Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 181550 kertaa)

Poissa Maria

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoidesävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #150 : 23.05.07 - klo:14:10 »
Nyt on mulle löytynyt täydellinen meikkivoide!

Grimasin G0, nestemäinen siis. En ymmärrä miksi en ole aikaisemmin tajunnut käydä Aprilli kaupassa katsomassa näitä. Lisäksi ostin sieltä irtopuuterin, joka on ihan vaaleaa sekä kivipuuterin. Nyt eivät ole lainkaan keltaisia sävyjä! Vaan täysin vaaleita. Oon ihastunut :-* Myyjäkin sanoi mulla olevan ällistyttävän vaalea iho. Eli hyvästit L'Orealille ja Lumenelle, ostan tästä lähti vain Grimasia.

Lisäksi nämä olivat edullisempia kuin esim. L'Orealin Infallible. Ja tuota irtopuuteria saa isommassakin koossa. Kivipuuterin ostin siksi, että irtopuuteria ei ole kiva kannella mukana.

Edit. Lisäsin tuohon pääotsikkoon /puuterit myös, niin voi keskustella niistäkin, että mitkä ovat tarpeeksi vaaleita.

Olisko sinulla naputella meikkivoiteen ja puutereiden incejä? ;)
Itsekkin haussa vaaleat pohjustustuotteet.

Poissa Ava

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #151 : 26.05.07 - klo:11:18 »
Hommasin YSL:n Perfect Touchin ja olen tykästynyt tähän. Värinä on se vaalein 3. Oon koittanut levittää sudilla naamalle ja sitten levitellyt siitä vielä sormin. Yllättävän neutraali sävy ja pysyy hyvin koko päivän. Tosin sieltä purkista tulee välistä vähän liikaa voidetta, kun puristaa. Tämän lisäksi käytössä on Lorealin Infalliblen vaalein sävy, joka on oikein bueno, mutta voide on liian paksua kesällä käytettäväksi. Diorin Pure Light löytyy myös, mutta se on ehkä hieman liian ohutta ja korostaa kuivia kohtia ja epätasaisuuksia. Levittyy kyllä ihanan helposti.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 26.05.07 - klo:11:24 »
En ole tainnut muistaa tänne kirjoittaa MACista?

Ostin MACin Studio Fix-meikkipuuterin, vaaleimman "kellertävän" sävyn NC15.  Vaaleinta "punasävyistä" tai neutraalia ei ollut tarjolla. No, sävy ei ole kyllä pätkääkään kellertävä, vaan slightly punertava, mutta ei paljon. Väri on siinä ja siinä, onko ihan vähän liian tumma, mutta aika hyvä kuitenkin ja varsinkin kesällä, jolloin en kyllä pahemmin rusketu. Eli siis kaiken kaikkiaan tosi vaalea puuteri, olen tosi kalkkis.

No, muuten ihan hyvä puuteri, mutta mulla se ilmeisesti tukkii ihoni. INCIssä aika alussa mineraaliöljyä ja silikonia heti perään. Muuten olisi kyllä ihan hyvä. Voisin varmaan myydäkin sen, jos joku tahtoisi, joku jonka iho ei tukkiudu niin helposti.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #153 : 27.05.07 - klo:10:47 »
Täällä ilmottautuu yksi haamu lisää. Itselleni kaikki Lorealin, Maybellinen, Nivean, Anytimen, Rimmelin yms. markettisarjojen vaaleimmat sävyt ovat olleet liian tummia. Myös Grimasin 00 ei sopinut minulle, Lumenen DoubleStayn 00 oli ihan kivaa mutta pohjaväri oli väärä. Selektiivisistä sarjoista ainoastaan aasialaisilla/japanilaisilla merkeillä on ollut minulle tarpeeksi vaaleita sävyjä ainakin kesän ajaksi. Mineraalimeikeistä olen sittemmin löytänyt upeita, minulle sopivia sävyjä. Tällä hetkellä käytän Lolon Porcelainia, joka saisi olla ihan pikkaisen vaaleampaa ja pysyä värissään koko päivän ilman tummenemista.
« Viimeksi muokattu: 29.05.07 - klo:20:33 kirjoittanut Mella »
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 29.05.07 - klo:13:40 »
Ihana ketju tämä! Oon itsekin todella vaaleaihoinen, eikä sopivaa meikkivoidetta ole ikinä löytynyt.

Oon tähän asti jättänyt väliin koko meikkivoiteen, kun ei sopivaa sävyä löydy, niin en sitten yritäkään.
Nyt jouduin tosin juhlavampaa tapausta varten meikkivoiteen hankkimaan, siis ensimmäistä kertaa elämässäni, ja sain täältä tosi hyviä vinkkejä  :-*
Päädyin ostamaan TBS:n kosteuttavan meikkivoiteen, vaalein sävy. Sopi todella hyvin ihonväriini!
Koostumuskin on ihana, puolimatta, puolipeittävä.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #155 : 29.05.07 - klo:13:58 »
Omaan myös tosi vaalean punapohjaisen ihon, joka tosin kesällä ihan kevyesti päivettyy ja kasvoissa olevat pisamat tulevat näkyviin kunnolla. Olen pitänyt YSL:n Perfect Touchin vaaleimmasta sävystä ja Diorin Pure Lightin vaaleimmasta. Nyt ostin Shiseidon Dual Balancing meikivoiteen sävyssä 100 Very Light Ivory joka on myös tosi vaalea, ja myynnissä oli vielä yksi tätäkin vaaleampi sävy! Näitä kannattaa tosi vaaleaihoisten katsoa, voisi löytyä hyviä sävyjä.
Oli myös hyä että sävyistä löytyi sekä punapohjaisia että keltapohjaisia, tuo 100 on punapohjainen. Meikkivoide itsessään on hieman peittävämpää kuin edellä mainitut, mutta näyttää tosi luonnolliselta ja ihan ohuen kerroksen tarvitsee hyvään lopputulokseen, eli ei missään nimessä yhtään pakkelimainen. Ei myöskään korosta ihon kuivia kohtia niin kuin jotkut meikkivoiteet. Varsinaisesti tuo on tarkoitettu ilmeisesti sekaiholle mutta uskoisin sopivan muillekin. Itse tykkään käyttää tätä silloin kun haluan hieman enemmän peittoa mitä nuo kevyemmät/kuultavammat meikkivoiteet antavat.
« Viimeksi muokattu: 29.05.07 - klo:14:00 kirjoittanut Marielle »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 29.05.07 - klo:14:12 »
Marielle: Mun mielestä Diorin Pure Lightin vaalein sävy on tumma. Ei tulisi mieleenkään laittaa niin tummaa meikkivoidetta kasvoille, mutta ehkä mä olen sitten erittäin erittäin vaalea. Onko Pure Light sulle tarpeeksi vaaleaa, vai ei?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 29.05.07 - klo:14:21 »
Mulla on myös Diorin Pure Lightistä vaalein sävy, mutta se on kummallisen punertavansävyinen ja tumma. Kummallista levittää pinkkiä litkua naamalle. Vaalein keltapohjainen taas on mulle aivan liian tumma.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #158 : 29.05.07 - klo:14:30 »
Tarkennus vielä, mulla on siis Pure Lightin Suomessa myytävistä sävyistä vaalein sävy, sävy nro 100, keltapohjainen. Mulle se on kyllä sopinut, tosin olen sekoittanut siihen yleensä jotain hohtovoidetta, mutta ei vaikuta yksistäänkään liian tummalta. Jos tuo on liian tumma niin suosittelen todella tutustumaan Shiseidon Dual Balancingiin, taisi olla vielä Helsingin Sokoksella nyt tarjouksessakin 29€, jos asutte/satutte käymään täällä päin.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #159 : 29.05.07 - klo:20:36 »
Minusta ainakin tuo Diorin Pure Lightin vaalein on liian tummaa (ja kaiken lisäksi keltainen), mietin tässä kuka sukulaisistani voisi ottaa tuon... Se kun pyörii nykyään meikkipöydälläni käyttämättömänä. Myydä en voi koska korkki on rikki.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 29.05.07 - klo:23:26 »
Sain tänään näytteen Clarinsin Truly Matte Foundationista, sävy on 01 Naturel/linen. Kotona vertasin sopivan säsyiseen (no okei, kyllä se erottuu ihan ihan vähän kaulaan verrattuna...) L'Orealin True match N1:een ja toi Clarinshan on jopa tarpeeksi vaaleaa! Ihan minimaalinen sävyero noissa, Clarins on harmahtavampaa. Aion kokeilla huomenna aamulla meikatessa. Hyvin myyjä osasi antaa mulle näytteen kun ei mihinkään kokeillut tätä meikkivoidetta eikä myöskään tarkistellut ihoani lähempää että kuinka vaalea se onkaan. Aloin taas kerta heitolla luottaa myyjien ammattitaitoon :P
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #161 : 29.05.07 - klo:23:38 »
Clarinsilla tosiaan on vaaleitasävyjä, tykkään itse True Comfort Foundationin sävystä 00, joka on todella vaalea.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 30.05.07 - klo:12:15 »
Lainaus
Tarkennus vielä, mulla on siis Pure Lightin Suomessa myytävistä sävyistä vaalein sävy, sävy nro 100, keltapohjainen.

Ahaa, siitä on siis olemassa vaaleampikin sävy, mulla on meinaan 110 Cameo, minkä Sellon Stockmann Beautyssä väittivät olevan vaalein. Täytyykin katsoa tuo sävy 100, mulle keltapohjainen sopisi paremmin kuin tämä suorastaan pinkki 110.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 31.05.07 - klo:08:07 »
Se Nina Riccin teint pale lumiere natural beige on just täydellinen.Keltapohjainen versio,se teint natural rose on sitten se punapohjainen versio.Mattameikkivoide,tosi paksu koostumus.Ei tarvitse kuin vähän ja riittää koko naamalle,eikä tulos ole pakkelimainen vaan luonnollinen.Puuteria ei tarvitse,mutta olen kuitenkin lisännyt sitä.Levittyy kyllä todella hyvin.Paras meikkivoide mitä minulla on tähän asti ollut,mutta myös hinnakkain. :-*
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 13.07.07 - klo:10:27 »
Onkohan kukaan kokeillut Nivean uutta(?) Ideal Finish-meikkivoidetta? Ainakin nettisivuilla vaalein sävy näyttäisi tosi vaalealta.
Entä onko kokemuksia Laveran vaaleimmasta meikkivoiteesta?

Taidan pikkuhiljaa siirtyä meikkivoiteeseen -puuterista, koska voiteella tulee niin hyvän näkäistä jälkeä. Tai ainakin tolla ikivanhalla L´orealin Infalliblella. Tosin on se sävy 015 sittenkin liian tumma mulle kesälläkin. Ehkä pitäisi kokeilla laittaa ohuemmin. Mutta siis tarkoituksenani olisi löytää joltain muulta merkiltä yhtä hyvä tai parempi!
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...