Kirjoittaja Aihe: Irtoripset  (Luettu 34138 kertaa)

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
Vs: Irtoripset
« Vastaus #60 : 07.12.07 - klo:10:45 »
Mun on pakko kertoa tänne (vaikka meneekin vähän ot:na), kun kävin viime viikolla Sokoksella etsimässä irtoripsitupsuja. Löysin itse niitä hyllystä, mutta ripsien vieressä telineessä oli ainoastaan irtokynsi liimaa!  :o Kävi vain mielessä, että monikohan heikkonäköisempi oli ostanut kynsiliimaa ripsiliimana, kun itsekin meinasin mennä samaan lankaan....samoin kuin myyjä, jonka hain paikalle ripsiliimaa etsimään. Annoin sitten vähän myyjälle palautetta, että standia olisi syytä hieman järjestellä ettei satu vahinkoja.
Lopputulos muuten oli ettei Sokoksella ollut ripsiliimaa ollenkaan.  :P

Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 05.01.08 - klo:21:28 »
Ostin hetken mielijohteesta Kick'sistä Dependin irtoripsitupsut, ja täytyy sanoa että olen erittäin positiivisesti yllättynyt! Mukana tulleilla liimoilla pysyy hyvin päivän, en siis haluakaan pitää kauemmin. Lähtee pinseteillä suht kevyesti vetämällä irti muttei tarvi pelätä että irtoaisi omia aikojaan. 60 tupsua plus 2x1 grammaa liimaa 5,50 euroa, edullista!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #62 : 05.01.08 - klo:21:36 »
^ Minäkin ostin noita tänään! Kumpaa liimaa laitoit, mustaa vai valkoista? Huomenna olis tarkoitus kokeilla, mietin vaan sitä ripsien taivutusta kun paketissa luki että ensin irtoripset ja sitten tavan meikki.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa maatis

• HAIRahtanut
Ripsenpidennykset
« Vastaus #63 : 22.02.08 - klo:18:19 »
En löytänyt aiheesta vanhaa ketjua, joten aloitan uuden. (Pahoitteluni, jos kyseessä on vain huonot hoksottimeni.) Haaveilen siis ripsienpidennyksestä. Olisi kiva kokeilla, millaiset olisi kunnon pitkät räpsyt, kun en ole sellaisia luonnonlahjanakaan saanut.

Millaisia kokemuksia? Mitä maksaa? Miten kestää saunomiset tai peräti uimiset? Tipahtaako räpsyt poskille kesken kiihkeiden... tanssiaskelten?

Voiko niitä räpsyjä vielä maskaroidakin?

Poissa Allegra

• Tukkaguru
Vs: Ripsenpidennykset
« Vastaus #64 : 22.02.08 - klo:18:38 »
Itselläni oli sellaiset ja ne olivat kauniit, mutta hankalat ja epämukavat. Lopulta nypin ne irti ja olin harvaripsinen vähän aikaa kunnes omat, repimisen mukana irronneet ripset kasvoivat takaisin. Aamulla herätessä olivat aina taittuneet miten sattuu ja joskus olivat niin vinkurassa, että oli pakko leikata kaikkein kieroin osa kärjestä pois. Ripsaria ei paljon tarvinnut, mutta sekin on makuasia.
« Viimeksi muokattu: 22.02.08 - klo:19:59 kirjoittanut Allegra »

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 22.02.08 - klo:20:13 »
Aah, täältähän se löytyi... kiitos Allegra kun kerroit kokemuksistasi. Hömm, vähän epäilyttää jotkut kovat liimakökkäreet ripsissä. Tai että ne ripsilisukkeet ylipäänsä jotenkin tuntisi. Mutta kerrankos täällä eletään, kaikkeahan voi kokeilla. Pitääpä vielä etsiä, mistä löytyisi laittaja tuollaisille (magic - jotain) 7 viikon lisukkeille. Aivan tajuttoman kauniit ripset sinulla tuossa kuvassa kyllä olikin!

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 22.02.08 - klo:20:25 »
Kyllä mä ainakin tunsin ihan selvästi ne liimat ja ripset tuntuivat aika jäykiltä. Mua itseasiassa pisteli ne lisäkkeet ja liimat aina meikkejä pois pestessä ja ne tuntuivat muutenkin ikäviltä silmiä koskettaessa. Mulla on tosin aika arat silmät ja ne kutiaa helposti, jolloin haluan niitä vähän raaputtaa ja noiden pidennysten kanssa se ei onnistunut. Vaikka ne olivat kauniit, niin en kyllä uudelleen ottaisi, ei ollut mun juttu.

En silti sano että sulle tai jollekin muulle ei sopisi.Tehdäänhän noitakin eri tekniikoilla ja me ollaan kaikki erilaisia. Toivottavasti sä saat kauniit ja hyvät ripset jos päädyt sellaiset ottamaan  :)

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #67 : 22.02.08 - klo:20:52 »
Kyllä mä ainakin tunsin ihan selvästi ne liimat ja ripset tuntuivat aika jäykiltä. Mua itseasiassa pisteli ne lisäkkeet ja liimat aina meikkejä pois pestessä ja ne tuntuivat muutenkin ikäviltä silmiä koskettaessa. Mulla on tosin aika arat silmät ja ne kutiaa helposti, jolloin haluan niitä vähän raaputtaa ja noiden pidennysten kanssa se ei onnistunut. Vaikka ne olivat kauniit, niin en kyllä uudelleen ottaisi, ei ollut mun juttu.

Mulla tuntui myös noi aika ikävästi, sellaisilta painavilta ja tosiaan pisteli kanssa. Muutama lähti pois meikkejä pestessä ja saunassa irtosi heti aikamoinen kasa niitä.

Mun mielestä ihan "tavis" irtikset on paljon kätevämmät, eikä ne tunnu silmissä. En kyllä aio toista kertaa laitattaa ripsiä itelleni, kun se pistely esim nukkumaan mennessä kun painoi pään tyynyä vasten oli aika sietämätöntä  :P
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #68 : 28.02.08 - klo:20:50 »
DUO ripsiliimastakin olen kuullut kovasti kehuja, sitä löytyy myös mustana, en vaan tiedä mistä sitä täällä Tampereella saisi, jos joku tietää saa vinkata...  ;)
Helsingissä sitä myydään ainakin Kuokkasen peruukkiliikkeessä.

Tampereen Punanaamiosta pitäisi saada!
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 28.02.08 - klo:22:47 »
Amerikan tutuilta kannattaa tilata tai matkalta ostaa. Maksaa Duo-liima tuubi Jenkeissä n. $5. Suomessa on ruokottoman kallista  ::)

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #70 : 28.02.08 - klo:22:57 »
Niin tai ebaysta! Mulle on tulossa yksi hintaan 6.49$ postikuluineen. Suomessa tuo tosiaan on kahdenkympin hujakoilla.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 29.02.08 - klo:13:13 »
En tiedä onko jo mainittu, minusta Kuokkasen oma ripsiliima on tosi jees! Ainoa mitä uskallan käyttää jos ulos lähtiessä haluan räpsytellä irtoripsiä (siis ehkä kaksi kertaa vuodessa), enkä vain pelätä niiden repsahtavan jostain kulmasta. Hintakin on edullinen. Harvassa käytössä se tosin ehtii kuivahtaa, mutta mikä liima ei sitä tekisi.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 29.02.08 - klo:13:56 »
DUO ripsiliimastakin olen kuullut kovasti kehuja, sitä löytyy myös mustana, en vaan tiedä mistä sitä täällä Tampereella saisi, jos joku tietää saa vinkata...  ;)
Helsingissä sitä myydään ainakin Kuokkasen peruukkiliikkeessä.

Tampereen Punanaamiosta pitäisi saada!

Kiitos sonj! :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #73 : 29.02.08 - klo:13:57 »
Muistakaa Duon suhteen, eritoten Ebayn sun muiden kanssa, ettei tuo liima saa paleltua. Jos se pääsee jäätymään/joutuu edes pakkaseen, ominaisuudet häviävät aivan tyystin ja se on sen jälkeen litkua joka haisee edelleen pahalle muttei liimaa mitään :) Tuota myydään tosiaan 20 euron hintaan eräiden tahojen kautta, en tiedä paljonko Punanaamio tmv. ottaa mutta oletettavasti liikaa kuitenkin.

Liiman valmistus kuulemma lopetettiin jossain vaiheessa, vonkauksen perusteella alkoivat kuitenkin tehdä uudestaan. Sehän on kirurgista liimaa ja aiheuttaa harvoin allergisia reaktioita, lateksille allergisten pitää olla kuitenkin hyvin varovaisia.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 04.06.08 - klo:14:41 »
Tekisi mieli mennä laittamaan ripsipidennys tai sitten "tavalliset"  irtoripset kesäksi, tai edes muutamaksi viikoksi. Toistaiseksi täällä ei kauhean innostuneita kokemuksia tainnut olla noista pidennyksistä? Mitä vähän googletin, hinnat taitavat vaihdella 50-120 e/systeemi.
Yksi tuttava oli käynyt laittamassa Sokoksen hoitolassa irtoripset (meikin yhteydessä), olivat pysyneet n. 10 pv, jonka jälkeen itse veteli ne irti. Siellä ei muistaakseni muutenkaan ollut hirveänhintainen tuo ripsienlaitto. Ei kuitenkaan ollut tuosta pidennyksestä kyse, joka tietysti paljon enemmän aikaa vievää ja siten kalliimpaa. Itse en taida viitsiä alkaa näpertää noiden kanssa, käyn mieluummin sitten laitattamassa jossain  ;D.