Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 137621 kertaa)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #630 : 20.08.17 - klo:17:39 »
^Hei kiitos paljon, niinhän Catricella tosiaan olikin ja äsken kävin sittarista ostamassa  :ts
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Xhex0879

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #631 : 21.08.17 - klo:08:52 »
Mikä olisi hyvä meikkivoide pintakuivalle sekaiholle? Minulla todella vaalea iho, ja coperosa iho, maksaläiskiä ja mustat silmänaluset. Iho alkaa kiiltää otsalta ja nenästä jo parin tunnin jälkeen, illalla nenässä ja otsassa ei ole meikkivoidetta ollenkaan. Eli meikkivoide saisi olla peittävä. Meikki kerääntyy silmien alle juonteisiin vaikka laittaisi meikkiä kuinka vähän tahansa, osaako joku neuvoa mistä apu tuohon?
Vishyn dermablend kokeiltu, samoin blasco, clanins, diorskin...nestemäiset ei peitä riittävän hyvin ja kiinteät näyttää pintakuivalla iholla karmealta. Mineraalimeikit ei jostain syystä sovi, kuivattavat ihoa järkyttävän paljon ja kerääntyvät ihon juonteisiin parin tunnin käytön jälkeen. Korealaisia meikkivoiteitakin kokeillut, niistä löytyy tarpeeksi vaaleita sävyjä mutta meikin pysymisessä ja peittävyydessä olisi parantamisen varaa
Silmänalusiin käytössä make up storen sinisen neutralisoija, plascolla olisi kuulemma parempi mutta niistä ei löydy tarpeeksi vaaleaa sävyä.
Mekinpohjustusvoiteena garnierin voide, se todettu parhaaksi kaikkien kokeilujen jälkeen. Lumenea joku kehui mutta en ole vielä uskaltanut kokeilla, ei huvittaisi taas ostaa huti ostosta....

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 21.08.17 - klo:09:01 »
No ensinnäkin, pyydä ihmeessä sampleja tiskiltä ennen ostopäätöstä. Cliniquella on ainakin kaksi kokeilemisen arvoista meikkivoidetta tuohon tilaukseen - Even Better - ja Superbalanced. Näistä on tullut kaikenlaista uudisversiota, mutta ne originaalit siis. Levitystavalla on väliä, ihotyypillesi suosittelisin ehdottomasti kosteaa meikkisientä, Beauty Blender tai hyvälaatuinen kopio paras. Molemmat noista meikkipohjista kerrostuvat hyvin. Voit aloittaa kevyellä peitolla ja töpötellä lisää kerroksen tai kaksi peittoa vaativille alueille. Hyvä kiinnitys T-alueella - ja blottailupaperit käyttöön. Hyvä ja edullinen kiinnityspuuteri löytyy esim. korealaiselta Innsfreeltä (No-Sebum).

Kokeilemisen arvoinen voisi olla myös Make Up for Everin HD-pohja.

Etsiskele ensiksi toimivaa komboa ilman primeriä, on yleensä helpompi näin.
« Viimeksi muokattu: 21.08.17 - klo:09:04 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 21.08.17 - klo:09:55 »
^^ Pyydä sokokselta tai Kicksistä näyte lancomen teint idolesta, se on vuosia ollut mun HG meikkivoide. Mun iho on pintakuiva (talvella pahasti), otsasta ja nenästä loppupäivästä kiiltelevä ja tarvitsen hyvää peittokykyä couperosan vuoksi. Tuo lancome toimii täydellisesti.

Suomessa vaalein saatavilla oleva sävy on 005, mutta ulkomaan nettikaupoista saa tilattua vaaleampaakin jos tarvii. Voit kuitenkin kokeilla tuotteen toimivuutta liian tummallakin sävyllä esim. vapaapäivänä ettei tarvi ihmisten ilmoilla kummitella.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 21.08.17 - klo:10:24 »
Hieman ot, mutta mulle ei Kicksistä annettu näytettä meikkivoiteesta kotiin testattavaksi, vaikka erikseen pyysin. Piti ostaa koko purkki ja palauttaa se, jos ei kasvoille liikkeessä levitetty ole ok. Toivottavasti kaikissa Kickseissä ei ole yhtä paska palvelu.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #635 : 21.08.17 - klo:10:34 »
Itse olen tykästynyt Essencen Camouflage meikkivoiteeseen, jota ei ainakaan hinnalla ole pilattu. Kaikki sävyt ovat todella vaaleita, peittoa riittää reippaasti. Oma iho on aika helppo, mutta leuasta meinaa kaikki meikkivoiteet kulua päivän mittaan (nojailen kai käsiini...), mutta tää pysyy ainakin meikinkiinnityssuihkeen kanssa. Levitän kostealla meikkisienellä, saa nätin pinnan ja levitettyä ohuesti. Näyttää todella luonnolliselta, vaikka on peittävä. Pitää puuteroida hyvin.

Mullakin kaikki kerääntyy jonkin verran juonteisiin silmien alla. Tärkeintä on löytää mahdollisimman ohut ja mahdollisimman peittävä tuote, jota laittaa sinne missä tummuutta on ja yrittää välttää juonteita. Kunnon puuterointi. Pari kertaa päivässä pitää silti hieman siistiä, eli pyyhkäistä juonteista kertyneet meikit pois ja puuterilla vähän tasoittaa. Sillälailla saan kestävimmän lopputuloksen. Ehdottomasti vain yhtä tuotetta puuterin lisäksi silmien alle, mitä vähemmän laittaa, sitä vähemmän se voi kerääntyä juonteisiin. Itsellä on käytössä yllättäen Essencen camouflage peittari.

Poissa Silta

• Haiven
  • *
« Vastaus #636 : 21.08.17 - klo:12:52 »
Mulla toimii pintakuivalle sekaiholle Lumenen Matt-meikkivoide. Toisin kun yleensä mattameikkivoiteet, tästä ei tule kuivaa puuterimaista pintaa, vaan pinnasta tulee melko luonnollinen. Ei myöskään korosta kuivia kohtia tai keräänny juonteisiin, ja peittää loistavasti tummia silmänalusia. Oon itse tykännyt levittää tätä sormin tai sienellä, ja nyt kun kesällä iho on ollut paremmassa kunnossa, oon vielä buffannut lopuksi RT:n Expert face brushilla jotta saisin ohuemman lopputuloksen. Pysyvyys tässä on musta aika keskiverto puuterin ja primerin kanssa, ilman en oo tainnut edes kokeilla. Yleensä korjaan meikkiä kerran työpäivän aikana, ja naama on siedettävä vielä kotiin tullessa.

Meikilln kestoa pidentäviä suihkeitakin voisi kokeilla, mutta itse en niistä osaa sen enempää sanoa kun en ole kokeillut. Toivottavasti sopiva meikkivoide löytyy!

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #637 : 21.08.17 - klo:20:59 »
Hieman ot, mutta mulle ei Kicksistä annettu näytettä meikkivoiteesta kotiin testattavaksi, vaikka erikseen pyysin. Piti ostaa koko purkki ja palauttaa se, jos ei kasvoille liikkeessä levitetty ole ok. Toivottavasti kaikissa Kickseissä ei ole yhtä paska palvelu.

Mielenkiintoista. Missä Kicksissä kävit? Mulle taas on Tampereen Kicksissä sanottu että ainoastaan avaamattoman tuotteen saa palauttaa, vaikkei sopiskaan iholle  :( Eli kokeiltua tuote ei voi palauttaa, joten kummalista että sun tapauksessa noin.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 21.08.17 - klo:22:04 »
^Eli siis tottakai pitää olla avaamaton. Kicksissä oli meikkivoidetta levitetty kasvoille, mutta piti puteli ostaa saman tien ja jos olisi kotona alkanut kaduttamaan, niin olisi sitten voinut palauttaa.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 11.09.17 - klo:12:10 »
Mulla on ihan sellainen fiilis, että tästä asiasta on kyselty ihan vasta, mutta en nyt löydä - millä merkillä olisi edullinen neste luomivärien käyttöön silmänrajauksissa? En osaa edes googlata tällaista, mutta tiedän että niitä on..

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 11.09.17 - klo:14:02 »
^mixing liquideja löytyy ainakin MUS:ta ja MAC:lta. Googlaamalla löysin myös Mehron-nimisen merkin, jota myy pk-seudulla Punanaamio:

https://www.punanaamio.fi/mehron-mixing-liquid-sekoitusneste-133-ml.html
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 11.09.17 - klo:17:11 »
Kosteuttavia silmätippoja voi myös käyttää rajausten tekoon. En ole itse kokeillut enkä osaa suositella merkkiä, mutta google varmaan auttaa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 11.09.17 - klo:21:11 »
Ja väritöntä silmämeikin pohjustajaa voi käyttää seosaineena, tulee varsin kestävä jälki.  MUS:illa on ainakin ollut sekä nestemäinen, että silikonipohjainen, hyvin silmämeikin pohjustajan oloinen tuote.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 12.09.17 - klo:00:58 »
Kiitos vinkeistä :-* Kokeilen primerillä heti huomenna, kun sellainen nyt olisi hallussa jo valmiiksi. Oon tehnyt luomivärirajaukset käytännössä päivittäin viime aikoina ihan veden kanssa, ja kaipaisin vähän jämäkkyyttä siihen hommaan.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #644 : 29.11.17 - klo:08:50 »
Minulla on semmoinen iän myötä tullut ongelma, että rajaukset lähtee kävelee kun taivutan ripset. Aina joutuu paikkomaan rajauksia jos taivuttaa ripset tyvestä. Käytän sellaisia metallisia taivuttimia, oiskohan ne duroyn taivuttimet.
Muuten rajausten pysyvyydessä ei ole ongelmaa, tuo ripsien taivutus vaan pilaa rajaukset aina ja lisää meikkaamiseen käytettävää aikaa. Mikähän olisi ratkaisu?

En käytä silmämeikinpohjustusta. Silmät ärtyvät helposti ja olen saanut monesta punaiset silmät...  onko ratkaisu nyt kuitenkin ainoastaan tuo primer...?