Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 189128 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #450 : 25.01.11 - klo:19:21 »
^
Mun naama onkin sitä punertavaa sorttia, että vaaleampi pinkki vaihtoehto halppismeikkipohjissa on erittäin tervetullut vaihtoehto  ;)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #451 : 28.01.11 - klo:20:15 »
Swatcheistani vielä, että yritin laittaa ne sekä ohuesti että paksusti, niin että ne liukuisivat paksusta ohueksi, mutta en tainnut ihan onnistua kuvissa.

Natural coden meikkivoide jotenkin heijastaa niin, että toisesta kulmasta se näytti vaaleammaltakin kuivana, ehkä samalta kuin True Match. Exuviancen meikkivoide tummeni myös omituisesti, sillä kasvoillani se on yhtä vaalea kuin Sheer Glow - eli minulle vähän liiankin vaalea. Kasvoni ovat siis tummemmat kuin ranteeni. Väärä pohjasävykin voi tosin hämätä - sen pitäisi olla neutraali, mutta onpa vain punapohjainen. Stila ei oikeastaan kuivu iholla, joten pysyy vaaleana.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #452 : 29.01.11 - klo:21:34 »

Jatkoin nyt swatchailua kun kerran aloitin, vaikka en tiedä onko näistä hyötyä. ;D  Laitoin mukaan myös hiljan saamiani näytteitä.
Pystyisin periaatteessa käyttämään kaikkia, mutta Clinique on jo turhan tumma. Vaaleimmat ovat MUS, Photoready (kimalteiden takia tekee vähän kalpeaksikin) ja Truly Matte.
Otin myös puoli tuntia myöhemmin kuvia, mutta ei niissä ole kauhean suurta eroa ja laajalla pinnalla meikkivoiteet näyttävät kuitenkin vaaleammilta. Pro Longwear ei yllätyksekseni tummene niin paljon kasvoillani kuin Studio Fix Fluid.
Vasemmalta oikealle:
1. Revlon PhotoReady 002 Vanilla
2. Make Up Store Matt Foundation Milk
3. Clarins Truly Matte 01 Naturel - Linen
4. Clarins Everlasting 103 Ivory
5. Clarins Extra-Firming Foundation 103 (näyte)
6. Clarins Extra-Firming Foundation 105 (näyte)
7. Mac Pro Longwear NC15 (näyte)
8. Nivea Beauty Lift 020 Nude
9. Clinique Anti-Blemish Foundation Alabaster (näyte)
10. RMK Creamy Foundation 101 (näyte)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 29.01.11 - klo:22:06 »
^Clarinsin everlasting näyttää yllättävän tummalta, vaikka kuvittelen sen olevan just mulle sopiva. Mielenkiintoista muutenkin kuinka erilasia vaaleatkin meikkivoiteet ovat keskenään.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #454 : 10.02.11 - klo:21:22 »
Kellään kokemusta tästä:

http://www.pretty.fi/graftobian-hidef-glamour-creme-foundation-meikkivoide-p-1591.html?manufacturers_id=83

Ajattelin oisko tuo "Buff" tarpeeksi vaalea? Tilasin noilta irtopuuterin Translucent-sävyssä vielä ei ole kokemuksia tuosta.

Edit. Kiinnostuin tuosta sen verran, että tilasin tästä meikkipuuterin kesäksi, Buff-sävy myös: http://www.pretty.fi/graftobian-cake-foundation-meikkivoide-p-1590.html?manufacturers_id=83 Kerron kokemuksia, kunhan niitä on!
« Viimeksi muokattu: 10.02.11 - klo:21:25 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #455 : 16.02.11 - klo:16:48 »
Noista teatterimeikkisarjoista tuli mieleen Mehron, josta luin gossmakeuparistin blogista. Elikkä Mehron Celebre HD Pro Foundation:
http://gossmakeupartist.blogspot.com/2010/09/mehron-celebre-hd-pro-foundation.html.

Mukana on todella vaaleita pohjia, olematta kuitenkaan luonnottoman valkoisia tai harmaita.

Onko kukaan kokeillut tai tietääkö, saako näitä Suomesta?

Nuo aiemmin postatut swatchit ovat todella hyviä, kiitos niistä :).
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 20.02.11 - klo:20:46 »
Tilasin hetken mielijohteesta eBaysta kaksi Mehronin HD meikkipohjaa väreissä L2 ja L3, olettaisin swatchien perusteella että ne voisivat olla kohtalaisen lähellä MACin NC15:a. Laitan swatchit kevätauringon valossa kun ne ovat saapuneet.
Raitoja käpälään!

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #457 : 20.02.11 - klo:23:31 »
Itsekin olen miettinyt noita Mehronin HD pohjia jo hetken. En muista milloin luin niistä ekaa kertaa jostain blogista ja kiinnostuin. Ainoa huolenaihe on pohjan pysyvyys omilla kasvoillani. Tähän mennessä yksikään tuollainen kiinteä meikkivoide ei vaan yksinkertaisesti pysy tai levity kasvojeni iholle. En tiedä, mistä tuo johtuu. (Kokeiltuna on Joe Blasco, Ben Nye, Kryolan ja Grimas.)
Itse ajattelin tilata sävyt L2 ja sen lisäksi L1 tai Eurasia Ivory.
Hyvät swatchit kaikista sävyistä löytyy Täältä.
Kerrohan 'naapio' sitten kokemuksia, kun olet ehtinyt kokeilmaan pohjia.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa Yayah

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #458 : 24.02.11 - klo:14:19 »
Vaikka olen vaalea, Mehronin LT 1 oli liian vaalea, jopa  vaaleampi kuin Grimas G0. Sopii gooteille ja valkoisille ihmisille. LT 2 oli parempi, mutta se on sävyltään neutraali, kun minulle saisi olla vähän vaaleanpunainen. Ihan hyvä kuitenkin. Graftobianin Buff on selkeästi paras väri itselleni.

« Viimeksi muokattu: 17.10.12 - klo:13:57 kirjoittanut Yayah »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #459 : 24.02.11 - klo:15:27 »
^ Kiitos swatchista! Kiinnostaa nimenomaan tuo Graftobian Buff, onko se ihan perusmeikkivoide vaiko kiinteä tms? Grimas 0 mulle käy paremmin kuin hyvin sävynsä puolesta ja Lumenen Kuultomeikkivoide, 0. Ei tuo näytä kovin paljoa tummemmalta. Ehkä vähän eri sävyinen. Mistä oot ostanut tuota Graftobian meikkivoidetta? Näin noiden tuotteita pretty.fi:ssä myynnissä ja itselläni on niiden irtopuuteri. Tuolla on vain meikkipuuteri ja kiinteässä muodossa oleva meikkivoide, kummastakin löytyy se Buff-sävy. Tuota meikkipuuteria ajattelin kesäksi. Onko se miten peittävää vaiko kuultavaa tuo meikkivoide?

Edit. Ainiin ja tuonne on tullut NYXin meikkivoiteet myyntiin ja tuo 01 Pale kiinnostaa, onko kellään kokemuksia? Tosin pitkään aikaan ei tartte uutta ostaa, mutta hyvä jo tietää etukäteen mitä eri vaihtoehtoja kalkkilaivan kapteeneille on!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #460 : 24.02.11 - klo:22:19 »
Toi Graftobian irtopuuteri mitä pretty.fi myy, on sävyssä translucent ihan lumivalkoista  :o Tilasin itselleni tuota ison purkin ja järkytyin nähdessäni et se on ihan valkoista, kokeilin hiukan iholle ja ei onneksi naamaa ihan valkoiseksi jätä  :D Sisältö on lähestulkoon pelkkää talkkia. Siksi varmaan pystyvät myymään noin halvalla.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 25.02.11 - klo:10:09 »
^ Mä kun olin maskeerausmallina niin mulle laitettiin tuota samaa puuteria ja mua häiritsi se että se jäi ihon pintaan valkeana. Mulle väitettiin että kyllä se sulautuu siihen meikkipohjaan, kun kauhistelin että toihan on ihan valkoista, kääks. Ei se mun mielestä sulautunut, ainakin mä näin eron "normaaliin" puuteriin verrattuna.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #462 : 25.02.11 - klo:12:20 »
^ Mun ihoon tuo onneks sulautuu normaalisti eikä valkeana :) Tosin oon valkea :D Ei tota usein tuu käytettyä, kun talkkia on, mutta pitää ainakin hyvin!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #463 : 02.03.11 - klo:19:09 »
Mulla on tämä: http://www.illamasqua.com/shop/catalogue/category/face/products/rich-liquid-foundatio/7/ siis sävyssä 105. Otan tuon tosin vasta ensi talvena käyttöön, koska kesällä en käytä meikkivoidetta pahemmin. Tuo on jopa vaaleampi kuin Grimas G0 ja ehkä pikkasen liian vaalea jopa mulle ja se on harvinaista se ;D Tosin kokeilin kasvoille niin en silti näytä haamulta tai vampyyriltä. Ja toiselle puolelle kasvoja kokeilin heleytysvoiteen kanssa niin näin saan sen parhaiten sulautumaan ihooni. Uskon, että RF 115 ois täydellinen sävy mulle, varmaan aika sama Grimasin G0:n kanssa.

Tätä kyllä joskus tahdon testata, http://www.illamasqua.com/shop/catalogue/category/face/products/test/6/  kun on kevyempi meikkivoide ja sävy LF115 ois varmaankin hyvä :) Ja tykkään muutenkin kevyemmästä meikkivoiteesta, joka jättää läpikuultavan tuloksen, mutta tuota Rich Foundationia voin hyvin tosiaan käyttää sekotuksessa niin on täydellinen.
« Viimeksi muokattu: 02.03.11 - klo:19:11 kirjoittanut Chaos »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 02.03.11 - klo:20:07 »
Mistä Chaos hankit ton Illamasquan meikkivoiteen? Aika hyvät vaaleat sävyt kyllä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com