Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 181542 kertaa)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #630 : 26.01.15 - klo:20:22 »
Harmittaa kun tuo Rimmelin 091 olis täydellinen sävy, mutta laitoin mä sitä mitenpäin tahansa, kuorittuun, kosteutettuun, younameit ihoon niin aina tulos on sellainen "flaky". Eli vaikka mulla on öljyinen iho niin tuo tarraa kiinni pieneenkin kuivaan läikkään ja jättää hirvittävän hilsetautisen lookin. Ja lisäksi kun iho sitten päivän mittaan öljyyntyy niin yleensä vain taputtelen ihoa kasvopaperilla, en lisää mitään (koska muuten olisin puuterikummitus iltaan mennessä), niin tää Rimmel liukuu kokonaan pois iholta taputellessa, paitsi ihohuokosista. On tosi ihanaa olla osittain hilseilevä ja osittain meikkivoiteet kerääntyneenä huokosiin! ::)

Pitää kokeilla vielä jatkaa tuota kosteusvoiteella tai BB:llä, mutta yksistään en kyllä tuota voi käyttää... :-\
Misshan kanssa ei ole ollut kuin pientä kiiltelyongelmaa, eli ehkä pysyn suosiolla sitten noissa BB-voiteissa...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 27.01.15 - klo:00:27 »
^ On siitä seuraava sävy 100 Ivory vaalea kellertävä :) Käy testaamassa sitä!

Olisihan asia näköjään selvinnyt, jos olisi lukaissut pari viestiä ylempää. :D Mutta täytyypä ehdottomasti käydä testaamassa.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 27.01.15 - klo:16:15 »
^^
Samaa ongelmaa havaittu - ei levity välttämättä kovin hyvin. Clarisonic on auttanut tuohon, mutta myös näitä kannattaa kokeilla:

tarpeeksi kosteuttava pohja alle tai kosteusvoiteeseen sekoittaminen, taputtelu sormella tai hyväksi havaitulla sienellä todella kevyin kerroksin

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #633 : 30.01.15 - klo:07:33 »
Eäh, en jaksa tapella tuon Rimmelin kanssa kun kerran saan lähes haluamani tuloksen Misshalla.

Eli jos joku Turun seudulla asuva kalpeanaamajuures haluaa Rimmelin Lasting Finish Nude 25 -meikkivoiteen sävyssä 091, lahjoitan tuon muutamaa pumppausta vajaan pullon ihan ilmaiseksi. :) Muuten saapi jäädä kaapinpohjalle epämääräiseksi ei-kuivien ihoalueiden kevyeksi peittariksi tms...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 30.01.15 - klo:13:13 »
Make Up Storelta on tullut CC-meikkivoide jonka vaalein sävy Fair oli tälle kalpeanaamalle jo melkeinpä liian vaalea. Seuraava sävy Light oli mulle sit liian tumma. Paras ois varmaan noiden kahden sekoitus. Mutta kannattaa käydä kokeilemassa!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #635 : 05.02.15 - klo:14:37 »
Ostin tuon Rimmelin Lasting Finish Nuden sävyssä 091, kun kädelle kokeiltuna se ei vetänyt yhtään pinkiksi. Oli kuitenkin vääränsävyinen kasvoilla. Tosi harmi, koska tämä kuitenkin toimi muuten moitteettomasti ja kesti jopa lumisateessa ulkoilun. Tämä talvi mennään sitten pitkästä aikaa Grimasin G0:lla, koska se ei ainakaan ole liian pinkki tai keltainen vaan kasvot ovat samaa paria kaulan kanssa.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #636 : 11.02.15 - klo:12:56 »
Onko kukaan kokeillut Makeup Revolutionia? Sieltä löytyy, vaikka miten vaaleita sävyjä! The One-meikkivoiteesta löytyy Shade 1, joka on aivan valkoinen. Shade 2 vaikuttais itselle ihanteelliselta, koska se on kylmäsävyinen, ajattelin joskus ehdottomasti testata! Mulle on tulossa niiden toinen meikkivoide, Ultra Base Foundation, sävyssä FB02, joka myös kylmäsävyinen ja toivon, että se on tarpeeksi vaalea ja sopiva muutenkin. Tuossa The One meikkivoiteen swatcheja: https://makeuprevolutionlondon.files.wordpress.com/2014/04/tofalllabel.jpg ja http://peacockbeauty.net/wp-content/uploads/2014/07/onefoundation_2.jpg ja blogiarvio: http://thriftoclock.blogspot.fi/2014/06/makeup-revolution-one-foundation.html

Rimmel Lasting Finish Nude sävyssä 091 on edelleen tosi kiva, mutta annostelun kanssa saa olla tarkkana, muuten kuivat kohdat näkyy jopa rumasti, mutta varmasti kesällä Rimmeliä on kiva käyttää! Saan parhaan tuloksen, kun laitan alle heleyttävää pohjustajaa ja, kun levitän meikkivoidesiveltimellä.

Ja kun nyt on tullut luonnonvaloa enemmän esiin, sävy on hieman liian tumma jopa mulle, mutta puuteri tasoittaa, joten hyvin voin käyttää. Ihanteellinen mulle edelleen sävyltään on siis Missha 13, toivon, että Makeup Revolution yllättäis kans, edullinen merkki ois :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #637 : 11.02.15 - klo:14:17 »
^No ei ole kyllä hinnalla pilattu. Jossain vaiheessa pitää tilata testiin.

Mä olen nyt käyttänyt Grimasin Cake Make Upia tasapäisellä kabukilla levitettynä ja se toimii primerin kanssa loistavasti. Joskus vuonna 2011 valittelin tähän ketjuun liejuuntumisongelmasta, mutta olinkin silloin raskaana ja ihoni käyttäytyi eri lailla. Nykyään ei ole mitään ongelmaa, mutta tilasin silti Misshan Perfect Coverin sävyssä 13 uudestaan, koska tuo Grimasin inci on sen verran hurja, että vähän pelottaa käyttää sitä päivittäin.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 11.02.15 - klo:17:24 »
Mistä noita Makeup Revolutioneita saa?

Onko kukaan kokeillut Misshan The Style Fitting Wear Foundationia? Siitä näkyy löytyvän 13-sävy. Tekisi mieli tilata kokeiluun, vaikka on noita meikkipohjia muutenkin tuossa avattuna sen verran, ettei todellista tarvetta olisi varmaan pariin vuoteen.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #639 : 11.02.15 - klo:18:57 »
^ Ihan niiden omilta sivuilta (UK):

http://www.makeuprevolutionstore.com/
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 11.02.15 - klo:21:26 »
^Ja esim. Maquillaliasta tai Kosmetik4lessiltä.  :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #641 : 11.02.15 - klo:21:47 »
^ Jep piti jälkimmäinen linkata myös, mutta The One-meikkivoidetta siellä ei ole!

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #642 : 21.02.15 - klo:23:23 »
Tulisiko kellekään mieleen hyvin vaaleita ja neutraaleita sävyttäviä kosteusvoiteita?
edit: bb-voiteet sun muut kevyet pohjameikit käyvät myös
« Viimeksi muokattu: 22.02.15 - klo:11:49 kirjoittanut chew »
Sources or didn't happen.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #643 : 04.03.15 - klo:10:20 »
Mä oon käyttänyt nyt viikon verran Make Up Revolutionin Ultra Face Base Foundationia ja tämähän sanoo olevansa BB-voide (ilman suojakerrointa). Sävynä mulla on FB02 eli on kylmäsävyinen. Rimmelin 091:iin verrattuna vaaleampi, sävyltään sopii paljon paremmin ja on kosteuttava eli kuivaihoisille hyvä. Pysyvyys ei tietenkään yhtä hyvä ole, vaikka semmoistakin lupailee. mutta kyllä tämän pois käyttelen. Plussaa, ettei tuoksu miltään ihmeellisemmältä verrattuna vaikka Rimmeliin. Muuten Rimmel tekee kauniimman tuloksen ehdottomasti (molemmat BeautyBlenderillä levitettynä, pitää vielä Makeup Revolutionia testata sormin levittää, varmaan toimii paremmin niin, kun on tosi kevyt). Tämä ei siis peitä paljon mitään. Tulos on silti parempi kuin ilman meikkivoidetta tietysti ja kiinnitän aina puuterilla myös. Tämä ei myöskään "kestä" lisäämistä eli vaan kevyt kerros ja siten saa parhaimman tuloksen, jos laittaa enemmän, tulee tosi huono lopputulos.

Testaan ehdottomasti Makeup Revolutionilta sen The One-meikkivoiteen (sävyssä 2), koska se vaikuttais olevan parempi kaikin puolin.

Pisteet menee toistaiseksi Rimmelille, vaikka sävy parempi onkin MUR:lla, mutta kun Rimmelinkin saa toimimaan niin mun mielestä meikkipohjan pitää olla hyvä kaikin puolin.
« Viimeksi muokattu: 04.03.15 - klo:10:23 kirjoittanut Chaos »

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 12.03.15 - klo:21:43 »
Yritän etsiä sopivaa puuteria, mutta tuntuu mahdottomalta tehtävältä. Olen tähän asti käyttänyt Lumenen 1-sävyä, vaikka se on liian tumma.
Googletellessa löysin juttua MACin studio fix powder plus foundationista. Monet hehkuttivat sävyä NW10 kalpeiden pelastukseksi. Kävin stockalla kokeilemassa ja se oli mun naamassa ihan pinkki. Olen aika keltasävyinen, joten myyjä tarjosi kokeiltavaksi sävyä NC15. Se sulautui paremmin, mutta oli liian tumma. Jostakin syystä MAC ei valmista tuosta vaaleampaa versiota.
Etsintää hankaloittaa se että kaikki hapettuu mun naamassa tummemmaksi. Mitähän tässä kannattaisi kokeilla seuraavaksi?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977