Kirjoittaja Aihe: Irtoripset  (Luettu 34047 kertaa)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
Vs: Irtoripset
« Vastaus #105 : 02.12.11 - klo:01:07 »
^ Mistä tuota liimaa saa ostettua? Mua houkuttais kovasti palata ripsienpidennyksiin, mutta taida kokeilla enshätään irtoripsiä.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 02.12.11 - klo:01:11 »
^Muistaakseni ostin Stockalta, en ole ihan satavarma. Jostain ns. taviskaupasta kuitenkin, en tilannut mistään, luultavasti se oli Stocka :P
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Titi

• Vieras
« Vastaus #107 : 12.01.12 - klo:17:10 »
^ Oon ostanut Eyluren Lashfix ripsiliimaa Citymarketista. Maksoi muistaakseni alle 5€.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 23.04.12 - klo:18:22 »
Mistähän saisi hankittua fantasiaripsiä? Yritin etsin sellaisia joissa olisi höyheniä kiinni tai muuta aivan överiksi menevää. Nettikauppakin käy.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 23.04.12 - klo:18:26 »
^ http://www.pilailupuoti.fi
Tuolla näyttää olevan jonkinlaisia höyhenripsiäkin. Jos kauppaan haluat mennä nyt, kannattaa tarkistaa nuo aukioloajat. Ei ole joka päivä auki.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #110 : 23.04.12 - klo:18:33 »
^^Ebaysta oon ostanut. Esim. jeremy-lash (Jeremy's lash boutique) kauppaa aasialaisia ripsiä todella edullisesti ja varsinkin harvakarvaisemmissa on hinta-laatusuhde todella kohdallaan. Höyhenjuttuja tms. löytyy esim Stargazerilta ja Ardellilta. Stargazeria näytti olevan ihan kohtuullinen valikoima ainakin smallbaldman -kaupassa.
1a F ii Tukkakuva

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #111 : 23.04.12 - klo:21:06 »
lillamilla, Inglotilla ja Grimasilla on myös aika överiripsiä valikoimissa. Inglotilla osa hyvinkin näyttäviä. MUFElla tais olla kans.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 23.04.12 - klo:22:15 »
Kiitos ehdotuksista. Tilasin ebaysta (uk) Kimaran ehdottamalta smallbaldmanilta. Toivon että ne ehtivät ennen 4.5, ellei niin menen Helsingissä tsekkaamaan nuo MUFEn tiskit. Oliko Helsingin keskustassa Inglotia vielä?  MUS:lla huomasin olevan ripsiä, mutta 20 euron hinta ei ihan saanut ostamaan. ( hätätilanteessa pakko, mutta ei vielä).

Toi Pilis olisi hyvä, mutta en jaksa mennä katsomaan onko täällä paikallisessa sivuhaaran  liikkeessä mitä tarjolla ja sitten odottaa tuotetilausta.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 24.04.12 - klo:11:29 »
Oliko Helsingin keskustassa Inglotia vielä? 

Kluuvin kauppakeskuksessa on.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #114 : 25.08.12 - klo:15:42 »
Pitääkö irtiripset laittaa aina puhtaalle meikittömälle luomelle vai pysyykö ripset kiinni jos alla on luomiväriä? Rajaukset kannattaa varmaan tehdä vasta kun irtoripset on paikallaan?
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 25.08.12 - klo:17:09 »
Itse olen laittanut aina luomivärin ja ripsarin päälle, irtoripsien jälkeen lisään rajauksen. Jos käytän vain irtoripsutupsuja niin laitan ne viimeisenä valmiin meikin loppusilaukseksi.

Kannattaa muistaa antaa sen liiman jähmettyä hetken ennen ripsien laittamista silmään.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 25.08.12 - klo:18:06 »
Minä olen laittanut irtoripset luomivärin,ripsarin ja rajauksen jälkeen. Lopuksi olen vielä peittänyt rajausvärillä liimat ja irtoripsien nauhan. Olen tarkka siitä, että rajauksen ja ripsien väliin ei jää paljasta ihoa. En usko, että onnistuisin laittamaan rajausta aivan ripsien tyveen, jos laittaisin irtoripset ennen rajausta.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 20.07.13 - klo:12:35 »
Miten tekoripset saa kestämään enemmän kuin muutaman käyttökerran? Onnistun rikkomaan ne aina kun yritän nyppiä vanhaa liimaa pois, vaikka kuinka hellävaraisesti koitan sen tehdä.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 21.07.13 - klo:17:58 »
Itse liotan " liimapäätä" hetken vedenkestävässä silmämeikinpoistoaineessa (vesiliukoisellekin sopiva saattaa kelvata) ja vedän sitten varovasti liiman suikaleena pois. Lähtee aika helposti mikäli on saanut liota tarpeeksi kauan  :)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 21.07.13 - klo:18:46 »
^ Pitää kokeilla. Mulla meni jo hermot ja tilasin ebaysta halvalla ison läjän ripsiä. Riittää ainakin vähäksi aikaa  ;D
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977