Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 184221 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #615 : 09.10.14 - klo:21:28 »
^
Kannattaa tarkastaa jane Iredalen Circle Eraser. Sarjan tuotteita on monesti kehuttu, mutta sarja ei ole ollut jotenkin kiinnostavan oloinen ja kalliskin niin on jäänyt katsastamatta. Tällä viikolla satuin apteekissa kuitenkin ständin bongaamaan ja tuo circle eraserhan on ihan superpeittävää. Testaan peittävyyttä aina ranteiden sinisiin suoniin ja tämä on ensimmäinen peittari, joka sai ne piiloon - ei ihan huono! Koostumus oli aika erikoinen (todellista jankkia), mutta laitoin kuitenkin tilaukseen kun oli aika vakuuttavan oloinen peittokyky. Tiedä sitten minkälainen on käytössä, mutta voiteen sai kyllä häivytettyä pinnan ihan normaaliksi kädenselällä eikä tuntunut tahmaiseltakaan.

Keltapohjainen #1 oli aika vaalea ja itselleni tilaksin kakkossävyn, joka on punapohjainen - vaalea sekin. Veikkaisin, että napin sävyjä sekoittelemalla saa aika moni sopivan itselleen tehtyä mutta itselleni menee purkin sävykin. Luin käyttökokemuksista, että peittariin saa vähän eir koostumustakin esim. voiteeseen sekoittamalla. Eikä ole mineraaliöljyä, kuten näissä superpeittävissä napeissa yleensä  :)

Valokynät ei mullakaan toimi ja moni peittari näyttää silmänalusilta hassun sävyiseltä ja tummenee päivän mittaan - toivottavasti tämä toimii!

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 10.10.14 - klo:13:29 »
^^Shiseidon tuubissa oleva peiteaine (sori en nyt millään muista nimeä) on tosi hyvä silmänalusille ja vaalein sävy on oikeasti vaalea. Kannattaa käydä katsastamassa lähimmässä Shiseidon myyntipisteessä. Myöskin valokynissä tykkään Shiseidosta ja Diorin vaalein valokynä on kanssa luottotuote.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #617 : 10.10.14 - klo:14:59 »
Shiseidon peiteaine todellakin on vaalea, ja keltapohjainen. Samoin MACin Pro Longwear -peittareissa vaaleimmat sävyt ovat hyviä. Ne ovat myös mielestäni vaaleampia kuin saman sarjan muut meikkipohjatuotteet. Mulle oli ennen kaikki NC15-sävyiset meikkivoiteet liian tummia, mutta Pro Longwear Concealerin NW15 sopi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 02.12.14 - klo:17:59 »
Katkaisen kalpeanaamaketjun hiljaisuuden - tällä kertaa pohjustustuotteella  :)

Tilasin Etude Housen Magic Mineral Any Cushionin pinkkinä, joka olikin tosi kiva tuote. Sellainen täydellinen kevyesti tasoittava  pohjustaja viileäpohjaiselle iholle. Helppo levittää ja kosteuttava, vaikka onkin öljytön. Ei siis älyttömän peittävä, mutta tasoittaa kevyesti , kirkastaaja saa aikaan kivan lopputuloksen ainakin Lumenen CC puuterin kanssa. Myös puuterisista poskijutuista saa tämän kanssa hiukan enemmän irti. Jos etsii kirkastavaa pohjustajaa niin tätä kannattaa siis kokeilla. Ainoa huono juttu tässä on, että korostaa juonteita joten itse käytän vain poskilla.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 27.12.14 - klo:22:00 »
Olisin meikkivoidesuosituksia vailla. Hakusessa olisi meikkivoide joka olisi mahdollisimman samanlainen kuin lancomen teint idole, mutta vaaleampi.

Lancomen vaalein sävy 005 tummuu kasvoilla liian tummaksi, mutta on muuten parhautta. Se pitää ihon koko päivän mukavan mattana eikä puuteria juurikaan edes tarvitse (sipaisu otsaan ja nenään aamulla riittää, ei tarvitse lisäillä puuteria päivän mittaan).

Epäpuhtauksia minulla ei ole, mutta tarvitsen meikkivoidetta peittämään ihon punaisuutta, jota esiintyy todella herkästi ja paljon poskien alueella.

Tällä hetkellä käytössäni on isadoran wake up-meikkivoide jonka vaalein sävy fair on sävynä ihan nappi iholleni, mutta sen peittävyys ei riitä. Lisäksi ihoni lähtee kiiltelemään sen kanssa aika pian, eikä sitä hillitse edes puuterilla.

Osaisiko joku verrata millainen clarinsin everlasting-meikkivoide on verrattuna tuohon lancomen teint idoleen? Saako clarinsia vaaleampana?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #620 : 14.01.15 - klo:20:33 »
Voin suositella kaikilla kylmäsävyisille (punapohjaisille) Rimmelin uutuutta Lasting Finish Nude 25 sävyä 091 Light Ivory! Tätä näkeekin nyt vähän joka blogissa arvosteluissa enkä ihmettele :) Oon kuivaihoinen, mutta kevyesti, kun laittaa, niin toimii loistavasti ja pysyy koko päivän. Ainoa miinus tulee tuoksusta, joka alussa on tosi voimakas, mutta pikkuhiljaa häviää eikä toistaiseksi ihoärsytystä ta migreeniä aiheuta.

Oon aiemmin käyttänyt Misshan 13:sta pääosin, mutta tää Rimmel hakkaa sen mennen tullen. Sävy parempi (ei siis mitään harmahtavuutta) ja koostumus. Kasvoista tulee nätimmän näköiset ja mä en ole lisännyt edes puuteria, mutta tosiaan kuivaihoisen "hyviä puolia" :P

Kerrankin markettimeikkivoide mitä voi käyttää eikä tartte tilailla ties mistä, oon todella tyytyväinen ja kerrassaan yllättynyt ja ihastunut tähän meikkivoiteeseen, peukut tälle :ts Ja sydämet <3
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 14.01.15 - klo:21:06 »
^Kuinka vahvasti punasävyinen tuo on? Mun on tehnyt tosi paljon mieli kokeilla tuota, mutta punapohja epäilyttää. Ei niistä markettivaloissa testatuista mitään todellista käsitystä saa.

Entä onko jollain maitonaamalla käytössä sitä lämmintä 100-sävyä, jonka ilmeisesti pitäisi myös olla hyvin vaalea, onkohan tarpeeksi?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #622 : 15.01.15 - klo:11:05 »
^ No apua en mä osaa sanoa :D Kysäse, jos saisit ihan testeriä jostakin mukaasi pienen näytteen verran. On se punapohjainen, mutta ei musta liian ollenkaan, koska en mäkään voisi muuten käyttää. Esim Max Faxtorin se yks vaalein sävy on liian punainen mulle. Ja lisäksi käytän tuota Rimmeliä kevyest, mutta tuo Rimmel on enemmän vaalea kuin punainen selkeästi. Sanoisin itse kylmäsävyinen, hyvin vaalea sävy. Missha on sen vierellä tosi harmahtava, tosin oon Misshaa käyttänyt kovin tyytyväisenä eikä näy rajoja tai mitään. Rimmel on vaan koostumukseltaan ja pysyvyydeltään parempi, huomattavasti.

100-sävyä testasin kaupassa ja se oli ihan liian kellertävä, ei sopinut ihon sävyyn laisinkaan, kun taas tuo 091 sulautuu tosi nätisti, parantaen vaan omaa ihonsävyä.
« Viimeksi muokattu: 15.01.15 - klo:11:38 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 17.01.15 - klo:13:14 »
^^
Mulla on myös toi, mutta en ole pahemmin käytellyt kun tykkään enemmän puuterituotteista. Sävy on punaiseen taittava mutta omalle iholle saisi olla ehkä aavistuksen vieläkin kylmempi. Mun iholla sillä ei ole siis kirkastavaa vaikutusta.

Sävy on ainakin mun mielestä enemmänkin neutraaliin päin kuin selkeästi todella viileäpohjainen/punainen. Kannattaa pyytää näyte - meikkivoiteisiin saa muuten kyllä menemään tuhottomasti rahaa suoraan roskikseen  ;)
« Viimeksi muokattu: 17.01.15 - klo:13:17 kirjoittanut Lalla »

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #624 : 20.01.15 - klo:21:14 »
Kiitos Chaos vinkistä, kävin nappaamassa putelin tuota Rimmelin meikkivoidetta sävyssä 091. Ihanaa että noita vaaleita sävyjä joskus löytyy kylmään taittavinakin, yleensä kaikki vaaleimmat on aina keltapohjaisia ja saa mut näyttämään Oompa Loompalta alta aikaykskön *köhLumeneköh* ;D

Huomenna tuo menee kokeiluun, katsotaan miten käy... mulle Missha on ollut ihan hyvä, mutta vähän liian kuultavan kiiltelevä mun rasvaiselle iholleni, se pitää aina puuteroida kiinni hirveällä irtopuuteripilvellä ettei valu pitkin naamaa kolmen minuutin päästä. Katsotaan olisko tästä meikkivoiteesta paremmin pysyväksi vaihtoehdoksi vähemmällä puuterimäärällä.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #625 : 23.01.15 - klo:15:20 »
Mä hommasin sen Lumenen Blur-meikkivoiteen sävyssä 0 ja mun iholla se on liian tumma ja jopa kellertävä/lämpimän sävyinen eikä yhtään kylmä tai harmaa :o Laitoin vielä vierekkäin kasvoille Rimmelin ja Lumenen niin selkeä sävyero, Blurin kanssa piti olla tosi tarkkana, ettei jää rajoja näkyviin. Mulle paljon parempi tosiaan on tuo uusin vaalein Rimmel. Saan tuon Blurin käytettyä, kun sekoitan siihen puolet valovoidetta tai ihan valkoista, mutta toiste en kyllä osta. Myöskään en suosittelisi kuivalle iholle, koska kuivat kohdat korostuu, mutta valovoiteeseen sekoitettuna menee ihan hyvin. Kyllä vaan kaikin puolin nyt lemppari on Rimmel, oikeen pitkästä aikaa meikkivoideihastus ;D Rimmelin kanssa iho näyttää vaan helkatin hyvältä kaikin puolin. Hakkaa mennen tullen testaamani BB-voiteetkin. Lumenen parempi puoli on vaan se, ettei tuoksu!

Vähän kiinnostaa Isadoran uutuus http://www.isadora.com/global/news/nude-sensation-fluid-foundation-2/ mutten usko, että se ois oikean sävyinen, kun ei ollut edellinen uutuuskaan, mutta eipä haittaa, kun Rimmel on niin mahtava :) ID ois vaan hajusteeton!

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 23.01.15 - klo:15:45 »
^ Onpa jännä. Mun iholla tuo Blur oli ihan selkeästi punainen. :o

Onko tuosta kehutusta Rimmelin meikkivoiteesta muuten vaaleaa kellertävää sävyä? Ei sillä, että mä tarttisin yhtään uutta meikkivoidetta, mutta jospa tuo vaikka olisikin vihdoin se oikea. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #627 : 23.01.15 - klo:16:08 »
^ On siitä seuraava sävy 100 Ivory vaalea kellertävä :) Käy testaamassa sitä!

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 23.01.15 - klo:16:20 »
Mullakin Blur on selkeästi punainen ja liian tumma, mutta muuten ihan tositosi ihana. Käytän sitä harmaina ja valottomina päivinä, joita tänä syksynä on kyllä riittänyt, silloin väärää sävyä ei niin huomaa (joskus oli niin harmaata, etten erottanut maitonaamastani edes poskipunaa sitä sutiessani). Jos tästä olisi oikea sävy, olisi tämä suosikkimeikkivoiteeni ihan heittämällä.

Ostin tuon Rimmelinkin, ja pystyn kyllä käyttämään sitä, mutta on sekin liian punainen, mun ihonsävyni taitaa sitten olla se harmaa. Tämän saa häivyteltyä suht uskottavasti, mutta musta tuntuu vaan hölmöltä, kun naama näyttää niin värikkäältä. Mulle ei tule sävytetystä naamasta yhtään sellainen fiilis, että näytänpä nyt terveemmältä ja elävämmältä, mutta eipä neutraalille sävylle kauheasti meikkipohjia tehdä (miksei! en varmasti ole ainut). Meikkivoiteena tämä tuntuu ihan hyvältä, ei tosin mielestäni niin erityiseltä kuin tuo Blur.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #629 : 23.01.15 - klo:21:38 »
^ No höh!

Kunpa oiskin niin, että ois aina kylmälle, neutraalille ja lämpimälle iholle eri sävyt ja kaikki vielä tarpeeksi vaaleita, mutta ei kai täällä Suomessa sitten mene kaupaksi kaikki ja monihan tahtoo olla "päivettyneen" näköinen tai ei monia edes haittaa, jos meikkivoide on astetta väärä suuntaan jos toiseen.

Kysyin mieheltänikin tuosta Lumenesta ja Rimmelistä. Pistin kasvoilleni ja kädelleni molempia ja hänkin sanoi, että Lumene on mun iholla keltaisempi ja Rimmel kylmä, sulautuu hyvin ja tarpeeksi vaalea. Pakko oli kysyä jonkun muunkin mielipidettä, että näänkö itse ihan väärin, mutta kai nää riippuu niin ihonsävyistä miten joku sävy toistuu kenelläkin. Mä oon tosi kylmäsävyinen (siksi hennattu hiuskaan ei täysin sopinut mulle, koska kasvot kellersi selkeästi :-\), nyt on helpompaa taas vaaleana.
« Viimeksi muokattu: 23.01.15 - klo:22:33 kirjoittanut Chaos »