Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 137613 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #450 : 10.09.15 - klo:11:50 »
Jos iho killtelee, voide todennäköisesti vain pahentaa asiaa. Jos käytät mineraalimeikkejä, voisit löytää hyviä vinkkejä täältä:

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=2918.0

Itselläni siis sama ongelma ja pitkä historia asian kanssa. Mineraalimeikkien kanssa parhaan lopputuloksen saa, kun meikkipohjaan joko sekoittaa jotain mattapinnan antavaa puuteria, tai viimeistelee mattapinnan antavalla tuotteella.
Esim. MAC:n Blot Powder on huippu, samoin ihan puhdas silica. Myös riisipuuteria tai maissitärkkelystä kannattaa kokeilla.

Bare Mineralsilla on muuten sellainen kivipuuteri kuin Touch Up Veil, aivan huippu tuote meikin korjailuun. Tällä kun painelee niin ei naama kiillä enää koko päivänä. MAC:n Blot Powder on toinen jota kannattaa ehdottomasti kokeilla, sitä saa sekä irto- että kivipuuterina.
« Viimeksi muokattu: 15.09.15 - klo:20:19 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #451 : 10.09.15 - klo:12:43 »
^Mä laitan ainakin peitevoiteet ja valokynät mineraalipohjan päälle. Kuulostaa vähän hassulta levittää voidetta puuterin päälle, mutta tällä tavalla ne pysyvät kuin tauti eivätkä lähde karkaamaan minnekään.

Hyvä! Testaankin tätä. Tänään laitoin juuri toisin päin tänään :D
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #452 : 14.09.15 - klo:20:44 »
Jos iho killtelee, voide todennäköisesti vain pahentaa asiaa. Jos käytät mineraalimeikkejä, voisit löytää hyviä vinkkejä täältä:

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=

Itselläni siis sama ongelma ja pitkä historia asian kanssa. Mineraalimeikkien kanssa parhaan lopputuloksen saa, kun meikkipohjaan joko sekoittaa jotain mattapinnan antavaa puuteria, tai viimeistelee mattapinnan antavalla tuotteella.
Esim. MAC:n Blot Powder on huippu, samoin ihan puhdas silica. Myös riisipuuteria tai maissitärkkelystä kannattaa kokeilla.

Bare Mineralsilla on muuten sellainen kivipuuteri kuin Touch Up Veil, aivan huippu tuote meikin korjailuun. Tällä kun painelee niin ei naama kiillä enää koko päivänä. MAC:n Blot Powder on toinen jota kannattaa ehdottomasti kokeilla, sitä saa sekä irto- että kivipuuterina.

Kiitos vinkeistä! Tuo linkki ei vienyt minua mihinkään?
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #453 : 15.09.15 - klo:20:20 »
Hei sori, mokasin jotenkin tuon linkin. Korjasin sen, nyt pitäisi toimia!

Poissa Lilli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #454 : 18.09.15 - klo:16:30 »

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=

Kiitos vinkeistä! Tuo linkki ei vienyt minua mihinkään?

Lueskelin tuota ketjua jo aikaisemmin, mutta pitää paneutua vielä ihan huolella.  Jos löytäisi jonkun sopivan voiteen/öljyn yökäyttöön ja päivällä ei laittaisi mitään.

Lisäkysymys tuosta Touch up Veilistä. Kävin katsomassa sitä Kicksissä, mutta translucent oli loppu. Kannattaako mielummin ottaa tuo "väritön" vai ihan värillinen. Onko sillä merkitystä näin rasvoittuvalle iholle?
2c M iii waist lengthistä taas takaisin mid backiin. Ikuinen kasvattaja. Kihartuva ja paksu tukka (ponnari 10,5 cm).  Oman värin kasvattaminen alkanut 09/13.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #455 : 18.09.15 - klo:20:54 »
Ei välttämättä, mulla on ollut sekä Translucent että Light Medium, ja siinä Light Mediumissa on väripigmenttiä enemmän eli sillä saa jopa yksinäänkin aika peittävän meikkipohjan, meikin korjailuun taas sopii ehkä paremmin se Translucent.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 30.09.15 - klo:14:06 »
Voi ei, tarvitsisin apua...

Tarvitsisin aika peittävän pohjameikin. Olen käyttänyt meikkipuuteria, mutta se korostaa ryppyjä. Miten saisi rypyt piiloon??
Käytän vain luonnonkosmetiikkaa / mineraaleja.
SUPERKIITOS jos joku osaa neuvoa!
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #457 : 28.10.15 - klo:14:10 »
Muotoiluväri haussa varjostuksiin... En alua mitään hohtavaa ruskeaoranssia aurinkopuuteria vaan jonkun mattasävyn, mietin sitä "kuuluisaa" NYX Taupe-sävyä, mutta sitä suositellaan kovasti vaaleaihoisille... Itselläni on tummempi keltapohjainen oliivi-iho (I think), käytän tällä hetkellä sävyä Golden Medium EDM-mineraalipohjassa. (http://sg.iherb.com/Everyday-Minerals-Semi-Matte-Base-Golden-Medium-4W-17-oz-4-8-g/61131

Mikähän mahtaisi olla sopiva, mieluiten kakkumuotoinen, väri? (joutuu sotkemaan riittävästä irtomineraaleilla...)
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #458 : 30.10.15 - klo:06:13 »
Tarvisin pikaista apua! Mun pitäis löytää sellainen tumma vampy huuliväri/puna täksi illaksi oulusta! Onkohan mitään mahiksia löytää sellaista? Mahdollisimman tumman punainen vain, ei muita vaatimuksia :D

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #459 : 30.10.15 - klo:09:56 »
^Christian Diorin Rouge Dior sävyssä 862 Hypnotic Red. Tässä kuva. Tosin musta toi kuva on aika valottunut, eli huulipuna on pikkaisen tummempi irl. Mulla ei ole hajuakaan Oulun kosmetiikkatarjonnasta, tiedän vain että Kicks on jossain päin Oulua ja siellä luulisi olevan Dioria. Ja jos ei ole, niin luulisi Viva La Divalta löytyvän jotain vastaavia tummia huulipunia.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 30.10.15 - klo:10:59 »
Eikös tuommoinen tummempi sävy ole nyt muotia (en minä tiedä ;D ), niin luulisi olevan ihan useammallakin meikkimerkillä. Oulussa ei ole Cybershopia, mutta jostain tuollaisesta vastaavasta kaupasta pitäisi jotain löytyä. Tai sitten esim. ihan jostain lelukaupasta sellaisia kasvovärejä tai mitä lie, joita voi laittaa huuliinkin, sellaisia maskeerausvärejä. :D Niissä varmaan on monessa sekä punaista että mustaa niin niitä voisi sekoittaa.
3a/b F ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 30.10.15 - klo:11:28 »
Tarvisin pikaista apua! Mun pitäis löytää sellainen tumma vampy huuliväri/puna täksi illaksi oulusta! Onkohan mitään mahiksia löytää sellaista? Mahdollisimman tumman punainen vain, ei muita vaatimuksia :D

Wet n wild Fergie -kokoelmassa on kaksi tummanpunaista: Ferguson crest cabernet ja Pagan angel. Ensin mainittu on tumma viininpunainen ja jälkimmäinen lähes punamusta. Myös Rimmelin niissä lilahylsyisissä punissa on yksi tosi tummanpunainen sävy. Harmi kun en nyt löydä omaani mistään niin en voi tarkistaa sävyn numeroa/nimeä.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #462 : 31.10.15 - klo:10:10 »
Kiitos vinkeistä! Aikaa ei ollutkaan käydä edes kaupungilla mutta löysin sitten ruokakauppareissulla Lumenen True Passion uutuuspunat ja ostin niistä tummimman sävyn! :)

tupuna

• Vieras
« Vastaus #463 : 14.11.15 - klo:13:31 »
Olen jo.pidemmän aikaa halunnut ostella eri sävyisiä huulipunia, mutta huulten rajaus mietityttää. Hankitteko jokaiselle huulipunalle sopivan rajauskynän, vai käytättekö aina yhtä, omien huulten sävyistä kynää? Toimiiko nude rajauskynä tummemman huulipunan kanssa?

Entäs olenko ainoa, jolla on jatkuvasti tarve tarkistaa, onko huulipuna levinnyt? Perus kikat (huulten väritys rajauskynällä, kerros, paperiin painelu, kerros, paperi) tiedän ja olen kokeillut primereita, mutta tunne huulipunan leviämisestä säilyy. Harvemmin se kuitenkaan on oikeasti levinnyt ja sitten ärsyttää jatkuva peiliin tuijottelu, mutta en osaa antaa olla  :-\

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #464 : 14.11.15 - klo:13:44 »
^ Mulla on kolme huultenrajauskynää ja ehkä kymmenisen huulipunaa, joista jokainen sopii jonkun rajauskynän kanssa. Koen kyllä tarvitsevani huultenrajauskynän aina punan kanssa, joten jos ostaisin täysin uudensävyisen punan niin rajauskynä olisi itsestäänselvä ostos kylkeen.

Väälttämättä siis ihan joka punalle ei omaa rajauskynää tarvitse, mutta se selvinnee vaan testaamalla, että toimiiko puna jonkun olemassa olevan rajauskynän kanssa. Eihän niiden tarvitse olla aivan samaa sävyä (eikä kyniä tietysti ole tarjollakaan koko huulipunien sävykirjossa).

Mun huulipunaongelma leviämistarkistamisen sijaan on se, että se tuntuu kuluvan pois turhan äkkiä enkä jaksa päivän mittaan lisätä. Välillä saatan tarkistaa, onko punaa tarttunut hampaisiin.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.