Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 181530 kertaa)

Poissa Livia

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #270 : 27.01.08 - klo:12:09 »
^C1-sävyä ei tosiaan saa Suomesta. Oletko kokeillut N1-sävyä? Se on tosi vaalea neutraali.
En ole vielä kerennyt kauppaan kokeilemaan. Täytyypäs kokeilla, sillä vaikka minulla on punapohjainen iho, on tuo C2 ehkä ihan pikkuisen liian punertava ainakin tietyssä valossa. Tai voi olla, että se johtuu tummuudesta. Mietin, että pitäiskö suosiolla ottaa sellainen, joka on nyt aavistuksen liian vaalea, mutta varmaan kohta sopiva. Tästähän vain kalpenee koko ajan toukokuuhun asti.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #271 : 28.01.08 - klo:22:58 »
^ Lumenen sivuilla näkyy tuo Vaniljamarenki 0 olevan, onks se ollut siellä koko ajan vaikka sitä sävyä ei ole myyty vai...? Hyvä tietää että sit kun toi mun TBS kosteuttava meikkivoide loppuu niin on helposti ja suht edullisesti saatavilla tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta tilalle :)

Sivuilla näkyy siinä vanhassa Double Stayssa se sävy 0, uusissa ei näy.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 01.02.08 - klo:19:17 »
Ostin eilen tuon True Match N1:sen. Kiitokset vain SuperHotFemalelle vinkistä, en olisi välttämättä itse tajunnut testata sitä. :) Se oli oikein passeli, C2 on sen rinnalla älyttömän tumma, että ihan saa miettiä missä mielentilassa olen sen ostanut.

Aura

• Vieras
« Vastaus #273 : 01.02.08 - klo:19:26 »
Mikä markettimeikkivoide vastaisi tummuusasteeltaan Lumenen Hydra Dropsin 010:a, mutta olisi vähän peittävämpi? Nivean Ideal Finishistä sävyssä ivory luin tästä ketjusta kehuja, olisikohan se etsimäni? Käytössäni on myös Lorealin True Match sävyssä N1. Sen sävy on hyvä, mutta meikkivoiteen koostumus on makuuni arkikäyttöön aivan liian paksua.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #274 : 01.02.08 - klo:19:58 »
Aura:
Jos L'Oreal on mielestäsi liian paksua, niin en usko, että pidät myöskään tuosta Niveasta. Itse tykkään siitä, koska sillä saa peittävää (ja mukavan vaaleaa) jälkeä aikaan, mutta se on siis koostumukseltaan paksua.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #275 : 03.02.08 - klo:22:42 »
Muistin vastanneeni tähän jo, mutten ainakaan nopealla katselulla löytänyt vastausta.

Eli Shiseidon meikkivoiteen (nestemäinen, pullossa) vaalein 00-sävy on tosi vaalea, enemmän viileäsävyinen kuin kellertävä/lämmin, mutta tosi vaalea. Saman sarjan voidemainen kiinteä meikkivoide on tossa värisävyssä mulle ihan passeli (ja muutenkin tosi hyvä), mutta toi nestemäinen on jopa niin vaalea, että pitää sekottaa vähän tummempaa sekaan.
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 04.02.08 - klo:00:00 »
Tänään sain ystävältäni Nina Riccin Flawless Control Foundationin. Sävyssä 02, joka on hyvin vaalea hieman punapohjainen. Täysin sopiva punapohjainen. Näitä myydään mansikkanetissä, mutta Flawlesista tosi tummat sävyt! Siellä oli toistakin Nina Riccin meikkivoidetta, jossa oli vaaleitakin sävyjä, hintaa päälle 30 euroa. Tämä on aika kuivattavaa ja aion sekoittaa tähän Lumenen Hydra Dropsia tai Oriflamen Visions V:tä, jotta voin käyttää tätä, muuten kuivat kohdat näkyy liikaa. En tästä noin paljoa maksaisi, varsinkin, kun Lumenen Double Stay 0 tulee takaisin :)
Tuolla Nina Ricci-ketjussa kyselin siitä yhdestä meikkivoiteesta, ja se oli alessa n. 14€.. Näytti kyllä aika vaalealta sävyltä.

Mitlu mun iholle noi Kanebon meikkivoiteiden vaaleimmat sävyt ainakin oli liian tummia :-\
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #277 : 04.02.08 - klo:00:08 »
RockQueen, se on tosi vaalea sävy todellakin! En sitä muuten tosiaankaan pystyisi käyttää. Hieman vaaleampi kuin Revlonin Age Defying Ivory.

Ja Mitlu tais puhua Shiseidoin meikkivoiteesta, ei Kanebon ;)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 04.02.08 - klo:00:12 »
Ja Mitlu tais puhua Shiseidoin meikkivoiteesta, ei Kanebon ;)
Oho.. Joo ehkä pitäis mennä jo unille ku näkee ihan omiaan ::)
www.siameselipstick.com

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #279 : 04.02.08 - klo:08:37 »
Joo, piti ihan itsekin katsoa, että mitä mitä mitä, mitä mä olen sekoillut! Mut Shiseido siellä luki.  ;D Kanebo on ollut mullekin ihan liian tummaa, esim se paljon kehuttu meikkipuuteri on jäänyt moneen kertaan ostamatta, kun jopa kesällä on näyttänyt lähinnä aurinkopuuterilta.  ::) Mut tosiaan Shiseido on sarjana ihan uus löytö mulle ja yllätyin, että niiden sävyt on paljon vaaleampia sieltä vaaleammasta päästä kuin Kanebolla.
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 06.02.08 - klo:21:53 »
Kanebolta on jäänyt vaalein sävy Euroopan markkinoilta pois, 101 Pearl Ivory. Tosi vaalea, aavistuksen punertavaan taittava. Tämä sävy löytyi Liquid ja Cream Finish meikkivoiteista ja Total Finish meikkipuuterista. Onneksi mulla on näitä vielä kun tykkään noista ohuista, pigmenttirikkaista koostumuksista. Voisin ostaa lisää jos jostain löytäisin, sitten kun loppuu.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Lara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #281 : 13.02.08 - klo:11:34 »
Minkälainen tuo Lorealin Infallible meikkivoiteen vaalein sävy Porcerlain (015) on verrattuna Makep Storen mattameikkivoiteen sävyyn Milk? Haeskelisin tuota Milkkiä vielä vähän vaalempaa. Pitäisi mennä naimisiin lauantaina hehkeänä, joten pikaista vastausta toivon... :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 13.02.08 - klo:16:10 »
^ Minun muistaakseni Infallible on vähän tummempi kuin Milk. Tai ainakin Infallible oli jotenkin punapohjaisempi ja näytti ehkä senkin takia tummemmalta. Infallible myös tummuu ainakin minulla aina paljon päivän myötä. Suosittelen ostamaan myyntiketjusta joltain juurekselta mineraalimeikkisampleja, niistä löytyy ihan oikeasti vaaleita sävyjä! Eivätkä näytä epäluonnollisilta tai tummu paljoa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 16.02.08 - klo:01:24 »
Ebaysta tilaileville tiedoksi: CoverGirlin Trublend-meikkivoiteen sävy 1 Ivory on ainakin mun kalpealle naamalleni sopiva. Tuli ostettua toi tänään :)
www.siameselipstick.com

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 16.02.08 - klo:11:09 »
^ Kun pääset kunnolla kokeilemaan, niin tuuhan kertoon tarkemmin meikkivoiteen koostumuksesta, peittokyvystä jne. :) Pystyt varmaan vertaileen esim. Body Shopin kosteuttavaan tai Lumenen Hydra Dropsiin? Ainakin TBS:n meikkivoidetta oot käyttänyt. Onko vaalein sävy sun mielestä enemmän punertava vai kellertävä?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.