Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 177172 kertaa)

ihana

• Vieras
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #375 : 01.03.09 - klo:10:38 »
^
Käytän aurinkosuojana naamalla Avenen High Protection Mineral Creamia (spf 50) joka on kuivaihoiselle aivan loistavaa kamaa. Yleensä käytän vain peiteainetta, mutta meikkivoiteetkin levittyy sen päälle tosi helposti. Öljyiselle iholle tuskin sopii, mutta kuivaihoisten kannattaa kokeilla ja kesällä varsinkin löytyy käyttöä tälle :) Auttaa ehkä tuon Lorkun kanssa, jos sävy ei ollut ihan väärä?

Suosittelen tätä tuotetta myös! Olen kuivaihoinen ja hyvin vaalea. Minä myös usein laitan vain tätä enkä muuta meikkivoidetta ollenkaan, ellei sitten vähän peiteainetta.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #376 : 10.03.09 - klo:18:07 »
Ostin Max Factorin Miracle Touch -meikkivoiteen sävyssä 40 tjsp. Kuitenkin vaalein sävy, mitä Suomen kaupoissa myydään ja ah ihanuutta! Sävy on tähän mennessä täydellisin kalpeahkolle naamalleni, enkä näytä edes oranssilta! ;D
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #377 : 26.04.09 - klo:22:25 »
Color adapt on parempi^^

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #378 : 11.05.09 - klo:23:48 »
Nyt on ainakin tämän kalkkilaivan kapteenin meikkivoide-etsintä ohi. Kävin ostamassa Grimas Foundationin G0. Ja tämä sävy sulautuu mun ihoon täydellisesti. Tosin aivan liian paksua on, mutta sekoitan tuohon Lumenen Ihon sävyn heleyttäjää, niin saa ohuempaa. myyjä sanoikin mulle, että mulla on haastavan valkea iho ;D

Ja mikä parasta! Mun ei tarvitse erikseen käyttää peiteanetta. Voin käyttää tuota samaa G0:llaa, niin että peitän silmänaluset ja punoittavat kohdat ilman, että sekoitan heleyttäjään, yksinään sen verran paksua, että käy peiteaineesta eli nyt ei tarvitse ostaa peiteainettakaan erikseen. Mulle tämä on siis 2 in 1 tuote :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #379 : 12.05.09 - klo:00:09 »
^ Samaa mieltä. Kaikista vaalein (jos ei valkoista lasketa) löytämäni tavallinen meikkivoide. Yksi huono puoli tuosta löytyy, ainakin mineraaliöljykammoisille, siksi en uskallakaan käyttää kuin silmänalusiin. Mutta peittää loistavasti ja pysyy hyvin. Muuhun naamaan voi sitten käyttää mineraalimeikkejä. Tuostahan on se nappiversio ja nestemäinen, itselläni nappi josta käytän siveltimellä. Oli vielä todella halpa, en nyt kyllä muista hintaa.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #380 : 14.05.09 - klo:20:30 »
Saako Revlonin colorstayta Suomessa Ivoryna? Netistä löytyy niin ristiriitaista tietoa. Tai myydäänkö koko merkkiä edes missään? Osaisiko joku vertailla tuota esim. Lumenen edesmenneeseen vaniljamarenkiin? Onko tummempi?

edit. ja sävy buff, eroaako paljonkin tuosta ivorystä?
« Viimeksi muokattu: 14.05.09 - klo:20:49 kirjoittanut muori Pippuri »

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 14.05.09 - klo:21:19 »
Revlonia saa ainakin Anttilasta ja Euromarketista. Olisinkohan joskus tsekannut Revlonin meikkivoiteita kun on tainnut olla täällä (joko tässä ketjussa tai muualla) puhetta aiemmin vaaleista sävyistä, pullo taisi olla sellainen jossa on iso suuaukko eikä pumppua joten olen jättänyt kauppaan. En ala enää pelata sellaisien kanssa vaikka olisi kuinka hyvä meikkivoide. Pakkaus vaikuttaa niin paljon käyttömukavuuteen. Pari kertaa olen ostanut meikkivoiteen josta tavaraa pitää kaataa ulos, kun olin saanut ne kulutettua loppuun niin vannoin ettei enää ikinä tälläisiä pakkauksia ::) Olivat vielä Chanelin ja Lancomen voiteet, olisi voinut odottaa selektiivisiltä merkeiltä vähän parempia pakkauksia.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #382 : 14.05.09 - klo:21:26 »
^Taidanpa käydä huomenna pAnttilassa tsekkaamassa josko sieltä löytyisi. Suuaukko ei ole mulle ongelma, kun hyvin satunnaisesti varmaan tulisi kuitenkin käytettyä.

edit. no panttilasta löytyi, mutta ivory oli aivan pinkkiä ja buff ruskeaa  ::) Kiva harppaus noiden välillä. Päädyin ostamaan Nivean Ideal finishin ivoryna, joka myös näyttää hitusen punakalta kaulaan verrattuna, mutta muuten tuntuu sopivan. Kaulahan mulla melkein vihertää.  ::)
« Viimeksi muokattu: 15.05.09 - klo:15:56 kirjoittanut muori Pippuri »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #383 : 14.06.09 - klo:21:42 »
Tämä kalpeanaama taas täällä huutelee. Elikäs tällä hetkellä mulle toimivat siis Grimasin nestemäinen meikkivoide sävyssä G0 (ihon sävyn heleyttäjään sekoitettuna, koska tahdon kuulaan ohuen pohjan), nyt kesällä sitten käytössä Grimasin Cake Make-Up G0 eli meikkipuuterina käytän ohuelti. Peiteaineista parhaimmaksi olen todennut Grimasin Creme Make-Upin G0, joka ois liian paksua tavaraa meikkivoiteena käytettynä. Halpaa kuin mikä ja iso purkki (jos siis peiteaineena käyttelee) ja sitten myös Lumieren Healing Concealer, sävy Light. Tosin kun tuo loppuu, niin en muuta käytäkään kuin Grimasia.

* ChaosBlack loves Grimas

Kokeilin Tigin Glamma Liquidia sävyssä Alabaster, mutta se oli tummempaa kuin Grimas ja jotenkin harmahtavaa.
« Viimeksi muokattu: 14.06.09 - klo:22:38 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

coolcat

• Vieras
« Vastaus #384 : 16.06.09 - klo:14:50 »
Mitä ootte mieltä siitä, että jos kasvot on punaisemmat kuin iho muualta, pitäiskö silti valita meikkivoide sen muun ihonvärin mukaan? Mulla tuppaa silloin meikkivoide kerääntymään huokosiin ja ihon pinnalle sulautumatta. Onhan näitä ohjeita ollut aina että kellertävää punakalle ym.

Mä käytin talvella True Matchin N1, mutta nyt kesällä käytössä MF Lasting Performancen sävy fair 100. Se sulautuu mun kasvoihin vähän paremmin. Ei tarvi kuin vähän saada aurinkoa, niin punoitan jo enemmän. Ikinä en rusketu. Mun mielestä mun väritys on neutraali, aavistuksen lämmin.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 16.06.09 - klo:18:02 »
^
Mä ainakin valitsen meikkivoiteen sen mukaan että näyttää luonnolliselta elikkä naama ja muu iho samaa paria. Mulla posket on sellanen paikka missä meikkivoide näkyy tosi helposti koska ne on punaset ja jotenkin ihohuokoset sitte korostuu sen meikkivoiteen takia - ei hyvä! Maybellinen dream satin liquid on tosin ainoa joka on huomaamaton myös poskilla ja vähän häivyttää punaisuuttakin  :) Myös vihertävät korjausvärit punaisuudelle ovat mielestäni kukkua, sillä saavat ihon vaan näyttämään harmaalta (ainakin mulla). Paremmin toimii tuo keltapohjaisuus ainakin mulla poskilla sekä myös finnien peitossa.

Paras vinkki meikkivoideostoksiin on näytteen pyytäminen niin voi kotona rauhassa kokeilla eikä rahat mee hukkaan :ts

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #386 : 18.06.09 - klo:23:33 »
Mielummin kyl valitsee semmoisen meikkivoiteen, joka näyttää koko naamalla hyvätä. Kokonaisuuden on kyl oltava järkevän näköinen ettei ihan pelleltä näytä. Ei sitä meikkivoidetta kyl välttämättä tarvitse laittaa koko naamaan jos vaan tietyt alueet tarvii peittoa ja tasoitusta.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

coolcat

• Vieras
« Vastaus #387 : 25.06.09 - klo:20:11 »
Onko Nivean Ideal Finish kellertävämpi kuin MF Lasting Performancen sävy 100/fair? Jälkimmäistä käytän ja mulla peittävyyttä tarvitaan kunnolla kasvojen keskiosaan ja leukaan mutta sävy saisi olla kellertävämpi aavistuksen.

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #388 : 25.06.09 - klo:21:51 »
^ Ideal Finish on mielestäni vielä punertavampi kuin Lasting Performance. Oletko kokeillut L'Orealin Infalliblen sävyä 15 Porcelaine? Se on selkeästi neutraalimpi kuin Lasting Performance ja peittävyyttäkin löytyy. Tai sitten L'Orealin True Match meikkivoiteista esim. sävyjä N1 tai ehkä W1?
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

coolcat

• Vieras
« Vastaus #389 : 25.06.09 - klo:22:59 »
^ Joo mulla on toi True Matchin N1 ja se on jotenki kesällä ehkä liianki vaalea, jää rumasti huokosiin mun punottavalle nenän ympärykselle. Eikä oo peittokykyä niin paljon ja tuntuu huonommalta mun iholla. Joskus tuntuu että tulis näppyjäki kun usein käyttää True Matchia. Mulla kun on tämmönen aikuisiän akneen taipuvainen iho joka räjähtelee millon mistäkin. Se W1 sävy on sit jo aivan liian keltanen. On se kyllä kumma miten ne on aina tosi keltasia tai tosi vaaleenpunasia. Sellanen neutraali beigempi luulis sopivan monelle, oli sitten kylmä tai lämmin tyyppi, mutta ne on kyllä kiven alla!