Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140247 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #525 : 15.07.16 - klo:22:07 »
^Melkein sanoisin, että tosi hyvä tavara tuollaiseen tilanteeseen on joku mineraalipohja tai peittari ja pari sivellintä. Toinen pieni ja tarkka, toinen semmoinen sormenpään kokoinen ja pyöreäpäinen. Näillä ei saa ihan täydellistä peittoa, mutta mineraalipohja on helppo sulauttaa ihoon ja se on myös sinkkipitoisena ihoa rauhoittava. Kun siveltimet pitää puhtaana, niin myös tosi hygieeninen ratkaisu tähän tilanteeseen. Kuivassa mineraalipohjassa ei bakteerit pesi. Ja kun tarve on paikallinen, ei pintakuivuuskaan ole ongelma.

Itse käytän aina mineraalia peiteaineena, jos iho on rikki. Ja puhdasta sivellintä.
« Viimeksi muokattu: 15.07.16 - klo:22:10 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #526 : 16.07.16 - klo:10:57 »
^Kiitos vinkistä, nyt semmoisia siis metsästämään :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 16.07.16 - klo:16:10 »
Tämäntyyppinen sivellin on tosi kiva tuohon häivyttelyyn: http://eu.iherb.com/Everyday-Minerals-Eye-Kabuki-Brush/42299 - Zoevalla on myös hyvä: https://www.zoeva-shop.de/en/brushes-accessories/eye-brushes/rg-vol2-142-concealer-buffer/a-9008709/

Ja sitten tarkkaan työskentelyyn tämäntyyppinen: https://www.zoeva-shop.de/en/brushes-accessories/eye-brushes/eyeliner-brushes/320-smoky-liner/a-8000143/ - olen itse tykännyt juuri tuosta Zoevan smoky lineristä ihan valtavasti nimenomaan peittarisiveltimenä. Toimii tarkkaan työskentelyyn niin jauheella kuin nestemäiselläkin peittarilla.

Poissa Fishbones

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Sukupuolikapinallinen
« Vastaus #528 : 01.08.16 - klo:18:52 »
Osaisko joku neuvoa meikkinyyppää? Aikuisiän akne jätti naaman punaisten arpien peittoon, ja siihen saakka että saan arvet haalistettua, olisi tarvetta vihreälle primerille. Punakkuutta neutralisoivia CC-voiteita on kokeiltu, eikä ne tee juuri mitään. Vähän katselin tuota Nyxin Studio Perfect Primeria vihreenä, onko se mistään kotoisin? Tai onko jotain muita ei-hirmu-kalliita ehdotuksia?

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #529 : 01.08.16 - klo:21:19 »
^Ainakin kädelle kokeiltuna tuo NYXin vihreä primer oli lähes läpinäkyvä joten en usko sen neutraloivan kasvoilla mitään. Mulla itselläni on käytössä punanaamapäivinä Etude Housen Baby Choux Mint base ja sillä kyllä saa naaman vaaleanvihreäksi, jos liian reilulla kädellä annostelee. ;D Ebaysta saa tuota tilattua ja hintaa on noin kahdeksan euroa postikuluineen.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 02.08.16 - klo:10:03 »
Minä kyllä sanoisin noista viherprimereistä niin, että ne ovat parhaimmillaan yleisesti punoittavan ihonsävyn neutralointiin. Arpien peittämiseen hankkisin tavanomaisen hyvän peittarin ja kokeilisin Lisa Eldridgen peitetekniikkaa, kannattaa katsella ihanan neidon videoita! Sieltä saa myös hyviä vinkkejä itse peittareiksi.

Esim.
https://www.youtube.com/watch?v=Jwngbzv0gbY

Poissa Fishbones

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Sukupuolikapinallinen
« Vastaus #531 : 02.08.16 - klo:21:16 »
^Ainakin kädelle kokeiltuna tuo NYXin vihreä primer oli lähes läpinäkyvä joten en usko sen neutraloivan kasvoilla mitään. Mulla itselläni on käytössä punanaamapäivinä Etude Housen Baby Choux Mint base ja sillä kyllä saa naaman vaaleanvihreäksi, jos liian reilulla kädellä annostelee. ;D Ebaysta saa tuota tilattua ja hintaa on noin kahdeksan euroa postikuluineen.

Täytyypä kokeilla. Hinta on sen verran edullinenkin, ettei ihan hirveästi jäisi harmittamaan, vaikka menisikin metsään :D

Edit. Tilaukseen meni, kun löysin viellä tarjouksella alle kuuteen euroon.

Minä kyllä sanoisin noista viherprimereistä niin, että ne ovat parhaimmillaan yleisesti punoittavan ihonsävyn neutralointiin. Arpien peittämiseen hankkisin tavanomaisen hyvän peittarin ja kokeilisin Lisa Eldridgen peitetekniikkaa, kannattaa katsella ihanan neidon videoita! Sieltä saa myös hyviä vinkkejä itse peittareiksi.

Esim.
https://www.youtube.com/watch?v=Jwngbzv0gbY

Ei ole mulla kyse parista isosta arvesta siellä täällä, kuten esimerkiksi tossa videolla, vaan mulla on koko naama punaisenaan pienistä arvista. Ainoat paikat joissa niitä ei ole, ovat silmänympärysiho ja nenän ja huulten väli.  Tavalliset peitevoiteet ei kaikilla kikkakakkosillakaan ole tuonnut mulle toivottua tulosta, vaan punaisuus kuultaa läpi.
« Viimeksi muokattu: 02.08.16 - klo:21:29 kirjoittanut Fishbones »

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #532 : 11.08.16 - klo:14:55 »
Ehdotuksia hyvästä primeristä? Ongelmana on meikkipohjan häviäminen. Hankin viimeksi Vichyn Dermablend-nestemäisen meikkivoiteen ja odotukset oli korkealla sen suhteen. Mitä vielä, parin tunnin päästä koko meikkipohja tuntui kadonneen kasvoilta. Ihotyyppi on rasvoittuva sekaiho. Vinkkejä hyvään pohjustajaan, joka saisi meikkivoiteen pysymään kasvoilla? Hinnalla ei ole niin suurta merkitystä, kunhan tuote toimii.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 11.08.16 - klo:15:18 »
^ Suosittelen kokeilemaan jotain kiinnityssuihketta meikin alla, toimii mielestäni paremmin primerina kuin meikin kiinnittämiseen vaikka siihenkin on ok ja voi toki laittaa sekä alle, että päälle. :D Mulla tuo vähentää selvästi ihon rasvoittumista ja meikki pysyy paljon kauemmin nättinä ja rasvattomana.

Itsellä on käytössä tämä alla oleva Freedomin Fixing Spray, mutta näköjään niillä on myös ihan Priming Water olemassa ja muiltakin merkeiltä näitä löytyy.
https://www.nordicfeel.fi/meikit/kasvot/pohjustus/freedom-makeup-london-pro-studio-33282
3a/b F ii

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 30.08.16 - klo:22:29 »
Mikä näistä Bohon maapuutereista/ aurinkopuutereista olisi hyvä ja varma valinta jos ihonsävy on neutraali ja talvella vaalea, nyt himppusen päivettynyt (hyvä kuvaus eikövaan ;D)

http://www.nudge.fi/search/?q=boho+maapuuteri

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 30.08.16 - klo:22:37 »
Noista en ottaisi Grande Terreä enkä Toscanea, ovat tummia ja oranssisia. Loput näyttävät minusta kaikki mahdollisilta tuohon ihonsävyyn, tuotekuvauksen mukaan 01, 03 ja 05 ovat hohtavia ja 07 matta. Jos talvella on hyvin vaalea, niin tuo 01 on varmaan turvallisin.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 30.08.16 - klo:22:59 »
No näin mä itsekin vähän päättelin, että joko 03 tai 07.
Hohtava vai matta? Onko pelkoa diskopalloefektistä jos poskipuna on hohtava (esim TheBalm Hot Mama).

Ihana olla näin uuno meikkiasioissa vaikka maalia on tullut sudittua naamaan ainakin 10v.  ;D
« Viimeksi muokattu: 30.08.16 - klo:23:05 kirjoittanut Malva »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 31.08.16 - klo:07:18 »
Vähän paha sanoa näkemättä tuotetta livenä. Swatchejakin oli netissä kovin vähän, mutta ei tuo hohde minusta mitenkään älyttömän voimakkaalta näyttänyt. Matta tietenkin turvallisempi - ja tavallaan monikäyttöisempi, sitä hohdetta voi aina ottaa kasvoille ja aurinkopuuterin päälle toisesta tuotteesta.

Itse kyllä poskipunissa pidän hohteesta, tulee jotenkin eläväisemmän näköinen iho. Aurinkopuutereissa ehkä valitsen mieluiten matan - tai hyvin hillityn hohteen. Nyt olen viihtynyt tosi hyvin tuon Benefitin täysin mattaisen Hoolan kanssa.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 31.08.16 - klo:20:34 »
Ostin nyt sitten tuon Bohon aurinkopuuterin sävyssä 3, eli hohtavista toisiksi vaalein. Ostin myös samalla EcoToolsin siveltimen. Ihana puuteri! Antaa todella hillityn ja kauniin hehkun eikä ole yhtään liian tumma (mun vanha tuote oli paljon tummempi). Uskon tämän olevan täydellinen tuote syksyn ja talven tullessa.

Tämä on mun eka hohtava meikkituote. ;D

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #539 : 31.08.16 - klo:20:52 »
Mä ostin vihdoin Anastasian contour kitin ja nyt tarvisin sille hyvät siveltimet. Netistä tietysti löytyy reilusti erilaisia vaihtoehtoja mutta en haluaisi vain hakuammunnalla ostaa jotakin. Joten osaako kukaan suositella synteettisiä siveltimiä varjostukseen ja korostukseen? En tarvi mitään ihan ammattilaistasoisia siveltimiä eli hyvä hinta-laatu-suhde ja hyvä saatavuus olisi plussaa mutta voin tilaillakin (jostain jossa on suht nopea toimitus, tahtoo päästä kunnolla kokeilemaan :D)