Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 189113 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #420 : 22.12.10 - klo:23:05 »
Toivottavasti toi Lumene tulis pian kauppoihin, toivon että tosta löytyis uus hyvä vakkari. Nykyinen sopivansävyinen TBS kosteuttava meikkivoide sävy 1 on "ihan ok", mutta se tuntuu joskus liian paksulta ja tarrautuu kuiviin kohtiin ikävästi. Se on nyt ihan loppumaisillaan ja pitäis päättää ostanko lisää :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 27.12.10 - klo:15:10 »
Tuota Lumenen kuultomeikkivoidetta oli jo ainakin Jyväskylän Sokoksella. :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 27.12.10 - klo:17:59 »
Tuo Lumenen kuultomeikkivoide kuulostaa kyllä tosi houkuttelevalta hajustamattomana, vaaleana ja ohuena.  :) Mutta taitaa sopia enemmän kuivalle ja hyväkuntoiselle iholle. Aknearvet varmasti saavat aikamoista lisähehkua nekin kuultavassa pohjassa, joten täytyy luultavasti tyytyä mattameikkivoiteisiin. En tiedä auttaisiko sitten hyvä pohjustus, tosin pohjustustuotteet tuntuvat ärsyttävän ihoa usein enemmän kuin itse värivoiteet.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 03.01.11 - klo:20:06 »
Helsingin Stockalla bongasin tänään ton Lumenen uutuuden! Myyjää ei näkynyt missään, joten en saanut näytettä mukaan. Kädelle kokeiltuna koostumus on kyllä tosi keveä.
www.siameselipstick.com

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #424 : 03.01.11 - klo:20:46 »
^Myös ainakin Hakaniemen Sokoksella on tuota, katselin sitä siellä jo joulukuun puolella. Todella kevyen oloinen ja jättää sellaisen kuulaan pinnan, huomasi selkeästi mihin kohtaan kädelle tuota oli kokeillut kun se kohta kädestä oli selkeästi kuulaampi ja jotenkin valoaheijastava sen jälkeen. :D  Peittävyyttä ei tuossa kyllä tunnu olevan juuri yhtään, mutta ehkä tuo toimisi tällaisella peittoa vaativallakin iholla jos fiksaisi ensin kaikki ihon virheet peiteaineilla ja sitten laittelisi tuota siihen päälle.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 03.01.11 - klo:21:26 »
Mä ostin Lumenen kuultomeikkivoiteen tänään, joten voin raportoida huomenna illalla tarkemmin  :)
Koostumus on kyllä todella kevyt ja hohtava, pelkäänpä ettei ole meikäläisen iholle sopiva (suurentuneita ihohuokosia & näppyjä).
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #426 : 04.01.11 - klo:03:26 »
^ Hei Manna, arvioisitko samalla raportissasi peittäisikö tuo Lumene aknearpia, sellaisia hyvin selkeitä (eli pahan näköisiä)  :) niin tietäisin, etten turhaan haikaile tämän perään. Paikallisissa kaupoissa ei tästä tuotteesta ole tietoakaan, saati mitään testeriä, ei pääse itse kokeilemaan.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 04.01.11 - klo:08:32 »
Ostin siis kaikkein vaaleinta sävyä tästä Lumenen kuultovoiteesta ja se ei todellakaan peitä yhtään mitään. En edes huomannut testatessani voidetta otsalleni mitään hohtavaa efektiä. Ainakin mun kohdallani voin ohentaa tavallista meikkivoidetta tällä tai korostaa joitakin kohtia kasvoissani, pelkästään tällä voiteella ei siis pärjää.
« Viimeksi muokattu: 04.01.11 - klo:18:46 kirjoittanut Manna »
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 08.01.11 - klo:14:27 »
Lueskelin tän ketjun läpi, ja voisin tehdä päivitettyä listausta mitä olen käytellyt ja mikä on sopinut. Koen olevani neutraalinsävyinen, meikkivoiteet taittaa usein liikaa keltaiseen tai punaiseen. Selektiiviset meikkivoiteet tosi useat on liian tummia tai just sitten painottuvat liikaa joko keltaiseen tai punaiseen. Tässä ketjussa mainittua Clarinsin meikkivoidetta en ole kokeillut.

The Body Shop kosteuttava meikkivoide 1
Sävyn puolesta hyvä, tätä olen käyttänyt useamman putelin. Paksu koostumus ja ihon kuiviin kohtiin tarrautuminen ärsyttävät joskus. Tähän voin kuitenkin luottaa että toimii.

Borghese Cura Naturale sävy Ivorio
Tätä kaksi putelia käyttänyt. Sävy ja koostumus toimii tosi hyvin. Harmi ettei tätä enää saa.

Lumene Natural Code sävy Vanilla
Hyvä sävy tässäkin. Rasvoittuvan ihon koostumus ei toimi talvella. Aika kuulas peittokyky.

Lumene Vitamin C+ Heleyttävä meikkivoide sävy 01
Toimii, muttei ole täydellinen. Peittokyky on niin ohutta että antaa hiukan anteeksi. Ihan aavistuksen liian tummaa.

Lumene Luminous Touch Kuultomeikkivoide sävy 0
Kasvoille levitettäessä vaikutti hyvänsävyiseltä, silti sain aikaiseksi komeat rajat leukapieliin (mitä ei oikeastaan ikinä ei käy). Meikkivoidetta tarvitsi laittaa reilusti kaulan puolellekin että lopputulos ei olisi törkeän näköinen. Levittyvyys ainakin mun iholla oli vähän outo (se osasyynä noihin rajoihin), meikkivoide kuivua tarrautui muutamaan kohtaan jättäen kökön paksun pinnan. Ei toimi mulla.

Lumene Matte Harmony Mineraalimeikkipuuteri sävy 30
Hyvä sävy ja peittokyky. Tuntuu vaan aiheuttavan minulle finnejä. Tarttis tsekata MACin meikkipuuteri.

Dr.Hauschka Translucent Make-up sävy 00 Porcelain
Sain tästä näytepussukan ja kokeilin tänään. Yllättävän vaaleaa, mutta siltikin vähän liian tummaa. Peittokyky tosi hyvä ollakseen niin ohutta, sain aikaseksi melkeinpä pakkelimaisen tuloksen. Tuoksuu liian voimakkaasti. Testaan toisen kerran vielä, voi olla että tulen kirjoittelemaan lisää.

Lumene Double Stay sävy 1
Liian tummaa.

CoverGirl Trublend sävy 1 Ivory
Aavistuksen liian tummaa, ei toimi.

J.Lynne Porcelain/Fair
Tämä on hyvä sävy, tarpeeksi vaalea ja neutraali.

Meow Cosmetics 2 Sleek Siamese
Vaikuttaa yhtä hyvältä kuin J.Lynne.

Make Up Foreverin meikkivoiteet täytyy ehdottomasti katsastaa lähiaikoina.
« Viimeksi muokattu: 13.01.11 - klo:09:34 kirjoittanut RockQueen »
www.siameselipstick.com

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #429 : 09.01.11 - klo:01:31 »
Sain sittenkin itse testattua tuota Lumenen kuultomeikkivoidetta. 0-sävy oli vaalea kyllä, mutta koostumus ei ollut yhtään mieleeni. Rasvaisen oloinen minusta.... eli sopii varmasti normaalille tai kuivalle iholle, mutta jos on rasvoittuva iho (kuten itselläni), niin en suosittelisi.

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #430 : 09.01.11 - klo:16:08 »
Ostin itsekin tuon Lumenen uutuuden. En muista milloin olisin viimeksi edes hankkinut nestemäistä meikkivoidetta, mutta tuossa oli jopa markettituotteeksi ihan ok inci. En odottanutkaan hyvää peittokykyä, mutta se ei peitä yhtään. Hydra drops oli jopa peittävämpi. Tässä uudessa on mun mielestä paljon kuivempi koostumus, vaikka öljyistä päätellen odotin muuta. Käytän loppuun varmaan mineraalien alla pohjustuksena tai kesällä ruskettuneempana yksistään.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #431 : 09.01.11 - klo:17:15 »
Mun mielestä toi kuultava meikkivoide on tosiaankin jotenkin "kuivan" oloinen, ajattelin että sopisi juuri sekaiholle tai rasvoittuvalle mut ei tosiaankaan kuivalle. imeytyi käden iholle hetkessä ja jätti täysin rasvattoman tuntuisen pohjan.

Aiemmin ilmestynyt Ultra Smooth hoitava meikkivoide on taas aivan ihana!! Mun kuivalle iholle sopii hyvin ja sävy 2 häivyttyy ihoon täysin ja tekee ihosta kuulaan hehkeän. Peittokykyä näpyille tai voimakkaalle punoitukselle ei ole, mutta sen olen ratkaissut laittamalla peitevoidetta tarvittaviin kohtiin. Mä en tykkää meikkivoiteista jotka "peittää kaiken", ne on mielestäni liian paksuja iholle jossa ei ole paljoa peitettävää. Tätä Ultra Smoothia voi myös kerrostaa useammankijn kerroksen, jolloin muttuu melko peittäväksi, mut ei kuitenkaan paksuksi maskiksi. Ihanan hoitavan tuntuinen  :-*

Hieman OT tais kyllä mennä tää viesti tähän ketjuun, kun tuosta Ultra Smoothista löytyy vaalein sävy 1.. Se voi olla kalkkilaivan kapteenille lliian tumma  ;) Mä olen kyllä itsekin aika kalpea, mut silti tuo sävy 2 on mulle paras.
« Viimeksi muokattu: 09.01.11 - klo:17:19 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 13.01.11 - klo:14:04 »
Heräsin tänään siihen todellisuuteen että mun kesällä ostamani Lumenen Vitamin C+ heleyttävä meikkivoide on mulle liian tummaa näin talvella, mulla on ollut käytössä sävy 01. Kaikenlisäksi tämä jämähtää ikävästi ihon kuiviin kohtiin, ja on varmaan myös tummuudestakin johtuen mun makuun ihan liian pakkelinen. Hydra dropsia käytin joskus, ja muistaakseni siinä olisi ollut sama ongelma tuon kuiviin kohtiin jämähtämisen kanssa... En tiedä millä valaanrasvalla mun pitäisi ihoni sutia ennen meikkausta ettei tätä ongelmaa olisi talvisin. ::)
Olisi kiva löytää meikkivoide mikä ei tarttuisi ihon kuiviin kohtiin, ei olisi liian pakkelimainen ja olisi sopivan vaalea (mutta ilmeisesti piirunverran kellertävä, mutta vain aavistuksen..). En ole koskaan oppinut käyttämään mitään mattameikkivoiteita, koska olen tuntenut itseni niissä niin maalatuksi. Olisi tietty joskus taas ihan hauska kokeilla sellaista, mutta tuo ihon kuivuusongelma varmaan vaan korostuisi.
Mineraalimeikeillä saan taiottua itselleni hyvänsävyisen pohjan, mutta talvisin tuo on ihan mahdotonta kun iho hilseilee ilmankin mitään puuterimaisia tuotteita.
« Viimeksi muokattu: 13.01.11 - klo:14:07 kirjoittanut Hallonnikas »
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #433 : 13.01.11 - klo:15:55 »
Jos jonkunmoista voidetta ja puuteria läpi käyneenä jaan kokemuksia muutamasta itselläni toimineesta tuotteesta. Oma ihoni on hyvin vaalea, herkkä ja helposti rasvoittuva, joten minulle tärkeimpiä ominaisuuksia voiteissa ja puutereissa on kohtalainen peittävyys ja mattapinta.

The Body Shop kosteuttava meikkivoide 01
Yllättävän vaalea sävy, toimii itselläni etenkin kesäisin. Sopivan tuhti koostumus, helppo annostella kätevästä pumppupullosta. Miinusta siitä ettei ole kovin peittävä vaan vaatii kaveriksi peitevoidetta.

The Body Shop all in one face base 01/02/03
Entinen  luottotuote, jota tuli käytettyä monta rasiaa mutta mikään kolmesta vaaleimmasta sävystä ei tarkemmin ajateltuna tunnu ihan omalta. Antaa joko kevyesti peittävän tai tuhdimman lopputuloksen riippuen siitä, levittääkö märällä vai kuivalla sienellä. Helppo lisätä päivän mittaan, ei anna maskimaista tai liian pakkeloitua lopputulosta. Iho tosin alkaa kiiltämään turhan nopeasti, joten lisäily onkin tarpeen. 01 on minulle hieman liian vaalea, 02 taas tuntuu aavistuksen tummalta. Body Shopin myyjän suosituksesta kokeilin sävyä 03 (on kuulemma toiseksi vaalein sävy), mutta alkuun kovin lupaava sävy muuttui päivän mittaan oranssiksi. Pidän toistaiseksi määrittelemätöntä taukoa tästä tuotteesta :D

Lumene Natural Code Skin perfector mattameikkivoide 010 Vanilla
Hyvä vaalea sävy, mutta ei ole mattameikkivoidetta nähnytkään. Alkaa kiiltelemään kasvoilla todella nopeasti ja häviää päivän mittaan kokonaan.

Lumene Matte Harmony mineraalimeikkipuuteri 010 Mantelikerma
Kätevä ja nopea, sävyvalikoima myös oikein hyvä. Jättää mattapinnan ja voisin kuvitella että kuivaihoisilla tämä saattaa jämähtää pahasti ihon kuiviin kohtiin. Itse en ainakaan joudu korjailemaan meikkiä päivän mittaan juuri ollenkaan, joten sopii omalle iholle huomattavasti paremmin kuin TBS meikkipuuteri. Kuukauden päivät tätä käyttäneenä en ole huomannut että aiheuttaisi finnejä.

L'oreal Infallible meikkivoide 15 Porcelain/120 Vanilla
Erinomaiset sävyt, mutta koostumus on aivan liian tuhtia meikäläiselle. Kaikki kokeilemani Lorkun meikkivoiteet ovat poikkeuksetta aiheuttaneet joko finnejä tai allergisen reaktion, joten kierrän nämä yleensä kaukaa. Harmi, sillä koostumuksestaan huolimatta infallible vaikutti oikein toimivalta meikkivoiteelta.

Anna Sui powdery foundation 01
Ällö ruusuntuoksu, mutta muutoin ihan ok meikkipuuteri. Ei peitä juuri ollenkaan edes ihon pienimpiäkään virheitä, siksi tätä on tullut käytettyä lähinnä puuterina. Virheettömän ihon omaavalle tai muutoin kevyttä lopputulosta etsivälle varmasti hyvä tuote.
« Viimeksi muokattu: 14.01.11 - klo:21:06 kirjoittanut Leleth »

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #434 : 13.01.11 - klo:16:29 »
Olen tyytyväisenä käytellyt Maybellinen Dream Creamy meikkivoidetta, tai kiinteässä muodossahan tämä on, muttei mitään mousseakaan. Käyttämäni sävy on vaalein, Light porcelain, jota on nyt toinen purkki menossa. Mutta taitaa tämä silti olla väärän värinen, oranssihtava kasvoillani kun katsoin luonnonvalossa. Kesällä tämä on varmaan toiminutkin, kun en ole niin kalpea. Kaivoin sitten varastosta Lily Lolon mineraalimeikkivoiteen sävyssä Porcelain. Tämä on hyvin vaalea sävy. En pidä itseäni todella vaaleaihoisena, mutta silti sen huomaa, että meikkipohjissa tulee aina ottaa se vaalein, eikä usein ole edes tarpeeksi vaaleaa sävyä olemassa.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini