Kirjoittaja Aihe: Irtoripset  (Luettu 34368 kertaa)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
Vs: Irtoripset
« Vastaus #45 : 14.06.07 - klo:23:19 »
Tänään laitettiin taas ripset. Oli pakko matkia Allegraa ja otta noita pidempiä ulkonurkkaan :) Tupsuja kyllä laitettiin taasen.
Allegra, ripsesi ovat niin ihanan kaarevat tuossa kuvassa, onko ne taivutettu, vai ovatko luonnolliset ripsesikin kaarevat?
Mulla on näissä se ongelma, että omat ripset ovat piikkisuorat ja näiden painosta vieläkin suoremmat. Olen tosin taivutellut yleensä, vaikka onkin nämä liimatut, tosin eivät varmaan kauheasti  tykkää siitä...

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 21.06.07 - klo:11:36 »
Sori, huomasin kysymyksesi vasta nyt  :-[

Mun omat ripset ovat luonnostaan kaarevat ja en joudu niitä koskaan taivuttamaan ja nuo liimatutkin kaartuivat ihan nätisti taivuttamatta.

Nyt multa onkin jo kaikki nuo ripset pudonneet, kun en käynyt niitä huoltamassa. Ei tosiaan ollut oikein mun juttu. Ihmeen vähän ne kuitenkin vaurioittivat mun omia ripsiä. Tietysti muutama ripsi putosi noiden liimattujen mukana. Ihan hyviltä omat ripset kuitenkin nyt näyttävät vaikka pelkäsinkin, että ovat harvat ja lyhyet noiden jälkeen  ;)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 24.06.07 - klo:18:13 »
^olen kateellinen kaarevista ripsistäsi :) todella nätin näköiset.

Mullakin lähti juhannuksena kaiken saunomisen tuloksena suurin osa ripsistä, nyt näyttää omat taas toodella tylsiltä ja pitää laittaa taas ripsaria...

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 10.07.07 - klo:07:44 »
Minulla oli kuukauden verran kestoripset ja eilen kosmetologi otti ne pois. Minusta hän kiskoi aika voimakkaasti ripsiä ja nyt tuloksena on onnettomat tyngät. Kuinkahan nopeasti omat ripset kasvavat? Edes ripsivärillä ei saa nättiä lopputulosta, koska väleistä puuttuu niin paljon ripsiä. Yhyyyyy! Onko muille käynyt samoin? Tietenkin ymmärrän, että ripsiä lähtee poiston yhteydessä jonkin verran, mutta katkeaminen ihmetyttää (käytännössä kaikki ripset ovat katkenneet puolivälistä!). Ihanathan nuo ripset olivat ja nyt sitten karu paluu arkeen  :'(

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #49 : 10.07.07 - klo:10:44 »
Minulle tuli uudet ripset 2-3kuukaudessa, tosin ei irtoripsien johdosta irronnut vaan epäonnistuneen ripsipermanentin jälkeen olivat aivan kippuralla.. Mutta etköhän sä saa siedettävän tuloksen jo parin kuukauden päästä kun sulla kerran jonkin verran on jo ripsiä :) Käytä irtoripsitupsuja vähän paikkailemassa välejä sen aikaa. Kyllä se siitä!

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #50 : 10.07.07 - klo:21:29 »
kuuluuko irtoripsiliiman jäädä hieman "tahmeaksi"? kiinnitin irtoripset ja laitoin rajauksen luomivärillä, mutta oli niin vaikeaa laittaa kun sivellin tuntui tarttuvan liimaan kiinni. Itse liima ei enää siinä vaiheessa ollut märkää vaan oli kuivunut jo jonkin aikaa.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 17.08.07 - klo:09:29 »
Lahdessa löysin mustaa irtoripsiliimaa Make up Storen valikoimista. En ole tätä vielä kokeilut, sillä kaikki irtoripset olivat ainakin Sokoksesta loppuneet joitakin glitter hörsötyksiä lukuunottamatta. Saa nähdä, miten tekoripsien asentelu ja pitäminen onnistuu. Joskus teininä käytin irtoripsiä vaatimattomasti koulussa ja silloin ainakin piti pitää liimaputkiloa aina matkassa jostakin kohtaa irti pongahtelevien ripsien takia. Tosin silloin  ostin ripseni varmaan Seppälästä ja liimakin saattoi olla heikompilaatuista.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #52 : 24.08.07 - klo:20:29 »
^^Kyl sen liiman pitäisi sillee "kuivahtaa" ettei se enää olis tahmeeta..Itse laittamisvaiheessahan se on parempi olla vähän kuivahtanut et tarraa sitten hyvin eikä levahda se liima.. Niin mä oon ainaki tehny.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 05.12.07 - klo:16:56 »
Mitkä ovat parhaimpia kokeilemianne irtoripsitupsuja? Voiko niitä samanpituisia ripsiä käyttää ulko- ja sisänurkassa? Tai ainakin keskellä ja ulkonurkassa? Vai näyttääkö hassulta? Vanhojentansseihin meinaan ensimmäistä kertaa irtoripsiä laittaa, ellei joku nyt täysin tyrmää tätä ajatusta. ;D
Haussa olisi hyvin taipuneet ja myös pitkään taipuneena kestävät ripset, melko pitkät myös. Entäs liima, onko jollain kokemuksia siitä Everlash ''kestoliimasta''? Se varmaan olisi kumminkin varmin vaihtoehto, ettei ripsiä tipu tanssin aikana pitkin lattioita, vaikka aloittelija olenkin, eikä sitä aloittelijoille suositella.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #54 : 05.12.07 - klo:17:06 »
Ainakin kokonaisissa irtoripsissä parhaat hinta-laatusuhteeltaan olen löytänyt Grimasilta. Se liima on myös tarkoitettu esiintymiskäyttöön ja on joustavaa ja pitävää. Lisäksi ripset eivät yhdestä käyttökerrasta heti rispaannu joten pystyy käyttämään useita kertoja. Valikoimaakin on Grimasilla ihan hyvin. Sekä luonnollisia että erityisen epäluonnollisia räpsyttimiä ;D. Laitoin viime talvena studio54-kemuihin kulta-mustat megaräpsyt ja näytin enemmän transulta kuin itseltäni mutta oli ainakin hulvattoman hauskaa.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 05.12.07 - klo:17:09 »
^ Haussa on nimenomaan tupsut. Tuollaiset kokonaiset on hankalampi laittaa, näyttävät epäluonnollisemmilta ja irtoavat suuremmalla todennäköisyydellä, ja se näkyy. ;D Luonnolliset ripset haluan ehdottomasti, irtoripsiä ei saa huomata ollenkaan. Haluan vaan pysyvämpää kaarevuutta ja ripsiin vähän lisää näyttävyyttä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 05.12.07 - klo:17:21 »
^ Haussa on nimenomaan tupsut. Tuollaiset kokonaiset on hankalampi laittaa, näyttävät epäluonnollisemmilta ja irtoavat suuremmalla todennäköisyydellä, ja se näkyy. ;D Luonnolliset ripset haluan ehdottomasti, irtoripsiä ei saa huomata ollenkaan. Haluan vaan pysyvämpää kaarevuutta ja ripsiin vähän lisää näyttävyyttä.

Grimasilta löytyy myös irtoripsitupsuja ainakin paria kokoa. :) Käy vaikka kurkkaamassa punanaamion tms. sivuilta.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 05.12.07 - klo:17:23 »
^ Olen käynyt, mutta haluan kyllä ostaa ja nähdä ihan livenä. Helsinkiin olen ensi viikolla menossa, joten sieltä pitää katsella. Kunhan nyt kyselin vinkkejä, jos joku on todennut jotkut tietyt erityisen hyviksi. Löytyy niitä täältä meidän peräkylältäkin, siis paikoista ei ole kyllä pulaa, mutta ostan jotkut laadukkaammat ja hyväksi todetut.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 05.12.07 - klo:18:28 »
^ Haussa on nimenomaan tupsut.

Mä en ole edes tiennyt et myynnissä on erikseen tupsujakin! Olen ostanut ihan tavalliset ja leikannut niistä kynsisaksilla pätkiä tupsuiksi. Seppälän ja muut halpikset on olleet ihan jees ainakin itselläni. Hyvin pysyvät sen yhden päivän mitä yleensä tarvitsee (jos jaksaa askarrella).

Mä en laita kuin muutaman tupsun yläripsien ulkonurkkaan. Joskus kokeilin niitä tupsuja laittaa koko yläripsirajaan mutta tulos ei mínusta ollut enää mikään huomaamaton. Yllättävän pitkiä ne on kuitenkin ne lyhimmätkin irtoripset, ei ne istuneet ainakaan omiin silmiini kauniisti silmän sisänurkkaan.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 06.12.07 - klo:12:57 »
Mun mielestä sekä Eyluren että Grimasin tupsut on hyviä mutta Grimasin liima ei. Jotenkin tosi heikkolaatuista, jopa firman oma kouluttaja sanoi että parempiakin liimoja on olemassa... Kertoo aika paljon.
Eyluren liimat on hyviä, sekä se tavallinen että kestoliima (joka on tarkoitettu siis omiin ripsiin liimattaville kestoripsille, ei normaalin liiman tavoin iholle ripsien tyveen). DUO ripsiliimastakin olen kuullut kovasti kehuja, sitä löytyy myös mustana, en vaan tiedä mistä sitä täällä Tampereella saisi, jos joku tietää saa vinkata...  ;)
Helsingissä sitä myydään ainakin Kuokkasen peruukkiliikkeessä.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii