Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 176866 kertaa)

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #540 : 06.11.12 - klo:21:54 »
Mulla ois hakusessa todella vaalea meikkipuuteri, joka ei tummu juurikaan kasvoilla päivän aikana. Kokemusta on ainoastaan Make up Storen Dual Foundationin sävystä helsinki (taitaa olla vaalein), mutta valitettavasti se tummuu mun kasvoilla jo muutaman tunnin päästä. Välillä olen kaupoissa ohimennen sipaissut vaikka mitä meikkipuutereita, mutta jos ne ei näytä tuoreeltaan tarpeeksi vaaleilta niin ei ne enää rasvoittuvilla kasvoillakaan vaalene. Mulla on suht punoittava iho joten olen tota Dual Foundationia laittanut aika huolella joka kohtaan, ehkä liikaakin. Tummuuko muilla meikkipuuteri helpommin jos sitä on suht tuhti kerros, vrt vain otsaan, nenään ja leukaan? Olen kyllä hieman kämmenillä lämmittänyt ihoa jotta meikki tasoittuisi, en ole siis ihan vahanuken näköisenä painunut ovesta ulos. Mulla ei oikein hyödytä laittaa pelkästään t-alueelle mitään meikkiä, kun vähän joka kohta kasvoista punoittaa niin herkästi. Vois muutenkin näyttää aika hassulta kun kasvoilla loistaa vaalea ja tasainen t-kirjain poskien hehkuessa vaaleanpunaisina ;D Ei ne posket koko aikaa hehku, mutta heti kun vähänkin vääntää naamaa edes hymyyn. Olisko siis vinkkejä, jottei tarvitsisi herätä hyvin aikaisina aamuina pakkeloimaan nassua meikkivoiteella?
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 07.11.12 - klo:20:20 »
Stockan marraskuun kantislehden mukana tuli mainos mm. Armanin uudesta meikkivoiteesta ja Este Lauderin Double Wearin uusista väreistä. Kävin tänään vilkaisemassa ne javärit olivat yllättävän hyviä kalpeanaamoille. Sain pienet testipurnukat Este Lauderilta kahdesta uudesta vaaleimmasta väristä (lähellä Narsin Gobia vaaleudeltaan) mutta Armanin kohdalla kuulemma purkit olivat loppuneet enkä saanut näytettä kotiin. Väri vaikutti kellervän vaalealta, mutta myös hyvin läpikuultavalta eli vähän vähemmänkin nappiväri voisi sulautua ihoon hyvin.
Raitoja käpälään!

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #542 : 07.11.12 - klo:20:44 »
^^Illamasqualla on omasta mielestäni vaaleimmat meikkipuuterit, eivätkä ne tummene päivän mittaan.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 09.11.12 - klo:17:22 »
Kiitos Kathylle vinkistä! Kävin jo kurkkaamassa Illamasquan ketjusta sun swatchit, ja niiden omalta sivuilta muutkin sävyt. On ainakin todella vaaleita sävyjä, ja jos ei tummu päivän aikana niin täytyy melkeinpä tilata.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #544 : 09.11.12 - klo:22:21 »
^Jee, kiva että oli apua. :) Olen siirtynyt itse meikkipuutereista Misshan BB-voiteeseen, mutta tykkäsin Illamasquassa kaikesta paitsi tuoksusta, joka oli yllättävän voimakas aluksi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #545 : 09.11.12 - klo:23:13 »
^^ Illamasqualta kannattaa tilata myös se valkoinen skin base meikkivoide. Sillä saa mukavasti vaalennettua liian tummat meikkivoiteet. Kannattaa myös katsoa tämä Dustin Hunterin video Illamasquan meikkivoiteista.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 06.04.13 - klo:08:38 »
Swatchkuvia hakemistani vaaleista näytteistä ja pari omistamaani meikkivoidetta mukana. Osa on vähän ehtinyt kuivahtaessaan tummua.

Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #547 : 06.04.13 - klo:13:31 »
^Jee! Kiitos paljon RockQueen :)!

Tuo Armanin 2 sävy on yllättävän kellertävä ja Lumenen CC voide on kyllä tumma.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #548 : 06.04.13 - klo:15:39 »
MUFEt näyttävät kauniilta, molempia olen harkinnut  :) HD sävy 117 tai 118.
Mutta mistä löysit tuon sävyn 115?
« Viimeksi muokattu: 06.04.13 - klo:15:56 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Nadyosh

• Vieras
« Vastaus #549 : 07.04.13 - klo:14:39 »
Olen vuosikausia käyttänyt The Body Shopin irtopuuteria 01, ja nyt kun olin menossa hakemaan taas uuden purkin niin kuulemma poistunut valikoimista  >:( Tummemmat vaan jäljellä. Onko täällä jollakulla kokemusta Clarinsin irtopuuterista, olikohan se ivory sen nimi? Kaupassa katsoin että sävy näyttää hyvän vaalealta kyllä.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 07.04.13 - klo:15:12 »
MUFEt näyttävät kauniilta, molempia olen harkinnut  :) HD sävy 117 tai 118.
Mutta mistä löysit tuon sävyn 115?
Ei siitä HD:stä oo ku 110 ja 115 ne vaaleimmat? Näytteen hain Villi vanilja-liikkeestä Kaisaniemestä. Omalle naamalle toi 115 ei ollut ideaali, vähän tumma tai jotenkin keltainen.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 07.04.13 - klo:17:08 »
^Netissä näin sävyt 117 ja 118, vaaleampia sillä sivulla ei ollut.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 07.04.13 - klo:17:18 »
^En tiedä mistä katsoit, mutta HD-meikkivoiteesta on myynnissä myös sävyt 110 ja 115. 110 on selvästi vaalein ja punapohjainen. 115 ja 117 on suurinpiirtein samaa tummuusastetta, mutta eri pohjasävyillä. 117 on keltaisempi kuin 115, mutta 115 ei ole niin pinkatava kuin 110.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 07.04.13 - klo:17:27 »
^Precious About Makeup-sivulta. Silloin ei ainakaan ollut noita vaaleimpia sävyjä.

1b F/M ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 07.04.13 - klo:17:32 »
Nuo sävyt saattaa olla tällä hetkellä loppu, koska Englannissa nuo vaaleimmat sävyt on varmasti myynnissä ihan niin kuin Suomessa ja USA:ssakin. Tilasin muistaakseni oman 110:n Guru makeup emporiumista.