Mun tekisi mieli uutta meikkivoidetta. Mullahan on ihan hyvä kokoelma ok hyviksi todettuja vaaleita ja omalle ihotyypillekin sopivia meikkivoiteita, mutta markkinoille on tullut varmaan vaikka mitä ihanaa uutta. Osaisiko joku vinkata mihin suuntaan lähtisin?
Mun parhaat meikkipohjatuotteeni ovat tällä hetkellä nämä:
Bourjois Healthy Mix 51
Armani Luminous Silk #2
Nars Sheer Glow Siberia/Gobi sekoitettuna
MAC Mineralize Skinfinish Natural Light
Lumene CC cream light (tämä on liian tummaa mutta kesällä käyttökelpoinen itseruskettavan kanssa)
Meow Cosmetics Pampered Puss Angora 0 + 1
-----
Jatketaan samaan viestiin

Ostin Bourjois Healthy Mix Serum meikkivoiteen sävyssä 51 (aika hyvä!) ja Missha Perfect Cover BB:n sävyssä 13 (hiukan harmaa). Nyt iskin silmäni MACin uutuuteen, Pro Logwear Nourishing Waterproofiin. Sävyt ovat vaaleammat kuin MACillä yleensä ja olen NC15 suhteen oikein optimistinen. Kävin hakemassa näytteen tänään ja heti levityksen jälkeen sävy oli oikein
fine. Ellei tämä kasvoilla kohta muutu tummemmaksi niin pian tieni mun MACin tiskille vie.
------
Monologi jatkuu. Ei ole mun juttuni tämä Macin uutuus. Sävy on hyvä, ellei täydellinen., mutta mikään muu ei sitten ollutkaan minulle sopivaa. Levittäminen kostealla Beauty Blenderillä katastrofaalista, sormilla onnistui lähes siedettävästi. Jämähtää nopeasti, mutta jää tahmeaksi. Tuntuma iholla ei ole huomaamaton, vaan kiristävä ja lähes silmiä kirvelevä. Kerääntyi huokosiin, juonteisiin, kuiviin kohtiin ja jätti ihon niin niljaisen kiiltävän kuivan näköiseksi, että saa erityismaininnan rumimmasta meikkipohjasta evö.
Vedenkestävyydestä tai ylipäänsä kestosta kuivaihoisen kasvoilla ei toivoakaan, olen aivan tyrmistynyt. Silmäni vuotivat tuulessa hiukan -> silmien ja nenän alla selvät valumajäljet. Katosi muutamassa tunnissa nenän päältä ja leuasta kuitenkin myös nopeasti, vaikka siellä rasvaisenman ihon päällä alun perin näytti onnistuneemmalta kuin kuivilla poskilla jne. Longwear waterproof mun peppu! Ihan hirvittävä fail.