Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 181549 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #210 : 15.11.07 - klo:09:20 »
^Se on Borghesen Cura Naturale Time-defying Make up sävyssä Ivorio 01. Tuo on todella vaalea ja mukavan neutraali sävy, suosittelen kyllä kokeilemaan jos on tosi vaalea ja etsii neutraalia sävyä. :) Tuosta on ollut täällä joskus ennenkin puhetta. Itse onnistuin saamaan tuon Strawberrynetistä tarjouksesta niin hintaa jäi vain reilut 8 euroa, mutta normaalihintakaan ei ole kuin 18,50 euroa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 15.11.07 - klo:09:28 »
Minkälainen peittokyky tuossa Borghesissa on?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #212 : 15.11.07 - klo:09:46 »
^Tuo on sellainen puolipeittävä ainakin mun iholla. Ei ole yhtä kevyttä kuin vaikkapa Lumenen Hydra Drops tai Diorin Pure Light, mutta ei mitenkään paksua tököttiäkään.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #213 : 15.11.07 - klo:13:32 »
^ Mä laitan tuota tosi ohuesti ja lopputulos on läpikuultava, mutta "kerrostamalla" oon saanu lopputuloksesta vähintään puolipeittävän. Nyt on vaan käyttäminen jääny vähälle, kun oon jo ties kuin kauan käyttäny sitä Borghesen meikkipuuteria. Siinä vaalein sävy ei ole yhtä täydellinen, mutta sulautuu ihoon hyvin.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #214 : 15.11.07 - klo:14:54 »
^Juu, tuota voi hyvin kerrostaa. Mullakin riippuu tuon peittävyys vähän levitystavasta, siveltimellä tulee kevyempää ja kuultavampaa jälkeä kuin sienellä levitettynä. En kuitenkaan ihan niin kevyttä ja kuultavaa tulosta saa jotenkin tuolla aikaiseksi kuin ihan kaikista kevyimmillä meikkivoiteilla.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 17.11.07 - klo:14:36 »
^ Joo huomasinkin netissä, että aika tummalta se näyttää :o Pitää tosiaan tsekkailla toi uus. Tosin varmaan lähtee joskus mansikkanetistä Borghesen meikkivoide, siinä ainakin on tarpeeksi vaalea sävy!
Mä oon kanssa kiinnostuneena sitä katellut, mutta en uskalla tilata ennenkun joku on sitä oikeesti testannut ja todennut tarpeeksi vaaleaksi.. Tai no saahan noita aina myytyä eteenpäin, mut silti.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Valentine

• Vieras
« Vastaus #216 : 17.11.07 - klo:15:20 »
Onko olemassa valkoista puuteria? Siskoni ( gootti henkinen tyyli) kaipaisi ihan valkoisen puuterin ( saa olla tilattava tai ihan ns. normaalisti ostettava) joululahjaksi, ja noissa alku viestin meikeissä ei tainnut olla ...?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #217 : 17.11.07 - klo:15:21 »
^ On. Stargazer ainakin myy ja Grimas. Grimasia saa netistä, Stargazeriä vähän vaikeammin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #218 : 18.11.07 - klo:09:50 »
^^Myös Make Up Foreveriltä löytyy valkoinen irtopuuteri, itsellä on nyt kolmas purkki kyseistä tuotetta menossa. :-*
1a F ii

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 18.11.07 - klo:10:48 »
Shiseidolla on lähes valkoinen irtopuuteri, joka ei tummenna meikki ollenkaan.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 18.11.07 - klo:10:52 »
Mineraalimeikeistäkin löytyy niin vaaleita sävyjä, että ovat lähes valkoisia. Mm. Meow.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 21.11.07 - klo:19:20 »
Toimiiko jos sekoittaa markettien meikkivoiteisiin valkoista meikkivoidetta? Kuulostaisi kivalta. Ainoa sävy mikä mulle käy oli Lumenen double stay sävy 0, mutta nollaa ei tehdä enää. Tai sitä myydään vain isoissa kaupungeissa ja kalliilla.
Eli johonkin Lumeneen sekoittaa sitten valkoista meikkivoidetta?
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 22.11.07 - klo:09:34 »
^
Miksei toimisi. Kyllä varmaan.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Tigru

• Vieras
« Vastaus #223 : 28.11.07 - klo:11:11 »
Tilasin eBaystä Avonin teinisarjan Markin meikkipuuterin (maksaa muutaman euron) ja sain sen tänään. Näyttää tosi lupaavalta ja MUA:ssakin on saanu hyvät arvostelut. Vertasin Borghesen meikkipuuteriin (vaalein sävy) ja Borghese näyttää selvästi punertavammalta, vaaleusaste muuten samaa luokkaa. Eli tämä Markin meikkipuuteri taitaa nyt sitten olla lämminsävyinen (keltapohjainen) mikä sopii mun naamaan oikein hyvin. Odotan innolla että pääsen testaamaan :) Nuo Markin meikit on muutenkin saanu MUA:ssa hyviä arvosteluja ja oon nuita jonkin verran tilaillu eBaystä, kun ovat niin halpoja ja yleensä hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 28.11.07 - klo:14:29 »
Aah, valkoinen meikkivoide saapui. Kerron sitten kokemuksia. Kunhan nyt sulaisi ensin, jäätyi hieman matkalla  :D
hennaaja
iherb alekoodi DUW569