Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 189037 kertaa)

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #225 : 28.11.07 - klo:14:46 »
^ Mitä/mistä tilasit valkoista meikkivoidetta? :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 29.11.07 - klo:09:20 »
Tilasin eBaystä Avonin teinisarjan Markin meikkipuuterin (maksaa muutaman euron) ja sain sen tänään.

Mikä sävy sulla on? Kävin katselemassa sävyjä ja siellä oli vaaleita "nude" ja ivory" ainakin.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Tigru

• Vieras
« Vastaus #227 : 29.11.07 - klo:09:34 »
Tilasin eBaystä Avonin teinisarjan Markin meikkipuuterin (maksaa muutaman euron) ja sain sen tänään.

Mikä sävy sulla on? Kävin katselemassa sävyjä ja siellä oli vaaleita "nude" ja ivory" ainakin.

Mulla on ivory. Oon saanu eBayn värikarttojen ja MUA:n perusteella sen käsityksen, että se on vaalein. Nude on toisiksi vaalein. Siellä Avonin sivuilla oleva värikartta on tosi surkee.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 08.12.07 - klo:20:14 »
Vinkki niille jotka eivät löydä Blascolta tarpeeksi vaaleaa väriä mutta tykkäisivät sentyylisestä meikkivoiteesta: Cinema Secretsin väri PS-11 on tosi vaalea. Muistin tämän kun käytin omaani pitkästä aikaa. (Nykyään tulee käytettyä enemmän nestemäisiä.)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 09.12.07 - klo:11:30 »
^ Mitä/mistä tilasit valkoista meikkivoidetta? :)

Ah, nanastarin verkkokaupasta. Maksaa 9,50€ ja postikulut jotain 3€ kun tilasin tuon yksinään.
Kyllähän se valkoista on! Mutta ei peitä kovin hyvin. Olen kyllä saanut vaalennettua liian tummia meikkivoiteita sillä, mutta sen koostumus on jotenkin outo. Mulla kun on akneiho arpineen, niin tuntuu että toi valkoinen meikkivoide on tarkoitettu täydelliselle iholle.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 09.12.07 - klo:15:11 »
^ Mä muuten luulen, että se huono/outo koostumus taitaa johtua tuosta ylemmässä viestissäsi mainitsemastasi jäätymisestä. Tai vähintäänkin voi olla osasyyllinen, sillä jäätyminenhän periaatteessa voi pilata meikkivoiteen, kun ainesosat erottuvat toisistaan.
1c M ii BSL

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 10.12.07 - klo:22:55 »
^ Aijaa  :o Hitto, hyvä tilata talvella meikkivoidetta.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #232 : 10.12.07 - klo:23:32 »
Hei onko kukaan ikinä kokeillut mitään Oriflamen meikkivoidetta löytykö niistä tarpeeksi vaaleaa sävyä? Epäilen kyllä. Visions V Fresh As A Daisy Foundation sävy Lucy kiinnostais, näyttää esitteessä vaalealle. Ja sopisi herkälle iholle. Kellään kokemuksia tästä? Olisi edullinenkin.

Edit. Yksi mikä näytti myös suht vaalealta oli Aquasurge Foundation, Natural 'ivory, mutta Visions Lucy näytti vaaleammalta.
« Viimeksi muokattu: 10.12.07 - klo:23:41 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #233 : 12.12.07 - klo:12:46 »
Hei onko kukaan ikinä kokeillut mitään Oriflamen meikkivoidetta löytykö niistä tarpeeksi vaaleaa sävyä? Epäilen kyllä. Visions V Fresh As A Daisy Foundation sävy Lucy kiinnostais, näyttää esitteessä vaalealle. Ja sopisi herkälle iholle. Kellään kokemuksia tästä? Olisi edullinenkin.

Edit. Yksi mikä näytti myös suht vaalealta oli Aquasurge Foundation, Natural 'ivory, mutta Visions Lucy näytti vaaleammalta.

Noista Oriflamen meikkivoiteista saa tilattua näytteitä, maksaa muistaakseni jotain 0,20 - 0,40e/kpl  :)  Näytteistä olen kokeillut muutamia eri meikkivoiteita kahdessa vaaleimmassa sävyssä (natural ivory ja porcelain) ja mielestäni natural ivory on melko tummaa. Se on myös keltapohjainen joten sekin saa sen näyttämään liian tummalta ihollani. T-Blance Foundationista minulla on ihan täysikokoinen meikkivoide sävyssä porcelain, joka sopii kesällä minulle kyllä tosi hyvin mutta talvi-iholla on sekin hieman liian tummaa. Käytänkin sitä nykyisin silmienalusia peittämään, siihen kun mieluummin käytän jotain tummempaa sävyä ettei tule liian vaaleat silmänympärykset  :D

Visions Fresh As A Daisy Foundationia en ole kokeillutkaan mutta on kyllä minullakin mieli tehnyt. Sävy Lucy näyttää vaaleammalle kuvastossa kuin porcelain mutta en sitten tiedä, ainakin sen pitäisi olla koostumukseltaan paljon ohuempaa kuin muut Oriflamen meikkivoiteet, joten sävykin sulautuu paremmin kasvoille..?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #234 : 18.01.08 - klo:19:33 »
No niin, nyt on tällä kalkkilaivan kapteenilla käsissä Oriflamen Visions V Fresh As A Daisy Foundation sävyssä Lucy. Ja tämä on tarpeeksi vaalea johtuen siitä, että on läpikuultava! Mahtavaa 

Laitoin nimittäin ranteen sisäpuolelle vierekkäin Lumenen Double Stay 0 sävy ja tuota vierekkäin ja levitin ne huolella, niin ei näy mitään eroa! Johtuen tosiaan siitä, kun tuo Oriflamen meikkivoide on niin läpikuultavaa. Tämä sopii siis hyvin herkkäihoisillekin. Aion mennnä tutkimaan INCI:ä, jos löytyis niiden sivuilta, kun tuossa putelissa ei lue ??? Parasta tässä on se, että tuon hintaluokka on 5,90 €-7,90 € riippuen tarjouksista ja mä nyt ostin tuon tuolla halvimmalla hinnalla kokeiluun ja onneksi ostin! Tämä tietty ei käy kaikille, jos tahtoo peittävyyttä meikkivoiteelta, mutta jos läpikuultava käy, niin suosittelen kokeilemaan tätä. Odotan, että pääsen kokeilemaan vielä kasvoilla tätä. Eipä tartte sittenkään metsästää tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta kovin kaukaa. Eikä tartte maksaasiitä maltaita. Me happy.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 19.01.08 - klo:09:02 »
Täytyy kyllä kehua sitä Borghesen Ivorio sävyä. Todella hyvä neutraali sävy. Peittokykyhän on aika huono, jos olisi peittävämpi niin olisi kyllä täyden kympin meikkivoide.

Tää oli ilmeisesti joskus tosi halvalla Mansikkalassa tarjouksessa? Muistelen jonkun maininneen että jotain 8 euron paikkeilla. Jos vastaavaa tulee eteen niin hihkaiskaapa mulle.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #236 : 19.01.08 - klo:15:04 »
^Juu, minä ostin tuon meikkivoiteen Strawberrynetin tarjouksesta, hintaa jäi 8 - 9 euroa. Ei paha hinta tuosta voiteesta, kun on kuitenkin toimiva ja hyvän sävyinen.

Kalkkilaivan kapteeneille voin suositella meikkipuuteriksi MAC:n Studio Fix puuteria. Ostin itse tuon tällä viikolla. Vaaleimmat sävyt olivat NC15 ja NW15, joista NC oli keltapohjainen (näytti kyllä mun iholla neutraalilta ennemmin kuin yhtään keltaiselta) ja NW punapohjainen. NW näyttää rasiassa tummemmalta kuin NC, mutta mulle kokeiltiin kasvoille molempia ja mun kasvoilla NW näytti vähän vaaleammalta kuin NC eikä mitenkään punaiselta vaan sulautui kauniisti viileähköön ihonsävyyni.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 19.01.08 - klo:15:12 »
Mistä muualta saisi tuota Borghesea hankittua? Mietin ettei varmaan ole järkeä jemmaan hankkia tuota toista putelia ja jos sitä joskus tarttee lisää ja Mansikkalasta ei enää saakaan. On meinaan just eikä melkein sopiva sävy mulle. En ole koskaan aiemmin kuullutkaan moisesta Borghesesta, ennen kuin vasta täällä. Pakkaushan siitä ei ole mitenkään houkutteleva.

Onko kokemuksia Borghesen Milano Loose powderista? 07 translucent sävystä?

Tigru

• Vieras
« Vastaus #238 : 19.01.08 - klo:16:07 »
^ Ainakin myös Fragrancex myy Borghesea, tuon meikkivoiteen hinta nyt n. 12e. Ennen joulua oli pariin kertaan ilmaiset postarit myös ulkomaille, ilmoittelin niistä varmaan myös tällä palstalla jossain... Tilasin kahteen otteeseen vaikka mitä :D Toimitusaika tosin aika pitkä, oliskohan ollu 2-3 viikkoa (siis ainakin silloin kun on ilmaiset postarit, lähettävät varmaan halvimmalla mahdollisella tavalla).

Borghesen ihonhoitotuotteita myydään monissa nettikaupoissa, jossa on myynnissä kosmetologisarjoja tai selektiivisiä merkkejä, mutta meikkeihin törmää harvoin. Esim. Arvivassa on naamamömmäjä myynnissä, mutta vain pari meikkituotetta. Tietty sinne voisi laittaa mailia ja pyytää tuotetäydennystä. Kiva muuten kun sinne saatiin muutama Lanzan pullokin, ei tainnut aikaisemmin olla..

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 19.01.08 - klo:16:22 »
^ Eikös tuo Borghesen meikkivoide ole lopetettu, joten sen takia sen saatavuus on heikko. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.