Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 189106 kertaa)

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoidesävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #135 : 08.02.07 - klo:22:19 »
Onko kukaan sattunut vielä kokeilemaan Givenchyn meikkivoiteita, Strawberrynetissähän on tarjolla ainakin Subli'mine meikkivoidetta vaaleissa sävyissä. Koostumuksen pitäisi olla omaan ihonsävyyn muovautuva & valoa heijastava.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #136 : 17.02.07 - klo:18:28 »
Oma ihoni on tämän talven myötä mennyt todella vaaleaksi. Yleensä olen pärjännyt oikein hyvin Maybellinen NonStop sävyllä 010 Beige Clair, mutta nyt se näyttää liian tummalta kasvoilla. (Ja juuri kun ostin sitä uuden tuubin..) Seuraavana pitäisi varmaan kokeilla L'Orealin Infalliblen vaaleinta sävyä. Ja tuo Borghese kuulostaisi myös houkuttelevalta.

Lumenen DoubleStay:sta minulla on vaalein sävy Vaniljamarenki, mutta se levittyy huonosti ja saa ihon näyttämään hilseilevältä (tätä ongelmaa ei ole ollut muiden meikkivoiteiden kanssa).

Nyt pitää varmaan tehdä sekoitus Grimasin G0 sävystä ja tuosta NonStopista. Tosin noiden kahden yhdistelmästä tulee yleensä aika pakkelimainen lopputulos.. Kylläpäs pitää olla taas hankalaa.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

tigger

• Vieras
« Vastaus #137 : 18.02.07 - klo:13:57 »
L'orealin Infallible olisi itselleni muuten loistava tuote mutta jättää ihon todella ikävän näköiseksi. Kuivat kohdat oikein korostuvat. En voi käyttää tuota edes rasvaisemmilla alueilla, sillä tuntuu niin kuivalta jo itsestään tuo aine ettei lopputulos ole todellakaan mieleinen. Harmi, sillä vaalein sävy olisi muuten oikein sopiva.  :(

cinzie

• Vieras
« Vastaus #138 : 04.03.07 - klo:12:05 »
Osaisiko kukaan suositella mulle jotain vaaleaa ja todella keltapohjaista meikkivoidetta? Tuntuu että kaikki kokeilemani taittavat ikävästi oranssiin. Esim. Lumenen Matt Touchin vaalein sävy on mulle sopiva, mutta itse meikkivoide liian huonoa. TBS:n kosteuttavan vaalein myös kokeiltu, mutta se on jo vähän liian vaaleaa.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 25.03.07 - klo:05:41 »
Mulla oli aikomuksena kokeilla Stilan vaaleinta meikkipuuteria, mutta se on ollut HQ:ssa jo parisen kuukautta sold out. Sita ei ole myoskaan Stilan kotisivuilla edes varikartassa ollenkaan! Onkohan sen valmistus lopetettu kokonaan? Mistaan muualta Suomeen toimittavasta nettikaupasta en ole sita loytanut. Pahuksen pahus. No, onneksi on toi Borghese, toivottavasti sita on jatkossakin saatavilla...

Osaisiko kukaan suositella mulle jotain vaaleaa ja todella keltapohjaista meikkivoidetta? Tuntuu että kaikki kokeilemani taittavat ikävästi oranssiin. Esim. Lumenen Matt Touchin vaalein sävy on mulle sopiva, mutta itse meikkivoide liian huonoa. TBS:n kosteuttavan vaalein myös kokeiltu, mutta se on jo vähän liian vaaleaa.

Miten olisi Lumenen Double stay? Vaalein savy, jota on mm Sokoksella, oli muistaakseni tosi keltainen.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #140 : 25.03.07 - klo:09:20 »
Mulla on Stilan Illuminating liquid foundation sävy 10 watts ja Natural finish makeup sävy a. Molemmat on vaaleimpia meikkivoiteita, joita olen nähnyt. Jälkimmäinen taittaa selkeästi keltaiseen. Kumpikaan ei ole lähelläkään punaista.

Kävin eilen katselemassa meikkivoiteita. Edellä mainitut ovat vaaleampia kuin esim. mikään Lumenen meikkivoide.   
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #141 : 26.03.07 - klo:14:11 »
Mä olen käyttänyt Ben Nyen Matte Foundationia ja sävy shinsei ivory SH-0. Todella vaalea ja ensimmäinen sävy joka ei näytä naamassa liian punaiselta, keltaiselta tai jätä ikäviä rajoja. Pigmenttiä löytyy yhtä paljon kuin blascosta. Ei tuki ihohuokosia eikä löydy hajusteita joka on mun herkälle iholle täydellinen. Puuterina mulla on Anna suin Compact powder vaalein sävy joka on mulla aina laukussa mukana jos tarvitsee korjailla meikkiä päivällä. Ja mineraalimeikkinä löytyy jane iredalen bisque sävy joka on mulle aivan liian tumma. Harmittaa kun en ottanut ivorya, mutta kesällä tuo sävy on ihan hyvä.
Löytyy myös Benefit:n the 'no makeup' liquid foundation. Sopii hyvin pintakuivalle iholle. Mä olen kerran tai pari käyttänyt, mutta mä kaipaan enemmän peittävämpää tuotetta joten on mulla jääny kaapin pohjalle.

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #142 : 26.03.07 - klo:14:56 »
Löytyy myös Benefit:n the 'no makeup' liquid foundation. Sopii hyvin pintakuivalle iholle. Mä olen kerran tai pari käyttänyt, mutta mä kaipaan enemmän peittävämpää tuotetta joten on mulla jääny kaapin pohjalle.

Onko sulla tuosta Benefitin meikkivoiteesta sävy volume 1 eli vaalein? Onko tuossa voimakas tuoksu?
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #143 : 26.03.07 - klo:15:13 »
Joo eli kaikkein vaalein sävy on kyseessä.Mun mielestä tässä on tosi mieto tuoksu. vähän sellainen nivea tyyppinen, mutta ei voimakas tai häiritsevä. Harmi kun mulla ei ole enää sitä pahvipakettia jäljellä josta näkyis, että onko tähän tyrkätty hajusteita vai kuvittelenko mä  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #144 : 26.04.07 - klo:20:01 »
Nyt on mulle löytynyt täydellinen meikkivoide!

Grimasin G0, nestemäinen siis. En ymmärrä miksi en ole aikaisemmin tajunnut käydä Aprilli kaupassa katsomassa näitä. Lisäksi ostin sieltä irtopuuterin, joka on ihan vaaleaa sekä kivipuuterin. Nyt eivät ole lainkaan keltaisia sävyjä! Vaan täysin vaaleita. Oon ihastunut :-* Myyjäkin sanoi mulla olevan ällistyttävän vaalea iho. Eli hyvästit L'Orealille ja Lumenelle, ostan tästä lähti vain Grimasia.

Lisäksi nämä olivat edullisempia kuin esim. L'Orealin Infallible. Ja tuota irtopuuteria saa isommassakin koossa. Kivipuuterin ostin siksi, että irtopuuteria ei ole kiva kannella mukana.

Edit. Lisäsin tuohon pääotsikkoon /puuterit myös, niin voi keskustella niistäkin, että mitkä ovat tarpeeksi vaaleita.
« Viimeksi muokattu: 26.04.07 - klo:20:04 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #145 : 26.04.07 - klo:20:03 »
^no aloitan nyt tenttaamisen eli onko tuo meikki voide millaista? Etsiskelisin kovasti valoa hohtavaa ja ohutta voidetta enkö tahdo mitään maskia.... Joten osaisitko sanoa :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #146 : 26.04.07 - klo:20:19 »
Mun mielestä tuo ei ole niinkään paksua. Mutta ei tuo valoa hohtava silti ole. Silti kevyen tuntuinen meikkivoide.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #147 : 26.04.07 - klo:20:20 »
^ja on ihan voidemaista? Mietin vain, että silloinhan siihen voisi periaatteessa sekoittaa jotakin hohtovoidetta... Kiitos vastauksesta Chaos :) sellaista vielä kysyisin, paljonko hintaa?
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #148 : 26.04.07 - klo:20:28 »
Juu siis nestemäistä/voidemaista miten sen nyt haluaa sanoa :) Toki voi hohtovoidetta sekoitella mukaan. Hintaa oli joku 11 euroa. Ei siis lainkaan paha. Ja jos omalta paikkakunnalta ei löydy Grimasia mistään, niin netistä voi tilata.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #149 : 26.04.07 - klo:22:16 »
Minulle taas tuo Grimasin meikkivoide tekee todella maskimaisen tuloksen. Ja jostain syystä sitä on todella hankala saada levittymään tasaisesti ja siististi iholle (minkään muun meikkivoiteen kanssa ei ole ollut näin pahaa levittyvyys ongelmaa). Harmittaa vietävästi, koska muuten käyttäisin tuota meikkivoidetta varmasti. Ihanan vaalea tuo G0. Olen sekoitellut sitä välillä johonkin toiseen meikkivoiteeseen ja sillon se on on helpompi levittää. Tosin oma voiteeni on jo melko vanha, ehkä koostumus on parantunut sillä aikaa.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com