Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 184202 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #195 : 04.11.07 - klo:23:50 »
Harmittaa, kun Nivean Ideal Finisihin 01 sävy oli mulle sopiva, mutta se on liian tömäkkää kuivalle iholleni. Mutta onneksi on muita vaaleita meikkivoiteita :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Valentine

• Vieras
« Vastaus #196 : 05.11.07 - klo:02:16 »
No voihan harmi, kaikki tänä syksynä ostamani pohjustus tuotteet ovat olleet liian tummmia, vaikka kaikki ovat aina olleet vaaleimpia mitä olen löytänyt...  Ei ole kivaa olla raidalinen. Taidan jatkaa etsintää ja toivoa, että jostain tulisi vastaan sopiva. :P  Aina väri on liian keltainen, punainen tai muuten vaan tumma.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 05.11.07 - klo:05:16 »
Minullekaan MUS:n nappimeikkivoiteista ei löytynyt tarpeeksi vaaleaa sävyä. Lisäksi niiden levitys on hankalaa, koska se on aika vahamaista se aine. Esim Grimasit levittyvät ihan eri tavalla.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 05.11.07 - klo:11:42 »
 Nivean Ideal Finisihin 01 on toiminut mulla, kun sen kanssa on käyttänyt grimasin valkoista irtopuuteria, mutta nyt ko puuteri loppui, joten olen hätävarana käyttänyt puuteroimiseen vanhaa Lumenen vaaleinta kivipuuteria, ja lopputulos on liian tumma ja liian keltainen  >:(

Pah, sanon minä.
Olen tässä harkinnut Providan meikkivoidetta ja Laveran kivipuuteria, niissä näkyi olevan aika vaaleat sävyt, mutta kattoo nyt. Tahtoisin käyttää jotain "luonnonmukaisia" tuotteita ja eläimillä testaamattomia, enkä oikeasti jaksa enää irtopuuterin pöllyämistäkään, eli kivipuuteri saa kelvata.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Jippii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #199 : 09.11.07 - klo:15:48 »
Osaattekos sanoa hyviä tuotteita meikkivoiteen vaalentamiseen? Tällä hetkellä Lancomen Color ID:n sävy 010 on juuri passeli, mutta nassussa on vielä hieman kesän jäljiltä rusketusta. Tykkään kuitenkin tuosta todella paljon, sopii tällaiselle kuivalle iholle just hyvin, mutta talveksi taitaa olla sitten aavistuksen liian tumma.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #200 : 09.11.07 - klo:22:39 »
^ Valkoinen meikkivoide?

Tuli mieleen -j-n viestistä, onko olemassa kivipuuteria joka ei tummentaisi pohjaa yhtään millään tasolla? Ainoa irtoversio jonka tähän olen löytänyt on Grimasin irtopuuteri, joskus vaan mieluusti pistäisi nopeammin naamaansa kuin vipalla hangaten vaikka sillä reilusti paksuutta pohjaan ottaakin. Vaaleus kun pitäisi kuitenkin säilyttää ettei näytä kovin likaiselta poskistaan.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #201 : 14.11.07 - klo:20:29 »
^ Mulla ei ainakaan Grimasin kivipuuteri tummunut lainkaan päivän mittaan eikä Lumenen kivipuuteri, 0 sävy. Niin ja myöskin IsaDoralla on yksi ihana vaalea kivipuuteri, tosi samettinen. En muista sävyä, mutta sekään ei tummu ja on tarpeeksi vaalea :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 14.11.07 - klo:21:41 »
^Se IsaDoran puuterin sävy oli transparent, numerosta en ole varma. Velvet Touch oli tuotteen nimi. Mullakin on ollut tätä, oon ajatellut ostaa lisää kunhan tarvin jossain vaiheessa.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #203 : 14.11.07 - klo:21:45 »
^ Just toi! Tais olla joku 010 sävy. Mutta löytää, kun ottaa vain vaaleimman :D Tuota ostan myös seuraavaksi. Kunnes Grimas ja Lumene joskus loppuvat ::)

Edit. Ai joo sitä piti sanoa, että oon huomannut Clarinsin True Comfortin olevan hiukan liian punaista.

Osaakos joku sanoa onko Diorin Pure Light meikkivoide sävy 100 tarpeeksi vaalea, kun on ohut koostumus? En tarvitse paksua peittoa. Peittoa ;D Peittokykyä siis.
« Viimeksi muokattu: 14.11.07 - klo:21:48 kirjoittanut ChaosBlack »

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 14.11.07 - klo:21:55 »
^ Minun mielestäni Pure Lightin vaalein ei ole kovin vaalea. Ja aika keltainen sävy tuo sävy on ainakin minun kasvoillani. Tsekkaa ChaosBlack Diorin uuden Diorskin Foreverin vaalein sävy.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #205 : 14.11.07 - klo:21:57 »
^ Joo huomasinkin netissä, että aika tummalta se näyttää :o Pitää tosiaan tsekkailla toi uus. Tosin varmaan lähtee joskus mansikkanetistä Borghesen meikkivoide, siinä ainakin on tarpeeksi vaalea sävy!

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 14.11.07 - klo:22:08 »
^ Diorskin Foreverin vaalein sävy on mielestäni vaalein mitä Diorilta löytyy. Sävy on myöskin neutraalimpi kuin muut vaaleat sävyt, mutta kuitenkin keltapohjainen. Peittää hyvin, mutta näyttää silti luonnolliselta.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 14.11.07 - klo:22:51 »
^Ja mun silmiini taas Fluiden 100-sävy on vielä ihan hitusen vaaleampi kuin Forever... No, asiat voi nähdä niin monella tavalla. :P Oon testannut Foreveria vasta pari kertaa, testaan vielä lisää ja vertailen muihin mulle sopiviin meikkivoiteisiin.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 15.11.07 - klo:08:31 »
Joo, voihan se olla, että Fluiden keltapohjaisuuden vuoksi miellän sen jotenkin tummemmaksi  :) En ole ko. sävy vertaillut, mutta Foreverin vaalein on parhaita neutraaleja sävyjä joita olen löytänyt.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 15.11.07 - klo:09:12 »
^ Joo huomasinkin netissä, että aika tummalta se näyttää :o Pitää tosiaan tsekkailla toi uus. Tosin varmaan lähtee joskus mansikkanetistä Borghesen meikkivoide, siinä ainakin on tarpeeksi vaalea sävy!

Mikä tuo mainitsemasi Borghesen meikkivoide on ja mikä sävy? Kiinnostukseni heräsi.