Mulla ois hakusessa todella vaalea meikkipuuteri, joka ei tummu juurikaan kasvoilla päivän aikana. Kokemusta on ainoastaan Make up Storen Dual Foundationin sävystä helsinki (taitaa olla vaalein), mutta valitettavasti se tummuu mun kasvoilla jo muutaman tunnin päästä. Välillä olen kaupoissa ohimennen sipaissut vaikka mitä meikkipuutereita, mutta jos ne ei näytä tuoreeltaan tarpeeksi vaaleilta niin ei ne enää rasvoittuvilla kasvoillakaan vaalene. Mulla on suht punoittava iho joten olen tota Dual Foundationia laittanut aika huolella joka kohtaan, ehkä liikaakin. Tummuuko muilla meikkipuuteri helpommin jos sitä on suht tuhti kerros, vrt vain otsaan, nenään ja leukaan? Olen kyllä hieman kämmenillä lämmittänyt ihoa jotta meikki tasoittuisi, en ole siis ihan vahanuken näköisenä painunut ovesta ulos. Mulla ei oikein hyödytä laittaa pelkästään t-alueelle mitään meikkiä, kun vähän joka kohta kasvoista punoittaa niin herkästi. Vois muutenkin näyttää aika hassulta kun kasvoilla loistaa vaalea ja tasainen t-kirjain poskien hehkuessa vaaleanpunaisina

Ei ne posket koko aikaa hehku, mutta heti kun vähänkin vääntää naamaa edes hymyyn. Olisko siis vinkkejä, jottei tarvitsisi herätä hyvin aikaisina aamuina pakkeloimaan nassua meikkivoiteella?