Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140255 kertaa)

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #690 : 12.05.19 - klo:11:46 »
^Oletko kokeillut primeriä alle? Toinen millä meikin kestoa voi pidentää on ns. setting spray ja niitä löytyy eri merkeiltä. Setting sprayta voi laittaa sekä meikin alle että valmiin meikin päälle.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 12.05.19 - klo:12:11 »
Samoin - ihonhoitoa voi yrittää kohentaa. Aika hyvä peruskuvio rasvoittuvan ihon hoitoon on kemiallinen kuorinta omalle iholle sopivin väliajoin (2-7 krt /vko, BHA ehkä paras), niasiiniamidiseerumi ja joku tasapainottava kosteuttaja, kokeilisin aasialaisista jotain kevyttä centella-tuotetta, kotimaisista vaikka Xylidermiä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #692 : 12.05.19 - klo:12:28 »
Kiitos vinkeistä. Primer on jo käytössä ja parhaimmaksi olen todennut J. One Jelly Packin. Samoin käytän Setting Sprayta. Iho on sen verran herkkä, ettei kestä Bha-liuoksia, paitsi Bentonin Aloe-BHA:ta. Nyt on käytössä Ordinaryn Mandelic Acid, jota iho on kestänyt. Lisäksi käytän Bentonin Aloe-BHA kasvovettä aamuisin, Bentonin Fermentation Essenceä, Xylidermiä ja yöksi LRP Toleriane kevyempi voide. Päivisin käytössä siis tuo Jelly Pack. Nenässä on tuo keskikohta sellainen, johon meikkivoide ei tunnu edes tarttuvan.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #693 : 13.05.19 - klo:09:56 »
Oletko vaihdellut meikkivoidetta? Tekeekö kaikki saman ilmiön? Minulla esimerkiksi Revolution In stikki ei meinaa tarttua nenään, mutta peitevoide (Essencen) tarttuu normaalisti. On muuten lopussa tuo peittari ja kyrsii, kun tietenkin sen valmistus on lopetettu. Sopii ihonväriin kuin nakutettu.  >:(

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #694 : 13.05.19 - klo:17:43 »
Pitää koittaa muita meikkivoiteita. Tänään mun luottomeikkivoide Smashboxin meni ihan karmean näköiseksi. Melkein hävetti loppupäivästä. Oli rakoillut, painunut huokosiin ja hävinnyt pois, vaikka mikään kovinkaan hektinen päivä ei edes ollut. Pitää huomenna kokeilla toista meikkivoidetta, josko toimisi paremmin. Turhauttaa, kun on tosissaan vääntänyt naaman kanssa ja hetken kuluttua se on tosi suttuisen näköinen. 😫

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #695 : 13.05.19 - klo:19:45 »
Yksi, mitä voisit Fairy C koittaa, on luomenpohjustusvoide. Mun on ihan mahdotonta saada satunnaisiin näppyihin meikkiä päälle nätisti, se liukuu pois jo ennen kuin saan puuteroitua kohdan. Silmäluomille tarkoitettu primeri on toiminut siinä yllättävän hyvin, sipaisen sitä joskus nenän päällekin, koska tuntuu mulla hidastavan hiukan aurinkolasien nenäkappaleen alta meikin hankautumista pois.
Raitoja käpälään!

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #696 : 15.05.19 - klo:18:09 »
^Näköjään on myös meikkivoiteesta kiinni, miten asettuu. Nyt oli käytössä Lumene Fresh skin tint ja asettui nätisti kasvoille. Harmi vaan, että tämän peittokyky ei ole parhaimmasta päästä. Talvella käyttämäni meikkivoiteet eivät toimi nyt näköjään ollenkaan. Pitää jatkaa etsiskelyä, että löytäisi nyt tälle naamalle soveltuvan meikkivoiteen.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #697 : 16.05.19 - klo:19:29 »
Testaa myös mineraalimeikki - ja joku superpigmenttinen, vahapohjainen pohja, esim. Joe Blasco. Jälkimmäisestä tulee helposti melkoinen maski, mutta saa myös kevyempää jälkeä esim. kostealla meikkisienellä levittäen.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #698 : 18.05.19 - klo:05:22 »
^Kiitos vinkeistä. Kaivoin jemmoista Urban Decayn De-Slick puuterin ja tämä on nyt toiminut tosi hyvin meikkipohjan kiinnityksessä ja korjailussa. Löysin myös nykyiselle ihotyypilleni sopivan meikkipohjatuotteen; It Cosmetics Your Skin But Better, Oil Free Matte CC. Tässä on hyvin peittokyky arkimeikkiin ja on pysynyt nättinä kasvoilla. Harmi vaan, että värivalikoima on aika suppea. Vaalein oli keltapohjainen, mutta liian vaalea. Toiseksi vaalein oli taas punapohjainen. Piti ottaa himpun liian tumma väri, mutta josko sitä edes hieman ruskettuisi tai sitten ekaa kertaa kokeilen itseruskettavaa.

Poissa Xhex0879

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #699 : 20.05.19 - klo:08:44 »
Millä estää meikin kerääntyminen ihon juonteisiin? Käytän meikinpohjustus voidetta ja sekään ei toimi. Nestemmäinen meikkivoide kerääntyy pahemmin  kuin mineraali meikit. Mistä apu, osaako joku neuvoa?

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 20.05.19 - klo:20:57 »
^Luulen että pitää vain löytää ne omalle ihotyypille sopivat tuotteet.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #701 : 21.05.19 - klo:18:22 »
Onko muilla merkeillä kuin Isadoralla ja Cliniquella hajusteettomia huulipuna-/-kiiltokyniä? Siis sellaisia kuin Cliniquen Chubby Stickit?
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #702 : 22.05.19 - klo:08:25 »
Narsilla on, on mattaa ja satiinia. Varsin laadukkaita, tosin teroitettavia, siitä ei kaikki tykkää. Ehdottomasti omia suosikkejani, vaikka en olekaan ostanut sittemmin kun päättivät kiinan valtaukseen ryhtyä...

Poissa Xhex0879

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #703 : 22.05.19 - klo:08:40 »
Mikä meikkivoide sopii pintakuivalle sekaiholle joka rasvoittuu t alueelta nopeasti?

Poissa kuskus

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • iHerb AKK8253
« Vastaus #704 : 02.06.19 - klo:18:24 »
^ Mä kyselen tätä samaa. Olen käyttänyt vuosia lähes pelkkää mineraalimeikkipohjaa, satunnaisesti Madaran City CC -voidetta. Tekisi kuitenkin mieli kokeilla vaihteeksi myös meikkivoidetta. Mun iho on pintakuiva (tosin kesällä vähemmän) ja rasvoittuu selvästi päivän mittaan. Toivoisin meikkivoiteelta ainakin kohtalaista peittävyyttä ilman paksua maskia. Mitä kannattaisi kokeilla?
« Viimeksi muokattu: 02.06.19 - klo:22:26 kirjoittanut kuskus »
2b/c F/M ii häntäluupituus, ruskeista hiuksista hennattu kettutukka