Kirjoittaja Aihe: Irtoripset  (Luettu 34101 kertaa)

Poissa salute

• HAIRahtanut
Vs: Irtoripset
« Vastaus #15 : 09.07.06 - klo:22:23 »
Ihan kokonaisina nuo ripset ovat lähteneet, koloissa ei ole edes mitään "sänkeä". Hmmph. Täytyy googlata, mitkä vitamiinit ja hivenaineet vaikuttavat juuri ripsiin.
Mutta voisin ainakin yrittää ehkäistä noiden jäljellejääneiden yksilöiden poislähtöä/katkeilua. ::) Mitä ripsiravinnetta suositttelisitte? Joku kohtuuhintainen aine pitäisi olla,  ja helposti pienemmästäkin kaupungista hankittava.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #16 : 10.07.06 - klo:22:50 »
Salute, Talikalla ainakin on ripsiravinnetta. Saa varmaan Sokokselta, Stockalta, Stockmann Beautysta ja Emotionista. Muista ravinteista en tiedä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 27.09.06 - klo:22:43 »
Kenelläkään havaintoa halvoista "irtoripsitupoista", tarkoitan siis sellaisia irtoripsiä, missä on vain ihan muutama ripsi yhdessä eikä sellaista koko silmän pituista pätkää? Citymarketissa näkyi olevan 12 euroa, mikä on ainakin mun mielestä aivan älytön kiskurihinta.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #18 : 30.09.06 - klo:11:46 »
^Mä oon ostanut joskus Seppälästä noita, muistaakseni ne maksoi jotain 8e.

Mä ihmettelin tosi pitkään, kun ne ei pysy sillä liimalla, mikä niitten mukana tulee. Ne lojui pari vuotta meikkiboksissa, kunnes joskus sattumalta avasin koko paketin ja sieltä ripsikaukalon alta tipahti pieni liimatuubi, jolla ne on tarkoitus kiinnittää. Olin siis yrittäny saada ne pysymään silmissä sillä tahmalla, mikä sen ripsitupon päässä on ja millä ne pysyy paikoillaan siinä kaukalossa. Oon niin fiksu aina toisinaan.  ::)
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 08.10.06 - klo:16:31 »
I have what may be a dumb question...

Millaista irtoripsiliiman on tarkoitus olla koostumukseltaan? Koitin tänään ekaa kertaa laittaa mun superhypersiistejä Duroyn metallinsinisiä irtoripsiä ja vaikka olin täys tumpelo niiden kanssa (melkein sain ne ripsirajaan asti hei! ;D) niin suurimmaksi ongelmaksi muodostuikin se, että se liima ei pitänyt yhtään. Kyseinen liima on Kryolanin ja se oli ihan litkua, siis ihankun vettä mutta mustaa. Eikö sen kuitenkin pitäisi olla edes vähän liimamaista?
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 08.11.06 - klo:19:53 »
Mulla on sama probleema kuin monella muulla, irtoripsien oma liima ei pidä niitä paikoillaan. Ostin ripseni Seppälästä, maksoi kolmisen euroa. Ne ripset taitaa muutenkin olla mulle vähän pitkät mutta en uskalla paljoa leikellä, jos lyheneekin liikaa :P Täytyy joskus ostaa parempaa liimaa ja kokeilla räpeltää ripset paikoilleen.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #21 : 08.11.06 - klo:20:10 »
Muuta en osaa sanoa, mutta Duo-ripsiliima on tosi kehuttua. (Ja kallista.)
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa adrian79

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #22 : 02.01.07 - klo:11:09 »
Ootteko huomannut eri valmistajien ripsissä eroja? Mietin vaan jos esim. Seppälästä saa irtoripset muutamalla eurolla ja omistani maksoin muistaakseni lähemmäksi 20 euroa, mitkä ostin Make Up For Everiltä, joten onkohan niissä laadussa tai jossain jotain eroja...

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 20.05.07 - klo:16:31 »
En tiedä sopiiko tähän keskusteluun tämä, mutta laitanpa kuitenkin  :P

Onkos juureksilla kokemusta noista kestoripsistä/ripsien pidennyksistä, tarkemmin Perfect Silk Lashes ripsistä tmv.? Noita ei ilmeisesti Suomessa vielä kovin paljoa tehdä ja aika kallista puuhaa on. Googlellakaan ei paljon tietoa löytynyt. Tässä kuitenkin ripsikuitu kiinnitetään omaan ripseen liimalla ja näitä voi huoltaa 2-4 viikon välein, jotta pysyvät kauniina pidempään. Vähän vaan pelottaa, että kuinka paljon omat ripset kärsii tuosta.

Itseäni kiinnostaisi laittaa kesäksi tuollaiset. Jos sais näyttävän näköiset, niin ei tarvis sitten niin kauheasti pelata ripsivärien kanssa. Sais olla vähän naturellimmalla lookilla välillä. Omat ripset mulla on pitkät ja taipuisat, mutta ohuet. Ripsarilla saa tosi näyttävät räpsyttimet helposti, mutta ilman meikkiä ovat vähän olemattoman näköiset.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 21.05.07 - klo:18:12 »
^olen itse tainnutkin kirjoitella jo näistä tuonne muihin ketjuihin. Mulla on siis ollut nuo monta kertaa, tosin en tiedä ovatko juuri tuon merkkisiä. Ovat tosi näyttävät, eivät ole mun tehokäytössä yleensä pysyneet kahta viikkoa kauempaa. Jos jaksaisi olla varovaisempi, pysyisivät varmasti kauemminkin.
Aion taas ottaa ripsiä noin kuukauden päästä.
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=364.345

Tuosta ketjusta löytyy lisää mun kokemuksia

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 21.05.07 - klo:21:47 »
Ok  :)

No mulle pitäis nyt sitten keskiviikkona laittaa tuollaiset ripset. Katotaan sitten kuinka kauan pysyy. Noissa on hinta aina ajan mukaan 100 euroa tunti  :o että toivottavasti ovat hyvän näköiset ja pysyvät hyvin  ;) Vois niitä tässä kesän aikana huoltaakin pariin kertaan, jotta pysyisivät hyvinä pidempään.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 22.05.07 - klo:20:52 »
^kivaa saat ihanat kesä säihkysilmät!
Pitää vaan varoa hankaamasta niin pysyvät ihan kivasti. Mulla suurin ongelma on varmaan se, että silmät kutiavat öisin ja hinkkaan niitä unissani.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 24.05.07 - klo:22:23 »
No niin, eilen tuli sitten ripset laitettua ja hyviltä näyttävät  :-* Sais ehkä vielä 10-15 mustaa laittaa per silmä. Nyt laitettiin sinisiä ja mustia n. 30 kpl per silmä.

Nuo on ns. promokuvia mun kosmetologin nettisivuille, joten tarkoitus oli saada näyttävää jälkeä  ;)

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #28 : 24.05.07 - klo:22:34 »
OOU mai nuo on ihanat! :-* Vielä jos olis itelläni nii ottaisin ehkä pari lyhyempää vähän tuuheutta antamaan.. Siis tosi nätit! Paljonko niille nyt tuli hintaa yhteensä? Täällä päin olis 55e/tunti jos laittais..Ei olis kovin paha hinta, sit ku saa rahaa enemmän nii olis aivan ihana mennä laittamaan tuommoset. UUUUPEAT!

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 24.05.07 - klo:22:43 »
Kiitos  :) Mä oli vähän niinku harjoituspäänä, joten en joutunut maksamaan  ;) Lisää mä tuohon tosiaan muutaman mustan kuidun vielä haluan sitä tuuheutta tuomaan, mutta se oli niin hidasta hommaa, että jätettiin se loppujen liimaaminen myöhempään ajankohtaan. Kivat kesäripset on kuitenkin. Mielenkiintoista nähdä mikä on pysyvyys. Näitä kun pitäis pystyyn huoltamaan niin, että näitä voi pitää jatkuvasti monta kuukautta putkeen.