Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140257 kertaa)

Poissa Belle

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #60 : 28.05.12 - klo:15:08 »
^ Koralli tai persikka harmaan kanssa oli tosi hyvä idea! Kiitos! Tykkään persikasta vaatevärinäkin, mutta enpä ole aikaisemmin älynnyt että voisi kokeilla luomivärinä myös. Ihanan keväinen värikin vielä :).

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #61 : 28.05.12 - klo:17:32 »
^ Kuule miten olis kulta! Sopii täydellisesti punaiseen tukkaan ja myös vihreisiin silmiin korostaen niitä.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 28.05.12 - klo:17:54 »
^ Koralli tai persikka harmaan kanssa oli tosi hyvä idea! Kiitos! Tykkään persikasta vaatevärinäkin, mutta enpä ole aikaisemmin älynnyt että voisi kokeilla luomivärinä myös. Ihanan keväinen värikin vielä :).

Kiva, jos ehdotuksesta oli apua.  :) Hyvä harmaa on itselläni aivan must-have väri. Sen kanssa sopii niin pinkit ja korallit kuin vihreätkin (tai ihan mitkä muut värit tahansa).

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 28.05.12 - klo:21:46 »
Mikä meikki olisi helppo aloittelijankin tehdä kun teemana on Liisa Ihmemaassa? Asusteina sateenkaaren väriset verkkosukkikset, pinkit korkkarit, pinkki jättimäinen sydämen muotoinen pääkoriste/mekkokoriste. Itse asusta ei tietoakaan, mutta luultavasti yksinkertainen mekko, joko valkoinen tai musta. Silmämeikin olisi kiva olla näyttävä, mutta suht yksinkertainen. Rajaukset onnistuvat mutta värien sijoittelu aina vähän haastavaa ;D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 28.05.12 - klo:22:49 »
Sarjassamme outoja kysymyksiä, mutta olisiko juureksissa joku taitava ammattimeikkaaja tai sitten joku, joka osaa suositella millaiset meikkisävyt käy toisille? Kymmenen hutiostoksen jälkeen oon sitä mieltä, että mulla ei ole aavistustakaan minkä värinen olen, enkä osta enää ainuttakaan poskipunaa ennen kuin tiedän pitääkö mun ostaa pinkkiä, persikkaista, lämmintä, viileää vai mitä.  ::)

Eli tarvitsisin vinkkiä poskipunan valintaan, voisin jollekin taitavalle lähettää kuvani ja maksaa pienen korvauksen avusta. Kuka täällä olisi sellainen, jolla on silmää näihin värijuttuihin? Plussaa olisi jos tuntisi Macin tai NARSin poskipunat, niistä oisin hankkimassa.

Joko sait apua? Mä käytän ite ihan laidasta laitaan punia, vaikka alunperin mulle on suositeltu sinipohjaisia pinkkejä. Nykyään parhaalta omaan silmään näyttää persikkaiset punat, koska ne tuovat lämpöä ja eloa vaalealle iholle. Sinipohjaiset ovat ongelmaisia couperosani kanssa. Mitkä poskipunat ovat olleet huteja? Ihonsävyn lisäksi vaikuttaa hiustenvärikin jonkin verran. Mikään väriasiantuntija en ole, mutta oon tosiaan käytellyt viileitä ja lämpimiä, pinkkejä ja persikkaisia, rusehtaviakin. Riippuu paljon muustakin meikistä, mikä poskipuna milloinkin on hyvä. Ootko itse huomannut nuo poskipunat hudeiksi vai onko joku ihan kommentoinut ettei sovi sulle? Tenderlingiä olit vissiin jo ostamassakin? Mulle on Macin ja Narsin punat tuttuja, mutta en tiedä kuinka paljon osaan avuksi olla.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 30.05.12 - klo:22:22 »
Oon rakastunut Elfin Passion Pink -kynsilakkaan ja nyt haluisin samansävyisen crememäisen huulikiillon tai kiiltopunan, joka antaisi kunnolla sävyä olematta kuiva tai hileinen. Ideoita?

Sävy on siis pinkki kultaisella hohteella, tässä vielä kuva, joka on törkeästi varastettu googlesta:

If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 30.05.12 - klo:22:43 »
Millä merkillä olisi punaista luomiväriä? Ja mielellään edulliseen hintaan  ;) hakusessa olisi punainen luomiväri mikä taittaa mieluummin hieman oranssiin kuin pinkkiin, ei mitään viileää punaista kiitos. Sellainen lämmin, näyttävä perus punainen.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 31.05.12 - klo:07:45 »
^Grimas? Make up for ever?

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 31.05.12 - klo:09:59 »
^^ Veikkaisin että noiden edellisten lisäksi MUS:iltakin löytyisi :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

chai

• Vieras
« Vastaus #69 : 31.05.12 - klo:10:13 »
Inglotiltakin luultavasti löytyy.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 01.06.12 - klo:12:05 »
Missy,

MAC Star Quality Cremesheen Glass voisi olla sävynä aika lähellä (siinä ei tosin ole hilettä), temptaliassa on swatcheja.
« Viimeksi muokattu: 01.06.12 - klo:12:08 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 04.06.12 - klo:15:42 »
GOSHin effect powderista kaipailisin käytännön kokemuksia. Myyjä kertoi, että tuota voi käyttää oikeastaan mihin vain, silmämeikkiin, huulimeikkiin, kynsiin...

Mä olen toistaiseksi kokeillut sitä vasta silmämeikissä, ja tuntuu toimivan siinä hyvin kun laittaa maltillisesti. Sävynä mulla on se kultainen. Hetken aikaa meni ennenkuin löysin oikean välineen millä sitä saa purkista, ilman että sitä tavaraa varisee joka paikkaan. Huulikiiltoon kiinnostaisi seuraavaksi kokeilla, mutta miten?  ;D Missään nimessä ei ole tarkoitus saada sellaista överiblingblingiä lopputulosta,vaan lähinnä pientä lisäkiillettä läpinäkyvään/vaaleaan huulikiiltoon. Levittyykö tasaisesti jos tiputtaa tuota jauhetta vähän sinne itse huulikiiltoon vai klimppiintyykö se?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 04.06.12 - klo:16:13 »
^Jos et halua ottaa riskiä, niin kokeile sekottaa esim. kämmenselälle vähän kiiltoa muutaman hippusen kanssa. Mukaan tietysti vähän hankala ottaa jos haluaa lisätä muutaman tunnin välein ellei sitten laita erilliseen purkkiin. En oo noita kokeillut koskaan.

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #73 : 05.06.12 - klo:20:11 »
Onko kukaan käynyt viimeaikoina laivalla? Mies lähtee Tallinnaan työmatkalle ja tarkoituksena oli nakittaa se ostamaan joku Diorin viisikko, mutta millainen on ylipäätänsä laivojen valikoima? Jos listaan sille liian monta paletin nimeä niin voi jäädä viisikko saamatta, joten olisi hyvä tietää jo etukäteen mitä siellä ylipäätänsä on.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 07.06.12 - klo:03:22 »
Kiitokset vinkeistä punaisen luomivärin kanssa, Grimaksen ja MUS:n värejä pääsin kokeilemaan, mutta Grimakset olivat mattoja (kimmeltävä punainen olisi hakusessa) ja MUS:lta löytyi punainen poskipuna minkä ehkä jopa kelpuuttaisin ellei pihiys olisi iskenyt  :P nooh, eiköhän joku nettikauppa tule vielä vastaan mistä löytyisi!

GOSHin effect powderista kaipailisin käytännön kokemuksia. Myyjä kertoi, että tuota voi käyttää oikeastaan mihin vain, silmämeikkiin, huulimeikkiin, kynsiin...

Mä olen toistaiseksi kokeillut sitä vasta silmämeikissä, ja tuntuu toimivan siinä hyvin kun laittaa maltillisesti. Sävynä mulla on se kultainen. Hetken aikaa meni ennenkuin löysin oikean välineen millä sitä saa purkista, ilman että sitä tavaraa varisee joka paikkaan.

Mitä välinettä käytät? Minulla on aina kaikki paikat ihan glitterissä kun omaani yritän käyttää  :-\ on kokeiltu luomivärisivellintä, viistopäistä sivellintä, sormea...