Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140259 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #495 : 05.03.16 - klo:19:50 »
Hyviä huulipunasävyjä voisivat olla myös Nars Dolce Vita, jota saa sekä mattakynänä, että kuultavana huulipunana. Hieman viileämpi ja vaaleampi vaihtoehto mattakynän sävy Bettina, tuo on minusta aivan ihastuttava MLBB sävy maltillisella hohteella.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #496 : 05.03.16 - klo:20:25 »
Silmänrajaukseen voi myös kokeilla vihertävänruskeita (khaki?) tuotteita. Mulla itselläni on ikivanha ja jo lopetettu YSL:n vihreänmustanruskea tms. nestemäinen eyeliner ja se on mielestäni ihan nappi sävy jos puhdas musta ei sovi ja haluaa silti tumman rajauksen. Mä koen ruskeat rajaukset ongelmallisiksi juuri tuon mahdollisen punertavuuden takia ja harmaa on taas monesti liian kova ja kylmä, jotenkin epäluonnollinen.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #497 : 05.03.16 - klo:21:46 »
Sama juttu kuin Kathylla noiden rajausvärien kanssa, vaikka harvemmin sellaista käytänkään. Ruskeat ovat liian suklaisia ja räikeitä, kuten edellä mainittiinkin, ja harmaat taas liian puhtaasti kylmiä. Khaki on tosiaan hyvä sävy, ja yksi mun mielestä perusruskeaa parempi on sen tyyppinen pronssinruskea kuin Lumenen silmämeikkikynien sävy 8 on. Mulla on siis tää Lumpun sävy 8, ja vaikka sen laatu ei oikein hurmaa, niin sävy on kiva ja vähemmän riitelevä kuin se niiden perusruskea. En tiedä, millainen näiden sävy 4 (Mustikansininen) on, mutta jos se on lämpimään taittava tummansininen, niin sellainenkin saattaisi sopia ellylle nätisti.
1cFii, oma väri.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #498 : 11.03.16 - klo:09:27 »
Yhyy, vanhojentansseihin joku 12 vuotta sitten hankkimani (joo I know  ::) ) L'Oreal Chololate feast 04 luomari vetää viimeisiään!

Pinkki murentui ajat sitten ja hankin tilalle Make up Storen melko vastaavan sävyn, mutta hirveät ongelmat löytää sopivaa korvaajaa tuolle tummemmalle sävylle
(Kuvassa vasen alareuna)

Tuo on sellainen liiaan/viininpunaiseen aavistuksen taittava ruskea. Tykkään tästä koostumuksestakin ihan hirveästi. Hieman hohtaa muttei sisällä mitään kimalletta.
Kävin jo pari viikkoa sitten marketin hyllyt läpi, eikä oikein just sopivaa sävyä löytynyt, buhuu.  ::)
Lumenella ja Lorkulla on nyttenkin hyvin tuon tapaisia settejä, mut ei ne ole ihan justiinsa.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #499 : 11.03.16 - klo:14:18 »
^ Vähän OT, mutta tuo vasemmanpuoleinen Lumenen duo oli aikoinaan ensimmäinen hankkimani luomiväri. Taisin olla melkein jo lukioiässä silloin, ja käytin tuota niin, että silmäluomen puolivälistä sisänurkkaan valkeaa sävyä, ja puolivälistä ulkonurkkaan tummaa sävyä. Eli siis sellainen kaksivärinen silmäluomi... en halua edes tietää, miltä tuo näytti  :D. Onneksi ei ole säilynyt todistusaineistoa kuvien muodossa.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 13.03.16 - klo:20:51 »
hirveät ongelmat löytää sopivaa korvaajaa tuolle tummemmalle sävylle

Tuo on sellainen liiaan/viininpunaiseen aavistuksen taittava ruskea. Tykkään tästä koostumuksestakin ihan hirveästi. Hieman hohtaa muttei sisällä mitään kimalletta.

Mulle tuli mieleen MACin Sable, voisikohan se olla lähellä kaipaamaasi sävyä?
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #501 : 14.03.16 - klo:09:21 »
^Oi hitsi, googlasin sävyn ja se vaikuttaa oikein lupaavalta! Kiitti vinkistä, muutenkin ostanut joitakin mäkin tuotteita viime aikoina

http://delytefulspeaks.blogspot.fi/2011/06/mac-sable-eye-shadow.html

Taidan laittaa tilaukseen ihan livenä näkemättä, sävyn kuvaus vastaa jotakuinkin sitä, mitä haen. :)
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 14.03.16 - klo:21:17 »
^Kiva jos oli apua. :) Mulla on toi Sable ja se on kyllä tosi kaunis ja hyvin levittyvä sävy. :) Se on kauniin hohtava, muttei glitterinen.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 18.03.16 - klo:11:08 »
Mikä olisi hyvä matta musta luomiväri silmien rajaukseen (levitän kostealla siveltimellä koska olen siinä uskossa että näin tekemällä se olisi pysyvämpää??)? Nyt oon käyttänyt Inglotin mustaa mutta siinä on hohtoa mukana. Onko esim. Inglotilla tai MAC:lla mattaa mustaa luomiväriä?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 18.03.16 - klo:15:18 »
^MACin Carbon on mattamusta, Inglotillakin varmaan löytyy. Jos haluat päästä halvalla niin todella pigmenttinen ja mattainen musta luomiväri löytyy Grimasilta (muistaakseni numero 101). Kaveri on käyttänyt tuota veden kanssa rajaukseen varmaan kohta 20 vuotta ja hyvin näyttää toimivan. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 18.03.16 - klo:18:00 »
Ostin kuivien silmien avuksi TearsAgain-suihkeen, joka on siis 10 cm:n päästä suljetuille luomille suihkautettava tuote. Onko kokemusta meikatulle iholle käytöstä, leviääkö pohja, luomiväri tai ripsiväri kovin helposti? Mulla on ongelma lähinnä työvuorojen aikainen silmien kuivuminen, jolloin joudun kostuttamaan silmät ilman mahdollisuutta meikin uusimiseen tai isompaan korjailuun. Olen tähän asti käyttänyt tippoja ennen vuoron alkua, mutta teho ei riitä koko ajaksi ja lisääminen ei onnistu ilman ripsivärin leviämistä. En kovin mielelläni ole ilman meikkiä töissä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #506 : 18.03.16 - klo:19:14 »
^ Mun kokemuksen mukaan mitä oon tuota käyttänyt yhden putelin (pitäiskin ostaa taas uus), niin ei leviä meikit ja mulla on kuitenkin aina kunnolla meikkiä silmissä (ja käytän vesiliukoista ripsaria) :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #507 : 18.03.16 - klo:20:06 »
^^Mä oon käytellyt tuota kans jonkin verran piilareiden kanssa enkä ole koskaan huomannut mitään meikin leviämistä. Käytän silmämeikissä vesiliukoista ripsaria ja luomivärejä, silmämeikin pohjustajaa ja silmänympärysiholla on myös peiteainetta, puuteria yms. Tosi ihana tuote, suosittelen lämpimästi silmien kuivumiseen! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 19.03.16 - klo:20:42 »
^MACin Carbon on mattamusta, Inglotillakin varmaan löytyy. Jos haluat päästä halvalla niin todella pigmenttinen ja mattainen musta luomiväri löytyy Grimasilta (muistaakseni numero 101). Kaveri on käyttänyt tuota veden kanssa rajaukseen varmaan kohta 20 vuotta ja hyvin näyttää toimivan. :)

Saako Grimasia Punanaamiosta (Turku)?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 19.03.16 - klo:20:45 »
^Ainakin Tampereen Punanaamiosta saa joten eiköhän. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii