Kirjoittaja Aihe: Irtoripset  (Luettu 34363 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Irtoripset
« Vastaus #135 : 23.11.15 - klo:19:10 »
Kyllä silmälasien kanssakin voi käyttää irtoripsiä. Liian pitkät ripset tosin voi ottaa linsseihin kiinni, mutta jos ei valitse liian pitkiä niin ihan hyvin voi käyttää. Irtoripsitupsuilla taitaa saada luonnollisimman tuloksen, mutta "kokopitkissäkin" nauhoissa on kyllä maltillisempia vaihtoehtoja.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 24.11.15 - klo:18:49 »
Onko kukaan kokeillut Fleur de Forcen ripsiä?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 06.01.16 - klo:16:20 »
Tilasin marraskuun lopussa Memmuuh:n suosittelemia irtoripsiä, mutta ne ei ole vieläkään tulleet  ??? Arvioitu toimitusaika oli 29.12 mennessä. Voiko jouluruuhkat pidentää toimitusaikaa näin paljon? Kuinka nopeasti Memmuuh oot saanut ne?

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 06.01.16 - klo:18:04 »
Joo nuo on kyllä tulleet aina tosi hitaasti. ::) Joku 4-5 viikkoa varmaan aina mennyt, muutaman kerran olen tilannut. Nyt on tietty pyhäpäiviä ollut millon ei posti kulje, että varmaan sekin vaikuttaa.
3a F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 21.01.16 - klo:23:30 »
Nyt on mennyt 2 kk noiden irtoripsien tilaamisesta eikä ole tulleet  :-\ En usko että tulen koskaan niitä saamaan  :# Kannattaisi varmaan laittaa myyjälle viestiä, mutta mun englanti on vähän heikkoa...

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #140 : 22.01.16 - klo:16:14 »
^ Aukaiset vaan nuolesta sen tuotteen kohdalta että didn't received item ja kirjotat siihen kenttään että I want my money back. Ei tarvii myyjälle mitään viestiä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 09.09.17 - klo:11:28 »
Mä tilasin naturelle.fi True Glue-ripsiliiman. Lupaa olevansa täysin luomu.  :-* onko kellään kokemuksia?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 28.08.18 - klo:17:19 »
Mä luin kampaajalla jotain lehteä, olisikohan ollut ELLE? jossa oli puhetta irtoripsistä/ripsitupsuista jotka toimivat magneeteilla. Onko jollain näistä kokemuksia ja mistä näitä saa ostettua? Mua kiinnostaa tälläinen liimaton, nopea vaihtoehto jota voi käyttää uudestaankin.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #143 : 29.08.18 - klo:13:38 »
Youtubesta löytyy tutoja näistä,  oma kokemus oli pettymys. Kun magneetti ei ole koko ripsinauhassa ovat päät vapaat ja eihän ne silloin asetu ripsirajaan.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 29.08.18 - klo:19:13 »
^^Olin myös kiinnostunut noista kun kuulin sellaisten olemassaolosta, mutta muutaman arvostelun luettuani/katsottuani tuli hyvin selväksi ettei niistä ole mihinkään.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 30.08.18 - klo:10:01 »
Voi höh, harmi ettei noista ole sitten mihinkään. Jatkan odottelua, eiköhän jossain vaiheessa tule joku liimaton vaihtoehto.  :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 01.09.18 - klo:07:45 »
Mä tilasin naturelle.fi True Glue-ripsiliiman. Lupaa olevansa täysin luomu.  :-* onko kellään kokemuksia?

Ei ole kokemuksia, mutta kerro heti kun itse olet käyttänyt tätä! Olen itse käyttänyt Ardellin brush on-liimaa, jossa ei ole formaldehydia ja jossa melko samanlainen INCI, kuin True gluessa. Ardellin liima ainakin on itsellä pitänyt tosi hyvin. Mitenköhän on muuten mahdollista, että ripsiliimat sisältävät formaldehydia, kun ko aine on kosmetiikassa (ainakin EU:ssa) kielletty??

Minä tilasin magneettiripset ja ehkä olisi itsekin pitänyt katsoa arvosteluja ensin... Olen muutaman kerran yrittänyt asentaa ripsiä ja se on käsittämättömän vaikeaa. En ole onnistunut siinä ensinkään.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 02.09.18 - klo:21:24 »
Mitenköhän on muuten mahdollista, että ripsiliimat sisältävät formaldehydia, kun ko aine on kosmetiikassa (ainakin EU:ssa) kielletty??

Ripsiliimoja ei luokitella kosmetiikkatuotteiksi ja siksi eivät kuulu kosmetiikkalainsäädännön alaisuuteen.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 06.09.18 - klo:22:53 »
-j- tuo liima on ollut ihan hyvä! Ripset pysyy sillä mielestäni hyvin. Käytän lähinnä tupsuja harvakseltaan.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 17.09.18 - klo:11:54 »
^Kiva kuulla! Täytyy kokeilla itsekin, kunhan edellinen liima loppuu :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...