Kirjoittaja Aihe: Ripsien ja kulmien kestovärjäys (+kestopigmentoinnit)  (Luettu 104808 kertaa)

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
Vs: Ripsien ja kulmien kestovärjäys (+kestopigmentoinnit)
« Vastaus #420 : 08.08.13 - klo:14:18 »
Olen vuosia värjännyt kulmani Refectocilin vaalean ruskean ja ruskean seoksella ja siihen 3 tippaa apteekin 9% vetyperoksidia (3%:lla väri pysyy noin viikon). Nyt kun menin pitkästä aikaa ostamaan lisää värituubeja niin noita vanhoja isoja ja edullisia värituubeja ei enää myydä, on vaan kulmaväripakkauksia missä on tosi pieni värituubi ja 3% hapete ja hinta n. 12 €! Liittyykö tää muutos jotenkin uusiin EU asetuksiin hiusvärien yms myynnistä kuluttajille? Onko noi väripakkaustan värit enää edes samaa tavaraa kuin aikaisemmin?

Myynnissä oli Dependin värituubeja (tosi pieniä) erikseenkin. Minkä sävyinen ruskea tulee Dependin ruskealla? Entä Swiss-o-Parin kulmaväripakkauksen ruskealla? Vuosia sitten kosmetologi värjäsi mulle ruskealla kulmavärillä X ja tuloksena oli porkkananpunaiset kulmat, joista harmaalla värjäyksen jälkeen tuli kyllä hyvät...
Mä en muuta tiedä, mutta useammastakin nettikaupasta löytyy noita Refectocilin isoja tuubeja halvalla, ei kannata niitä pikkutuubeja ostaa.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #421 : 23.12.13 - klo:10:51 »
Hei saako mistään enää sitä vanhanaikaista Refectociliä, jossa on hapete lasipullossa ja itse väriaine metallisessa tuubissa? Olen etsinyt Anttilasta ja Cittarista ja kummassakaan ei ollut, ei myöskään Stokkalla.
En tykkää siitä uudesta Refectocilistä yhtään, se ei anna yhtä intensiivistä tulosta kuin se vanha! Ei kai sitä vanhaa ole lopetettu???

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 23.12.13 - klo:10:54 »
^ Tilaa eBaysta Refectocilin ammattivärituubit ja hapetteet. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #423 : 23.12.13 - klo:11:38 »
Kannattaa hakea Anttilasta, Kicksistä tai Sokoksesta Dependin kulmaväri. Se on mun mielestä parempi kun Refectocil.
« Viimeksi muokattu: 08.09.16 - klo:18:08 kirjoittanut maarit »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #424 : 23.12.13 - klo:11:58 »
Toi Depend ei toimi mulla, se vaan ei tartu yhtään. Eli nimenomaan sitä vanhaa Refectociliä etsin ja kaipaisin tietoa siitä, valmistetaanko sitä enää ja jos, niin mistä sitä saa.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #425 : 13.02.14 - klo:20:55 »

Kellään suositella hyvää kulmapigmetoijaa helsingistä?:)

Poissa Trillian

• Haiven
  • *
« Vastaus #426 : 15.02.14 - klo:21:23 »

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #427 : 23.06.14 - klo:21:13 »
No niin, nyt on tullut todettua, että mun kulmat eivät kestä kahta vaalennusta peräkkäin. Olen jo useamman kerran vaalentanut kulmiani hapetteella ja vaalennusjauheella ilman ongelmia, mutta nyt jouduin värimokan takia toistamaan käsittelyn ja pitämään ainetta tavallista pidempään. Karvat jäivät sentään paikoilleen, mutta iho meni rikki ja vuotaa kudosnestettä.  :ts
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 10.08.14 - klo:08:57 »
Jostain syystä en saa värjättyä kulmia tasaisesti. Johonkin kohtaan tulee väriä tummempana, ja muualle vaaleampana. Olen kyllä yrittänyt tehdä niin, että aloitan sieltä missä on vaaleampana kulmakarvat (loppupäästä.) Ja olla nopea värinlaitossa. Mutta ei, ei tule niin tasaista kun toivoisi. Värjään ruskealla. Levitän värin pumpulipuikolla, koska koen hankalaksi sen pienen levityssiveltimen, joka tulee pakkauksen mukana.

Käytössä nyt Swiss-O-Par kestoväri kulmille, taitaa olla aika vaihtaa merkkiä? Refectocil oli varmaan sitten parempi, mutta jos vanhaa versiota ei siitä saa, niin en tiedä sitten.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 13.08.15 - klo:23:44 »
Onko kellään kokemusta kulmakarvojen vaalentamisesta?

Mulla vaaleni tukka, joten tuhkaisen mustat kulmat eivät näytä kaikkein kauneimmilta lämpimän ja vaaleamman hiusvärin kera... Olen joskus vuosia sitten vaalentanut kulmiani kaupan hiustenvaalennusaineella, mutta olisikohan tähän jotain ihan omaa kulmille tarkoitettua ainetta saatavilla?

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 14.08.15 - klo:00:31 »
^ Kun vaalensin kulmia, niin käytin Biozellin vaalennusjauhetta. Se on kätevää kun voi annostella tarvitsemansa määrän. Jauhetta ja erikseen ostettavaa kehitettä sekoitetaan keskenään. Tuo on siis "hiusten raidoittamiseen", mutta ajaa hyvin asiansa kulmien kanssa kun saa joka kerralla tehtyä tarvitsemansa satsin. Vaalentaa hyvin, mutta ongelmana kulmien vaalennuksessa on se "juurikasvu".  :-\
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 14.08.15 - klo:10:56 »
Onko kellään kokemusta kulmakarvojen vaalentamisesta?

Mulla vaaleni tukka, joten tuhkaisen mustat kulmat eivät näytä kaikkein kauneimmilta lämpimän ja vaaleamman hiusvärin kera... Olen joskus vuosia sitten vaalentanut kulmiani kaupan hiustenvaalennusaineella, mutta olisikohan tähän jotain ihan omaa kulmille tarkoitettua ainetta saatavilla?

Olen vaalentanut, ja ihan vaalentavalla hiusvärillä vaan :D. Tulos oli hyvä, mutta itseänikin kiinnostaisi, jos markkinoilla on erikseen kulmien vaalentamiseen tarkoitettuja tuotteita olemassa.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 14.08.15 - klo:11:40 »
Refectocilin valikoimaan kuuluu kaiketi myös vaalentava. En ole tuota kokeillut, koska en oikein diggaa Refectocilin koostumuksesta enkä hinnasta. Ja siitä että niitä pitää tilata netistä, kun kaupassa myydään vain mustaa ja ruskeaa. Suosittelen oikeasti kokeilemaan sitä Biozellin vaalennusjauhetta.  :D Tosi helppokäyttöistä. Jauhe sekoitetaan kehitteeseen ja siitä syntyy sellainen mukava jämäkkä vaahto.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 06.12.15 - klo:11:22 »
Värjäsin kulmat dependin kulmakarvavärillä ja niistä tuli ihan liian tummat. Pystyykö tätä jotenkin haalistamaan vähän vai pitääkö vaan odottaa että kuluu itsestään? Pystyykö jatkossa jo värjätessä jotenkin vaikuttamaan tummuuteen? Tässä oli tosi lyhyt vaikutuaika ja värjäytyminen tapahtui heti, että ajan lyhentäminen ei ainakaan auta.

Edit. Niin ja ripsiin ei taas tarttunut yhtään. Outoa.
« Viimeksi muokattu: 06.12.15 - klo:11:25 kirjoittanut bast »
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 06.12.15 - klo:12:16 »
^En tiedä toimiiko, mutta noihin voisi kokeilla c-vitamiinimuhitusta. Jos se toimii hiusvärin haalistukseen, niin ehkä se toimisi kulmiinkin.