Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 189127 kertaa)

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #510 : 31.05.12 - klo:09:28 »
(Ja tosiaankin oon näin kalman kalpea, en meikkaa itseäni liian kalpeaksi tahallisesti ja olen yhtä kalpea koko aika kesät talvet, palan helposti.) Mutta nyt lempparina Missha Perfect Cover BB Cream SPF42, sävy 13 Bright Beige. Tosin tästä varmaan pitäs kirjottaa BB Cream-ketjuun. Mutta todellakin on tarpeeksi vaalea ja iho näyttää tosi hyvältä tämän kanssa ja tuntuukin tosi hyvältä ja kevyeltä kasvoilla, maskista ei tietoakaan. Mulla on tätä 20 ml tuubi, mutta pitää ostaa isompi ehdottomasti sitten! Tosin kiinnostanee yksi toinenkin BB Cream mitä on tuolla blogeissa kehuttu ja ois yhtä vaaleakin kuin tuo Misshan.
Tää sinetöi mun ostopäätöksen tosta Misshan BB-creamista ;) Olen vain kuullut että toi Misshan sävy 13 on vaalea mutta ajattelin että se vaaleus on suhteellista ja mun naamassa sävy olisikin tumma keltainen. Mee Happy :O Koska mielummin inasen liian vaalea kuin hiekan värinen. Voin levittää ilosanomaa siskollekin koska se on vielä pikkasen vaaleampi kuin minä, mutta pystytään käyttämään kumminkin samoja meikkivoiteita.
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Yayah

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #511 : 31.05.12 - klo:12:01 »
^^Mistä sä muuten tilaat Mehronia? Jenkeistä? Otitko ensiksi samplet vai miten kokeilit? Onko tuo miten rasvainen tuon Mehron Cream Make Up? Millainen iho sulla on?

Vastaan tähän vaikkei minulta kysytty. Mehronia kannattaa ostaa camerareadycosmetics.comista. Samplet eivät ole hirmu kannattavia, joten jos arpoo kahden sävyn välillä, kannattaa ottaa täysikokoiset. Ebaysta saa myös. Koostumus on notkea ja geelimäinen. Graftobianilla näyttäisi olevan uusia, Mehronin vaaleimpia sävyjä vastaavia sävyjä, ja tarjolla on jopa ultra-lites -paletti, joka sisältää kaikki viisi. Tässä ja tässä löytämäni swatchit. En ole kokeillut, tällä hetkellä olisi ajankohtaisempaa tilata joku epäluonnollisen tumma sävy tekorusketuksen kaveriksi.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 31.05.12 - klo:21:37 »
Onko eBay ainoa vaihtoehto ton Misshan tilaamiseen? Mulla ei ole Paypalia enkä ole kovin innokas moista hankkimaankaan..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 31.05.12 - klo:21:50 »
^ Varmasti saa kaikista aasiakosmetiikkaa myyvistä kaupoista :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 31.05.12 - klo:21:51 »
^^mikä siinä paypalissa on? Itsekin olin ensin vastaan kun ajattelin että se on jokin hankala systeemi, mutta ei ollut sen kummempi kuin juurikasvuun rekisteröityminen :)  Rekisteröidyt ja kirjoitat tietoihisi kortin numeron niin maksu menee sen kautta eikä tarvitse aina kirjoitella ja mennä nettipankin kautta. Vähän kuin nettikortsu ;D

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #515 : 31.05.12 - klo:21:57 »
Chaos, minkä sävyinen tuo mainitsemasi Grimasin G0 on? Taittaako enemmän punaiseen, keltaiseen?
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #516 : 31.05.12 - klo:22:01 »
Tuo Misshan sävy nro 13 on kyllä erittäin vaalea. Itse olen talvisin todella kalpea, vaikka kyllä minuakin kalpeampiakin toki on, ja tuo oli minulle jo maaliskuussa ihan hivenen liian tumma, ja nyt kun auringossa olen ollut hiemankin, niin sävy on aivan liian vaalea. Harmi sinänsä, tuote on minulle muuten niin passeli, mutten jaksaisi ainoastaan kesää varten tilata tummempaa sävyä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #517 : 02.06.12 - klo:14:52 »
^ Mai, ei kumpaankaan taita, on ihan neutraali vaalea :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 03.06.12 - klo:21:31 »
Minusta G0 on aivan selvästi vaaleanpunainen, mutta minä olenkin iholtani kelmeä.
Raitoja käpälään!

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #519 : 03.06.12 - klo:23:09 »
Plääh, eli ei sovi minun keltapohjaiselle pärställeni.  :-\
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #520 : 04.06.12 - klo:12:51 »
Onko kukaan kelmeä eli vaalea oliivi-ihoinen löytänyt vielä tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta? Ilmeisesti mineraaleissa on ihan hyvin vaaleita oliivisävyjä, mutta käyttäisin mieluummin ihan jotain nestemäistä. Itselleni esim. Lumene NC Vanilla on vaaleudeltaan sopiva, mutta ei tarpeeksi keltainen. Ärsyttää, että naama on aina vartalon kanssa eri paria.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #521 : 04.06.12 - klo:13:30 »
^ Täällä sama ongelma. Lisäksi asiaa hankaloittaa se, että kovin kalliisiin meikkivoiteisiin ei ole varaa, joten olen joutunut tekemään kompromisseja.

Tämä nyt ei ole nestemäinen, mutta yksi voide, johon olen törmännyt on Graftobianin Hi Def Glamour Creme. Siinä on hyvin vaaleita sävyjä myös keltapohjaiselle iholle. Näistä Graceful Swan on muistaakseni vaalein keltapohjainen ja Ingenue toiseksi vaalein. Lisäksi löytyy neutraalit ja kylmät sävyt. Itse olen noista kokeillut Ingenueta, joka on ihan hitusen liian tumma/keltainen minulle, mutta sopii silti paremmin kuin monet muut kokeilemani meikkivoiteet.

Koostumus on melko rasvainen, mikä tosin mahdollistaa levittämisen hyvin ohuenakin kerroksena, jolloin ei tarvitse pelätä pakkeliefektiä. Minulla tuo tosin menee ihmeellisen suomuisen näköiseksi aina puuteroinnin jälkeen, mutta tätä ongelmaa on ollut viime aikoina monien muidenkin voiteiden kanssa, joten en usko, että meikkivoide itsessään on huono.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #522 : 04.06.12 - klo:13:54 »
Mun Misshan perfect cover on sävy 21, light beige. Ajattelin tilata sävyn 13, bright beigen, mutta myyjän, joka väittää tuotteensa tulevan suoraan Misshalta ja olevan aitoja, sävyissä nuo 13 ja 21 ovat eripäin eli 21 olisikin bright beige. Löysin myös myyjiä, joiden sivuilla 13 on milky beige. Ärsyttävää, kun on hankala päästä selvyyteen aitoudesta.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 04.06.12 - klo:19:15 »
Onpa outoa. Itselläni sävyt ovat 21 light beige ja 13 bright beige. Omani tilasin täälläkin suositellulta ebay-myyjältä. Olen äärimmäisen kalpea, ja tuo 13 sävy on hyvä talvella. Kesällä väriäni en juurikaan muuta, mutta sekoittamalla sävyä 21 tuohon vaaleampaan saan aavistuksen väriä iholle. Ja testasin tuota 21 suoraankin, eikä juuri erotu iholta vaan se vaikuttaisi sulautuvan ihon väriin.

21 on mielestäni alkuun hieman harmahtavan sävyinen  ja 13 puhdas vaalea, ehkä aavistuksen keltaiseen taittuva.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #524 : 04.06.12 - klo:19:31 »
Olen äärimmäisen kalpea, ja tuo 13 sävy on hyvä talvella.

Sama täällä, mutta olen ihan ympäri vuoden samanmoisen kalpea eli uskon tuon sävyn 13 olevan koko aika hyvä :) Tosin en talvella kaipaile aurinkosuojaa joten käytän Misshaa vain puolet vuodesta, mutta niin kuin lillamilla sanoi, niin tuo 13 on tosiaankin puhdas vaalea. Ja mulla lukee 13 Bright Beige ja suositellulta myyjältä myös.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos