Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 140250 kertaa)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #90 : 30.07.12 - klo:14:50 »
^ Hydra Dropsin ykkössävy on mulle just eikä melkein ja itse tuotekin on ihana, mutta kiitos vinkistä, pistän korvan taakse! :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 26.08.12 - klo:17:54 »
Mä olen väriltäni kylmä, ja mun tekisi mieli sellaista heleän persikkaista poskipunaa (Lumenen Touch of Radiancen sävy 2) niin olisko se ihan kiellettyä laittaa tuollaista lämpimämpää sävyä viileälle iholle? Oon käyttänyt vaan pinkkejä ja punaisia...

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 26.08.12 - klo:17:57 »
^ Ei kai sitä auta kuin sanoa että kokeile. :) Olen huomannut, että omalla kohdallani (kullansävyinen iho) lämpimät sävyt korostavat omaa, luonnollista väritystäni ja tuovat sellaista hehkua, mutta viileät sävyt taas luovat mielenkiintoista kontrastia.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 26.08.12 - klo:18:23 »
^^ Komppaan Sagua. Kokeilemalla se selviää, mikä sopii ja mikä ei. Ei kannata rajoittua tuohon lämpimälle sopii lämpimät sävyt ja viileälle kylmät ajatteluun. Omasta mielestäni meikki, johon yhdistetään lämpimiä ja viileitä sävyjä on mielenkiintoisempi, kuin kokonaan sama sävylämpötilaa oleva meikki. Esim. viileän sävyistä silmämeikkiä voi tasapainottaa persikkaisella poski- ja huulipunalla.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 26.08.12 - klo:20:51 »
Ymmärrän toki sen että kun on kyse meikkipohjasta niin sen on oltava esim. viileä jos ihokin on ettei näytä oudolta, mutta värikosmetiikassa tyyliin poskipunissa ja huulipunissa en ole oikein ymmärtänyt mitä väliä on ihon pohjasävyllä...  ???

Ostin äsken sen persikkaisen, mutta mun mielestä tämä ei edes ole mitenkään kovin lämmin persikkainen, mulla tosin on huono silmä. Eikös tämä ole aika neutraali?

http://2.bp.blogspot.com/-ZX6KqBwb5WI/TywPs7GDamI/AAAAAAAAATM/REKx4XtSnBU/s1600/lumene3.jpg

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 26.08.12 - klo:20:57 »
^ No ei kyllä ainakaan lämmin ole, ei huolta :)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 26.08.12 - klo:21:02 »
No sitä minäkin, mä en edes pahemmin näe tuossa persikkaa mutta tuo on Lumenen mukaan heleä persikka.   :) Joten tyytyväisenä vaan sutimaan ja muutenkin vois unohtaa liian tiukat säännöt meikkauksessa.  ;)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 26.08.12 - klo:21:09 »
Kyllä mienä näen tuossa aavistuksen persikkaakin ;D, mutta ei se minustakaan miltään perus-persikkaiselta näytä. Luulen, että tuon sävyn lämpöisyys / viileys näkyisi parhaiten verrattaessa sitä muihin puniin. Kaunis sävy joka tapauksessa.

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #98 : 26.08.12 - klo:21:37 »
Poskipunanhan pitäisi muka olla sen värinen kuin mitä ihmisen oma luonnollinen punastus on. Mikä minusta on ihan kukkua! Mulla ainakin on poskipunia ihan laidasta laitaan ja vaikka olen sävyltäni keltainen/lämpöinen, mielestäni erityisesti kylmät sävyt käy mulle kuin nenä päähän. Erityisesti kylmät pinkit. Pätee muuhunkin kosmetiikkaan. Ja vaatteisiin. Ja hopea käy mulle paljon paremmin kuin kulta. Että ei se ihan niin justiinsa ole.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 26.08.12 - klo:21:58 »
Mä sain muutama vuosi sitten lahjakortin johonkin meikkijuttuun ja se meikkitäti teki mulle myös jonkinlaisen värianalyysin ja totesi mut viileäksi ja että villeälle viileää, käytä hopeakoruja jne. Mutta kun ainakin omasta mielestäni mä näytän kauniimmalta kultakoruissa vaikkei ne mulle tuon mukaan mukamas sovikkaan.  :-\ Koitin käyttää hopeaa mutta siirryin takaisin kultaan jonkin ajan päästä.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 26.08.12 - klo:22:08 »
^ Mä oon lämminsävyinen, enkä ikinä käyttäis kultakoruja. Se johtunee siitä että oon niin tumma, keltakulta saa mut näyttämään tosi tunkkaiselta. Hopea raikastaa ihanasti. Joten ehkä kulta sulla lämmittää kivasti omia viileitä sävyjä? :)
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 26.08.12 - klo:22:11 »
^^ Ihan oikein arvattu! Mun mielestä kulta saa mun ihon näyttämään lämpimämmältä ja... Pehmeämmältä?  :D

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #102 : 28.08.12 - klo:01:43 »
Mä olen väriltäni kylmä, ja mun tekisi mieli sellaista heleän persikkaista poskipunaa (Lumenen Touch of Radiancen sävy 2) niin olisko se ihan kiellettyä laittaa tuollaista lämpimämpää sävyä viileälle iholle? Oon käyttänyt vaan pinkkejä ja punaisia...

Mä olen selkeästi kylmäsävyinen, mutta tykkään käyttää poskilla nimenomaan persikkaisia ja jopa oransseja sävyjä. Mielestäni se näyttää paremmalta, tasapainoisemmalta ja jotenkin pehmeämmältä kun kylmäsävyisellä iholla käyttää lämpimiä (mutta ei tunkkaisen lämpimiä) poskipunia, ja toisinpäin että selkeästi lämpimillä keltapohjaisilla kasvoilla pohjasävyltään kylmiä poskipunia. Ja toki se näyttää aina paremmalta että koko meikki ei ole yksiselitteisen viileä, vaan sekoittelee siihen myös neutraaleja ja jopa lämpimiä sävyjä. Jotenkin raikkaamman ja eloisamman näköistä, kuin sellainen kaavan noudattaminen. :) Mielestäni tärkeintä on se, että meikkipohja on oikean sävyinen ja toki se että muut meikkisävyt sopivat kasvojen väritykseen. Toisille sopii selkeämmät värit ja voimakkaammat kontrastit, toisille pehmeämpi harmonisempi meininki, ja joku näyttää aivan sairaalle liian tummissa tai lämpimissä sävyissä.  :D

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 30.08.12 - klo:18:33 »
^
Munkin mielestä viileäsävyiselle voi sopia persikkainen poskipuna. Varsinkin todella vaaleaihoiselle noi sopii aurinkopuuterin korvikkeeksi ja niillä saa vähän väriä pintaan. Ehdoton no-no mun viileäpohjaiselle iholle ovat puolestaan lämpimän sävyiset/keltapohjaiset meikkivoiteet, joiden kanssa iho näyttää heti väsyneeltä ja tunkkaiselta. 

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 05.09.12 - klo:22:02 »
Oisko jollain linkkiä hyvään tutorialiin tämmöisestä silmämeikistä (twiggy-meikki, mutta vähän vähemmän överinä)? Mun silmiin sopii voimakas varjostus luomivakoon, mutten ole ikinä uskaltanut kokeilla silmämeikkiä, jossa on noin voimakkaat kontrastit. Entä millä sävyllä sitä kannattaisi kokeilla lämminvärityksiselle? Tuollaisen silmämeikin kanssa sopisi varmasti parhaiten nudet huulet, mutta mulle sellaiset ei sovi. Persikkaa tms. ajattelin. Oon nykyään ihan onneton meikkaaja. Aikaisemmin onnistuin joskus, mutta nykyään silmämeikit ei onnistu ollenkaan kun liian harvoin niitä teen.