Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 176840 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #405 : 18.08.09 - klo:23:52 »
Mitäs Chaos tuumii, sullahan on ollut tuo käytössä myös ja olet kuivaihoinen?

Joo, oli mulla viikon se joskus käytössä, mutta oli pakko pistää eteenpäin, koska mulla kuivatti aikalailla ja ei ollut ihan täysin sopiva sävykään. Jos on siis hyvin kuiva iho, niin en välttämättä suosittele.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #406 : 19.08.09 - klo:17:14 »
Nyt itselläni on hakusessa tarpeeksi peittävä meikkivoide herkälle couperosa-iholle. Kasvojeni iho on selkeästi punertava ja kylmä luonnonvalossa, joten kaikki kellertävät meikkivoiteet jättävät jotenkin oranssin vaikutelman.  :-\

Itselläni ainakin toimii Diorin diorskin forever, sävy 010. Oma ihoni on myöskin herkkä, kylmänsävyinen couperosa-iho.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 19.08.09 - klo:20:12 »
^ Kiitos vinkistä! Täytyy tsekata tuo kaupassa. Onko peittokyky kuinka hyvä?
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #408 : 19.08.09 - klo:20:49 »
^ Peittää yllättävän hyvin, vaikka onkin aikamoista litkua. Itselläni on paljon pientä näppyä ja muutamia katkenneita verisuonia eikä tuon meikkivoiteen kanssa tarvitse laittaa erillistä peitevoidetta.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 24.10.10 - klo:18:29 »
Onpas tämä vajonnut alas..

Tilasin pari viikkoa sitten Mansikkanetistä Laura Mercierin Silk Creme Foundationin sävyssä Soft Ivory. Uskalsin tilata aika sokkona googlailtuani ensin swatchia tuosta sävystä. Nyt kun meikkivoide on kotiutunut ja olen pari kertaa testaillut niin voisin näpytellä pienen arvioinnin. Sävy on selvästi keltapohjainen, hieman vaaleampi kuin esim. Lorkun Infallible 015, ei kuitenkaan lähes valkoinen. Silk Creme ja Infallible ovat about yhtä peittäviä, ja vielä onkin annostelu vähän hakusessa tuon ensimmäisen kanssa. Meikkivoide tuntuu sopivalta rasvoittuvalle sekaiholleni, naama ei ala ihan heti kiillellä meikkauksen jälkeen. Tykästyin jo jonkin verran Silk Cremeen, testailen lisää ja katsotaan muuttuuko mielipide. Sävy on ainakin tosi passeli mulle, ei erotu leukaperistä ollenkaan. Tämän vaaleampi meikkivoiteen ei välttämättä tarvitsekaan olla :) Pitkään nimittäin ajattelin että tarvitsen about valkoisen sävyn. Taitaa jäädä Grimasin G0 multa testaamatta, voi olla että on jo liian valkoinen, vaikka melko kalkki-ihoinen olenkin. Hintaa on $50, mun loyalty discountin (5%) jälkeen tämän hetkisellä hyvällä kurssilla maksoi alle 35e. Ei tietysti kovin edullinen, mutta itse oon valmis maksamaan hieman enemmän jos saan samassa tuubissa täydellisen sävyn, koostumuksen ja hyvän peittävyyden. Voiteiden sekoittelua on tullut harrastettua melkein kyllästymiseen asti, nytkin olen sekoitellut Infalliblea ja Natural Coden vanilla-sävyä.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #410 : 27.10.10 - klo:21:19 »
Ei ole sittenkään hyvä L'Orealin Infallible Porcelaine sävy! Liian keltainen ja kuivattaa tosi pahasti. Vaikka miten vähän laittoi niin ei auttanut, huonolta näytti silti. Ja mikä pahinta, tuon meikkivoiteen tuoksu! Tosi vahva ja ärsytti silmiä. Onneksi pyysin tuosta näytteen vain. Kyllä mulle toimii parhaiten vain Grimasin foundation G0, kun sekoitan sitä johonkin heleytysvoiteeseen tai kasvovoiteeseen ja siinä pysytään :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 06.11.10 - klo:13:42 »
Jokin aika sitten vasta oivalsin että MACilla on keltaisia ja vaaleita sävyjä meikkivoiteissa ja löysin MACin Studio Fix Fluidin värissä NC 15. Se on kermaisen paksua ja peittää nenän ympäriltä punakkuuden sekä sinertävät silmänalukset hyvin niin hyvin että toimii minulla peiteaineenakin kun tuputtelen sitä pienellä pensselillä. Toinen suosimani MACin pohja on kakkumainen Mineralize foundation, siinäkin väri NC 15 on sopivan keltainen ja koostumukseltaan se on niin kosteaa että sillä saa tehtyä todella ohuen pohjan.

DE ebaysta tilasin viime viikolla sokkona Shiseidon Dual Balancin foundationin värissä O00 ja swatchasin sen tuon Studio Fix Fluidin kanssa tänään päivänvalossa.

Väri on melkein hämäävän identtinen, Shiseidossa koostumus on vesimäistä lirua ja se taittaa valoa kauniisti kun taas MAC on hyvin samettinen matta. Näistä saisi varmaan sekoittamalla oikein miellyttävän koostumuksen. Tuo Shiseido on nimittäin kuivuuteen taipuvaiselle sekaiholleni hiukan liian kiristävä ja tuntuu myös päivän mittaan katoavan kasvoita enemmäin kuin MAC. Inhoan meikin korjailua päivän mittaan, korkeintaan huulikiiltoja/punia voin lisätä ja muun olisi paras kestää aamusta iltaan hievahtamatta paikallaan.
« Viimeksi muokattu: 06.11.10 - klo:13:50 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Yayah

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #412 : 16.12.10 - klo:03:42 »
Mulla on siis vaalea, sävyltään selvästi vaaleanpunainen iho. Lumenet ja Niveat  on liian keltaisia. Lista kokeilluista meikkivoiteista paremmuusjärjestyksessä värin perusteella:

OK-TUOTTEET
Everyday Minerals original glo/ Fair: täydellinen sävy (muuten ei)
Revlon Colorstay normal-dry/ Ivory : käytän, mutta saisi olla vaaleampaa
Lily Lolo/ Porcelain: käytin tätä aikoinaan purkillisen. Vaikea jälkikäteen arvioida, mutta ei ainakaan ihan pieleen mennyt.

VÄÄRÄN VÄRISET
Ben Nye matte foundation/ Tres Clair CN-010: olen käyttänyt lähes koko purkin(?!), mutta nyt  liian tumma
Lily Lolo/ Candy Cane:  liian tumma
Max Faxtor Lasting Performance/ 100 Fair: liian tumma ja keltainen
Mac Studio Sculpt NW15: liian tumma ja oranssi
Everyday Minerals matte/ Fair Neutral: liian harmaa/valkoinen
Joe Blasco: kaikki liian tummia
L'Oreal True Match liquid foundation /C1 Rose Ivory:  liian tumma
Grimas creme make-up/ G0: liian valkoinen
Grimas creme make-up/ G1: liian tumma
Youngblood/ Pearl: keltavihreä, mahdollisimman väärä sävy
« Viimeksi muokattu: 17.10.12 - klo:13:59 kirjoittanut Yayah »

Poissa Tohtori Sykerö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • HC-hiussekoilija + kotikemisti
« Vastaus #413 : 16.12.10 - klo:12:58 »
Hoh, mun on pakko tähän väliin ihmetellä sitä, kun monilla on näköjään vaikeutena löytää vaaleaa meikkivoidetta tai puuteria, joka ei olisi liian kellertävää. Mulla taas probleemana on ollut jatkuvasti se, että kaikkia vaaleimmat sävyt ovat liian vaaleanpunaisia! Mikähän ihme keltatautinen mä oikein mahdan olla.. ::)

Tossa syksymmällä olinkin sitten ihan liekeissä, kun löysin EDM:lta just täydellisen sävyn itelleni: Olive Fairin. Se on just sopivan vaalea ja kellertävä, mut kuitenkin vähän niinku kylmä, sopii siis mun iholle, josta verisuonet kuultelee sinertävinä. ::)  Harmi vaan, että noi EDM:n pohjat näyttää kaikki näin talvella ainakin kuivattavan mun ihoa ihan älyttömästi, joten vaihtoehtoa taas metsästellään. :P
Kutakuinkin 1b M ii - kuontalo, jossa chelsea cut -tyyppinen leikkaus. Värjätty rehuilla sinimustaksi. Kasvattelu käynnissä, tavoitteena klassinen bob.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 16.12.10 - klo:16:42 »
Hoh, mun on pakko tähän väliin ihmetellä sitä, kun monilla on näköjään vaikeutena löytää vaaleaa meikkivoidetta tai puuteria, joka ei olisi liian kellertävää. Mulla taas probleemana on ollut jatkuvasti se, että kaikkia vaaleimmat sävyt ovat liian vaaleanpunaisia! Mikähän ihme keltatautinen mä oikein mahdan olla.. ::)

Mulla on ihan sama ongelma, kaikki vaaleimmat sävyt näyttävät vaaleanpunaisilta! Nyt olen kuitenkin löytänyt Loreal true match meikkivoiteen sävyssä N1, joka ohuelti levitettynä sulautuu ihan täydellisesti ihonväriini. Tää on kyllä myös hieman kuivattava, ja mulla on siis kuiva iho.. :-\ Ois unelma, jos löytäisi kosteuttavan, nestemäisen ja sävyltään vaalean mutta hieman kellertävän meikkivoiteen! Edit: niin ja peittäväkin sen pitäisi olla, etenkin talvisin ei riittäisi pelkkä sävyttävä kosteusvoide.
« Viimeksi muokattu: 16.12.10 - klo:16:45 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa centifolia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #415 : 16.12.10 - klo:17:10 »
Mulla on siis vaalea, sävyltään vaaleanpunainen iho. Siis vaaleanpunainen -  Lumenet ja Niveat  on liian keltaisia. Toivoisin ehdotuksia värisävyiksi eri mineraalimeikkimerkeiltä, jos joku samanvärinen olisi testannut. Dioriahan  tuolla edellisellä sivulla ehdotettiin kylmänsävyisille, täytyy tarkastaa.

Aliman "Cool"-sävyistä veikkaisin löytyvän sopivan: http://www.alimapure.com/roi/772/Mineral-Cosmetics-Face/Satin-Matte-Foundation/
Itselläni on vaalea viileänsävyinen iho, jossa kuitenkin on vähän kellertävyyttä ja sinertävyyttä, ja tuo Cool-osasto oli itselleni vähän väärän värinen, liiankin viileä ja punertava. Niissä ei liene yhtään kellertävyyttä. Ja vaaleimmat sävyt on tosi, tosi vaaleita.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #416 : 17.12.10 - klo:10:26 »
Katselin eilen töissä erästä kaupan alan lehteä jossa esiteltiin uutuuksia. Lumenelta on tulossa tammikuussa Keskon kauppoihin läpikuultava meikkivoide oliskohan ollut nimeltään Luminous touch. Tämä taisi olla korvaava tuote Hydra drops meikkivoiteelle. Oi onnea!  :l Koska aikoinaan tuo oli suht sopiva meikkivoide, eikä tehnyt pakkeliefektiä. Sävyt alkavat nollasta (vaniljavaahto) ja ykkönen on inkiväärikerma joka taisi olla ykkös-sävynä myös double stayssa.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #417 : 21.12.10 - klo:09:29 »
^ Oi jos 0 tulossa takaisin :l Mahtavuutta, ois täydellinen sävy ja vielä jos ois ohut! Mun ei tarttis läträtä Grimasin ja hohdevoiteen kanssa keskenään. Vähänkö ryntään heti katsomaan sen, kun tulee kauppoihin!

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #418 : 22.12.10 - klo:10:38 »
Toi näkyy jo Lumenen kotisivuilla uutuudet-osiossa.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #419 : 22.12.10 - klo:12:56 »
Ja vielä hajustamaton!!! Oi täydellisyyttä! Niin odotan tuota :)