Mulla on muutama ihana kirkas luomiväri, mutta niiden kanssa silmät tuntuvat aina näyttävän paljon väsyneemmiltä ja punoittavammilta. Siniset, violetit ja vihreät ovat pahoja ja siksi Shimmermoss, Parfait Amour, Beautiful Iris jne jäävät usein koskemattomina palettiin vaikka ne niin ihania ovatkin. Olen yrittänyt käyttää huikeaa väriä vain liikkuvalla luomella ja häivyttää sen jollain helpommalla beige/hopea/persikka/pinkki tms. akselilla olevalla värillä, mutta en vain saa sitä toimimaan. Tänään pesin aamulla meikin pois ja aloitin alusta kun vaikutelma violetin yritelmän kanssa näytti siltä kuin olisin juhlinut koko yön. Tuntuu että silmät punoittavat vieläkin eli kaiketi on mahdolista että noissa väreissä on jotain ärsyttävääkin, mutta toivon ettei kyse ole siitä.
Onko tähän jotain vinkkiviitosta vai kannattaako mun vain todeta että pehmeän harmaansinivihreisiin silmiin vaaleankeltaisessa naamassa eivät käy tällaiset sinipohjaiset voimakkaat värit ollenkaan? Olen myös harkinnut meneväni istumaan meikattavaksi MAC tiskille ja pyytäväni heitä käyttämään juuri näitä värejä jotta nään saako ammattilainenkaan niitä kauniisti laitettua vai onko paras luopua leikistä, mutta en tykkää olla vieraiden näplättävänä joten tämä olisi ihan viimeinen vaihtoehto.