Kirjoittaja Aihe: Irtoripset  (Luettu 34046 kertaa)

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
Vs: Irtoripset
« Vastaus #30 : 24.05.07 - klo:22:49 »
Juu niin ymmärsin, nehän on tavallaan rakennekynnet kun pitää huoltaa koko ajan :D Kauanko sulla sitten meni noiden laittamiseen? Täällä olis huolto alkaen 10e nii että se ei todellakaan oo paha! Tuu sitten ihmeessä ilmottelemaan kun rupeaa irtoamaan ja muutenkin kokemuksia niistä. :)

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 24.05.07 - klo:22:51 »
No noita laitettiin joku reilu kaksi tuntia, mutta kosmetologi on vasta just käynyt nuo kurssit, joten se homma käy varmasti  paljon nopeemmin kunhan saa vähän rutiinia.

Juu raportoin kyllä pysyvyydestä ja muustakin sitten tulevaisuudessa.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 03.06.07 - klo:22:32 »
Ihanat Allegrat ripset! Mäkin saan taas parin viikon päästä super ripset. Näyttää tosi kivalta kun on noita pidempiä ulkonurkissa. Mulle on laitettu yleensä sellaisia tupsuja, missä on paljon ripsiä aina kerralla, mutta vaihteeksi vois kokeilla noita yksittäisiäkin.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #33 : 04.06.07 - klo:08:51 »
Mä oon ostanut Seppälästä irtoripset jo ties kuinka kauan sitten, mutten ole vieläkään testannut niitä ::) Jotenki mä vaan luulen, että ne irtoilee sit koko ajan. Pitäs varmaan viettää joku kotipäivä ja laittaa heti aamusta räpsyttimet testiin ;D

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 04.06.07 - klo:09:06 »
^Seppälän irtoripset ei kyllä kovin laadukkaita ole. Mä ostin joskus sellaiset ja eihän ne siinä paketissa mukana tulleella liimalla pysyneet sitten yhtään. Kannattaa siis ostaa jotain hyvää liimaa jostain muualta ja kokeilla niitä ripsiä sillä. Yleensäkin ne liimat, mitä tulee halvempien irtoripsien mukana on ihan surkeita, eikä niillä saa ripsiä pysymään millään. Lisäksi se liima oli ihan harmaata ja erottui ikävästi..

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #35 : 04.06.07 - klo:09:17 »
^Joo jotain sellaista epäilinkin. Täytyykin tänään katsastaa kun lähden vapaa päivää viettämään tuonne ihanaan aurinkoiseen ilmaan :D(vähän ot)

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 04.06.07 - klo:11:11 »
Mulla on myös Seppälän irtoripset. Ajattelin että saisi lisää näyttävyyttä bilemeikkiin, kun omat ripset on aika olemattomat. Vielä kun jaksaisi/ muistaisi joskus laittaakin ne.. Mulla on Grimasin ripsien mukana tullut liima vielä tallessa, sillä tuntui kyllä pysyvän ihan hyvin. Mulla vaan kestää kauan saada ne ripset hyvin ja en muka jaksa koskaan alkaa säätämään.
Only death is real.

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #37 : 04.06.07 - klo:21:32 »
Mä oon käyttänyt parin kerran :make up storen: irtoripsiä ja kyllähän se on aika sottasta puuhaa tälläsillä nakkisormilla. Onneksi sitten rajauksella pystyy korjailemaan tilannetta ja lopputuloskin oli itseään miellyttävä. Seuraavaksi tahtoisin kyllä kokeilla kestoripsiä.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 05.06.07 - klo:00:49 »
Päivitystä rispiasiaan. Ripset ovat olleet nyt melkein kaksi viikkoa ja noin puolet on pudonnut. Näyttävän näköisethän ne ovat vieläkin, mutta itse koen ne hiukan hankalana, liima tuntuu kovalta ja ripset vääntyilevät välillä minne sattuu jne.

Varmasti hyvät sellaisella ihmisellä jolla on itsellä huomaamattomat tai lyhyet ripset, mutta mulla ei ole näille tarvetta. Eli en aio käydä näitä huoltamassa, ei ole oikeen mun juttu vaikka kauniit ovatkin.

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #39 : 05.06.07 - klo:13:27 »
^painaako ne ripsit? Oletko huomannut eroa, että onko niistä tietoinen.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 05.06.07 - klo:13:41 »
^Ei niistä ole sillä tavalla tietoinen kunhan ei ripsiinsä koske, eli eivät ärsytä ainakaan mun silmiä millään tavalla. Meikkejä poispestessä ja muutenkin koskiessa liima tuntuu kyllä kovalta. Tosin veden vaikutuksesta hieman pehmenee ja meikkien poisto on pienen kastelun jälkeen miellyttävämpää  :)

Se hyvä puoli näissä kyllä on, että ripsaria ei tarvitse kuin hiukan hipaista ripsien kärkiin (jos tarvitsee laittaa ollenkaan, makuasia) ja jo näyttää hyvältä  :D

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #41 : 05.06.07 - klo:13:49 »
Aah kiitos. Mä ku oon sellanen et hieroskelen silmiäni ! Et mitäköhän ne tykkäis siitä? Lähtisköhän ne irti helposti..

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 05.06.07 - klo:13:57 »
^Kaipa tuo riippuu laitettujen ripsien laadustakin. Mä luulen, että mulla on osaltaan vaikuttanut tuohon ripsien tippumiseeen juuri se, että suihkussa hieron silmiäni aika paljon. Kuivana niitä ei nyt tule rapsuteltua niin kauheasti, kun tuo liima tuntuu aika ikävältä siinä vaiheessa.

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #43 : 05.06.07 - klo:14:00 »
Hmms täytyy laittaa mietintä myssyyn nää irtoripset. Harmittas vaan jos niistä ei olis iloa pitkään:) Täytyy varmaan tyytyä kestovärjäykseen.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 05.06.07 - klo:18:16 »
No periaatteessa näitä mitkä mulla on voi tosiaan huoltaa 2-4 viikon välein, eli pitää ts. jatkuvasti (jos budjetti antaa periksi). Siinä mielessä niistä voi olla ihan pitkäaikainenkin ilo  :) Mä en vaan viitsi mennä huoltamaan, kun on itsellä kuitenkin ihan hyvät ripset ja tää oli vaan tälläinen kokeilu.