Kirjoittaja Aihe: Meikkivoide/puuterisävyt kalkkilaivojen kapteeneille  (Luettu 181554 kertaa)

Poissa -j-

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoidesävyt kalkkilaivojen kapteeneille
« Vastaus #75 : 29.10.06 - klo:10:16 »
Kukaan ei ole tainnut mainita Sisleyn meikkivoiteita? Niistä löytyy tosi vaaleita sävyjä, mutta maksavat joku 60-80 euroa tuubi. Enpä ole ihan niin paljon valmis sijoittamaan...

Jakavat kuitenkin aika auliisti näytteitä. Olen ilmeisesti tosi meikkivoideapua kaipaavan näköinen, sillä kävellessäni yksi päivä Stockan kosmetiikkaosaston läpi myyjä pysäytti mut ja kysyi onko mulla vaikeuksia löytää tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta. Hetken päästä sitten olin 10 näytepussia ja vartin luennon kys. sarjasta rikkaampi.

Eli Sisleytä löytyy Stockalta? Missähän muualla ko sarjaa myydään?
Kävin nettailemassa ja Sisleyllä näyttäisi olevan myös aika vaaleita meiikkipuutereita.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 03.11.06 - klo:13:54 »
Ostin Nivean Stay Realin vaaleimman sävyn, eli 01 Vanilla. On kyllä todella vaalea sävy, ihan ihmetytti kun tajusin tuo naamassa, että nyt mulla on vihdoinkin tarpeeksi vaalea meikkivoide. Pari kokeilukertaa vasta takana, eli en vielä osaa pahemmin analysoida tuotetta, ainut kommenttini on, että ei tuo nyt ainakaan täysi susi ole...

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #77 : 03.11.06 - klo:14:21 »
Hydra dropsin loputtua en suostunu enää tukemaan lumenea kun ovat lopettaneet melkein kaikki hyvät sävyt, jotain vitosta kyl olis joka sarjassa >.< nyt käytössä rimmelin stay matte, stargagerin valkoinen ja joku teepuugeeli (?) kuitenkin joku kostauttavan tapanen sata vuotta vanha oriflamen meikinalusvoide. noita sekotan suhteettomasti ja ihan hyvin toimii
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #78 : 04.11.06 - klo:15:11 »
Hydra dropsin loputtua en suostunu enää tukemaan lumenea kun ovat lopettaneet melkein kaikki hyvät sävyt, jotain vitosta kyl olis joka sarjassa

Minkä Lumene on lopettanut? Kaikki vaaleat sävyt ovat kyllä edelleen tallessa, Hydra Dropsin 010, Double Stayn 0...  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #79 : 06.11.06 - klo:13:02 »
Minkä Lumene on lopettanut? Kaikki vaaleat sävyt ovat kyllä edelleen tallessa, Hydra Dropsin 010, Double Stayn 0...  :)
Luputtua, minulta, kyllä sitä kaupassa olisi mutta jos ei Rauman kokosesta kylästä saa kun hydra dropsia niin lumene saa pitää tunkkinsa
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 11.11.06 - klo:11:10 »
Nyt vasta sain aikaiseksi käydä The Body Shopissa ja piru vieköön! Vaalein meikkipuuteri oli kuin olikin sopivan värinen!
Kiitos Butterfly vinkistä!  :D

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 11.11.06 - klo:11:26 »
Nyt vasta sain aikaiseksi käydä The Body Shopissa ja piru vieköön! Vaalein meikkipuuteri oli kuin olikin sopivan värinen!
Kiitos Butterfly vinkistä!  :D

Anytime! :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #82 : 01.12.06 - klo:14:58 »
Tuolla meikkivoideketjussa olikin jo juttua YSL:n Perfect Touch meikkivoiteesta mutta laitetaan vielä tähänkin ketjuun vinkki, koska sopii mielestäni tännekin. Sävy 3 on sangen vaalea ja tuntuu että näyttää kasvoilla vaaleammalta kuin kädelle kokeiltuna. Tykkään todella paljon! Muina meikkivoiteina mulla käytössä mm. Lancome Color ID 00-2, Maybelline Nonstop vaalein sävy, Diorin Pure Light 100, jos nuo antaisivat vähän kuvaa siitä millaiselle ihonsävylle tuo Perfect touch voisi sopia. Tuo PT sävy 3 ei sitten ole kellertävä vaan hieman punertava sävy, joten ei sovi niille jotka haluavat meikkivoiteelta selvää kellertävyyttä. 40ml maksaa alle 42 e (Sokos/Stocca).
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #83 : 19.12.06 - klo:20:14 »
Kokeilin Stockalla Pure Lightista sävyä 100 ja oli kyllä tummempaa, mitä olin kuvitellut. Liian tummaa mulle :-\ Olisko jollain meikkivoidegurulla vinkkiä, mikä meikkivoide olisi vaaleampaa kuin nuo Diorin 100 sävyt? Mineraalimeikkejä en halua enempää. Mielestäni mun Borghesen meikkivoide on hiukan vaaleampaa, kuin nuo Diorit, mutta nyt talveksi olis kiva saada joku vielä vaaleampi sävy.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #84 : 25.12.06 - klo:13:19 »
Onko ihonvärini viileä vai lämmin? Tuo kuva on otettu päivänvalossa, mutta auringossa on aika lämpimän sävyinen heku tähän aikaan. Itse en osaa sanoa, olenko viileä vai lämminsävyinen.

« Viimeksi muokattu: 25.12.06 - klo:13:21 kirjoittanut Euphoria »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #85 : 25.12.06 - klo:16:28 »
Minun silmissäni sinä olet väritykseltäsi neutraali  :)
Olen pähkäillyt samaa asiaa omalla kohdallani, enkä ole saanut selvyyttä... Usein lukemani "verisuoniväritestin" mukaan olen kumpaakin, tai sitten neutraali - suoneni näyttävät joskus sinisiltä, välillä taas vihreiltä. En ole mikään  kylmien violettien, sinisten, pinkkien ym. ystävä, mutta silmät ovat siniset. Hiuksissa on häivähdys kuparia/ kastanjaa (kampaajan mielestä suklaanrukseaa), mutta en ole mikään kovin hehkuva lämmin- en voi SIETÄÄ mitään persikkaisia tai keltaisensävyisiä ihollani.
Viime aikoina olen tehnyt pohjameikin sekoittamalla sopivasti vaihdellen Everyday Mineralsin, Youngbloodin ja Lily Lolon mineraalijauheita...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #86 : 25.12.06 - klo:16:33 »
^Minulla keltaiset meikkivoiteet näyttävät oudolta, mutta liian vaaleanpunaiset myös. Värianalyysin (CMB) mukaan minussa on sekä kesää (hallitseva) että kevättä.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 26.12.06 - klo:21:06 »
Meikkivoide (se täydellinen) on taas hakusassa. Kävin ennen joulua kierroksella katselemassa, josko täydellisen vaaleita sävyjä olisi yllättäen tupsahtanut markkinoille. Myyjä kokeili kaulaani muutamaa sävyä. Peiliin katsoessani kaulassa näkyi keltainen ja oranssi raita. "Tämän saa kyllä tosi kauniisti häivytettyä" oli myyjän kommentti  :) Joopa joo...

Viime päivinä olen käyttänyt jämiä Shiseidon meikkipuuterista. Taidampa käydä ostamassa uuden täyttöpakkauksen Shiseidoon tai sitten Chanelin Double Perfection Fluiden.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 18.01.07 - klo:14:59 »
Suosin mielummin keltaiseen taittuvia sävyjä.

Shiseidon meikkivoiteista ja -puutereista on löytynyt sopiva sävy Ivory-sävyjen vaaleimpana (kesällä seuraava sävynumerokin käy) , samoin Macista sopii NC15. Vielä mainitsemattomista merkeistä olen löytänyt tarpeeksi vaaleita Bobbi Brownilta (Alabaster ja Porcelain, Alabaster on normista poiketen hieman punapohjaisempi) ja Stilalta (Illuminating Foundation 10W ja kesäisin 20W, samasta puuterimainen meikkipohja 10W).

Pepper, onko tuo MACin NC15 sävy kuinka keltainen? Ymmärsin, että se on keltasävyinen.
Entäs Stilan meikkipuuteri 10W, onko se keltasävyinen vai neutraali vai punainen? Eri nettisivuilla sen sävy on ihan eri.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 19.01.07 - klo:09:09 »
NC tarkoittaa Neutal Cool sävyperhettä, eli noissa sävyissä on kevyt/ neutraali keltaiseen taittuva pohjasävy. Macillähän on sinänsä outo tuo nimityssysteemi, että tavallisestihan keltapohjaisia sävyjä nimitetään lämpimiksi ja pinkkipohjaisia viileiksi. NC15 sopii paremmin omaan nassuun kuin saman tummuusasteen NW sävyt.

Stilan meikkipuuteri 10W on myös kellertäväpohjainen, ei kuitenkaan yhtä kellertävä & tumma kuin hqhairin sivuilla olevassa kuvassa. Sephoran sivulla oleva värinäyte on aika lähellä totuutta.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?