Kirjoittaja Aihe: Irtoripset  (Luettu 34045 kertaa)

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
Vs: Irtoripset
« Vastaus #120 : 07.10.13 - klo:15:27 »
 ;D ei jestas, kuinka hauskoja paperiripsiä! Mutta tulisi tuossa vähän paperille kilohintaa...

http://www.paperself.com/abouts.php

2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #121 : 04.02.14 - klo:13:19 »
Ostin muistaakseni ekaa kertaa seppälästä ripset pari viikkoa sitten. Heti kun irrotin toisen ripsinauhan paketista siitä itse ripsinauhasta lähti repsottamaan joku lanka, jonka revin pois. Toinen ripsi oli jotenki iha erituntuinen, paljon parempi. Silmissä ripset näytti todella kivalta, mutta sitten kun revin liimoja pois, hajos se toinen ripsinauha ihan kokonaan  ::) Oliko tää joku maanantaikappale vai onko muillakin huonoja (laatu)kokemuksia seppälän ripsistä? En oo meinaan koskaan aikasemmin saanu ripsinauhaa tolleen ihan hajalle.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 06.02.14 - klo:13:24 »
^ Varmaan oli joku maanantaikappale. Mä olen käyttänyt paljonkin Seppälän ripsiä, ja musta niissä on tosi hyvä hinta-laatusuhde. Jopa se mukana tuleva liima on ihan käypäistä tavaraa.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #123 : 04.03.14 - klo:15:54 »
Ostin just toisetkin Seppälän ripset, mutta ne näytti jotenki tosi tönköiltä :D en kyl osta enää.
No sitten sijoitin Ardellin näihin ripsiin
Ja ekan käyttökerran jälkeen nää on ihan klimpissä eikä niitä saa mitenkää enää tonnäköseks vaan tos on joku 7 ripsiklönttiä  ??? Onko noille mitään tehtävisssä?Oon pessy niitä pari kertaa ja koittanu puhdistaa myös meikinpoistoaineella ja sit harjannu sekä kuivana että märkänä mutta ei mitään... Harmittaa että 7 euron kivat ripset jäi kertakäyttöisiksi.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 11.09.14 - klo:14:15 »
Pakko linkittää tänne tämä postaus Saara Sarvaksen blogista, eli "Irtoripsien ABC"

http://www.lily.fi/blogit/saara-sarvas/irtoripsien-abc

Mulle tuosta on ollut ihan hirveästi apua ja Saaran suosittelema DUO-ripsiliima on ihan ykkönen! Tilasin itse sitä ebaysta ja maksoi alle 5 euroa. Lisäksi tilasin alkuun ihan kokeiluun parilla eurolla jotain kiinalaisia ripsiä 10 parin paketin ja yllättävän hyvältä näyttää ja yllättävän hyvin toimii, kun Saaran ohjeistuksen mukaan leikkaa ripsinauhan pieniin pätkiin ennen kiinnittämistä. :)
3a F ii

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #125 : 13.06.15 - klo:15:55 »
Mä käytän tosi usein juhlahommissa irtoripsiä. Lähinnä niitä kokonaisia ripsiä, ja osaan jo melko näppärästi laittaa ne. Nyt sain sitten jonkun idiksen kokeilla niitä tupsuja, ja voi hitto en vaan tajua miten ne saa pysymään paikallaan ;D

Ihan toivotonta. Ensinnäkin mun mielestä ne oli tosi vaikea saada suoraan paikalleen, ja ripsitupsuista jokainen sojotti vähän eri suuntiin.Sitten kun sain ne jotenkin paikalleen, niin ne vain tipahtivat muutaman silmän räpsytyksen jälkeen. Liiman pitäisi olla ihan hyvää kamaa kyllä. Onko kellään mitään viisastenkiveä noiden ripsitupsujen käyttöön?

Noiden pituuttakin on aika vaikea arvioida. Ostin jotkut mediumit ja sitten siinä äheltäessäni tajusin, ettei noin pitkiä voi käyttää kuin ulkonurkassa. Olisi pitänyt ostaa niitä lyhyitä kanssa.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 13.06.15 - klo:18:12 »
^ Mulla ei ole muuta vinkkiä, kun katso ainakin tuo linkki, jonka olen tuohon ylemmäs laittanut. :)

Niin ja ilmeisesti siis ripsitupsut kuuluu liimata kiinni omiin ripsiin, ei iholle. Tai siis vähän molempiin.. ujuttaa niinkuin sinne omien ripsien väliin. :D
« Viimeksi muokattu: 22.09.15 - klo:21:27 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 22.09.15 - klo:21:42 »
Pakko hehkuttaa ripsitupsuja, jotka tilasin ebaystä! Ei todellakaan ole tarvetta edes kokeilla mitään muita. Kyseessä siis nämä (vaaleanpunaisella alustalla, nuo valkoisella ei ole samoja, en tiedä miksi ne kuvat on sielä ::) ):
http://m.ebay.com/itm/Individual-False-Fake-60-Stand-Eyelashes-Flare-Cluster-Party-Lashes-8-10-12-14mm-/161718041466?nav=SEARCH

Mulla on noita 8 mm ja 10 mm pituisina. Tuo solmukohta on litteä ja vähän leveämpi kun muissa, eli ripset ei lähde harottamaan joka suuntaan tasan siitä yhestä pisteestä niinkuin melkein kaikissa, vaan jakautuu nätimmin ja luonnollisemmin. Pysyvyys on myös parempi kun useimmissa, koska se ohut ja litteä solmukohta on paljon helpompi liimata kiinni kuin sellainen kova solmupampula. Nää on myös ihan superluonnolliset! Yhdestä ripsitupsusta irtosi yksi ripsi kun olin pinsettien kanssa hieman kovakourainen ja se näytti ihan mun omalta ripseltä! Nämä on siis aika hentoisia ja ohenee kärkeä kohti tosi luonnollisesti. Mä en ihan totta meinannut erottaa noita lyhyempiä ripsiä irrottaessa, että missä on mun ripset ja mitkä niistä on sitä ylimääräistä, eli mistä kiskaisen. :D

Mun omat ripset ei ole kovin pitkät eikä etenkään kovin tuuheat ja näillä saa tosi luonnollisesti vähän enemmän näyttävyyttä ripsiin. Nyt näkyisi tuo hinta olevan päälle 2e, mutta aikaisemmin itse tilasin jollain n. 1,5 eurolla, eli ihan superhalpojakin vielä!

Vertailukuva:

Nämä on ne ebayn halpikset:

Ja tässä toisenlaiset, jotka näyttää vielä suht ok:lta verrattuna moneen muuhun:
« Viimeksi muokattu: 22.09.15 - klo:21:50 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 22.09.15 - klo:22:37 »
^ Vaikuttaapa hyvältä! Taidan itsekin tilata kun ovat niin halpoja. Millaista liimaa käytät Memmuuh? Oletko tilannut sitäkin jostain eBaystä? Mä en oo pitkään laittanut irtoripsiä, niin mun liima taitaa olla jo ihan käyttökelvotonta. Pitäisi sekin siis ostaa, mutta monet ripsiliimat mitä myydään täällä on kalliita eikä pidä ripsiä hyvin paikallaan.

edit. Puusilmä täällä taas moi. Nyt huomasin että juuri tuossa ylempänä oli puhetta hyvästä ripsiliimasta. ;D
« Viimeksi muokattu: 22.09.15 - klo:22:39 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 22.09.15 - klo:22:55 »
^ Jos ebaystä tilaat sitä DUO-ripsiliimaa, niin varo feikkejä. Noin viidellä eurolla sen sieltä saa, mutta halvemmat ei ole niitä oikeita. Olikohan yksi ero ainakin, että siinä oikeassa on 7g liimaa ja feikeissä pari grammaa enemmän.

Tämä on oikea: http://m.ebay.com/itm/Ardell-DUO-Eyelash-DARK-Striplash-Adhesive-7g-0-25-oz-/291495558982?txnId=1213996058019
« Viimeksi muokattu: 22.09.15 - klo:22:58 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 26.09.15 - klo:19:19 »
Hei kiitti Memmuuh vinkistä koskien noita ripsitupsuja! Just tuskailin kun ripsinauhat on välillä turhan näyttävän tuntuiset, ja tupsuja en oo ennen saanut asettumaan ollenkaan nätisti. Noita on ehdottomasti tilattava kokeiluun! Mietin vaan mitä pituutta ottaisin, mulla on aika pitkät ripset omasta takaa... Mitä pituutta esim. Eyluren ripsitupsut mahtaa olla?

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 26.09.15 - klo:20:33 »
^ En tiedä minkä mittaisia yleensä ripsitupsut on, mutta mun ripset on varmaan aika keskimittaiset ja ne 8mm pituiset jää aikalailla tasaan omien ripsieni kanssa. Ehkä ottaisin sinuna 10mm ja lisäksi jos haluaa laittaa pidempää niin 12?
3a F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 22.11.15 - klo:20:18 »
^Mä tilasin noita nyt 8, 10 ja 12 mm. Toivottavasti ehtisivät uudeksi vuodeksi! Ootko käyttänyt moneen kertaan vai heitätkö yhden kerran jälkeen pois?

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 22.11.15 - klo:20:35 »
^ Oon heittänyt roskiin yhden käyttökerran jälkeen, mutta kai niitä voisi uudestaankin käyttää. :)
3a F ii

Poissa millamagia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #134 : 23.11.15 - klo:18:26 »
Itseäni kiinnostaisi irtoripsien käyttö. Voiko niitä käyttää silmälasien kanssa? Mitkä irtoripset olisivat luonnolliset ja hyvät silmälasien kanssa?