Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 184216 kertaa)

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #180 : 12.10.07 - klo:00:01 »
^ Meikkivoiteen tummumiseen vaikuttaa myös puuteri. Minulla meikki tummuu ikävästi kaikilla muilla kokeilemillani puutereilla paitsi Shiseidon irtopuuterilla (joka on sävyltään lähes valkoista).

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 12.10.07 - klo:00:05 »
^^Katsoitko Clarinsin valikoimaa? Itse meinaan seuraavaksi ostaa Truly Matte Foundationia, sävy 01 linen ei tosin ole punertava vaan neutraali tai jopa vähän harmahtava. Mullakin on punertava iho mutta toi käy silti (olen siis jo kokeillut näytetuubista). Mun kaula on hyvin Valkoinen, toi ei edes erotu kunnolla kaulalta jos sipaisee ohuelti. :) Niin ja on Clarinsilla kyllä joku punasävyinenkin vaalea meikkivoide, en vain muista nimeä. Sävy oli 00.

Mä olen muuten todennut Nivean meikkivoiteet liian tummiksi. Tsekkailin joskus sitä Ideal Finishiä mutta jouduin toteamaan että on himpun verran liian tummaa.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #182 : 12.10.07 - klo:00:13 »
Sheppa: Missä hintaluokassa nuo Clarinssin meikkivoiteet ovat :)?

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #183 : 12.10.07 - klo:18:33 »
Kalkkilaivaan yksi jäsen ilmoittautuu. Tänään olin stockmannilla hulluilla päivillä etsimässä tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta ja puuteria, tuloksetta, kävin kaikki hyllyt läpi, kanebosta lumeneen ja YSL:sta Joe Blascoon. Lumenen valkea kuu oli lähellä hakemaani väriä, mutta ei peittänyt mitään... 

Kanebolla on Cellular Performance-linjan meikkivoiteessa yksi tosi vaalea sävy. Sellainen punertava ja ihan hyvin peitti ainakin mun naamaa. Sävy on kai vissiin poistumassa, mutta jossakin paikoissa sitä on vielä. Oiskohan sävyn nimi ollut Creamy Beige...
Veni, vidi, Visa.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 12.10.07 - klo:22:22 »
Valentine, n. 33-35e ainakin toi mainitsemani, muiden hintoja en ole katsellut koska en ole kiinnostunut. Luulisin että nekin samoissa hinnoissa. Sentään kympin halvempaa kuin Diorit ja Lancomet ;) Tilaisin kyllä jostain jos vaan tietäisin mistä, mansikkanetissä ei ole juuri tota Truly Mattea, harmi.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #185 : 13.10.07 - klo:23:23 »
Tänään katselin Niveal Ideal Finish meikkivoidetta ja näyttää kyllä tarpeeksi vaalealta sävyltä se 01 Ivory. Harmi vain, jos tummuu käytössä :-\ Tosin mä käytän Grimasin irtopuuteria, niin en ole huomannut, että se mitään tummentais. Eli kaipa tuota tulee testattua joskus.

Vielä paremmalta vaikutti Revlonin Age Defying tai joku meikkivoide! Siinä oli vielä vaaleampi se sävy. Hintaa oli kyhllä 10 euroa enemmän kuin Nivealla melkein, mutta on ihan harkinnan arvoinen. Tuntuikin hyvältä, vaikka oonkin päälle 20 v. En vaan liikaa viitsinyt hehkuttaa sitä kaupassa, kun sisko ihmetteli miksi katson vanhemmalle iholle tarkoitettua meikkivoidetta enkä jaksanut alkaa selittää sille :D

Seuraavaksi, kun multa loppuu L'Orealin Infallible/Lumenen Hydra Drops sekoitus niin ostan jomman kumman noista kyllä!

Ai juu. Katselin niitä Nivean meikkipuutereita, mutta ikävä kyllä olivat liian tummia :-\
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 13.10.07 - klo:23:25 »
Vielä paremmalta vaikutti Revlonin Age Defying tai joku meikkivoide! Siinä oli vielä vaaleampi se sävy. Hintaa oli kyhllä 10 euroa enemmän kuin Nivealla melkein, mutta on ihan harkinnan arvoinen. Tuntuikin hyvältä, vaikka oonkin päälle 20 v. En vaan liikaa viitsinyt hehkuttaa sitä kaupassa, kun sisko ihmetteli miksi katson vanhemmalle iholle tarkoitettua meikkivoidetta enkä jaksanut alkaa selittää sille :D

Seuraavaksi, kun multa loppuu L'Orealin Infallible/Lumenen Hydra Drops sekoitus niin ostan jomman kumman noista kyllä!

Minä käytin myös tuota joskus, oli kyllä tosi hyvää ja tarpeeksi vaaleaa! Pullo vaan epäkäytännöllinen ja en halunnut käyttää pidempään kun oli kuitenkin vanhemmalle iholle tarkoitettu. Tykkäsin muuten kyllä tosi paljon ja uskallan suositella. :) Aika kevyttä se taisi olla, mutta peitti kuitenkin suht hyvin.
« Viimeksi muokattu: 14.10.07 - klo:16:36 kirjoittanut Magia »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #187 : 14.10.07 - klo:16:34 »
Hei onkos kalpeanaamat kokeillut Borghesen meikkivoidetta, jota saa Strawbwrrynetistä? Katselin, että vois olla tarpeeksi vaaleita sävyjä ehkä:

http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=46738&goChar=B tai http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=46840&goChar=B
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Tigru

• Vieras
« Vastaus #188 : 14.10.07 - klo:21:17 »
^ Mä oon kirjoitellu nuista joskus, kaapista löytyy pari purkkia ja on toimivia. Lisäksi mulla on meikkipuuteri. Sävy Ivorio on tosi vaalea, mutta sävy vaihtelee vähän riippuen siitä minkä version ostaa. Toiset ovat enemmän lämpimiä, toiset kylmempiä. Omistani maksoin muistaakseni 10-15e/kpl, on tainnu vähän hinnat kallistua...

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #189 : 15.10.07 - klo:10:43 »
Sisleyllä on Transmat-meikkivoiteessa tosi vaalea ihana sävy 0 beige clair. Muutenkin tuo meikkivoide oli mun mielestä huippua. Kosteuttava, jättää ihon pinnan melkein mataksi, eikä kuitenkaan korosta pintakuivuutta. Tampereen Stokkalla on ainakin näytteitä tästä tuotteesta yksittäispakatuissa pusseissa.
Veni, vidi, Visa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #190 : 18.10.07 - klo:11:15 »
Clarinsin True Comfort Foundation testattu, sävy 00. Näytti eka aivan liian tummalta, mutta kasvoille sulautuu hvyin ja on niin läpikuultavaa, että sopii mainiosti. Tuntuu tosi hyvältä iholla, kosteuttavalta ja kevyeltä. Tykkään kovasti!

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 18.10.07 - klo:14:46 »
Lainaus
Clarinsin True Comfort Foundation testattu, sävy 00. Näytti eka aivan liian tummalta, mutta kasvoille sulautuu hvyin ja on niin läpikuultavaa, että sopii mainiosti.

Mä sain tosta kans testerin ja yllätyin siitä, että tummasta sävystä huolimatta sulautui jotenkin jännästi mun valkoiseen hipiään. Oli ihan kiva, mutta muistaakseni tuoksu oli jotenkin outo.
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #192 : 18.10.07 - klo:18:00 »
^ Unohdinkin tosiaan mainita, että tuoksu siinä on erikoinen, mutta ei sitä haista mitenkään, kun on levittänyt kasvoille. Eli se ei haittaa. Ja mä vielä olen tosi hajusteherkkä.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #193 : 04.11.07 - klo:23:10 »
Make up storelta löytyy ainakin todella vaaleita irtopuutereita, yksi lähes valkoinen ja toinen kai hieman neutraalimpi vaalea. Onko kenelläkään kokemusta Make up storen kakkumaisista meikkivoiteista, kuinka vaaleita värejä löytyy ja ovatko muutenkin ihan toimivia?

Ajattelin mennä ostamaan ensiviikolla tuon irtopuuterin, mutta samallahan voisi käydä ostamassa tuon peitevoiteen / meikkivoiteenkin...  ::)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 04.11.07 - klo:23:14 »
^ Minulla on tuo kakkumainen meikkivoide vaaleimmassa sävyssä, ja on kyllä minulle ihan liian tumma. Lisäksi INCI ei ole kovin mieleeni, aika tukkivan näköinen.