Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 184219 kertaa)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #165 : 25.07.07 - klo:19:28 »
Mitenkäs, oletteko käyttäneet Lancômen Teint Idole Ultraa? Vaalein sävy, 010 porcelaine, näyttäisi kyllä aika vaalealta, mikä on Lancômelle harvinaista. Itse olen käyttänyt joskus Color ID:n vaaleinta sävyä heiltä, josta oli myös vaalea sävy saatavilla. Se oli ihan ok kesäaikaan, kun on hieman päivetystä. Plus että Color ID "sulautuu" ihoon paremmin.

# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 27.07.07 - klo:15:04 »
Mulla on tuo Nivean Ideal Finishin vaalein sävy. Talvella se on vallan mainio, mutta ihme ja kumma kesällä nassu ottaa sen verran väriä, että se on kesäksi hitusen liian vaalea. Toimii kuitenkin mutta näytän vähän huonovointisen kalpealta  ;D Itte tykkään ko. meikkivoiteesta paljon! Plussaa on hyvä koostumus, levittyy hyvin, peittää tarpeeksi muttei liikaa vaan jättää kivan kuulauden. Tuoksuu myös hyvälle  ::)
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 01.08.07 - klo:21:34 »
Olen ihastunut Nivean Ideal Finish -meikkivoiteeseen. Kaappasin tuon nopeasti matkaan sen enempää harkitsematta, mutta on kyllä hyvää tavaraa kaikin puolin. Peittää ja levittyy hyvin jättämättä kuitenkaan pakkeloitua pintaa ja pitää kiillon kurissa kiitettävästi. Lisäksi vaalein sävy on ilmeisesti ainakin tarpeeksi vaalea, avokki nimittäin sanoi minun näyttävän aivan aaveelta ;D Onneksi NO7:n irtopuuteri tummentaa lopputulosta edes hiukan :)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 24.09.07 - klo:13:14 »
Onkos kukaan kalkkilaivan kapteeni löytänyt sopivaa sävyä Lorealin mineraalimeikkivoiteesta, True Match taitaa olla nimeltään? Onkohan nuo sävyt tuossa samat, kuin True Match -puutereissa, siinä tapauksessa vaaleinkin taitaa olla aivan liian tummaa :-\

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #169 : 24.09.07 - klo:13:31 »
^Noista vaalein sävy on toooodella tumma, en enää muista sävykooodia, olisko ollut W1. On kuitenkin todella tumma.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 24.09.07 - klo:13:33 »
^ Niin pelkäsinkin, pitää katsastaa seuraavalla kauppareissulla, mutta taitaa jäädä hyllyyn.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 24.09.07 - klo:17:48 »
Mitenkäs, oletteko käyttäneet Lancômen Teint Idole Ultraa? Vaalein sävy, 010 porcelaine, näyttäisi kyllä aika vaalealta, mikä on Lancômelle harvinaista. Itse olen käyttänyt joskus Color ID:n vaaleinta sävyä heiltä, josta oli myös vaalea sävy saatavilla. Se oli ihan ok kesäaikaan, kun on hieman päivetystä. Plus että Color ID "sulautuu" ihoon paremmin.

Palaan mainostamaan tätä! Mulla ollut nyt käytössä reilun kuukauden ja paitsi että on loistava tuote, on myös tarpeeksi vaalea sävy siis.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 26.09.07 - klo:09:11 »
Minäkin olen havainnut Nivean Ideal Finishin vaaleimman sävyn olevan todella hyvää :)

Voisiko joku vähän kertoa tosta Nivean Stay Real Compact Foundationista? Täällä on jo todettu, ettei se ole meikkipuuteri, vaikka sivuilla niin sanotaankin, vaan meikkivoide. Muuttuuko se iholla yhtään puuteriseksi, vai tarvitseeko puuterin päälle?
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #173 : 04.10.07 - klo:12:17 »
Mulla on tosi vaalee iho, ja varmaan paras puuteri mulle on ollut Rimmelin Stay Matte, se vaalein sävy. Tarpeeks vaaleeta, muut puuterit onki aina ollu vähän liian tummia mulle.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #174 : 04.10.07 - klo:15:56 »
^^ Hitsi vieköön pitää katsella tarkemmin tuota Nivean Ideal Finishiä. Kerran sitä olen katsellut, mutta pitää syynätä tarkemmin :) Kuulostaa juuri hyvältä!

Entä onko tuossa Compact Foundationissa tarpeeksi vaaleaa sävyä kalpeanaamoille?

Edit. Piti sitä saona, että mutte kyllä Rimmelin Stay Matten vaalein sävy on liian tummaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 05.10.07 - klo:17:17 »
Vihdoin löytyi tarpeeksi vaalea meikkivoide!  ;D Ostin Grimasin kakkumeikkivoiteen G0. Sävy on ehkä hieman punertavahko iholleni, mutta sitä ei juurikaan huomaa. Ainoa miinus tuossa on se, etten oikein saa tuota sienellä levitettyä hyvin, kun se on niin kuivaa. Pitää varmaan ensikerralla ostaa se voidemainen, joka on siinä pienessä napissa. Sellainen löytyy jo sävyssä G1, mutta se on aivan liian punertava ja tumma.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 06.10.07 - klo:14:15 »
Minulla toimineita:

Lancome Color Ideal 010

Lancome Teint Idole Ultra 010

Clarins mattameikkivoide 01

Clarins True Comfort meikkivoide 00 (tämä hitusen punertava, yllämainitut neutraalimpia)

MAC Studio Fix meikkipuuteri NC15

Dior meikkipuuteri 100
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #177 : 08.10.07 - klo:22:16 »
Mulle on sopinut:

L'Orealin Infallible 015 ja Lumene Hydra Drops 010 sekoitus
MAC:n Studio Fix meikkipuuteri, sävy NC15
Grimasin G0 (nestemäinen)
Lumenen kivipuuteri, sävy 0
Lumene Double Stay, sävy 0 (joka lopetetaan, kivat)
Clarins True Comfort Foundation, sävy 00

Seuraavaksi kyllä kokeilen ehdottomasti Nivean Ideal Finishiä, kun sitä on suositeltu!
« Viimeksi muokattu: 18.10.07 - klo:11:15 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 09.10.07 - klo:09:08 »
^^ Hitsi vieköön pitää katsella tarkemmin tuota Nivean Ideal Finishiä. Kerran sitä olen katsellut, mutta pitää syynätä tarkemmin :) Kuulostaa juuri hyvältä!

Entä onko tuossa Compact Foundationissa tarpeeksi vaaleaa sävyä kalpeanaamoille?

Joku suositteli tässä ketjussa vaaleinta sävyä 00. Yritin viimeksi kaupassa käydessä katsoa testeriä, mutta joko testerinapit oli ihan väärillä paikoilla tai sitten niille oli tapahtunut jotain muuta. En oikein tiedä, mikä oli esittävinään tuota 00:s, mutta mitään vaaleata nappia ei ollut.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Valentine

• Vieras
« Vastaus #179 : 11.10.07 - klo:23:43 »
Kalkkilaivaan yksi jäsen ilmoittautuu. Tänään olin stockmannilla hulluilla päivillä etsimässä tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta ja puuteria, tuloksetta, kävin kaikki hyllyt läpi, kanebosta lumeneen ja YSL:sta Joe Blascoon. Lumenen valkea kuu oli lähellä hakemaani väriä, mutta ei peittänyt mitään...  Huomasin tuossa samalla, että nykyään on todella vaikeaa löytää todella vaaleaa ja puna / kylmän sävyistä meikkivoidetta...
Siskoni käytti ennen Nvean ideal finish:in vaaleinta sävyä, ( hänellä kellervä iho) mutta joutui toteamaan senkin liian tummaksi. Oli kuulemma juuri meikattuna tarpeeksi vaalea, päivän mittaan tummeni.
« Viimeksi muokattu: 11.10.07 - klo:23:50 kirjoittanut Valentine »