottaa kilometrin päähän kalpean ihon keskeltä. Ja kun ei niihin mikään auta niin kaipaisin kunnon ohjeita peittämiseen. Nyt olen käyttänyt ihan vaan jotain peitepuikkoa/meikkivoidetta ja sienellä tuputtanut aamuisin piiloon. Ne vaan ei pysy kauaa peitossa, vaan nenänpielet on jo muutaman tunnin päästä punaisena.

Haluaisin kuitenkin etenkin arkisin vain nopsasti piilottaa punaisuuden, en alkaa erikseen laittelemaan pohjustuksia yms.

Mikä tuote kannattaisi valita?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 19.03.14 - klo:18:28 »
^
Mulla ainakin toimii mineraalipohja tosi hyvin punaisuuden peitossa. Mineraalipohjaa on myös helppo korjata/lisäillä tarvittaessa, mutta pysyy hyvin paikallaan. Mun vakkaripohja on Lauressin Minimalist - sävy gentle petal.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 19.03.14 - klo:18:54 »
^^ Tätähän sä nyt et kysynyt, mutta... Nenänpielten punoitus on tavallinen tali-ihottuman oire. En väitä, että sinulla olisi välttämättä siitä kyse, mutta jos on, niin siitä voi kyllä päästä eroon. Esim. täällä: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00245 on infoa.

Itselläni ja useammalla perheenjäsenelläkin on tämä(kin) vaiva ollut, ja kaikki ovat päässeet siitä eroon kunnollisella puhdistamisella, rasvan välttämisellä (rasvaton kosteutus), salisyylihapolla (ei alkoholia!) ja kosmetiikan ärsyttimien välttämisellä. Normaali-ihoisempi äitini ei millään halunnut uskoa kärsivänsä mistään talirauhasiin liittyvästä ongelmasta, kunnes sai kasvoihinsa järkyttävän ruusufinni-ihottuman niiden punoittavien nenänpielten lisäksi. Ideana oli siihen asti ollut rasvata ja rasvata ja rasvata, kun iho kiristää ja tuntuu ärtyneeltä... Vaiva helpottui huomattavasti noilla mainituilla keinoilla.

Silloin kun omatkin nenänpieleni punoittivat, niin ei niitä oikeasti mikään pitänyt piilossa. Käytin peiteaineita ja peittäviä meikkivoiteita, mutta aina ne puskivat tunnin, parin kuluessa näkyviin. Ja se peittely-yritys teki varmasti vain lisää haittaa, mutta en tietenkään sano sen olevan kaikilla niin - tali-ihottuman tapauksessa varmaankin joo.
1cFii, oma väri.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 19.03.14 - klo:19:15 »
Ostin Lumenen valokynän, mutta vaikka klikkailen tuota päädyssä olevaa nappia kuinka, mitään ei tule sutiin. ??? Pitääkö mun poistaa joku kansi tuolta sisältä vai mitä hittoa. :(
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 19.03.14 - klo:19:27 »
^ Sitä pitää muistaakseni naksutella huomattavasti kauemmin kuin joku 10 kertaa mitä siinä ohjeessa sanotaan. Mäkin naksuttelin sitä jotain tv-sarjaa katsoessani valehtelematta jonkun 10 minuuttia ennenkuin mitään alkoi tulla. Heilutin sitä myös välillä. Olin jo ihan varma, että mun kynä on jotenkin rikki, mutta sitkeesti naksuteltuani se vaan alkoi toimia. Tosi hermostuttavaa puuhaahan se naksuttelu kyllä oli. ::)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #343 : 20.03.14 - klo:10:12 »
Mistä saisi lyhytvartisen, hyvän rajaussiveltimen? Mun on vaikea tehdä rajaus pitkävartisella siveltimellä, kun mulla on niin huono näkö, että joudun olemaan nenä kiinni peilissä  :-[
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 20.03.14 - klo:15:35 »
^^ Tätähän sä nyt et kysynyt, mutta... Nenänpielten punoitus on tavallinen tali-ihottuman oire. En väitä, että sinulla olisi välttämättä siitä kyse, mutta jos on, niin siitä voi kyllä päästä eroon. Esim. täällä: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00245 on infoa.

Itselläni ja useammalla perheenjäsenelläkin on tämä(kin) vaiva ollut, ja kaikki ovat päässeet siitä eroon kunnollisella puhdistamisella, rasvan välttämisellä (rasvaton kosteutus), salisyylihapolla (ei alkoholia!) ja kosmetiikan ärsyttimien välttämisellä. Normaali-ihoisempi äitini ei millään halunnut uskoa kärsivänsä mistään talirauhasiin liittyvästä ongelmasta, kunnes sai kasvoihinsa järkyttävän ruusufinni-ihottuman niiden punoittavien nenänpielten lisäksi. Ideana oli siihen asti ollut rasvata ja rasvata ja rasvata, kun iho kiristää ja tuntuu ärtyneeltä... Vaiva helpottui huomattavasti noilla mainituilla keinoilla.

Silloin kun omatkin nenänpieleni punoittivat, niin ei niitä oikeasti mikään pitänyt piilossa. Käytin peiteaineita ja peittäviä meikkivoiteita, mutta aina ne puskivat tunnin, parin kuluessa näkyviin. Ja se peittely-yritys teki varmasti vain lisää haittaa, mutta en tietenkään sano sen olevan kaikilla niin - tali-ihottuman tapauksessa varmaankin joo.

Olisin kyllä iloinen jos on tuosta kyse ja vaivasta voisi päästä eroon. Vuosia kun on tämän asian kanssa tapellut ja olen jo luopunut toivosta että tähän joku auttaisi. Kiitos, täytyy tutustua asiaan tarkemmin :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234