Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 177157 kertaa)

Poissa Dash

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #330 : 08.04.08 - klo:14:36 »
Miten olisi L'Orealin Translucide -kivipuuteri? Tykkäsin itse siitä ainakin ihan hirmuisesti, käytössä oli juurikin tuollainen transparent-sävy. En kyllä tiedä, että myydäänkö tuota enää, mutta luulis netistä ainakin löytyvän jostain.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 08.04.08 - klo:15:06 »
Tuohon Lallan peitepuikko-ongelmaan vinkkinä, ootko kokeillut Dr. Hauschkan peitepuikon vaaleinta sävyä?

Mulla on ollut tuota joskus, enkä voinut käyttää kun se oli oikeasti vitivalkoista (plus haisi yhtä mielenkiintoiselta kuin muutkin Hauschkat :)). Vilkaisin pikaisesti Terveysasema.fi:n sivulta, ja Hauschkan peitepuikot ovat näämmä uusiutuneet. Heillä on nyt nestemäinen peiteväri ja puikkomainen,en tiedä onko näidän vaaleimmat edelleen yhtä valkoisia kuin ennen mutta jos satut johonkin luontaistuotekauppaan niin kannattaa tsekata. Hauschkoissa ei ole mineraaliöljyjäkään muistaakseni.

kaz^

• Vieras
« Vastaus #332 : 08.04.08 - klo:17:11 »
Onko kukaan vielä testannut Nivean uutuutta Natural Mattea? Minusta Ivory oli ihanan vaalea sävy, niinpä päädyin ostamaan sen ::) No ensivaikutelma oli se, että se levittyi hyvin iholle (käytän sivelintä) ja peitti mielestäni arpia ja punaisuutta ihan hyvin. Ja näin ensipuraisulla ei mielestäni erotu kaulan ihoa vasten. Kaupassa testasin meikkivoidetta kaulalle ja se sulautui tosi hyvin. Puuteriviimeistelyllä tuli ihanan sileäntuntoinen iho. :)

Tänään tuli ebaystä tilaamani Mary Kay Full Coverage sävy Ivory 104. Sävy sopii kasvoille loistavasti ja peittää todella hyvin arpia ja punaisuutta.. Eikä tainnut maksaa kuin 5 dollaria :)
« Viimeksi muokattu: 09.04.08 - klo:15:36 kirjoittanut kaz^ »

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #333 : 08.04.08 - klo:19:30 »
Lalla, oletko totustunut Shiseidon peitevärin sävyihin? Minulla on MACin studio finish concealer 15, ja toi Shiseido on huomattavasti vaaleampi.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #334 : 09.04.08 - klo:20:58 »
Logona Naturkosmetikin, sävy Light Beige on tosiaankin sopivan vaalea. Mutta en pitänyt koostumuksesta enkä tuoksusta, vaikka INCI olikin tosi hyvä. Oon tottunut tosi kevyeeseen ja kuultavaan meikkipohjaan, kun teen sen meikkivoiteella, niin tuo jotenkin jämähti ihoon, vaikka sitä laittoi kuinka vähän. Tosin sain hyvän tuloksen, kun sekoitti 50/50 suhteella Lumenen Crystal Radiancea. Sattaisin silti ostaa tuota joskus, kun sisällönsä puolesta hyvä ja sävy täydellinen ihan todella vaaleaihoisille. Tämä on parempaa kuin Lumenen Double Stay 0 sävy ja vaikka onkin kalliimpaa, niin kallistuisin tämän puolelle, koska sisältää öljyjä eikä sisällä silikonia (en muista sisältääkö mineraaliöljyjä, koska mulla tätä samplea ei enää ole).
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 09.04.08 - klo:22:28 »
Minua harmittaa aivan vietävästi kun Body Shop poisti valikoimistaan paperipuuterit. :(  Heillä oli yksi aivan vaalea, joka toimi mahtavasti.
Stockmannilta ja Beautysta saa puuteripapereita. Mielestäni toimivat ihan yhtä hyvin kun TBS:nkin vanha versio. Sellanen vihkonen maksaa 3,15€ joten ei oo hinnallakaan pilattu.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 11.04.08 - klo:12:41 »
Kiitoksi Minakolle ja LaPompadourille suosituksista, Shiseidon puikkojan kävin katselemassa mutta ne olivat kyllä tosi tummia! Sokokselta tosin löysin MUSin ständiltä Face Stockholmin meikkipuuterin, jossa oli tosi vaaleita sävyjä. Pitää vielä käydä kyselemässä myyjältä lisää kun en vielä ehtinyt. Kannattaa käydä niitä kokeilemassa, jos vaaleita sävyjä etsii, mielestäni vaaleampaa kuin Macit.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 11.04.08 - klo:15:23 »
Mä taas kärsin täällä meikkivoiteen kanssa. En mitenkään voi ymmärtää, että olen ennen käyttänyt L'orealin True match C2:ta, kun N1:kin on nyt mulle liian tumma. Varsinkin nyt, kun olen alkanut käyttämään MACin Stradaa varjostuksiin, niin kasvot näyttää selkeästi tummemmilta kuin kaula :( Onko Nivea Ideal Finishin vaalein sävy Ivory enemmän kelta- vai punapohjainen?

En ole oikein innostunut selektiivisistä merkeistä, kun meikkivoide tulisi kamalan kalliiksi ja tämän ketjun perusteella selektiivisissä ei ole oikein hyviä vaihtoehtojakaan. Vai onko? :D Haluaisin, että meikkivoiteessa olisi kuitenkin jonkin verran peittokykyä, sillä mulla on aika epätasaisen värinen iho eikä muutenkaan virheetön. Mitään hirveää pakkelikerrosta en silti halua. Olen tykännyt tuosta N1:stä ja koostumuskin on miellyttänyt, väri on vaan tosiaan liian tumma, mutta sävy on melko lähellä omaa ihonsävyäni. Mulla on ilmeisesti enemmän neutraaliin taittava punapohjainen iho.
« Viimeksi muokattu: 11.04.08 - klo:15:25 kirjoittanut Livia »

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #338 : 11.04.08 - klo:16:25 »
Stockmannilta ja Beautysta saa puuteripapereita. Mielestäni toimivat ihan yhtä hyvin kun TBS:nkin vanha versio. Sellanen vihkonen maksaa 3,15€ joten ei oo hinnallakaan pilattu.

Turun Stockmannilla on vain sitä tummempaa versiota. :( Muuten tuo on juuri samaa tavaraa kuin se TBS:n. Pitäisi kysyä, jos sitä vaaleampaa saisi tilattua.

*Livia*
Omasta mielestäni tuo Nivea on punapohjainen. En tosin osaa sanoa, onko se Lorealin N1:stä vaaleampaa.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #339 : 11.04.08 - klo:18:31 »
Lalla, mulla on Shiseidolta sellainen aplikaattorilla laitettava Concealer, vaalein sävy. Ei siis puikkomalli. Mutta onhan se tilanne voinut jo muuttua, ostin omani pari vuotta sitten  :-\

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 12.04.08 - klo:19:25 »
Mulla olisi kysymys Stockan puuteripapereista. Kuinka monta arkkia siinä 3e ja risat maksavassa pakkauksessa on?

Onko kukaan löytänyt Cliniquelta sopivan vaaleita meikkovoiteita? Suomessahan ei vissiin myydä vaaleimpia sävyjä, mutta katselin tällaisesta nettikaupasta http://www.garden.co.uk/
ja siellä oli cliniqueta paljon myynnissä. Mietin vaan, onko vaaleimmat sävyt tarpeeksi vaaleita.
Esim perfectly real compact mapeup-meikkipuuterissa olisi tuollaisia sävyjä: http://www.garden.co.uk/php/clinique_container.php?n-state=http://www.clinique.co.uk/templates/products/sp_shaded.tmpl?CATEGORY_ID%3dCAT1028%26PRODUCT_ID%3dPROD70107~~shopping-cart-location!www.garden.co.uk~G!01C51E09F0AA!Xhb4YAsvDpVawHxH~~~~@http://syndicator.elcintl.com/syndicator/GardenPharmacy/clinique_uk

Jos joku muuten tajuaa tuosta sävyjen numeroinnista jotain, niin kertokaa! En oikein tajua, mitä eroa tossa on esim sävyillä 102, 106 ja 110. 102 näyttää mun koneella vain vaaleimmalta ja 110 tummimmalta noista. En saa selkoa, mikä on kelta- ja mikä punasävyinen.

Edit. Super fit makeup-voiteessa on tällaisia sävyjä http://www.garden.co.uk/php/clinique_container.php?n-state=http://www.clinique.co.uk/templates/products/sp_shaded.tmpl?CATEGORY_ID%3dCAT1028%26PRODUCT_ID%3dPROD1170~~shopping-cart-location!www.garden.co.uk~G!054B3CA0D46D!Xhb4YAsvDpVawH5H~~~~@http://syndicator.elcintl.com/syndicator/GardenPharmacy/clinique_uk
, joista sävy 16 bare olisi minun silmääni hyvin vaalea. Sävyt vaihtelee tosi paljon eri meikkivoiteiden ja -puutereiden kesken ja tuo numerointi on kyllä mulle ihan mystinen...
« Viimeksi muokattu: 12.04.08 - klo:19:55 kirjoittanut -j- »
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #341 : 12.04.08 - klo:20:11 »
^ Minulla on tuolta tilattu Superfit sävyssä bare 16. Se on keltapohjainen, suht vaalea. Aika lähellä Diorin 100-sävyä. Clinique on ehkä aavistuksen tummempi, mutta käytännössä noiden eroa ei kasvoilla näe. Joten jos tuo Diorin 100 käy sinulle, niin varmasti myös Cliniquen bare. Noista Perfect Real -meikkipuuterin sävyistä en osaa sitten kyllä sanoa mitään ja numerointi on minullekin mysteeri.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 12.04.08 - klo:20:27 »
^En ole ikinä kokeillut Dioria, joten en tiedä. Kuinka keltainen toi bare on? Mun koneella ei saa selvää sävyeroista, bare näyttää melkoisen neutraalilta.

Mua ehkä enemmän kiinnostaisi meikkipuuterit, mutta toi sävyjen numerointi on tosiaan niin outo, että.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #343 : 12.04.08 - klo:20:39 »
^ Mielestäni se on selkeästi keltapohjainen, joten jos neutraalia etsit niin en lähtisi suosittelemaan. Kerro jos löydät jostain selvyyden tuohon numerointiin, kun minuakin voisi kiinnostaa nuo meikkipuuterit.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 12.04.08 - klo:20:58 »
^ Mielestäni se on selkeästi keltapohjainen, joten jos neutraalia etsit niin en lähtisi suosittelemaan. Kerro jos löydät jostain selvyyden tuohon numerointiin, kun minuakin voisi kiinnostaa nuo meikkipuuterit.

Ok. Vitsi kun tekisi mieli tilata ja kokeilla meikkipuuteria, mutta täytyy nyt vielä miettiä. Cliniquen sivuiltakaan en löytänyt mitään selvennystä sävyasiaan.