Kirjoittaja Aihe: Ripsien ja kulmien kestovärjäys (+kestopigmentoinnit)  (Luettu 109198 kertaa)

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
Vs: Ripsien ja kulmien kestovärjäys (+kestopigmentoinnit)
« Vastaus #195 : 21.06.07 - klo:15:03 »
Minä olen joskus tainnut värjätä ripseni ruskeiksi Swiss O'pairilla (kirjoitettiinkohan noin), mutta siitä on jo pitkä aika. Kulmat olen ajatellut värjätä Reflectorin vaaleanruskealla, niitähän taitaa olla ihan pikkupakkauksissa nykyään, vai olenko väärässä? Joitain olen ainakin sokkarilla nähnyt.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 21.06.07 - klo:20:38 »
Ripsiin laitoin pestyllä ripsariharjalla huolellisesti joka paikkaan ja annoin vaikuttaa vartin. Silti en saanut mitään tulosta? Minulla on erittäin vaaleat ripset luonnostaan, tämän värjäyksen jälkeen ne on ehkä vain hitusen harmaammat. Ehkä. Miten saatte ripsistänne mustat?

Ripsiharjalla väriä tulee ihan liian vähän, sitä pitää olla paksuna kerroksena niin että ripset ovat aivan pullollaan sitä väriä. Sen takia monet värjäävät itsekin silmät kiinni... ja minä levitän tarkoitukseen varatulla meikkisudilla paksun kerroksen ja tulee ihan sinimustanmustaa. 10 minuuttia pidän ja olen melko olmi eli tarttuu hyvin. Pidä myös huoli ettei ripsissä ole rasvaista meikinpoistoainetta jäljellä (estää värin tarttumisen), minä tapaan pyyhkäistä alkopitoisella kasvovedellä ennenn väriä ripset että varmasti tarttuisi.
this too shall pass.

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #197 : 21.06.07 - klo:23:00 »
Oon värjännyt kulmia sekä Swiss O'pairilla, Reflectionilla ja tuolla Tana color easylla. Näistä kyllä tuo Tana on osoittautunut parhaaksi. Tuo setti on kätevä kun siinä tulee se harja mukana eikä tarvitse sotkea niitä aineita yhteen. Värin kestävyydessä en ole oikeastaan eroja huomannut...noissa jossakin sanottiin että väri pysyy monta viikkoa, mutta kyllä mulla jo parin viikon päästä huomaa että väri on selvästi vaalentunut. Ripsiä en ole vielä uskaltautunut värjäämään itse. ::) Pitäisi kyllä kokeilla tässä, kun nyt kesäaikanakin ois kiva selvitä vähemmällä meikkaamisella. Täytyy pyytää jotain kaveria tai vaikka äitiä avuksi. :)
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

devil

• Vieras
« Vastaus #198 : 05.07.07 - klo:17:09 »
Refecto cilin mustan värituubin ostin tänään, mutta en ole mistään löytänyt tuota hapetetta. mistä te ootte omanne ostaneet? tällaisesta tuppukylästä kun ei tahdo löytyä oikein mitään..

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #199 : 06.07.07 - klo:01:40 »
^Aika kumma, että kaupassa ei myyty värin vieressä hapetepulloa. Asun itse pääkaupunkiseudulla, niin ei ole ollut saatavuusongelmia, mutta aina kun olen väriä nähnyt myytävän, on myynnissä ollut myös hapetetta. Kerran tosin juoksin kaikki isot marketit läpi kun löytyi vain värjäyssettejä, eikä erillisenä väriä ja hapetetta. Sitten kun pääsin Sokokselle niin johan alkoi löytyä!

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 03.10.07 - klo:21:26 »
Olin eilen kulmien kestopigmentoinnissa ja vielä ainakin näyttää hyvältä, väri tietenkin vähän haalenee kun arpikudos lähtee jne. Mutta korjauskerralla kulmia voi tietty sitten parannella ja tummentaa jos on tarvetta.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes

Ninna

• Vieras
« Vastaus #201 : 04.10.07 - klo:08:06 »
Bella:

Paljonko sulla maksoi toi pigmentointi ja missä päin Suomea otit? Tehtiinkö suunnittelu ja itse operaatio samalla kerralla? Muakin kovin kiinnostais ottaa huulten ja ehkä myös kulmien kestopigmentointi, hyvä paikka kun vielä vaan löytyis.. asun pk-seudulla. Ihastelin eilen opettajan huulia jotka on kestopigmentoitu, näytti hyvin luonnollisilta :)

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 04.10.07 - klo:16:07 »
Ninna, kulmien pigmentointi maksoi 490€ johon kuuluu siis yksi vahvistus/korjauskerta. Halvemmallakin varmasti pääsee, mutta itse olen tuosta paikasta aina muutenkin tykännyt, kosmetologit ovat asiantuntevia ja jälki on aina ollut hyvää. Ja asun siis Varsinais-suomessa, melko lähellä Turkua. Itselläni on myös yläluomen eyeliner kestopigmentoitu ja maksoivat tuon saman eli 490€. Harmittaa, kun en ottanut näitä molempia samaan aikaan, olisin saanut 10% alennusta. Mutta siis olen ollut kyllä tyytyväinen, sekä kulmiin että eyelinereihinkin. :) Yläluomet vaati kyllä ehdottomasti yhden korjauskerran, sillä arpikudos oli lähtiessään vienyt väriäkin mukanaan mutta tuokin on varmasti tosi yksillöllistä.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes

Ninna

• Vieras
« Vastaus #203 : 06.10.07 - klo:07:46 »
^ Kiitos informaatiosta Bella :) Enköhän mäkin tästä uskaltaudu pigmentoitavaksi, haaveillut jo sen verran pitkään kuitenkin ja kaverikin saisi samalla mallin opinnäytetyöhönsä ;D sain jo yhden hyvän paikan yhteystiedotkin minne soitella, ei ehkä halvin mahdollinen, mutta tässä ei varmaan kannata pelkkää hintaa katsoa..

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 06.10.07 - klo:10:33 »
Ninna, juu mene ihmeessä, itse olen tosi tyytyväinen etenkin näihin kulmiin, piristää ilmettä tosi paljon ja tosi hyvä, ettei tarvitse enää kulmakynien tms kanssa säätää. :)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 14.10.07 - klo:17:38 »
Mulla on valmiiksi jo  tummat ripset, mutta ajattelin että josko niitä voisi saada VIELÄ tummemmiksi värjäämällä? :P
3a/b F ii

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 15.10.07 - klo:11:07 »
Mulla on valmiiksi jo  tummat ripset, mutta ajattelin että josko niitä voisi saada VIELÄ tummemmiksi värjäämällä? :P

Kyllä ainakin tuollainen kosmetologilla laitettu sinimusta on kyllä niin tumma että uskoisin toimivan sulla.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

beautylife

• Vieras
« Vastaus #207 : 07.12.07 - klo:08:44 »
Huomasin, että kyselitte täällä vaaleanruskeaa Refectocil- väriä. Sitä on tullut markkinoille uudistuneessa kuluttajapakkauksessa.Paketissa on kulmakarvojen ja silmäripsien värjäyssetti! Paketista löytyy 1 värituubi, 1 hapetintuubi, värjäystikku ja 24 suojalappua. Hinta on n. 13,90 € ja paketista riittää about 12. värjäyskertaan! Muut värisävyt ovat musta, sinimusta ja ruskea. Ainakin Helsingin keskustan Stockmann tulee myymään tätä tuotetta! 

minde

• Vieras
« Vastaus #208 : 07.12.07 - klo:10:24 »
En tiedä, onko ihan oikea paikka kyselyille mutta onko missään juttua ripsien pidennyksestä / tuuhennuksesta ? Luin jostain artikkelin, että Suomessakin on alettu niitä tekemään ja oisin todella kiinnostunut  :) mitä vaan mitä helpottaa aamuista laittautumisrumbaa.. Eli jos jollain on kokemuksia tai tietää paikan missä niitä tehdään niin bring it on!

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 07.12.07 - klo:10:37 »
Kestovärjäsin eilen itse kulmani taas pitkästä aikaa. Oon nyt pari viime vuotta käyttänyt sellaista pakkausta, jossa on pieni putkilo väriä, pieni pullo vetyperoksia ja sit sekoitusastia, suojalappuja, ripsiväriharja ja sekoitustikku. Pakkaus on vaaleanpunainen ja en nyt millään muista nimeä. No tuo on ollut mulle ainakin tosi hyvä tuote, koska ne isot paketit aina ehtii uuvahtaa ennenkuin saan ne loppuun käytettyä. Ja tuossa on valmiina ruskeanmusta väri, niin ei tartte sekoitella. Kulmista tuli vähän liiankin tummat, kun en eilen heti levityksen jälkeen katsonut kelloa, niin vaikutusaika meni arvailuksi. Kovin pahat näistä ei kuitenkaan tulleet, joten kyllä nää tästä asettuu. Tänään aamulla vaan tuntui hullulta katsoa itseään peilistä ilman meikkiä ja kulmat oli siihen nähden tummat. Ripsivärillä ja rajauksella tilanne korjaantui kyllä heti.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!