Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 137631 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #75 : 07.06.12 - klo:09:26 »
^ Aplikaattorilla. Sellainen pieni soikion muotoinen. Mä avaan siis sen "välikorkin" myös, tuputtelen aplikaattoria jauheessa, napautan vähän siihen purkin kylkeen niin enimmät irtonaiset varisee pois ja siitä luomelle. Hyvin saa levitettyä eikä varise pitkin naamaa.  :D
Koitin myös erilaisia siveltimiä aluksi, mutta niillä tuo jauhe vain varisi joka paikkaan. Sellainen paksu, "tönkkö" sivellin varmaan sopisi tuon käyttöön, mutta mulla ei sellaista ole.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #76 : 08.06.12 - klo:00:26 »
^  Niin sinä siis otat sen koko välikorkin pois! Kun itse olen yrittänyt niistä pienistä rei'istä tuprutella kannen sisäpuolelle ja siitä sitten siveltimellä tai sormella. Ja tottakai siihen kanteen jää sitä tavaraa, kun kannen laittaa paikoilleen on siinä vaiheessa viimeistään pöytä ja vaatteet glitterissä. Pitääpä kokeilla tuollaisella aplikaattorilla ensi kerralla ja ottaa välikorkki kokonaan pois :)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 13.06.12 - klo:07:32 »
Onko millään merkillä tummansinistä vedenkestävää ripsiväriä? Saa olla markettikamaa tai selektiivinen merkki. Ei sähkönsinistä eikä mustansinistä vaan tummansinistä.

Edit. Tiukka kierros kempsuosastolla oli melko tulokseton. Isadoran nettisivujen mukaan niillä pitäisi olla, muttei ole. YSL:llä oli kahta sinistä vedenkestävänä ja koska Volume Effet Faux Cilsin testerin harja oli jotenkin hirveän suttuisen ja suttaavan näköinen, ostin Singulierin, vaikka se onkin kirkkaamman sininen kuin ajattelin. Testaillaan tätä sitten.
« Viimeksi muokattu: 14.06.12 - klo:21:26 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 29.06.12 - klo:10:17 »
Ostoslistalla olisi kohtuuhintainen meikkivoide, joka tekisi ihosta kauniin mattapintaisen. Meikkivoide saisi myös olla suht kevyehkö, tavoitteena luonnollinen lopputulos.

Tällä hetkellä on ollut käytössä Lumenen Hydra Drops (myyjä suositteli pintakuivalle iholleni, mutta nyt kesällä ihoni tuntuukin rasvaiselta) + Lumenen matte harmony- puuteri, mutta ydistelmä on tosi huono. Tykkään tuosta meikkivoiteesta kun se on kevyt, helppo levittää ja siinä on hyvä koostumus, mutta iho on ihan limaisen näköinen puuteroinnista huolimatta.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 04.07.12 - klo:11:45 »
^ Mites olisi Lumenen Double Stay? Se on juuri sellaista kevyttä ja hyvin levittyvää, mutta kuivuu iholla mattapintaiseksi ja sopii hyvin rasvoittuvalle iholle. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 06.07.12 - klo:15:42 »
Etsin kesäkäyttöön markettihintaista meikkivoidetta, jossa olisi ohut, kevyt peittävyys. Mun nahka on keltapohjainen, tällä hetkellä NC 20-25, poskilta pintakuiva sekaiho. Onko mulle olemassa tuotetta? :D
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 06.07.12 - klo:16:38 »
Sagu, sopisiko Maybellinen Fit Me? Sen peittävyys on kevyt ja kuultava, hinta on myös kohdillaan.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 06.07.12 - klo:16:50 »
Sagu, sopisiko Maybellinen Fit Me? Sen peittävyys on kevyt ja kuultava, hinta on myös kohdillaan.
Olen kokeillut ja sudeksi todennut :-\
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #83 : 06.07.12 - klo:17:38 »
Mites olisi Lumene Hydra Drops? En tiedä onko koostumus miten muuttunut siitä vanhasta mutta itse ainakin silloin tykkäsin tosi paljon  :)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 06.07.12 - klo:18:59 »
^ Tota voisi kokeilla! Olenkin muistaakseni joskus vuosia vuosia sitten käyttänyt sitä :) Osaatko yhtään sanoa miten ne sävyt menevät? Olen tosi huono arvioimaan niitä myymälän keinovalossa, mä jopa ostin tossa alkukesästä 40 e maksavan meikkivoiteen vain todetakseni että se on mulle ihan liian punainen ::)

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #85 : 06.07.12 - klo:23:02 »
Hmm, en kyllä osaa sanoa. En enää edes muista mitä sävyä käytin, jotain vaaleaa kumminkin. Osaiskohan joku muu valaista?
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 07.07.12 - klo:07:27 »
^^Sagu, keltapohjaiselle iholle sopivimmat sävyt olis varmaan 1 Inkiväärikerma tai 3 Aurinkokaakoa. 0 on tosi tosi vaalea, ja 2 ainakin mun silmään selkeästi punapohjainen. Taitaa Lumenella mennä nuo sävyt niin, että parittomat numerot on keltapohjaisia ja parilliset punapohjaisia. Onnea etsintään! :)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 07.07.12 - klo:09:25 »
^ Kiitos! Mä käytänkin talvisin Lumenen meikkipuuterista sävyä 3 Aurinkokaakao, joka on selkeästi keltainen mutta myös todella vaalea. Tuossa meikkivoiteessa ko. sävy taas voisi mätsätä aika hyvin mun tänhetkiseen pärstän väriin :)

Taidankin käydä tänään kotiuttamassa (yh, blogitermistö ;D) tuon meikkivoiteen, kiitos kovasti kaikille avusta!

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 23.07.12 - klo:00:57 »
Onko kukaan juures kokeillut airbrush meikkiä? Nämähän oli joitain vuosia sitten pinnalla, mutta taas elelleet hiljaiseloa. Olisin todella kiinnostunut ostamaan tälläisen masiinan, youtube videoiden ja arvostelujen perusteella ylipäänsä. Lumiess Air maksaisi brittiebayssa n.100€, eli aika kallista. Mutta olisikohan lopputulos sen arvoinen? Meikkiongelmani on se, että tarvitsemallani peittokyvyllä meikkipohjasta ei saa tarpeeksi hienojakoista ja kevyttä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 30.07.12 - klo:14:46 »
Etsin kesäkäyttöön markettihintaista meikkivoidetta, jossa olisi ohut, kevyt peittävyys. Mun nahka on keltapohjainen, tällä hetkellä NC 20-25, poskilta pintakuiva sekaiho. Onko mulle olemassa tuotetta? :D
Jos se Lumenen Hydra drops ei toimi niin kokeile ihmeessä Avonin Calming Effects Skin Revival meikkivoidetta. Mä käytän myös Lumenen meikkipuuterin kolmosta (paitsi kesällä nelosta) ja tuossa Avonissa sävy nude on sopiva. Hinta pyörii siinä 10-13e kieppeillä muistaakseni. :ts Tuota mä käytän talvella kun iho on liian pintakuiva meikkipuuterille.