Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 137733 kertaa)

Poissa kleio

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #645 : 29.11.17 - klo:09:43 »
^ Minä ainakin olen aina tehnyt rajaukset viimeisenä, tai ainakin ripsien taivuttamisen ja ripsivärin lisäämisen jälkeen.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 07.12.17 - klo:12:25 »
Kaksi kysymystä.

Too Facedin Semi-sweet Chocolate Bar -paletissa on mieltsin hyvä nappi, Nougat. Se on hyyyvin vaalea ruskeanvaaleanpunainen (....), matta. Toimii mainiosti yksinään yhden sävyn arkimeikissä sekä häivyttäjänä ym. Nappi mun paletistani kuitenkin hupenee, ja kun paletin muut sävyt eivät kummemmin ole vakuuttaneet, en kyllä uutta osta. Ideoita dupesta?

Mikä on paras halpa/edullinen luomiväriprimer?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 07.12.17 - klo:13:23 »
Tässä Temptalian dupe-listaa:
https://www.temptalia.com/makeup-dupe-list/too-faced-eyeshadow/nougat/

Itselleni tuli mieleen kuvauksesta Colourpopin Hanky Panky, mutta eivät nuo ihan samanlaisia ole. CP:n SuperShockit ovat kyllä muuten ihan omia suosikkejani. Noista Temptalian vaihtoehdoista yrittäisin itse ehkä metsästää Stilan Clay:n.

Kaikki kokeilemani NYXin eyeprimerit ovat oikein kelpoja.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Midnight

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #648 : 17.12.17 - klo:19:09 »
Hakusessa KYLMÄsävyiselle iholle sopiva poskipuna/ hohtotuote joka toisi kasvoille kuulautta.
Pitää olla mineraalimeikki :)
Midnight Blue

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 10.06.18 - klo:19:17 »
Mistä löytyisi lämminsävyinen neonpinkki huulipuna? Mulla on Mac Candy Yum Yum ja se on viileä, mutta muuten oikein hyvä pinkki huulipuna. Ostin kuitenkin eilen Orlyn kynsilakan Headliner ja sen neonpinkki on niin täydellinen väri, että olen ihan onnesta selkaisin, kun katselen kynsiäni. Olisiko vinkkiä huulipunasta, jossa olisi vastaava väri?

Lis.
Mullahan on kotona (olen putkiremppaevakossa vielä kesäkuun loppuun) MAC impassioned, sehän voisi olla oikeaan suuntaan!
« Viimeksi muokattu: 10.06.18 - klo:20:10 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 11.06.18 - klo:10:16 »
Osaako jos suositella sellaisia meikkivoiteen tummuusasteen säätöön tarkoitettuja miksausaineita? Siis, että itse saisi tarvittaessa sekoitettua meikkivoiteesta joko tummempaa tai vaaleampaa? Nyt olisi lähinnä tummennukselle tarvetta. Muistelin joskus lukeneeni, että Essencellä olisi noita ollut, mutta en koskaan ole onnistunut löytämään niitä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 11.06.18 - klo:10:26 »
^ Catricella muistaakseni on. Ne Essencen ei tainneet olla pysyvässä valikoimassa vaan hetken aikaa myynnissä.

Edit. Löytyi :)
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/catrice-prime-and-fine-make-up-transformer-drops-darkening
« Viimeksi muokattu: 11.06.18 - klo:10:31 kirjoittanut Memmuuh »
3a/b F ii

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 11.06.18 - klo:11:45 »
^ Kiitos! Täytyy etsiskellä tuota Catricea. Ei ole ainakaan hinnalla pilattu. :O Olinkin melko varma, että se Essence oli joku kausituote, jota en varmasti onnistu bongaamaan.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 11.06.18 - klo:12:20 »
Essencellä oli viime syksyn yhdessä kokoelmassa tummentaja, ostin sen itselleni, mutta en ole vielä käyttänyt. Nyt sillekin tulee käyttöä, kun iho on päivettynyt, mutta kesämeikkivoide on liian tumma, saa sitten talvivoidetta tuunattua sopivaksi :)

The Body Shopilla on myös tummentaja, Darkening Shade Adjusting Drops. Kuvauksen mukaan se sopii ilmeisesti vain valmiiksi keskitummien ja tummien meikkivoiteiden tummentamiseen, olisikohan tarkoitettu tummempi-ihoisille, jotka tarvitsevat oikeasti kunnolla tumman meikkivoiteen? Mulla on TBS:n vaalentaja ja se on tosi hyvää tavaraa.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 11.06.18 - klo:15:57 »
Osaako jos suositella sellaisia meikkivoiteen tummuusasteen säätöön tarkoitettuja miksausaineita? Siis, että itse saisi tarvittaessa sekoitettua meikkivoiteesta joko tummempaa tai vaaleampaa? Nyt olisi lähinnä tummennukselle tarvetta. Muistelin joskus lukeneeni, että Essencellä olisi noita ollut, mutta en koskaan ole onnistunut löytämään niitä.

NYXiltä ja GOSHilta löytyy. GOSHilla on myös lila ja mintunvihreä. Ostin tuon vihreän ja se ainakin on aivan järjettömän runsaspigmenttistä.
Hintavammassa kategoriassa vastaavia löytyy myös MUFElta ja Illamasqualta (tilattava esim. LF:sta).

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 12.06.18 - klo:08:41 »
No niin, näitähän olisi siis useampiakin saatavilla ja kätevästi. Kiitos kaikille! NYXin hyllyiltäkin olen joskus tuollaista etsinyt, mutta nähtävästi olen ollut sokea. :D Jes, nyt talven meikkivoiteet pääsee kesäkäyttöönkin. Näitä nyt kesälle aivan liian vaaleita on mulla monta, ja jotkut vaaleita myös talvellekin. Eivätpä jää sitten käyttämättä. Ärsyttää heittää hyvää kamaa roskiin.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 12.06.18 - klo:10:56 »
^NYXin tuote on siis tämä. Saatavana eri sävyissä.

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 18.06.18 - klo:14:28 »
Nyt kaikki vinkit kehiin! Etsinnässä paras meikkivoide/ peitevoide/ pakkeli maksaläiskien peittämiseen. Isoin ongelma on tietysti ylähuuli, joka on yhtä maksaläiskää ja pahenee päivittäin.
Käytän päivittäin arbutinin seerumia aamuin illon, päälle spf 50 rasvat ja päivän mittaan lisään sitä ja muut päivävoiteet. Mutta mikä olisi oikeasti peittävä voide tuohon ruskeaan sävyyn, niin että saisin sen edes vähän häivytettyä muun meikkipohjan sekaan?  :'(
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 18.06.18 - klo:14:40 »
^ Ei ole itselläni kokemusta, mutta Vichyn Dermablendistä olen joskus lukenut hyvää. Heillä on meikkivoidetta (ilmeisesti keskipeittävä), mutta sitten myös peitepuikko, joka soveltuisi erityisesti esim. maksaläiskien, luomien, palovammojen yms. peittämiseen.
https://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/02383198

Sittenhän on myös esim. tämä todella peittävä meikkivoide Dermacolilla, joka on aika suosittu ja löytyy paljon arvosteluita esim. Youtubesta
https://m.ebay.com/itm/DERMACOL-MAKEUP-COVER-FILM-STUDIO-LEGENDARY-WATERPROOF-FOUNDATION-MAKE-UP/331702490459?epid=1040968925&hash=item4d3b02555b:m:mggP4Ok31HPpfz36Ht1y5sQ
3a/b F ii

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 18.06.18 - klo:14:45 »
Oooh, kiitos vinkeistä! Tuon Vichyn voisin metsästää käsiini, suurin tarve olisi viikonlopulle häihin  ::)
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/