Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 176867 kertaa)

Poissa Dash

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoidesävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #60 : 25.10.06 - klo:10:01 »
??
Siis se onkin meikkivoide puuterirasiassa, vai?
Sivuilla kyllä sanotaan, että se on meikkipuuteri. What the..?

Joo, näin on. En tiedä miksi siellä sivuilla lukee meikkipuuteri kun se ei siis todellakaan sitä ole. Maikkarin Helmessä ainakin käytettiin nimitystä "kiinteä meikkivoide", josko ne olis siellä nettisivuilla vaan mokailleet jotain. Mutta oli miten oli, meikkipuuteria se tuote ei ole nähnytkään.

Valittelin muuten aiemmin ties missä ketjuissa että Diorskin Fluide on ihan tajuttoman kuivaa. Olen nyt sekoitellut sitä 1:1 suhteessa Lumenen Crystal Glow'hun ja levittyvyys onkin yhtäkkiä aivan huippuluokkaa. Jes! Vihdoinkin saa tosta (kalliista) meikkivoiteesta kaiken irti. Ainoa vaan ettei tuo Crystal Glow kyllä heijasta valoa mitenkään, pitäisi koittaa jotain toista ainetta mutta pitääpä käyttää tuo ensin loppuun (ei sitä olekaan kun varmaan 95% jäljellä...).
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 25.10.06 - klo:11:07 »
Kalkkilaivaa täälläkin ohjaillaan,ja pelastus löytyi Stargazerin Light olive-sävystä.Peittää ihan kiitettävästi,muttei ehkä käy kaikkien iholle INCIn puolesta.Yleensä sävyt ovat joko liian keltaisia tai punaisia,mutta light olivesta tulee vaalea,enkä ole huomannut kelta-punasävyä iholla.En tiedä olisiko tuo sopiva sävy luonnostaan punapäille,kun mielestäni heillä on todella vaalea iho joka ei aurinkoa kestä.Alabaster sävyä löysin myös,mutta se taisi näyttää punertavammalta kuin tuo Light olive.Ei ole mitään haisua noista sävyjutuista,mutta olen kuullut: Jos iho on kellertävä,ja meikkivoiteessä on hieman vihertävää seassa niin se jotenkin neutraloisi ihon keltaisuutta ???
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 26.10.06 - klo:14:32 »
Mä löysin tälle aneemisen valkoselle iholleni sopivaksi Helena Rubinsteinin Color Clonen sävyn shell. Myyjä kokeili leukapieliin useaa vaaleaa sävyä, tuo sävy oli mulle paras ja oon tykännyt.
1b M ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #63 : 26.10.06 - klo:14:43 »
^Onko tuo Color Clonen Shell sävy ennemminkin punaiseen kuin keltaiseen taittava? Katselin tuota sävyä HR:n nettisivuilla ja siellä se ei ainakaan näyttänyt kellertävältä. Jos tuo ei ole kellertävä, niin pitääpä käydä kokeilemassa kävisikö se minullekin.  :) Kuinka paljon tuo muuten maksoi?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #64 : 26.10.06 - klo:17:36 »
^^Minusta tuo sävy ei ole kovin vaalea ja harmittaakin, että en pysty käyttämään sitä kunnolla näin talvella kun jää liian tummaksi. Muistelisin joskus kokeilleeni sävyä 11 ja se oli parempi, tämän siis sain.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 27.10.06 - klo:13:34 »
^Onko tuo Color Clonen Shell sävy ennemminkin punaiseen kuin keltaiseen taittava? Katselin tuota sävyä HR:n nettisivuilla ja siellä se ei ainakaan näyttänyt kellertävältä. Jos tuo ei ole kellertävä, niin pitääpä käydä kokeilemassa kävisikö se minullekin.  :) Kuinka paljon tuo muuten maksoi?

Mulla on tuo shell-sävy käytössä. Myyjän kanssa valitsimme sen, koska se ei ole selkeästi keltapohjainen, eikä punapohjainen, vaan ehkä kaikista neutraalein niistä sävyistä. Niissä on myös selkeämmin punertavat ja kellertävät sävytkin. Mulla tuo on siinä ja siinä onko liian tummaa talvella.Täytyykin käydä katsomassa tuota Stationeryn mainitsemaa 11-sävyä, jos se olisi vaaleampi.  :)

Se hyvä puoli siinä on että se jonkun verran mukautuu ihon väriin ohuelti meikkisienellä levitettynä, ja "antaa anteeksi" pienen sävyeron. Jos levittää sormin tai hitaasti, tai jos väriä on liikaa sienessä, niin heti tulee tummemman ja tunkkaiseman näköinen.

Edit. Oijoi tuolla HR:n sivuilla on myös color clonesta sheer-versio. Haluaa!!!! :D
Edit.2 Hunajapupu, hinta varmaan pyörii siinä 45 euron hujakoilla. Itse ostin tuon tax freestä hintaan 38 euroa, mikä tuntui aika hintavalta verottomaksi.
« Viimeksi muokattu: 27.10.06 - klo:14:12 kirjoittanut Minni »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #66 : 27.10.06 - klo:14:37 »
Minni, kiitos tiedoista! Neutraali sävy kuulostaa hyvältä, liian punainenkaan sävy ei ole hyvä juttu. Pitää käydä testailemassa noita sävyjä kunhan uusi meikkivoide on hakusessa. Yllättävän monessa selektiivisessäkään sarjassa ei ole tarpeeksi vaaleita meikkivoidesävyjä vaalealle iholle, ärsyttävää.  >:(
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 27.10.06 - klo:15:50 »
Joo, on tosiaan neutraali, kun kaikki muut sävyt näytti ihollani liian keltaisilta. Ostin voiteen vasta joskus kevään korvilla, saa nähdä onko tosiaan mullekin liian tumma talvella :-\. Pure luxen sävyistä on sopiva väri iholleni buff, neutraali myöskin.
1b M ii

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #68 : 27.10.06 - klo:16:43 »
Jos iho on kellertävä,ja meikkivoiteessä on hieman vihertävää seassa niin se jotenkin neutraloisi ihon keltaisuutta ???

luulen, että se vihreä neutraloi punaista (tai siis niinhän se tekeekin, keltaista taas keltaisen vastaväri)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 27.10.06 - klo:17:44 »
Kukaan ei ole tainnut mainita Sisleyn meikkivoiteita? Niistä löytyy tosi vaaleita sävyjä, mutta maksavat joku 60-80 euroa tuubi. Enpä ole ihan niin paljon valmis sijoittamaan...

Jakavat kuitenkin aika auliisti näytteitä. Olen ilmeisesti tosi meikkivoideapua kaipaavan näköinen, sillä kävellessäni yksi päivä Stockan kosmetiikkaosaston läpi myyjä pysäytti mut ja kysyi onko mulla vaikeuksia löytää tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta. Hetken päästä sitten olin 10 näytepussia ja vartin luennon kys. sarjasta rikkaampi.
1a F ii

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #70 : 27.10.06 - klo:19:03 »
Stockan kosmetiikkaosaston läpi myyjä pysäytti mut ja kysyi onko mulla vaikeuksia löytää tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta. Hetken päästä sitten olin 10 näytepussia ja vartin luennon kys. sarjasta rikkaampi.

stockalla mennään karkuun kun nähdään minut. Tuntuu että vain nätisti puettuja ja meikattuja palvellaan ::) ei sinne viitsi ikinä anomaankaan mennä..
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 27.10.06 - klo:21:10 »
Stockan kosmetiikkaosaston läpi myyjä pysäytti mut ja kysyi onko mulla vaikeuksia löytää tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta. Hetken päästä sitten olin 10 näytepussia ja vartin luennon kys. sarjasta rikkaampi.
stockalla mennään karkuun kun nähdään minut. Tuntuu että vain nätisti puettuja ja meikattuja palvellaan ::) ei sinne viitsi ikinä anomaankaan mennä..
Joo olin ihan hämilläni kun kerrankin oli korkokengät jalassa niin jo Stockallakin Nuxen näytettä tungettiin kouraan ;D Yleensä katsotaan just silleen, että "kohta toi varastaa jotain". On se kumma ::)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 27.10.06 - klo:21:19 »
Joo olin ihan hämilläni kun kerrankin oli korkokengät jalassa niin jo Stockallakin Nuxen näytettä tungettiin kouraan ;D Yleensä katsotaan just silleen, että "kohta toi varastaa jotain". On se kumma ::)

Mä olin vielä ihan flunssaisena ja suihkussa käymättömänä liikkeellä 11 tunnin reippaan töpäivän jälkeen verkkareissa. Olen sitten ilmeisesti luonnostaan niin hehkeän ja varakkaan näköinen että kannattaa tulla tunkemaan kouraan näytettä 120 euron yövoiteesta. ;D Nimim. Kaikki rasvat apteekista reseptillä halvalla
1a F ii

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 27.10.06 - klo:21:24 »
^ Missä tuollaiset näytteitä jakavat myyjät ovat silloin kun minä olen shoppailemassa?  :D Ja sitten itse aiheeseen: testailin tänään Shiseidon uutta meikkivoidetta sävyä 100. Tämä on kyllä tähän asti kokeilemistani vaaleista sävyistä paras.

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #74 : 28.10.06 - klo:15:20 »
Mulla on tosi vaalea iho, ja käytän Lorealin true Matchin sitä vaaleinta, neutraalia sävyä Ivory (ei siis pinkkiin eikä oliiviin taittavaa) Meikkivoide itsessään on ehkä aavistuksen liian peittävää, mutta tuo väri on niin loistava, ettei haittaa!