Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 184214 kertaa)

Tigru

• Vieras
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #240 : 19.01.08 - klo:16:30 »
^ Kääk, mistä oot kuullu? Tosin Borghesen sivuilla en ole tainnu nähdä sitä ikinä.. En edes sitä meikkipuuteria, josta tykkään yli kaiken...

EDIT. Näköjään MUA:ssakin luki että on lopetettu...
« Viimeksi muokattu: 19.01.08 - klo:16:32 kirjoittanut Tigru »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 19.01.08 - klo:16:32 »
^ Kääk, mistä oot kuullu? Tosin Borghesen sivuilla en ole tainnu nähdä sitä ikinä.. En edes sitä meikkipuuteria, josta tykkään yli kaiken...

Luin meikkivoiteen arvosteluja MUA:ssa:
http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=93942/Cura_Naturale_Time-Defying_Makeup_SPF_8/Borghese/Foundations
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #242 : 19.01.08 - klo:16:36 »
^ Just...onneksi en sitten ikinä ostanutkaan tuota meikkivoidetta, testasin vain yhdeltä juurekselta. Tuon merkin vaalein meikipuuteri mulla on ja se on ihanaa, mutta onneksi MAC:n Studio Fix:stä löytyy tarpeeksi vaalea sävy myös! Ei siis nyt harmita niin paljoa, kun ei ole tuota käyttänyt, vaikka toki sinäänsä harmittaa, ettei tuota voi koskaan sitten ostaa.

Onneksi on Lumenen 0:llaa vielä puteli jäljellä, sitten Revlonin Age Defyn Ivory sopii ja tuo uusin hankinta Oriflamen Visions V, Lucy sävy, vaikka halpis onkin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 20.01.08 - klo:10:46 »
^Saakohan tuota Lumenen Double Stayn 0 sävyä enää mistään, kun uusivat meikkivoiteen? Niissä uusissahan sitä ei taida enää olla, vai onko? Harmittaa, jos ei ole, oli juuri niin sopivan vaalea..

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 20.01.08 - klo:10:57 »
^ Ei uusissa meikkivoiteissa ole enää sitä sävyä, alennuskoreista voi löytää tai tehtaanmyymälästä.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 20.01.08 - klo:11:30 »
No voihan hitsi.. Ei ole alekoreissa näkynyt, kun eihän sitä 0 sävyä muutenkaan myyty kuin harvoissa paikoissa. Onko kukaan ehtinyt vertaamaan uuden meikkivoiteen sävyä tuohon vanhaan? Onko uusi 1 sävy paljon vanhaa 0 sävyä tummempi?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 20.01.08 - klo:11:45 »
^ 2 sävy taisi olla niistä uusista vaalein, 1 ja 2 vastaavat minusta tummuudeltaan aika lähelle Double stayn entistä ykköstä, eli ainakin minulle ihan liian tummaa.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 20.01.08 - klo:14:34 »
Kakkonen vaalein, täh ??? Sävyt vaan tummenee koko ajan ja vaaleimmat lopetetaan (nola ja sitten ykkönen)... Toivottavasti eivät sentään Hydra Dropsin kalpeaa kuuta lopeta, se on mulle sopivan vaalea joskin hyvin ohut. Saatan joskus vielä hommata sitä. Onko tää nyt sitä ilmastonmuutosta, kun sää lämpenee niin suomalaisten ihonvärikin tummenee  eli mennään tavallaan kohti etelää ;D Meinaan siis että jos kalpeaihoiset ja aidot vaaleatukkaiset on katoava luonnonvara (jostain näin käsittänyt että nämä ominaisuudet tulevat vähenemään), niin hyvin vaaleiden meikkivoiteiden menekki on aika pieni ja niitä ei kantsi valmistaa. Toisaalta ihmiset saattaa ostaa tietämättään liian tummaa meikkivoidetta, jolloin sen tummemman meikkivoiteen menekki on suuri ja sitä valmistetaan enemmän.

EDIT: Okei, kiitos tiedosta. :)
|
|
V
« Viimeksi muokattu: 20.01.08 - klo:14:40 kirjoittanut Sheppa »
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 20.01.08 - klo:14:37 »
^ Stationery valaisi tuosta sävyjutusta joskus muistaakseni Lumene-ketjussa. Että kakkonen on vähän vaaleampi kuin ykkönen, jompi kumpi niistä oli enemmän kellertävä ja toinen punertava, mutta en muista kummin päin se meni. :)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 20.01.08 - klo:15:20 »
^Ykkönen on kellertävä ja kakkonen punertava.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 21.01.08 - klo:09:38 »
Kalkkilaivan kapteeneille voin suositella meikkipuuteriksi MAC:n Studio Fix puuteria. Ostin itse tuon tällä viikolla. Vaaleimmat sävyt olivat NC15 ja NW15, joista NC oli keltapohjainen (näytti kyllä mun iholla neutraalilta ennemmin kuin yhtään keltaiselta)

Mulla oli toi NC15, eikä se tosiaan miltään keltaiselta näyttänyt vähääkään, ennemminkin punertavalta, tai neutraalilta! Mulla sen käyttö yhdessä Dermosilin E-kasvovoiteen kanssa aiheutti ihan mielettömän ihon tukkeutumisen, joten en voinut valitettavasti jatkaa käyttöä.

Kokeilin viikonloppuna Laveran meikkivoidetta sävyssä 1 Light. Se oli toki mulle vähän liian tummaa, valkoinen kuin olen, mutta aika hyvä kuitenkin. Ei näyttänyt pahalta, vaikka kaula oli vähän vaaleampi, kuin kasvot, ei pahasti kuitenkaan. Tätä voisi varmaan käyttää kesällä. En oikein osaa sanoa, oliko tuo kelta- vai punapohjainen, joten varmaan aika neutraali. Peitti hyvin, mutta oli luonnollisne näköinen.

Onko joku muuten kokeillut Yves Rocherin meikkivoiteita? Mutsilla oli joku sävykartta, en muista meikkivoiteen nimeä, mutta taisi olla joku aikuisemmalle iholle tarkoitettu. Vaalein sävy (ivory tms) näytti ainakin siinä värikartassa tosi vaalealta.
« Viimeksi muokattu: 21.01.08 - klo:09:44 kirjoittanut -j- »
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Tigru

• Vieras
« Vastaus #251 : 21.01.08 - klo:09:55 »
Onko joku muuten kokeillut Yves Rocherin meikkivoiteita? Mutsilla oli joku sävykartta, en muista meikkivoiteen nimeä, mutta taisi olla joku aikuisemmalle iholle tarkoitettu. Vaalein sävy (ivory tms) näytti ainakin siinä värikartassa tosi vaalealta.

Mä oon kans miettiny uskaltaisko ostaa, mulla on nimittäin Yrian kivipuuteri sävyssä Porcelaine ja se on melko vaalea ja muutenkin ihan toimiva (paitsi tuoksu sellainen mummomainen). Jos joku ostaa jonkin Yrian meikkivoiteen vaaleimmassa sävyssä niin tänne infoa! :)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 21.01.08 - klo:12:11 »
^^Mulla on kanssa Studio Fix Compact NC15 ja mielestäni tuo on tosi hyvä neutraali, erittäin vaalea.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #253 : 21.01.08 - klo:12:28 »
^Saakohan tuota Lumenen Double Stayn 0 sävyä enää mistään, kun uusivat meikkivoiteen? Niissä uusissahan sitä ei taida enää olla, vai onko? Harmittaa, jos ei ole, oli juuri niin sopivan vaalea..

Uusien sävy 1 vastaa vanhojen sävyä yksi ja uusi sävy 2 on hieman ykköstä vaaleampi, mutta kuitenkin vanhaa nollaa tummempi. Ykkönen on siis keltainen ja kakkonen punertava, mutta mielestäniei mikään selkeästi punertava kuitenkaan, eli ei näytä nassussa punakalta.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 21.01.08 - klo:21:14 »
Musta taas tuntuu että tuota kakkosta kun laittaa näytän ihan jouluomenalta :-\ Ykkönen on sellainen sävy mitä tulee käytettyä "kalpeimmillaan", olisi myös mielenkiintoista tietää mikä on seuraavaksi vaalein ykkösestä ja keltapohjainen. Niin paljon lumeneen en ole perehtynyt (tää saattaisi kuulua lumene-ketjuunkin mut tuli nyt tässä yhteydessä mieleen).

YRIAlla oli ennen ihana vaalea sävy meikkivoiteessa, olisiko ollut Ivore nimeltään. Tosin nyt en ole pitkiin aikoihin sitä  nähnyt ainakaan YR:n myymälöissä, en tiedä sitten ovatko ottaneet sävyn markkinoilta pois. Tykkäsin kovasti tuosta meikkivoiteesta.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.