Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140248 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #45 : 27.04.12 - klo:11:43 »
Mineraaleista puheenollen, onko noissa jotain parasta ennen päivää? Olen käyttänyt yli vuoden päivät Lily Lolon pohjaa ja tällä tahdilla se loppuu ehkä joskus muutaman vuoden päästä ::). Ei kai noiden pitäisi alkaa härskiintymään jos muistaa pitää purkkia kiinni.

Jos sinne purkkiin ei pääse kosteutta tai se pohja ei itsessään sisällä mitään vahoja tms. niin pohjan pitäisi olla käytännössä ikuista. Kuiva titaanidioksidia, sinkkidioksidia, micaa ja rautaoksideja sisältävä pohja ei mene pilalle helposti.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 30.04.12 - klo:23:06 »
Mulla on silmät aika kuopalla, ja se kuopan "raja" jatkuu poskiin asti ja tekee väsyneen näköiseksi. Kuvademonstraatio., kuvassa ei ole minä  ;)  Onko tuollaista mahdollista meikata pois? Valokynä auttaa hieman.

Poissa piivikiivi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #47 : 06.05.12 - klo:10:16 »
Mulla on myös nuo ärsyttävä "kuopan rajat" aika vastaavanlaiset kuin kuvassa. Kaikki peittely yritykseni vain korostavat niitä. Minäkään en ole niille mitään keksinyt ja vinkkejä kaipailen myös :)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #48 : 07.05.12 - klo:14:07 »
Onkos kukaan löytäny keinoa/tuotetta millä saisi väriä tuonne ihan ripsien juuriinkin? Hajoo pää kun yrittää ripsarilla värittää ja saa vain silmät kipeiksi ja ripsaria pitkin silmämunaa  :#
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 07.05.12 - klo:14:10 »
^ Värjään ripsien tyvet ennen ripsarin levitystä MACin mustalla Fluidlinella käyttäen viistoa kulmasivellintä. Mulla on tosi vaaleat ripset ja ne tyvet oikein loistaa jos en tee tätä toimenpidettä. Näyttää siltä, kuin rajaus leijailisi usean millin päässä ripsien tyvestä, vaikka se ihan siellä kiinni onkin.
« Viimeksi muokattu: 07.05.12 - klo:14:12 kirjoittanut Roksane »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 07.05.12 - klo:16:39 »
^^Komppaan Roksanea, eli geelirajaus ihan ripsen tyveen niin, että nojaa siveltimellä ripsiin, ei luomeen. Niin ripsien tyvet värjäytyy samalla kun rajauksesta tulee siisti.

Lisäksi minulla on käytössä riittävän pienellä harjalla varustettu ripsiväri. Ei siis mitään FLE:ta tai muuta pulloharjan kokoisella applikaattorilla varustettua maskaraa. Pienellä harjalla pääsee lähemmäksi ripsen tyveä, kuin isolla harjalla.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #51 : 07.05.12 - klo:16:42 »
^Eli mikä ripsari siulla on?  Oon koittanu syynäillä just pienipäisiä markettiripsareita, mut tarpeeks kauan kun niitä katselee alkaa kaikki näyttää samanlaisilta tiskiharjoilta.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 07.05.12 - klo:18:11 »
^Tällä hetkellä MACin studio fix, eli sellainen kumiharjalla varustettu ripsari. Aikaisemmin on ollut Rimmelin Glam Eyes, jossa on aika samanlainen harja. Rimmelillä oli ainakin aikaisemmin pienemmälläkin arjalla varustettu ripsari, mutten muista sen nimeä enkä osaa sanoa saako sitä enää mistään. L'Orealin telecsopic ripsarin harja on myös aika ohut. Enivei, jos löydät ripsiisi sopivan harjan, niin kannattaa pitää se tallessa ja käyttää muittenkin ripsareitten kanssa.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 09.05.12 - klo:12:16 »
^^ Oletko kokeillut lumenen ripsareita? Mulla on tällä hetkellä käytössä tämä : http://www.lumene.com/fi/tuotteet/meikit/silmat/excellength-mascara ja tuolla harjalla saa levitettyä sen värin tosi tasaisesti kaikkiin ripsiin tyvestä lähtien. Vaatii aluksi vähän kikkailua, kun itselleni varsinkin tuo harja näytti todella pieneltä. Pari harjoituskertaa ja siinäpä se, käyttö sujuu ongelmitta.  :)

Lumenen blueberry volume mascarassa on myös tosi hyvä harja ja sillä saa sitten tuuheammat ja pidemmät ripset mitä aiemmin mainitulla. Tässä on myös kuminen harja ja harja on vähän pidempi.

Molemmat ripsarit on mun mielestä tosi hyviä, jatkossa tulen ostamaan aina jomman kumman. Aiemmin käytin sekalaisesti kaikkia muita marketin ripsareita, mutta nämä on ehdottomasti parhaimmat jo harjansakin puolesta. Pysyy myös ripsissä hyvin eikä varise yhtään, samaten ripsarin koostumus on hyvä, ei ole liian kuivaa.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #54 : 10.05.12 - klo:08:46 »
Sarjassamme outoja kysymyksiä, mutta olisiko juureksissa joku taitava ammattimeikkaaja tai sitten joku, joka osaa suositella millaiset meikkisävyt käy toisille? Kymmenen hutiostoksen jälkeen oon sitä mieltä, että mulla ei ole aavistustakaan minkä värinen olen, enkä osta enää ainuttakaan poskipunaa ennen kuin tiedän pitääkö mun ostaa pinkkiä, persikkaista, lämmintä, viileää vai mitä.  ::)

Eli tarvitsisin vinkkiä poskipunan valintaan, voisin jollekin taitavalle lähettää kuvani ja maksaa pienen korvauksen avusta. Kuka täällä olisi sellainen, jolla on silmää näihin värijuttuihin? Plussaa olisi jos tuntisi Macin tai NARSin poskipunat, niistä oisin hankkimassa.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 27.05.12 - klo:13:17 »
Pluplup. Haluisin jonkun ihanan luomivärin, mutta jotain muuta koostumusta kuin perinteistä jauhetta. Ihanteellinen olisi hyvin pehmeä kynä, jota voisi levitellä ja häivyttää luomella haluamaansa kohtaan. Väri saisi olla tummahko ruskea, toisena vaihtoehtona metallinen kupari. Millä merkeillä olisi tällaisia kynässä olevia luomivärejä? Santen kynät kiinnostaisi, en ole vaan varma niiden pysyvyydestä luomella.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #56 : 27.05.12 - klo:13:28 »
^ Jos ulkomailta tilaaminen ei ole ongelma, niin mites olisi Urban Decay 24/7 Glide-On Shadow Pencil? Itse en omista, mutta ovat kuulemma koostumukseltaan pehmeitä ja hyvin levittyviä mutta kuitenkin pysyviä :) Nopealla vilkaisulla näyttäisi löytyvän haluamasi tyyppisiä sävyjäkin.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 27.05.12 - klo:13:32 »
^ Ihania kyllä! Tuo kimaltelu on ainoa mikä tökkii, toisen ainakin tahtoisin ihan vaan mattana, mutta tuntuu että mattameikkien löytäminen nykyisin on tosi vaikeaa. Mutta tuo kuparinen näyttää aivan valtavan kauniilta tuon kimaltelun kanssa!
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 28.05.12 - klo:11:58 »
Mulla on luomivärien kanssa ongelma, kun hiukset on nykyään hennanpunaiset eli suht räikeät. Aikaisemmin oli mustanruskeat hiukset ja bilemeikissä käytin tummaa ja vaaleaa liilaa, mutta viimeksi meikatessani pääsiäispippaloihin huomasin, että em. värit näyttää halvalta / tunkkaiselta nykyisen hiusvärin kanssa. Mulla on metsänvihreät silmät, joiden väriä haluaisin korostaa.

Olisiko ideoita, mitä sävyjä voisi käyttää? Ruskeita karsastan, miten oliivi / vihreät, syökö ne silmien oman vihreyden? Nimenomaan viihteilykäyttöön on siis värit hakusessa joten voi olla räväkkää.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 28.05.12 - klo:14:00 »
^ Minusta vihreät luomivärit sopii kyllä vihreille silmille, mutta itse käytän niitä aika harvoin (omat silmät sellaiset vaaleat, viileän vihreät).

Oletko ajatellut jotain punaista, pinkkiä, korallia tai persikkaa harmaaseen tai harmaanruskeaan yhdistettynä?