Kirjoittaja Aihe: Muut ripsivärit  (Luettu 19914 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Muut ripsivärit
« Vastaus #45 : 23.06.16 - klo:11:07 »
Dermosilin Moist Proof -ripsari kokeiltu. Tämä on siis myös tuubimascara. Ihan ekana on sanottava, että massa on hurjan märkää, ja siksi tää ei ehkä nyt toimi mulla parhaalla mahdollisella tavalla. Raportoin vielä myöhemmin uudelleen, kunhan tämä tästä vähän kuivahtaa.

Massa on siis todella märkää, meilkein roiskuvaa. Tästä huolimatta ripsari kuivuu ja jämähtää ripsiin varsin nopeasti, työstämisaikaa ei jää. Jos tätä yrittää kerrostaa, tuloksena on ihan kamalat koppurat.

Harja on keskikokoinen ja melko tavanomainen sekä hyvin jäykkäharjaksinen, erotteleva enemmän kuin tuuhentava.

Tällä saa kyllä ihan nätit ripset, mutta massaa on oltava harjassa juuri oikea määrä, muuten ripset klimppaantuu. Lopputulos on mielestäni aika näyttävä, ja ripsari tuntuu ihan oikeasti pidentävän ripsiä. Tuuheuttavuus ei tässä yllä ihmeellisiin mittasuhteisiin, mutta ihan riittävän tuuheat ripset tällä saa, kunhan vaan osaa varoa sitä klimppiintymistä.

Poistaminen sujuu helposti, isot riekaleet irtoavat ripsistä vetämällä. Tästä ei jää mitään kökköjä silmiin vaan tuote lähtee sataprosenttisesti vedellä, tästä annan plussaa.

Tuomio: Ihan kiva, mutta ei yllä parhaiden tuubimascaroiden tasolle.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #46 : 05.10.16 - klo:10:38 »
Blinc mascara kokeiltu. Tästä on olemassa myös joku erityistuuhentava versio, mutta minulla oli kokeilussa Original-versio. Hintaa tuotteella oli eleven.fi -nettikaupassa noin 22€.

Blinc kehuu olevansa "aito ja alkuperäinen, uraauurtava tuubimascara" mutta mun käsittääkseni tuo asema tuubimascaroiden pioneerina kuuluu kyllä Kanebon 38C:lle. Ja sitä itse asiassa tämä tuote muistuttaa erittäin paljon, sekä hyvässä että pahassa.

Harja on ihan ok, mutta ei erityisen erotteleva eikä tuuhentava. Itse tuotteen ongelma ei kuitenkaan ole harja, vaan massa, joka on aivan märkää litkua. Kokeilin tätä kolmella erilaisella harjalla, mutta lopputulos oli aina huono, koska massa on niin märkää, että se valuu paksuksi kerrokseksi ripsien tyveen. Ripsien pituuksiin tätä on aivan mahdoton kerrostaa, sillä uusi kerros sulattaa entisen pois.

Lisäksi massa kirveli silmiä osuessaan ripsirajaan, mistä annan ison miinuksen. Sain tällä ihan ok ripset ainoastaan levittämällä massaa aivan pienen määrän kerrallaan, eli harja oli pyyhittävä paperiin ennen levitystä. Tällä tavalla sain taiteiltua edes jonkinlaiset ripset itselleni. Muistelen, että Kanebon 38C -ripsarin kanssa oli ihan sama ongelma. Harjakin on hyvin samantyyppinen.

Tuomio: saattaisi toimia kivastikin, jos massa olisi kuivempaa. Poistaminen onnistuu hienosti riekaleina vetämällä, eikä edes ripsien tyveen jää yhtään jämiä, mistä annan plussaa. Tällaisenaan en kuitenkaan voi antaa tuotteelle kokonaisuutena hyvää arvosanaa. Tuubimascaroita kun nyt vaan löytyy niiin paljon parempiakin, jopa halvemmalla.
« Viimeksi muokattu: 05.10.16 - klo:10:43 kirjoittanut ainokainen »

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #47 : 09.04.17 - klo:16:19 »
Ostin kokeiluun KICKsin Aqua Power Lash Mascaran. Tämä "kolmekasimascara" oli ihan hyvä ostos. Ei tee rumia paakkuja ripsiin ja jälki on näyttävämpää kuin Cliniquen Lash Powerilla tai Sensain 38:lla. Pysyy hyvin lumisateessakin ja peseytyy melko helposti pois. Hintaansa nähden hyvä ostos

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #48 : 13.05.17 - klo:21:47 »
Clinique High Impact Curling Mascara kokeiltu.

Ihan samaa hyvää peruskauraa kuin Lash Power. Itse massa taitaa olla samaa tavaraa. Erona on vain harja, jonka väänsin suoraksi kättelyssä, kun en näistä käyristä tykkää yhtään. Ihan kiva pehmeä- ja lyhytharjaksinen harja, joka erotteleekin kivasti, mutta massaa tulee harjaan liikaa kerralla. Kyllä se alkuperäinen Lash Power vie edelleen voiton, mutta ei tämäkään huono ole.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #49 : 18.11.17 - klo:11:33 »
Kicksissä käydessäni löysin Lashfoodin Conditioning Drama Mascaran ja ostin sen testiin. Tämä on myös ns.kolmekasimascara ja tekee todella eroteltua jälkeä. Yhdellä kerroksella jälki oli todella luonnollista. Kahdella kerroksella sai näyttävyyttä, mutta mitään paakkuja ei vieläkään tullut. Hinta oli siinä 30e tietämillä, mutta jos pysyy hyvin, on selkeästi parempi kuin yksikään marketin kolmekasimascara.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 09.06.18 - klo:17:22 »
Otin käyttöön LF:n boksista tulleen matkakokoisen Ciate Wonderwandin ja tämä on ihan superhyvä! Massa on sopivaa, harja passaa silmilleni hyvin, levittyy erinomaisen siististi ja tuuheuttaa sekä pidentää ilman kökköjä tai hämähäkinjalkoja. Tulos on näyttävä. Ei varise tai sotke, peseytyy helposti. Taivutuksista en pysty sanomaan, kun omat ripseni ovat luonnostaan melko taipuisat. Tunnustan nukkuneeni umpiväsyneenä meikit naamassa viime yön eikä ollut aamulla sotkeutunut juuri mihinkään. Bonuksena hylsykin on tosi nätti.

Hintaa tällä on 20-22 €, saa esim. Eleveniltä ja LF:sta. Laatu on niin hyvä, että menee arvokkuudestaan huolimatta ostoslistalle, kunhan ensin saan jemmoja käytettyä.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #51 : 28.06.18 - klo:19:52 »
Ostin Kicksin Fibre Lash Mascaran ja tämähän toimii. Tulee tuuhean näköiset ripset ilman hämähäkinjalkoja. Pysyvyys on melko hyvää luokkaa, kun minun rasvaluomista huolimatta on pysynyt ilman pandansilmiä. Toki oikein märät olosuhteet on testaamatta.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #52 : 23.03.19 - klo:18:43 »
Ostin Karkkipäivä-blogin postauksen perusteella Laveran Natural Definition -ripsivärin ja tykkään tästä tosi paljon! Pitää katsoa, miten tämä alkaa käyttäytyä kun aikaa kuluu, mutta yhden käyttökerran perusteella tämä on juuri sellainen mitä etsin. Haluan ripsiväriltä ensisijaisesti erottelevuutta, volyymista tai pituudesta en niin välitä. Minulle on pääasia, että ripsiväri värjää ripset ja pitää ne eroteltuina ja tämä tekee juuri sen. Harja on tosi pieni ja lyhyt, ja sillä pääsee tarkasti myös sisänurkan ripsiin. Massaa tulee kerralla sopivan vähän, eikä paakkuja tarvitse pelätä. Lopputulos on tosi siisti ja luonnollinen. Mitään supertuuheita ripsiä tällä ei saa eikä ole tarkoituskaan. Olen vajaan parin kuukauden ajan käyttänyt Urodan ripsiseerumia, ja tämä rispiväri tuo kivasti esiin pidentyneet ja tuuhentuneet ripset, mutta näyttää silti luonnolliselta. Taivutusten kanssa toimivuudesta en osaa sanoa, koska en taivuttimia ikinä käytä.
« Viimeksi muokattu: 23.03.19 - klo:18:49 kirjoittanut helka »
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #53 : 25.03.19 - klo:10:36 »
Too facedin better than sex ripsarit testattu ja suosikiksi nousi ehdottomasti wp, sillä tavallinen versio suoristi taivutukset tehokkaasti. Näin minulla kyllä käy melkein kaikkien vesiliukoisten kanssa, joten ei sinänsä ihme. Tykkäsin kyllä kovasti, tuli todella tuuheuttavaa jälkeä!
« Viimeksi muokattu: 25.03.19 - klo:10:40 kirjoittanut minny »

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 28.03.19 - klo:11:30 »
^ Oon myos tykastynyt tuohon Better than sexiin, vaikkei se nyt ehka ihan nimensa veroinen ole kuitenkaan ;D Olen kokeillut vain normiversiota, kun minulla puolestaan suoristuu taivutukset aina juurikin wp versioiden kanssa. Tulee hyvin seka tuuheutta etta pituutta.
1bMii, vaalennettu.