Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 137737 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #435 : 04.08.15 - klo:08:19 »
Eye Candy - kannattaa etsiskellä hakusanalla eye liner stencil - kyllä tuollaisia on olemassa. Esim. The Balmin Balmsai-paletin mukana on tuollaiset. Toki noiden kanssakin on mahdollisuus tehdä epäpariset rajaukset asettelemalla apuväline eri tavalla kumpaankin silmään...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #436 : 10.08.15 - klo:10:24 »
Mun ainainen ongelma on että sais tehtyä hienot ja symmetriset siipimäiset eyelinerit molempiin silmiin. Onko tähän olemassa mitään toimivaa apukeinoa ts. valmis jonkinlainen teippi ym jota pitkin piirtämällä saisi suorat ja yhteneväiset linerit?

Itsepä sen sanoit - ota pätkä perus läpinäkyvää teippä, laita kerran kiinni kämmenselkään (ettei ole liian tahmainen naamariin) ja sitten silmäkulmasta viistoon kulmakarvan ulkoreunaa kohti (tai mihin kulmaan siiven nyt tahtookaan) ja piirrä ko. teipin reunaa pitkin siiven reuna, ja sitten piirrä ripsiraja ja täytä väli halumallasi tavalla - taitaa olla ainoa tapa mulle saada oikeasti nätti symmetrinen siipi, tajusin näin aikuisiällä että mullahan on raskaat luomet. Vaatinee pari hajoittelukertaa ettei tule överipitkä siipi.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #437 : 10.08.15 - klo:13:52 »
Täytyy kokeilla tota teippiä seuraavan kerran ku väsään kunnon rajauksia. Ja kiitos tosta stencil-sanan vinkkauksesta!

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #438 : 10.08.15 - klo:19:52 »
Löytyisikö juureksilta apua rasvoittuvan ihon meikkaamiseen? Meikkaan melko vähän, lähinnä peitän meikkivoiteella silmänaluset ja leukaa, sekä satunnaisia näppyjä. Puuteria kiillon peittämiseen ja värin tasoitukseen. Kasvot on sarjaa punainen kalkkilaivan kapteeni. Talvella joskus kuivaa, mutta yleensä iho kiiltää, rasvoittuu ja meikki liejuuntuu.

Nyt meikkivoiteena on lancomen photogenic lumessence joku vaalea (numeroa ei näkynyt) - väri on hyvä mutta liejuuntuu. Meikkipuuterina sensai total finish matte 03, tämäkään ei kovin erikoinen. Mineraalimeikit kiinnostaa tai jauhemainen puuteri ja kivipuuteri laukkuun. Voiteena nyt cliniquen joku herkän ihon voide. Laidasta laitaan kaikenlaisia voiteita ja puutereita kokeiltu, mutta mikään ei pidä kiiltoa.

Jotain öljytöntä? Mutta mikä on sellaista?
« Viimeksi muokattu: 10.08.15 - klo:19:56 kirjoittanut Lilli »
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 10.08.15 - klo:22:36 »
^ Baremineralsin Ready Foundation on mattainen, peittävä ja kestävä. Se on siis enemmänkin meikkipuuteri. Mutta varoitus: liikaa laitettuna se näyttää todella raskaalta. Kannattaa kokeilla laittaa ensin kabukilla ennemmin kuin vipalla. Ja jos sulla on pintakuivuuteen taipuvainen iho, niin tuo ei välttämättä sovi sillä se jää helposti kuiviin kohtiin rumasti. Mutta muutoin se on aika pätevää ja helppokäyttöistä rasvoittuvalle iholle. Jos taas nestemäisestä tykkää enemmän, niin en osaa sanoa. :P Ottaisin itsekin sen suhteen vinkkejä vastaan. Mikään ei tahdo pysyä paria-muutamaa tuntia kauempaa, vaan liejuntuu.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 11.08.15 - klo:08:12 »
Mulla on myös rasvainen iho ja kannattaa satsata primeriin.
Mulla on kaksi meikinpohjustustuotetta käytössä, Estee Lauderin Matte Perfector sekä nyt uusin hankkimani Clinique superprimer. Noilla saa huomattavasti ihon rasvaisuutta ainakin vähennettyä.
Mulla on myös vasta ostamani Sensai total finish matte ja muutenkin tykkään meikkipuutereista.
Eli laitan primerin, sitten meikkipuuterin ja vielä lisäksi irtopuuteria. Tuo on vakio.
Meikkipuuterit vaan vaihtuu ;).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #441 : 11.08.15 - klo:08:28 »
Baremineralsia voisi käydä testaamassa, kun näkyy täältäkin löytyvän.

Onko primeria värillistä ja väritöntä? Mulla on diorin joku primer, joka on väritöntä. Sillä saa mattapinnan, mutta muutaman tunnin päästä näky on eri. Cliniquesta olen kokeillut jotain t-alueelle tarkoitettua voidetta, mutta ei vaikutusta. Mutta voisin kokeilla vaikka tuota cliniquen superprimeria. Levitetäänkö se koko kasvoille?

Olisiko suosituksia irtopuuterista?
« Viimeksi muokattu: 11.08.15 - klo:09:08 kirjoittanut Lilli »
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 11.08.15 - klo:10:38 »
Primereitä on kyllä monenlaisia, on värittömiö ja värillisiä. Mulla on Cliniquen superprimer se väritön ja tykkään kyllä.
Se vaan pitää itse kokeilla mikä toimii. Voit kokeilla pyytää vaikka pienen samplen, ainakin emotionissa/kicksissä kyllä osataan.
Koko kasvoille olen levittänyt ja muuta en ole toistaiseksi tarvinnut ja yöksi kumminkin hyvä kosteutus.
Irtopuutereita mulla on ollut monia, Clarins, Clinique, YSL ja nyt tilasin ihan Isadoran irtopuuterin.
Cliniquella on hyvä irtopuuteri rasvaiselle iholle ja kestää kyllä kauan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #443 : 12.08.15 - klo:19:57 »
Kiitos vinkeistä! Mukaan tarttui baremineralsin stater paketti kun sattui olemaan alennuksessa. Katsotaan miten ne toimii.

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #444 : 21.08.15 - klo:21:30 »
Olisiko kenelläkään suositella vihreille silmille sopivaa luomiväriä (tai luomivärisävyä) joka olisi kuitenkin melko hienovarainen?

Vihreille silmille suositellaan usein violettia, mutta olen huomannut, että violetista silmämeikistä tulee usein melko näyttävä, ehkä vähän liiankin näyttävä minun makuuni arkikäyttöön. Lisäksi se riitelee vaatteiden värien kanssa.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 21.08.15 - klo:23:45 »
^ Lämpimähköt ruskean sävyt sopivat usein tosi kivasti. Joku persikkaisen nuden ja ruskean duo on helppo valinta arkimeikkiin, näitä löytynee ihan vaikka Lumenen kaksikoista. Lämpimään taittava harmaa ja taupe ovat hyviä myös. Tietysti ne parhaat sävyt riippuvat muustakin värityksestä, ja vihreitä silmiäkin on monessa sävyssä, mutta uskaltaisin väittää että nuo edellä mainitut ovat aika turvallisia kokeiluja kaikille. :)
1cFii, oma väri.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 22.08.15 - klo:00:07 »
^^ Samoja vinkkejä kuin edelliselläkin. Lisäksi kannataa kokeilla maltillisempia violetin ja luumun sävyjä. Esim. nyt jo lakkautetussa Diorin Stylish move-palvetissa on hillitympiä violetin / luumun sävyjä (vastaavia löytyy varmasti muiltakin merkeiltä, mutta tuo nyt esimerkkinä).

Riippuen silmienärisävystä kannattaa neutraaleista sävyistä kokeilla punapohjaisia ruskeita sekä kultaan tai pronssiin taittavia sävyjä, kuten esim. UD half baked, toasted tai chopper tai MAC handwritten, sable, antiqued, folie tai woodwinked.

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #447 : 09.09.15 - klo:21:08 »
Miten käytetään valokynän mineraalipohjan kanssa? Miulla on käytössä nyt flow mineraalipohjan ja hommasin dermosilin valokynän. Levitänkö ensin valokynänja päälle mmineraalien vai onko se yhtä tyhjän kanssa? Onnistuuko mineraalien päälle levittää mitään vai pitääkö hommata joku korostuspuuteri mineraalin päälle käytettäväksi valokynän tavoin? En yhtään ajatellut tätä ennen kuin tuon kynän hommasin  ::)
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #448 : 10.09.15 - klo:09:45 »
^Mä laitan ainakin peitevoiteet ja valokynät mineraalipohjan päälle. Kuulostaa vähän hassulta levittää voidetta puuterin päälle, mutta tällä tavalla ne pysyvät kuin tauti eivätkä lähde karkaamaan minnekään.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #449 : 10.09.15 - klo:09:58 »
Kiitos vinkeistä! Mukaan tarttui baremineralsin stater paketti kun sattui olemaan alennuksessa. Katsotaan miten ne toimii.

Edelleen kasvot kiiltää muutaman tunnin päästä kuin peili, joten mitä pohjustusvoidetta suosittelette Baremineralsin alle? Tuo niiden oma ei toimi minulla. Toinen asia ihan uutena ilmiönä on se, että ihohuokoset tulee jotenkin kummasti näkyviin ja ne oikein korostuvat. Mistähän se johtuu?