Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 137736 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #360 : 18.04.14 - klo:21:17 »
^MACin tuotteita saa varmimmin Helsingin keskustan ja Turun Stockmanneilta. Netistä ei kannata tilata, koska riski saada joko vanhoja tuotteita tai feikkejä on suuri.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 18.04.14 - klo:22:58 »
^ Kiitos tiedosta.  :) Macin tuotteet jää siis pois listalta saatavuuden takia. Koitan käydä ensi viikolla emotionissa, toivottavasti sieltä löytyisi hyvä korvaaja tälle luomivärille. Lisää ehdotuksia saa laittaa!  :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 20.04.14 - klo:20:19 »
Onko Mac:lla punaisuuden neutraloijaa? Tai millä muilla merkeillä olisi kuin Lumenella?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 21.04.14 - klo:00:36 »
^MACilla on keltainen punaisuuden neutraloija sekä voidemaisena että irto- ja pressattuna puuterina. MUFElla on vihreä primer ja vihreä peiteväri viiden peitevärin paletissa. Myös Bobbi Brownilla saattaa olla punaisuuden neutraloija.

Minulla on ollut sekä keltaisia, että vihreitä punaisuudenneutraloijia ja omasta mielestäni keltainen toimii paremmin.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 21.04.14 - klo:10:20 »
Kyselin Ostopaikkatiedusteluja -ketjussa erään meikkivoiteen perään, mutta jos sittenkin jaksaisin alkaa tappelemaan eri meikkivoiteiden kanssa, niin saako alle 25 eurolla hyvää, suojakertoimellista meikkivoidetta? Mä olen melko hukassa noiden sävyjen kanssa, mutta tuosta Rimmelin Lasting Finish 25 Hour Foundation -meikkivoiteesta sävy 100 Ivory on mulle hyvä, jos auttaa yhtään sävyn suosittelemisen kanssa. En siis osaa sanoa mitään tuon voiteen taikka ihoni punaisesta tai keltaisesta sävystä..

Mä käytän nyt kovasti tuotteita, joiden kanssa suositellaan riittävää suojautumista auringolta, joten olisi hyvä, jos mulle sopiva aurinkosuojan sisältävä meikkivoidekin löytyisi. Tuo aikaisemmin mainitsemani Rimmelin meikkivoide on melko paksua, mutta mulla onkin jonkin verran peitettävää. Haulla löytyy tosi sekalaisesti tietoa.

Joku, jota saa marketeista/Sokokselta. BB-voiteista en ole oikein kovin paljoa innostunut, kun en usko riittävään peittävyyteen. Peittävyydestä voin kuitenkin tinkiä, koska etusijalla on nyt oikea sävy, suojakertoimellisuus ja hinta.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #365 : 21.04.14 - klo:11:10 »
enna, miten ois jos ostaisit tämän?: http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=2118024%28yabasecatalog%29&category=ihojahiukset%28yasalescatalog%29/aurinkotuotteet%28yasalescatalog%29

Ja käyttäisit just sen meikkivoiteen alla mistä pidät? Mä ostin tuon ja tuo toimii tosi hyvin meikin alla, häviää ja kuivuu heti, aivan ihana, vaikka laittais enemmänkin! Tuota muuten suositellaan, jos käytössä aknelääkitys. Itselläni ei ole, mutta ostin hajusteettomuuden, korkean suojan ja muuten hyvän toimivuuden vuoksi.

Hintaa toki on, mutta on niin hyvä, ettei mua haittaa yhtään, kun täyttyy kriteerit (tuon kanssa ei oikeasti tartte odotella kauaa, että häviää), korkea suoja ja sopii meikin alle, niin ei tartte miettiä meikkivoiteen kanssa, jos on käytössä semmonen mistä tykkää :)
« Viimeksi muokattu: 21.04.14 - klo:12:29 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 21.04.14 - klo:13:00 »
^Hei, kiitos vinkistä, tuo onkin oikeastaan paljon parempi idea! :)
Voisin ostaa mieluummin tuon ja sen vanhan meikkivoiteen, niin ei tarvitsekaan alkaa venkslata uusien kanssa. Tuota voikin lätkiä naamaan, vaikka ei jaksaisikaan meikata. Mulla on tosiaan mm. aknelääkitys menossa, eli erityistä varovaisuutta pitäisi noudattaa ihon kanssa. Tuo menee ostoslistalle heti!

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 24.04.14 - klo:16:04 »
En ole koskaan omistanut kajalia -siis tuohon luomen vesirajaan laitettavaksi- ja nyt mietinkin että mikä kannattaisi ostaa?

Itselläni mikään eyeliner tai muu ei pysy luomella sotkeutumatta parissa tunnissa (vaikka alla olisi urban decayn tai too facedin pohjustajat ym) joten sisärajaus toisi ainakin jotain pontta eikä kiipeäisi liikkuvalle luomelle ::) Ripsienpidennykset on käytössä joten vedenkestäviä en liikkuvalle luomelle voi laittaa. Yhtään vinkkejä?

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 24.04.14 - klo:16:30 »
^Olen tykännyt Goshin vedenkestävästä kajalista. Edullinen ja riittoisa, kestää luomen sisärajauksissakin.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #369 : 26.04.14 - klo:10:40 »
Onko kenelläkään muulla selvästi epätasainen ripsiraja? Siis että ripset eivät kasva pelkästään suorassa rivissä, vaan sieltä hyppii useita yksittäisiä ripsiä selvästi muuta rivistöä korkeammalle? Tuon sekalaisen ripsirivin takia en ole millään keksinyt tapaa rajata silmiä siististi ripsien yläpuolelta, vaan ainoastaan alakautta tiukasti ripsirajaan tehdyt rajaukset (tai pehmeät, leveät luomivärirajaukset, joista en niin välitä) onnistuvat. Kaipailisin mahdollisuutta rajata silmiä nestemäisellä eyelinerilla, geelilinerilla tai kynällä. Ootteko keksineet tähän mitään ratkaisuja? Nyppiä hajaripset pois (auts)? ;D

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #370 : 13.05.14 - klo:00:58 »
Olen taas innostunut muutaman vuoden tauon jälkeen kasvojen varjostamisesta (kiitos RuPaul's Drag Racen ;D), mutta toimivat tuotteet ovat hieman hakusessa. Olisiko kenelläkään antaa suosituksia voidemaisista varjostustuotteista? Käytössäni on puuterimainen varjostusväri, mutta tämän hetkiseen puuteria karttavaan meikkaustyyliini sopisi voidemainen tuote paremmin. Varjostaahan voisi toki ihon sävyä tummemmalla meikkivoiteella, mutta ne ovat lähes aina vaaleaan ihooni verraten liian oransseja tai punaisia. Varjostukseen kaipaisin ennemminkin jopa hitusen harmahtavaan taittavaa sävyä.

Olen etsinyt netistä voidemaisia varjostussävyjä, mutta niitä näyttää olevan todella heikosti tarjolla. Illamasqualla on Hollow-sävyinen Cream Pigment, joka lienee vaaleaihoisten keskuudessa suosittu varjostusväri. Tämä on ainakin Illamasquan nettikaupasta tällä hetkellä loppu. Myös & Other Stories -nettikaupassa olisi tarjolla voidemainen varjostaja, mutta tästä löytyy ihan onnettoman vähän arvioita ja tuote näyttää pakkaksessa aika punertavalta Tulisiko teille muita voidemaisia varjostustuotteita mieleen? Nettikaupoista tilattavat tuotteet käyvät hyvin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 13.05.14 - klo:08:38 »
Onko kenelläkään muulla selvästi epätasainen ripsiraja? Siis että ripset eivät kasva pelkästään suorassa rivissä, vaan sieltä hyppii useita yksittäisiä ripsiä selvästi muuta rivistöä korkeammalle? Tuon sekalaisen ripsirivin takia en ole millään keksinyt tapaa rajata silmiä siististi ripsien yläpuolelta, vaan ainoastaan alakautta tiukasti ripsirajaan tehdyt rajaukset (tai pehmeät, leveät luomivärirajaukset, joista en niin välitä) onnistuvat. Kaipailisin mahdollisuutta rajata silmiä nestemäisellä eyelinerilla, geelilinerilla tai kynällä. Ootteko keksineet tähän mitään ratkaisuja? Nyppiä hajaripset pois (auts)? ;D

Kokeilisin geelirajausta sellaisella vinopäisellä siveltimellä. Aloittaisin rajauksen tekemisen niin, että ensiksi keskittyisin viemään väriä ihan ripsien tyveen, ikäänkuin täyttämään nuo ripsien välit, enkä vielä välittäisi isommin viivan yläreunasta, kunhan nyt ei kulmakarvat sotkeennu  :P. Kun epätasainen ripsiraja on täytetty värillä, niin sen jälkeen keskittyisin varsinaisen rajauksen tekemiseen, sivellintäkin voi tässä vaiheessa halutessaan vaihtaa.

Itse tykkään käyttää vinoa sivellintä aina kun vien tavaraa ripsien tyveen.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #372 : 17.05.14 - klo:23:09 »
^ Kiitos vastauksesta, Lila! En ihan tarkkaan ymmärtänyt kuvauksesta, että mitä tarkoitit milläkin rajauksen vaiheella. Jos ymmärsin oikein, niin ensin koitetaan saada ripsirajaan väri ja sen jälkeen rajaus siistitään tekemällä rajauksesta riittävän leveä? Tällä mun yksi tuolla ja toinen täällä -ripsirivillä siitä rajauksesta tulis varmaankin aika leveä näin?

Kapeissa rajauksissa ongelmaksi tulee mun taidoilla joko epätasainen tai liian kauas ripsirajasta jäävä rajaus. Ja mä kun tietysti tahtoisin just sellaiset suht silmiinpistämättömät, kapeat rajaukset.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 17.05.14 - klo:23:29 »
^ Entä jos tekisit ylärajauksen sisärajauksena (tightlining)? Saisit syvyyttä ja tummuutta silmiin ilman leveää, näkyvää rajausta. Ohjeet löytyy vaikka googlen kuvahaulla hakusanalla tightlining, ellet ennestään tunne menetelmää.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 18.05.14 - klo:00:26 »
Slala, olisikohan tällainen 3-pisterajaus vastaus sun ongelmaasi? http://www.ostolakossa.com/2013/10/kolmen-pisteen-rajaus.html